Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi hoi,

tool wat goed die groep, en wat leuk jullie bruidstaarttop! Geweldig!! Ohhh ik ben zoooo benieuwd! Geniet van julle laatste diner als vriendje en vriendinnetje ;-)

ivfsh, hoe gaat het bij jou? Willen ze ij die ene job nog steeds met je verder of hebben ze je even met rust gelaten?

Testr hoe gaat het bij jullie?

Sen, van harte meid!!

nou hier gaat het goed, was straks het spuiten al weer vergeten pffff, op het werk ook een werkdag geruild dus ben dan op de dag van de tp vrij, er vanuitgaande dat die er komt.

henne die kinderwagen die jullie hebben gekregen, heb je die al in de auto gepast? Niet vergeten te doen hè ;-)

Geplaatst

Tooltje, je zit nu vast en zeker lekker te genieten van een grieks etentje met je aanstaande!

Ik wilde je morgen een super mooie dag toewensen. Ik weet zeker dat jullie stralen. Ga er lekker van genieten! Heel veel plezier!

(ben ook benieuwd naar de foto's)

Geplaatst
henne die kinderwagen die jullie hebben gekregen, heb je die al in de auto gepast? Niet vergeten te doen hè ;-)

Heb m nog niet hier, vriendin wilde eerst alles voor me wassen enzo. B.ugaboo gaat toch redelijk klein? En Clio heeft echt wel veel ruimte hoor ;-)

Geplaatst

Fijn joh! Straks helemaal spik en span bij julle, ik weet echt niet hoe klein of groot die s maar heb om mij heen nogal eens meegemaakt dat ze vergaten om te passen, dat was dan wel ellendig ;-)

Geplaatst

Sen, hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad! Gefeliciteerd!

etentje was geslaagd en lekker. Niet al te laat naar OBed, want morgenvroeg de kapper

had nog een berichtje van zara ontvangen via fb. Ging goed/beter met haar en ging nu met vakantie. Vond het jammer da ze er volgende week niet bij kan zijn.

babeth, hihi.ik had dat ook, bijna vergeten te spuiten. Heb zelfs een keer toch te weinig gespoten, hihi.wanneer denk je de punctie te hebben? E maken jullie gebruik vd ES'?

henne, bedankt voor de tip van t tussendoor eten. Zal ik zeker doen, want ik ken me zelf. Ik sla d gewoon over, hihi

ladies, ik ga afsluiten. Wanneer ik tijd heb stuur ik foto('s) door. Xxx

Geplaatst

hee lieve meisjes!

Hier ben ik weer eens even, heb veel aan jullie gedacht, maar was zooo druk. Dus net een hele week teruggelezen, poeh, haha.

Sandra: ik heb veel aan je gedacht, de dag van de begrafenis, maar natuurlijk ook de dagen ervoor en erna. Wat is het toch verdrietig dat je afscheid hebt moeten nemen. Je klinkt sterk, en ik vind het echt heel mooi dat je hebt gesproken op de begrafenis. Het werd hier al meer gezegd: ren jezelf niet voorbij nu. Je hebt echt een hele pittige tijd achter de rug en het is heel moielijk dat je je moeder nu moet missen.

Syl en babeth: weer in de race meiden: fantastisch!

voor de rest is het even teveel om te reageren, ik ga nu weer meelezen en mee schrijven :-). Erg druk geweest met verhuizen, klussen enz. Het laatste weekend van september hadden we alleen maar de spullen verhuisd die we al mee hadden genomen uit Ierland in ons tijdelijke huis. Woensdag kwamen de spullen die al vijf jaar in opslag hadden gestaan: bizar! Wat een hoeveelheid spullen die we al die tijd niet hebben gemist. En ook enorm veel wat we nu dubbel hebben. Dus heeeeel veel naar goede doelen en naar stort gebracht. Daarna kwamen op vrijdag alle spullen uit ierland. Ongelooflijk: wat hebben we veel spullen en een klein appartement. Paste niet echt :mad:, haha. Tussendoor nog allemaal sociale 'verplichtingen', werk en natuurlijk lieve kleine E. Nu is het allemaal bijna helemaal klaar, op wat details na. Dit weekend gaan we heerlijk relaxen met zn drietjes!

Met E alles goed, maar zij merkt natuurlijk ook veel van alle onrust en krijgt ook nog eens 4 tanden tegelijkertijd door. Het arme ding. Slecht slapen dus: voor haar en daarmee uiteraard ook voor ons: gaaaap! Nu dus snel slapen!

Oh ja, babeth: je vroeg nog naar die baan. Ze hebben me nog gebeld dat ze een gesprek met m aan zouden gaan en het dan 1 of 2 weken aan zouden zien, om hem de kans te geven uitleg te geven / te veranderen. Vind ik erg goed dat ze het zo aanpakken. Ben wel erg benieuwd, want zou de baan nog steeds graag willen :-)

Tool!!!!!!!! ik wens jou een fantastische dag toe morgen!!! Echt geweldig dat je met je lieve rots in de branding gaat trouwen!!! Ik verheug me op de foto's! Maar ik begrijp het ook helemaal als je er totaal niet aan toe komt om die morgen te sturen!

X voor allemaal!

IVFSH

Geplaatst

ivfsh helemaal gestelt dus, fijn!!!!! nog plannen om in de toekomst groter te gaan wonen of blijven jullie lekker in jullie mooie app? Oh E vier tandjes tegelijk! sterkte voor haar en jullie natuurlijk.

Tool een ontzettend mooie dag toegewenst, ik ga stiekum tussen mijn werk door op mobiel internet kijken, want ben heel nieuwsgierig!!! GENIET en niet te veel aan ons denken hoor! Wij wachten geduldig af........

Hier heel veel last van mijn nek, rug en schouder spieren. Waar zou dat nou van komen...... toch maar wat meer rust pakken. Gelukkig heb ik ma, di, woe nog werken en dan acht dagen vrij. Nu een vroege dienst dus ga er snel vandoor!!!!!

Geplaatst

Kalimera!

Grote dag is aangebroken en we hebben allebei slecht geslapen. Katten waren ram aan t puinen. A. Hoorde iemand continue een deuntje fluiten achterom toen het keihard aan t regenen was en ik zat me kapot te zweten door de twee dekens en de katten die ik op en onder mn deken had liggen. Het zal n lange maar mooie dag worden lol

Geplaatst

Breek in...

Tool, voor jou en A de meest geweldige en romantische dag toegewenst!!

Hier schijnt het zonnetje dan wel niet, maar als de zon schijnt in jullie harten, komt heel de dag in orde!

Heel veel plezier meis!!!!!

Xxx san

Breek uit...

Geplaatst

@Tool, ik wil je een hele fijne dag vandaag wensen. Geniet ervan, zo als zovelen al voor mij hebben gezegd zo'n dag beleef je maar één keer. Ik hoop dan ook dat je straks op een fantastische dag kan terugkijken!

Geplaatst

hee sandra,

We willen eigenlijk dolgraag verhuizen, maar het zal heel moeilijk zijn om ons appartement te verkopen. Hetis echt een hele mooie plek en een mooi appartement, maar gewoon te klein voor ons drietjes. Het ligt vlakbij de stad en een autovrij 'park', en tja, dat zijn natuurlijk dure m2. Destijds was dat nog allemaal super gewild en waren we blij dat we dit konden kopen, maar nu geven mensen het geld niet meer uit aan 'mooie locatie' en denken praktischer na, dus kopen echt een huis voor de lange termijn en dan is dit gewoon te klein. Ach, we gaan het wel zien. We wonen er fijn en als het echt niet lukt met de verkoop, dan gaan we het weer verhuren, want dat is altijd super goed gegaan.

Moet steeds aan lieve Tool denken en haar prachtige dag!

Geplaatst

Hoi hoi allemaal,

Tool inmiddels ben jij vast helemaal klaar om ja te gaan zeggen, logisch dat het slapen niet zo lekker ging maar ach, dat haal je wel weer in, hier s het inmiddels droog en af en te wat zon, ik hoop bij jullie ook! Een mooi dag toegewenst lieverd!!

Wij hebben tot nu toe besloten om voor de verse tp geen gebruik te gaan maken van de e.s., tot nu toe waren de vroege tps succesvol, de jongens op dag 3 en I op dag 2, maar goed dat wil nog steeds niets zeggen maar het gevoel is nu weer een vroege tp, mede ook omdat mijn 2de helft van de cyclus vrij kort is.daarom ook vanaf de punctie 2x daags supref. Maar goed, ik ga dit " gevoel" ook nig even met de arts bespreken, we hebben nog een weekje de tijd ;-)

ivfsh, heerlijk dat jullie komend weekend even niet hebben! Ook voor E erg fijn uiteraard, arm ding, 4 tandjes ineens...wat die baan betreft, ik kan me niet voorstellen dat mand zich in 2 weken kan vernederen, zal ook wel de persoon zijn toch? Netjes dat ze het zo aanpakken maar ik houd rekening met een gave switch ! ;-)

san, misschien een idee om je echt goed te gaan laten masseren? Alles los laten maken?

Geplaatst

lieve Tool, hele fijne dag toegewenst, (ben wel heel benieuwd naar de foto's ; -) Geniet er van, zo'n mooie bijzondere dag, zal vast ook wel emotioneel worden, knuffel xxx

Geplaatst

Wat een fijne gezellige en liefdevolle foto, tranen in mij ogen en kippevel : -))) lieve Tool deze komt op mijn HAPPY moodboard ; - )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden