Ga naar inhoud

Mei 2012 1e keer ivf (wie nog meer)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ mijnbaby; dank je wel!! En ik heb ook dat lange schema, voelde me ook echt hondsberoerd vlak voordat ik mocht beginnen met de stimulatie.. nog even doorzetten!! En doe rustig aan!!

Ik weet niet of het van de hormonen komt of door de onzekerheid en de mogelijke teleurstelling die op de loer ligt, maar ik ben echt continu aan het janken.. misschien wel door beide... heb het even helemaal niet meer op het moment... Zie het zo gebeuren dat we weer opnieuw kunnen beginnen met alles :S

Om 13.00 uur vertrekken we naar het ziekenhuis, is ruim een uur rijden en om 14.30 uur hebben we de afspraak... op goed geluk :duimen draaien:

Verder wens ik alle dames een hele fijne dag!!

• Reacties 813
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Dames!

@Vlinder hoe is het gegaan?! hoop dat je niet al teveel last heb gehad!

@monica succes vandaag meid! ik duim met je mee :)

@Eve dankje :laugh: hoop inderdaad zoo dat er in ieder geval 1 ingevroren kan worden voor als 'back up'

wil het liefst de punctie echt niet meer!

@eve,monica ik moest de dag na de punctie beginnen met de utrogestan, en ook 3 maal daags 2 bolletjes.

17 dagen lang, tot de 27sye en mag de 24ste al testen.. ook beetje raar mja.

@mijnbaby ik hoop voor je dat het snel doorzet en je ook kan beginnen!

Geplaatst

Soentje: thnx! hoe is het met jou? gaat het wachten nog?

Monica: nogmaals suc6 zet hem op! eerste 1,5 week spuiten ging me goed af,

maar merk nu gewoon dat ik het allemaal irritant vind worden, ben KAPOT en door

al die onzekerheid loop ik maar te snaaien en vreten :( wat wij allemaal wel niet moeten doorstaan zeg :(

Geplaatst

Monica: dikke knuffel van mij! Hou je taai. Ik duim voor je!

Vlinder: alles goed gegaan? Nu op de bank met een dekentje en kruik bijkomen en bijslapen....

Geplaatst

Thnx lieve meiden!! Ik ga even een broodje eten en dan gaan we...

@ mijnbaby: ik begrijp je helemaal, ik had dat ook..het is ontzettend vervelend, maar zolang je het einddoel voor ogen houdt komt het vast goed..maar lastig is het wel, die stomme hormonen maken het alleen maar lastig, de ene keer ben je blij, dan weer helemaal niet..en het word steeds moeilijker om een lach op te zetten.. hopelijk mag je gewoon de 16e beginnen, bij mij was het echt na 2 dagen beter..je merkt dat je veel meer in balans komt weer!!

@ Vlinder; meid ik hoop dat alles goed gegaan is!!! Beterschap alvast en ik hoop dat de oogst heel mooi is!!

@ sOentje: ik duim met je mee meid! Is toch een prettig gevoel als het niet meteen maar 1 kans opleverd!

@ Veerle: bedankt meid, hoe gaat het met jou met het wachten?

@ Marielle: hopelijk voel je je al wat beter!!

Jannet en Eve ook succes met de laatste loodjes!

Geplaatst

@monica: veel succes vanmiddag, we horen het straks wel hoe het gegaan is

@vlinder: hoe is het gegaan meid,viel het een beetje mee?

@mijnbaby: dat had ik dus ook ik bleef maar eten heel de dag en dat doe ik nu nog ben echt al wat kilos aangekomen, hoop dat jij morgen mag beginnen!

@Veerle: trek je het nog in je wacht weken?

@eve: en jij hou je het ook nog een beetje uit in je wachtweken?

@soentje: hoe is het met jou? spannend op naar de 24e.

Met mij gaat het nu wel weer, nog een beetje last van buikpijn maar dat word ook al minder, nog 2 dagen dan mag ik me ook aansluiten op het wachtbankje.

Geplaatst

icon1.png

Wie wat waar:

Marielle26: 1e ivf JBZ s'hertogenbosch

Monica32: 1e IVF Catharina ziekenhuis Eindhoven

s0entje: 1e ICSI EMC Rotterdam

Mijnbaby: 2e ivf voor een brusje voor ons zoontje UMC Utrecht

Janet: 1e ICSI, MC Leiderdorp

Vlinder: 1e IVF Maasstadziekenhuis/EMC Rotterdam

Eve: 3e IVF, 1e kindje

Taz: 1e IVF, 1e kindje, Fertiliteitskliniek Twente en Isala Zwolle

Veerle 81: 1e IVF, 1e kindje, UMC Utrecht

Afspraken ziekenhuis:

Monica32: 15 mei 3e FM

Taz: 18 mei 1e FM

Mijnbaby: 23 mei 1e FM

Punctie:

Monica32: 17 of 18 mei

Taz: ws tussen 18 en 25 mei

mijnbaby: 29 mei.

Terugplaatsing:

Veerle81: 5 mei

Jannet: 6 mei

Eve: 09-05

s0entje:13 mei

Marielle26: 17 mei

Monica32: 20 of 21 mei

mijnbaby: begin juni

Testdatum:

Veerle81: 18-19-20 mei (weet het niet precies)

Jannet: 19 mei

s0entje: 24 mei

Geplaatst

@ marielle ik hou normaal ook wel van eten :) maar gewoon met mate en lekker gezond..

maar als ik eenmaal de stress voel van het traject dan ben ik maar aan het eten, ben ook echt moe!

K*T menstruatie vorige cyclus was die ook helemaal in de war en was ik het bij C45 nog niet eens,

en nu na die provera en deca laat het ook weer op zich wachten.... wil dit gewoon achter de rug hebben..

in afwachting van de dok ben benieuwd... zal wel weer moeten wachten tot ik het word...

Geplaatst

@mijnbaby: ik snap wat je bedoeld het is frustrerend zo dat snap ik best,maar wanneer hoor je wat van je dokter wanneer je mag beginnen?

En mijn mestruatie was vorige maand ook helemaal in de war, komt bij mij door de pil gebruik die ik een 3 weken moest slikken, jij heb geen pil gehad of wel?

Geplaatst

Ik hoor het als het goed is voor 4 uur. ik mocht meteen beginnen met provera en deca. provera 7 dagen en daarna moet je binnen een week

ongesteld worden, ik zit vandaag op dag 5 na de provera dus kan elk moment komen, nu is het afwachten of ik morgen mag beginnen als er nog

geen bloeding is geweest? of dat ik het nog een paar dagen moet afwachten...

Zodra ik het weet laat ik het weten...

Geplaatst

als ik het donderdag nog niet ben, moet ik langs komen voor een echo :(

hoop zo dat ik het ben zie het zo niet zitten om helemaal die kant op te gaan,

voor een echo. ik moet het worden komt gewoon door de medicatie... kortom wachten wachten wachten..

Geplaatst

Haaiii Dames

So het is achter de rug en ik ben zo positief ik voel me zo licht als een vlindertje :) ik heb echt niks gevoeld alleen het verdoven ik heb 4 prikjes gehad alleen de laatste was een beetje gemeen er was ineens veeeel meer eitjes dan zondag heel vreemd zondag waren er 6 al groot genoeg en 3 die eventueel ook nog zou groeien + 3 in zicht maar daar rekende ze niet echt op en vandaag huppa alleen al 12 grote aan de rechterkant ik heb meegekeken maar het leek net alsof ze niks deed toen zei ze klaar nu de linkerkant daar heeft ze er 3 aangeprikt toen riep ik auw :) en stopte ze, heb ik me aangekleed zegd ze ineens doodleuk ik heb er 6 laten zitten omdat het pijnlijk werd dat vond ik eigenlijk niet zo leuk maar goed 15 daar had ik dus echt niet op gerekend hooguit 9 en heel mischien 12 ik wou meteen weg natuurlijk maar moest eerst wat eten en drinken heel snel alles opgeslokt :))

Kreeg het koffertje mee naar EMC daar kregen we wat minder goed nieuws er bleken uiteindelijk maar 4 beschikbaar te zijn en manlief z,n productie was ook niet al te best helaas niet genoeg voor IVF dus ik heb nu 4 ICSI eitjes ik hoop dat het toch goedkomt maar ben zo positief en zo vrolijk weet echt niet hoe dat komt

Vrijdag bellen of ik TP krijg en dan de zelfde middag terug voor de TP ik heb totaal geen spanning en ga er gewoon vanuit dat het goed komt.

Ooh ik hoop zo voor de dames die nog moeten er net zo weinig last van hebben als mij

Monica, ik heb echt de hele tijd aan je gedacht en had het alleen maar over jou dat me man vroeg wie is dat dan, Ik heb je nooit eerder over haar gehoord ik zei een meid van een forum die ook bezig is toen keek die zoo raar naar me dat ik moest lachen hij vond het heel vreemd en ik eigenlijk ook wel een beetje hoe je kan meeleven met een wildvreemde van een forum ik hoop echt zooo erg dat je straks met goed nieuws terug komt ik hou me hart vast. Ben niet eens meer zenuwachtig voor me zelf oo ik hoop zoo dat de punctie doorgaat laat het snel weten meid.

Geplaatst

@ vlinder fijn dat het is meegevallen :) maar wel RAAR dat ze er 6 heeft laten liggen.

in mijn geval zit 1 eierstok best hoog en nu doe ik de punctie ondersedatie omdat de arts

het zonder vind goeie eitjes te laten zitten...

hoop dat je snel een mooie tp heb, doe maar lekker rustig aan!

Geplaatst

@Vlinder wat fijn dat je er bijna geen last van heb gehad! indd wel raar dat ze er 6 heeft laten zitten... bij mij hebben ze echt alle blaasjes weggeprikt incl de kleintjes. wel balen dat er maar 4 goed zijn maar ICSI is weer een kleine kans groter op bevruchting dus goed dat je zo poositief bent! spannend vrijdag de TP! succes en dan kom je ook bij ons op het wachtbankje :)

ik heb het ook vaak met m'n vriend over de dames hier en inderdaad tijdens de punctie denk je wel echt aan de dames hier! je weet gewoon dat de 1 het al heeft meegemaakt en de ander het nog moet meemaken en we allemaal met elkaar meeleven is zoo fijn gevoel :) me vriend vind het ook helemaal geweldig en fijn voor mij, hij vraagt laatste tijd zelfs af en toe hoe het met jullie dames is ;)

@mijn baby hier goed hoor, voel eigenlijk vrijwel niks en ook nog geen rare gedachtes op testdrang haha maar is ook pas 2 dagen geleden :) we hebben nog even te gaan en gelukkig superdruk deze dagen

@marielle fijn dat je je wat beter voelt! zo zie je maar dat het erg verschillend is he voor iedereen. nog 2 daagjes spannend!!

Geplaatst
@ vlinder fijn dat het is meegevallen :) maar wel RAAR dat ze er 6 heeft laten liggen.

in mijn geval zit 1 eierstok best hoog en nu doe ik de punctie ondersedatie omdat de arts

het zonder vind goeie eitjes te laten zitten...

hoop dat je snel een mooie tp heb, doe maar lekker rustig aan!

Hoi dankjewel, ja ik vond het ook zo raar en ze heeft het niet eens gevraagd of het te pijnlijk was of ik mischien wou stoppen ik zei auw en dat was voor haar de reden om het erbij te laten zo erg deed het niet eens pijn ik schrok gewoon ff omdat ik 14x niks voelde en ineens een gemene steek maar ja ik kan er niks meer aan doen dus ik ga er niet om treuren

En jij wacht nog op je M vervelend zeg en als je er zo op w8 komt ie juist later wat bij mij altijd helpt is een glas bier met een half blokje extra gist oplossen en in 1 keer achterover s,avonds gedaan in de ochten had ik altijd resultaat dat was vroeger een zwangerschaps test in het dorp van me oma hahhaha als ie na het drinken ervan wegbleef was je zwanger ;-))

Geplaatst

@ vlinder zo is dat zeker niet om treuren op naar een mooie TP, maar misschien wel iets om mee te nemen

voor een volgend punctie. ( niet dat die moet komen nu al want we gaan voor GROEN)

hahhaha die oma van jou :)

Geplaatst

@sOentje ja ik ben zeker blij dat het geen pijn heeft gedaan ik heb zo,n lage pijngrens bij de iuis lag ik zowat dubbel van de pijn meer omdat ik zo gespanne en bang was altijd. Ik heb nu gewoonweg niks gevoeld kan het nog steeds niet geloven liep zowat rennend het ziekenhuis uit van snel de eitjes wegbrengen ik zei tegen me man kom op papa doorlopen :) en kijk uit voor me eitjes het koffertje was best zwaar hij vroeg nog wil je hier bij de ingang wachten dan haal ik de auto maar ik zei nee hoor we lopen gewoon samen naar de auto draag maar lekker :-p vanaf vrijdag mag ik er 9 maanden mee lopen :) eigenlijk een beetje eng dat ik zo positief ben straks gaat het mis ik probeer dat in me achterhoofd te houden maar lukt ni echt. Ik twijfel nu of ik wel echt paracetamol heb gekregen haha ik voel me zo super wil bijna huppelen :)) zit de hele tijd te lachen als een gekkie En trouwens is dat dat met ICSI is dat iets meer kans op bevruchting weet ik eigenlijk niks van

Geplaatst
icon1.png

Wie wat waar:

Vlinder: 1e ICSI Maasstadziekenhuis/EMC Rotterdam

Afspraken ziekenhuis:

Monica32: 15 mei 3e FM

Punctie:

Monica32: 17 of 18 mei

Vlinder-83: 15 mei

Terugplaatsing:

Vlinder-83: 18 mei

Monica32: 20 of 21 mei

Testdatum:

...

HAHAHA wil ni echt lukken met die schema ik krijg me er maar niet tussen alleen zo :)

Geplaatst

@vlinder: fijn dat je geen pijn heb gehad en wat een mooie score, nu op naar vrijdag ik mag donderdag vind het zo spannend allemaal.

@soentje: ja nog 2 dagen vind het heel spannend, dan kom ik ook bij jullie op het wachtbankje

@monica: hoop dat het goed is gegaan, en dat je deze week ook je punktie heb maar we zullen het dalijk nog wel van je horen, ik heb hard voor je geduimd!

Geplaatst

@Marielle Danjewel ik hoop ook dat ze mooi bevrucht zullen worden jij loopt 1 dag voormij, spannend zeg we zullen de ww samen doorkomen en hopelijk komt Monica er ook nog bij in het weekend

@Monica ik slaap met 1 oog open op de bank met me laptop voor me neus ben zooo benieuwd please positief nieuws dan kan ik lekker ff slapen en kan me dag voorlopig niet stuk ;)

Geplaatst

hoi lieve meiden!!

bedankt allemaal voor het meeleven!!

@ Vlinder; wat fijn dat het goed gegaan is en je amper pijn hebt gehad TOP :toppie: Ik ga zo even op iedereen apart in..

Ik helemaal overstuur natuurlijk naar het ziekenhuis, zo ontzettend gespannen en in onzekerheid, maar het is gelukkig GOED!!! :bf_new::bf_new:

Ik ben zoooooo opgelucht!! Alle 24 doen ze mee, die zijn tussen de 12 en 20 mm nu.. er zijn er gelukkig maar 2 nieuwe bijgekomen, maar die zijn heel klein, onder de 9 mm.. Dus ze hebben de punctie voor vrijdag ingepland, ik moet vanavond nog gewoon 125 gonal-f spuiten en de deca en morgenavond om 18.00 uur nog een keer Deca en om 21.30 uur de brevactid (duitse pregnyl) en dan ook beginnen met de utrogestan bollen, die mag ik de dag van de punctie overslaan..

Ze houden me na de punctie wel goed in de gaten, heb natuurlijk wel kans op overstimulatie, dus hopelijk krijg ik geen klachten en krijg ik maandag de TP, als ik wel klachten krijg dan gaan de eventuele bevruchtingen de vriezer in.. Maar we gaan er gewoon vanuit dat het goedkomt allemaal!! Pfff ben zo opgelucht en blij!!

Voor de punctie heb ik alleen 1000 mg paracetamol, 500 mg naproxen en een diazepam, verdere pijnbestrijding niet :helluup:dus ben bang dat ik wel pijn ga lijden... het kon bij mij ook langer duren vanwege het grote aantal.. En ze zeiden tegen mij net nog; hopelijk is het 1x prikken aan iedere kant omdat ze met trosjes bij elkaar liggen, maar mochten er 2 verderop liggen dan zal de dokter nog een keer prikken, want ze verspillen geen follikels.. Dus raar Vlinder dat ze er bij jou gewoon 6 achterwege laten, heel vreemd!!

@ Vlinder: lief dat je zo met me meeleeft, ik heb dat ook hoor!! Heb ook aan jou moeten denken vandaag, en klets ook mijn man de oren van het hoofd over jullie! Kan me zo indenken hoe iedereen zich moet voelen, en wat een geluk dat je geen pijn hebt gehad!! Ik ben ook een watje wat dat betreft, maar ze hebben bij ons weinig pijnbestrijding blijkbaar omdat ik het maximale al krijg en dat is niet veel...zal toch vrijdagochtend vargen of ik geen plaatselijke verdoving kan krijgen... scheelt wel veel als je zo blij de deur uit kunt lopen, maar goed ik ben allang blij dat ik de punctie krijg, al moet hij zonder pijnbestrijding!! Nu afwachten, met ICSI dwingen ze in ieder geval de bevruchtingen af he door de zaadjes rechtstreeks in de eicel te injecteren, dus dan afwachten of het mooie embryo's worden!! Met IVF is het afwachten of er bevruchtingen plaats vinden uit zichzelf.. Ik duim voor je, nu eerst maar lekker even uitrusten!! Knuffff!

@ sOentje: haha mijn man vraagt ook steeds over wie ik het toch allemaal heb, maar hij is allang blij dat ik mijn "ei" kwijt kan hier hihi!! Ik ben ook echt aan het meeleven met iedereen! Hou het wachtbankje maar warm voor ons!

@ Marielle: gelukkig voel je je beter, nog eventjes en dan hoor je het aantal bevruchtingen en krijg je jouw TP, spannend he!!

@ mijnbaby: zou er bijna van gaan vloeken he.. als het moet komen wil het maar niet, ik kan me de vorige keer nog van je herinneren dat het maar niet kwam, misschien toch een beetje ontregelt allemaal, komt vast goed!!!

Pfff ik zal mezelf even opnieuw in het schema zetten... ben zooo moe van alle stress en gedoe, lig vanavond heel vroeg in bed!!!

Dikke kus voor alle dames, lief dat iedereen zo meeleeft met elkaar!! :positive energie:

Geplaatst

@monica : ik ben heel blij voor je, eindelijk ben je opgelucht en heb je vrijdag je puntie, mooi aantal ook 24 stuks wow, goed gedaan.

Het komt ineens allemaal zo dichtbij nu he voor ons allemaal, zo spannend.

Geplaatst

Wie wat waar:

Vlinder: 1e IVF Maasstadziekenhuis/EMC Rotterdam

Afspraken ziekenhuis:

Punctie:

Vlinder-83: 15 mei

Monica32: 18 mei

Terugplaatsing:

Vlinder-83: 18 mei

Monica32: 21 mei

Testdatum:

Geplaatst
@monica : ik ben heel blij voor je, eindelijk ben je opgelucht en heb je vrijdag je puntie, mooi aantal ook 24 stuks wow, goed gedaan.

Het komt ineens allemaal zo dichtbij nu he voor ons allemaal, zo spannend.

Bedankt meis, ja ben zooo opgelucht, kan nu weer rustig slapen!! Jeetje wat een gestress zeg... Jij nog 2 daagjes voor de TP, ben heel erg benieuwd hoeveel bevruchtingen er zijn...hoor je dat op die dag of morgen al?

Geplaatst

@monica: ik hoor dat donderdag ochtend als ik naar het ziekenhuis moet hoeveel er bevrucht zijn,

Het blijft elke keer spannend bij elke stap die we verder gaan...

Ben super blij voor je

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden