Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De tijd gaat zo snel... weet je nog toen we per dag telden naar de 12 weken? En nu liggen er al proefdrukken van geboortekaartjes klaar en worden de eerste vluchtkoffertjes gepakt!

Wij maken ook deze week een lijst met ontvangers. Zijn er toch meer dan ik had verwacht hoor! En ook nog een paar extra kaartjes om naar bijv. Nutricia te sturen, krijg je een cadeaupakketje an ze. Is wel reclame natuurlijk maar ideaal om op die manier merken te leren kennen denk ik.

Mijn buik is nu ineens 4 cm in omtrek gegroeid, begrijp er niks meer van dus ben heel benieuwd naar woensdag!

Ben ook heel benieuwd naar jullie geboortekaartjes. Wij hebben een heel eenvoudig design gekozen, past beter bij ons dan al die ingewikkelde kaarten hihi.

Ester, zorg wel goed voor jezelf en je kleintje he, er zijn belangrijkere dingen dan werk!

Nu lekker een groot bord hutspot eten :-)

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Belladonna,dat is een goed idee!!! Ik zal mijn adres alvast via een pb naar je toe sturen, zo krijgen we 1 lijstje ;)

esther, denk je een beetje om jezelf,rustig aan,vooral nu op het eind,de laatste loodjes zijn het zwaarst! Buikpijn is vervelend!!

sorpresa, was de hutspot lekker ;)

Ja wat gaat de tijd snel he! Ik lees soms het begin van onze topic weleens terug,dan moet ik soms wel lachen,onzekere mutsen wat we toen waren, en toen ging het over hcg waardes en mvm en testen, en nu komt het echte werk er bijna aan......

Kaartje naar nutricia....? Daar heb ik nog niks over gelezen. Had wel gelezen dat je bij de W.ij een gratis mutsje met naam kan aanvragen na de geboorte.

Wij hebben inmiddels 3 proefdrukken binnen,we hebben een definitieve en een definitieve naam ook.

Het kaartje zijn we nu ook uit.

Ik ga de enveloppen alvast binnen laten komen zodat we tegen die tijd alleen de kaartjes er maar in hoeven te doen, kunnen we nu alvast nadenken naar wie en of we niemand vergeten.

Gister naar de p.renatal geweest, alles voor het bedje gekocht.... De laatste dingetjes ( nog maar 4 dingen op mn lijstje ) gekocht. Dus bijna klaar,nu begin ik met wassen, pfffff dat wordt me ook nog wat.

Hebben jullie trouwens ook het topic gezien die henne is gestart over baby weetjes, staan heel veel handige tips en ervaringen, mischien leuk om te lezen.

Fijne zondag al, kan niet wachten was het maar volgende week zaterdag, eindelijk weer een echo,dat ik het zo lang heb volgehouden :) ben benieuwd hoe zwaar en groot hij nu is!

Liefss

Geplaatst

Even voorstellen :

saba26 - 27 jaar - 1ste kindje - 2e ICSI - 4e tp

Sorpresa - 27 jaar- 1ste & 2e kindje - 1e ICSI (na IUI's en 1 IVF) - 1e tp

Belladonna - 37 jaar - 1ste kindje - 3e IVF/8e Cryo

claudia75 - 36 jaar - 2de kindje - 2e ICSI

terrybrouwer - 33 jaar - 1 ste kindje - ecd poging 5

Zipa - 39 jaar- 2e kindje - 1ste IVF- 1ste cryo

EDR - 31 jaar - 1e kindje - 6 icsi behandelingen gehad, nooit zwanger, nu spontaan zwanger

Lieff - 33 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Wanda - 32 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Pippe (Lena) - 27 jaar - 1e kindje - 2e icsi - 4e terugplaatsing (cryo)

Controle / afspraken :

claudia75 -

Sorpresa - 17 okt groei-echo en controle

saba26 - 20 okt groei-echo - 22 okt (vk) -

Belladonna - 22 okt (gyn en placenta check) - 27 okt (vk)

Wanda - 22 okt (bekkenmeting) - 15 okt (vk)

Pippe -

zipa -

Uitgerekend op :

Belladonna - 01-12-2012 (jongetje)

Zipa - 02-12-2012 (Meisje)

Lieff - 10-12-2012 (verrassing)

terrybrouwer - 13-12-2012 (Meisje)

claudia75 - 16-12-2012 (Meisje)

saba26 - 20-12-2012 (jongetje)

EDR - 21-12-2012 (Meisje)

Pippe - 23-12-2012 (jongetje)

Sorpresa - 24-12-2012 (meisje en jongen)

Wanda - 24-12-2012 (verrassing)

Wilt kaartje sturen:

Wanda - Saba - Esther - Sorpresa - Claudia - Belladonna

Geplaatst

@ Zipa: wow wat mooi geschilderd op je buik! :)

Ik heb geen fb, ben nog ouderwets haha.

Vervelend dat je zo'n pijn aan je bekken hebt, nu dus vooral veel uitrusten, terwijl je eigenlijk vanalles wil doen. Sterkte hoor.

@ Sorpresa: moet inderdaad nog een extra nachthemd halen, staat ook nog op het to do lijstje haha.

Lekker dat je de eerste dagen in een kraamsuite kan blijven, kan je echt lekker niks doen na de bevalling.

@ Niki: handig je boekentips, altijd handig om iets over bevallen te lezen.

@ Saba: beter zeg dat je vk je meteen doorstuurt. Ik had ook wel verwacht dat ze even zou komen kijken, maar daar had ze volgens mij geen zin in.

@ Terry: je buikje lijkt zo redelijk bescheiden, mooi hoor.

@ Esther: Rustig aan hoor. Ik merkte gisteren ook opeens dat ik meer last kreeg. Kan ook opeens minder (krijg mijn laarzen bijna niet meer aan) en ben veel sneller moe.

Gisteren ook nog wat inkopen gedaan, straks de kinderwagen eens in elkaar zetten (Maxicosi mura 3) en verder zo min mogelijk doen :).

Geplaatst

Lieff, ja vervelend hoor, je belt toch niet voor niks,je wilt een duidelijk advies, gewoon bellen hoor de volgende keer!! Ben je nog geweest?

Ik heb er weer een kwaaltje bij, pfffff maagzuur, vannacht super erg last van gehad, extra kussen eronder, ma ja ben ik niet gewend dus daar kreeg ik ook last van m'n rug van. Ma ja gelukkig viel ik , vrij snel ' in slaap. Maar wel 4 keer me bed uit om te plassen. Maar eerdaags even kijken of ik iets kan vinden dat ik boven kan plassen.... Die tip had ik gehad op fb.

En gister met manlief boodschappen gedaan ( denk ga een keer mee ) werd ik me toch niet lekker, duizelig zweten het gevoel dat ik bijna moest overgeven. Geen idee waar dat nou weer vandaan kwam..... Stond gewoon te huilen in de winkel bahh

Herkenbaar voor iemand?????

Geplaatst

Oh Saba dat herken ik wel hoor! voelt echt alsof je spontaan erg de griep krijgt. Geen idee waar het door komt eigenlijk..? Goed dat je wat gaat regelen om te plassen boven, zeker als je vaker duizelig zou worden.

Last van maagzuur heb ik al een paar weken maar goed mijn baarmoeder loopt natuurlijk wel een stuk voor ;-)

Lieff, ik heb geen kraamsuite hoor, maar omdat de kans groot is dat ik word ingeleid of een ks krijg ga ik er vanuit dat ik niet met een paar uur thuis ben ;-) Sowieso duurt de bevalling van de eerste naar verluid belachelijk lang dus ik bereid me voor op het ergste haha!

Hier bezig met de lijst voor geboortekaartjes en de verf etc. voor de babykamer gisteren gehaald. Laat die klusjesman maar komen! Nesteldranggggg!

Geplaatst

Saba, hier ook heel herkenbaar. Bij mij kan ik het terugleiden naar of mijn lage bloeddruk of mijn iets verhoogde suiker (of combi he hihihi).

Ik begon gewoon vlekken te zien afgelopen zaterdag erg vervelend, wachtend op je frietje in de frituur.

XX

Wanda

Geplaatst

Ik was gisteren ook helemaal ziek van maagzuur. Misselijk, gevoel dat ik moest overgeven en een pijn dat het doet bah. Vannacht slecht van geslapen en de baby maar spelen hihi. Heb vanochtend rennies gehaald, hopelijk helpt dat.

Geplaatst

Oke thx ladies, herkenbaar dus! Dat stelt me gerust!! Inderdaad net het gevoel alsof je ineens heel erg de griep krijgt. Vond het wel even eng!!

En het gevoel van overgeven,ook niet fijn.

Ik dacht ook dat het aan de bloeddruk zou kunnen liggen, na ja maandag weer vk, had vanmorgen weer zo een momentje...

Maagzuur is ook vervelend!! Mischien niks meer eten na een uur of 7? Of cola drinken?? Even kijken hoe het vannacht gaat.

Lieff, ja de ukkies spelen rustig, na ja rustig, verder ;)

De laaste loodjes ja, laten we het daarop houden!

Geplaatst

hoi dames hier gaat het steeds een beetje beter met me. kan alleen s avonds mijn draai niet echt vinden. vandaag krijgt mijn vader (60) te horen wanneer hij aan zijn hart wordt geopereerd.als het goed is duurt dat niet al te lang meer.vanmiddag even naar utrecht naar de gyn. hij wou me even een keertje extra zien omdat het vorige week met mij echt niet goed ging. de bloeduitslagen waren wel redelijk tot goed b12 was stabiel alleen bloedgehalte nog niet.we zullen zien. een fijne dag allemaal

Geplaatst

Haha Clau, zo herkenbaar. Sta regelmatig thuis in een kamer en vraag me af wat moet ik hier. Loop terug, ga op de bank zitten en ja hoor, ik weet t weer! ;-)

Succes in het ziekenhuis. Fijn dat ze je goed in de gaten houden!

Esther, nee wij zijn ook nog altijd niet definitief uit de naam. Vinden wel twee namen leuk, dus het kan zijn dat we pas bij de geboorte gaan kiezen. En heel goed dat je het rustiger aan doet.

Saba, vervelend dit soort klachten he? Kan idd bloeddruk zijn, maar als je het vaker hebt zou ik toch de vk even bellen en niet wachten tot maandag.

Lieff, helpen de rennies? Maagzuur is idd een lastig kwaaltje erbij, ligt volgens mij ook erg aan wat je eet en drinkt. Zo moet ik echt niet te gekruid eten meer eten.

Sorpresa, lekker bezig! Wanneer komt t kamertje ook alweer? Leuk hoor! Hier is de kamer helemaal af! Mijn moeder gaat alleen nog de laatste kleertjes strijken en dan komt ze volgende week helpen de bedjes op te maken en dan ben ik er klaar voor! Mijn vluchttas is voor 75% klaar, die wil ik volgende week afronden. Hebben jullie hem al klaar staan? Geeft wel een fijn gevoel, ik ben zaterdag toch 34 weken.... De baby is dan "af"., wauw!

Sorpresa hoe was de echo vandaag? Altijd weer leuk even naar je kids kijken! Ben benieuwd of jij de eerste bent die gaat bevallen of gewoon doorloopt net als wij met maar 1 kindje. Spannend! Op naar de 34 weken, dat is in ieder geval heel mooi, toch?

Mbt het kaartje, ik heb het adres van Saba en Sorpresa, wie wil er nog meer mee doen?? Pb me je adres even....

Zelf kijk ik uit naar maandag, ik wil toch wel erg graag meer duidelijkheid en hoop die maandag te krijgen. Ook wel spannend, want als het een geplande ks wordt, dan kun je gewoon een datum gaan plannen! Dus de druk op mn afstudeerscriptie wordt wel groter, dat is wel eens jammer, best pittig nu zeg maar. Maar de dagen vliegen hierdoor wel voorbijnen voor we het weten hebben we een beebje in onze handen. Mijn lichaam krijgt het nu steeds zwaarder merk ik. Mn buik is aan de bovenkant echt gekneust van binnen, daar zit bij mij geen placenta, maar wel fanatieke voetbal beentjes! Doet zo'n pijn dat ik er zeker 10 keer per nacht wakker van wordt omdat ik weer een karate trap krijg ;-)

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Ff snel, echo was goed, beiden de grootte van 30.6 dus dat is prima. Ze waren ongveer 1650 en 1750 gram :-) Ben trots op ze haha geen idee waarom. Ook ff gehad over wanneer bevallen, mijn gyn vindt 40 weken wel het moment om in te leiden. Kortom, wordt vervolgd whahaha ik kom vanavond ff bijlezen!

Geplaatst

'Lol, claudia, ineens het vergeten te zijn.... Ook vaak last van,moet alles opschrijven,en soms vergeet ik het zelfs waar ik het had opgeschreven.

belladonna, spannend maandag..... Lijkt me ook een raar idee om ,de' datum al te weten.... Maar ook 1 om naar uit te kijken ;) hopelijk levert het geen stres op voor je afstudeerscriptie! 10 keer per nacht wakker geschopt, een voetballertje ;) nou ik moet hem soms 10 keer per dag wakker maken haha slaapkoppie.....

sorpresa, ja zou ook trots zijn!!! Wat hebben ze al een mooi gewicht he!! Leuk om weer even te kijken he!

Gelukkig niet echt meer een 'griepaanval, om het maar zo te noemen gehad...

Maagzuur ook niet meer gehad,denk dat ik de patatjes moet laten staan,vet eten is geen optie meer,hadden die avond patatje gegeten,denk dat het daardoor kwam...??

Hopelijk blijft de maagzuur weg dus.

Morgen alweer 31 wkn, whoehee klinkt al als bijna....... Zo spannend!!!!

Geplaatst

ook raar voel ik dat het beter gaat ben ik gewoon 1,3 kilo afgevallen in een week tijd.dus toch maar weer opnieuw bloed geprikt iom internist. dochter mocht toch nog even naar haar zusje kijken vond ik erg leuk gyn ging haar alles uitleggen.ze wordt er leuk bij betrokken echt helemaal top

Geplaatst

Claudia, grappig ik was ook bijna 2 kilo kwijt op 3 weken tijd.

Waarschijnlijk heeft ons spruitje een enorme groeispurt gemaakt en veel energie nodig gehad.

Geplaatst

hihihi ik weet nu pas weer wat ik vanmorgen wou zeggen. gisteren buikfoto s gemaakt staan er op twee foto s gewoon de voetafdruk in mijn buik.vond het wel een heel raar gezicht.

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal!

Hoe gaat t hier? Gisteren was ik te laat thuis om nog te forummen. Hele dag bij mijn ouders gezeten voor het boxkleed en ook daar gegeten want het mannetje was naar Doe Maar. Degenen die mij op facebook hebben konden al een foto zien, het kleed is bijna af en ik vind hem zo leuk! Mijn moeder maakt er ook heen voor haar eigen box (op de foto was hun box) en uiteindelijk zijn we ongeveer 30 euro per kleed kwijt. Nou dat kan erger!

Verder dus gisteren de groei-echo gehad, ben echt blij dat ze zo mooi op schema lopen. Mochten ze te vroeg komen dan zullen ze gezien hun gewichten niet als ernstige prematuurtjes hoeven worden behandeld. Wel weer een opluchting dat mijn bikkeltjes het zo goed doen. Geeft mij toch de kracht om door te gaan want af en toe word ik wel ellendig van mijn kluizenaarsbestaan hoor.

Mbt inleiden zal ik nog wel in discussie moeten gaan als het niet vanzelf gebeurt. 40 weken vind ik echt te lang, de kids hebben daar niks aan want die zijn met 37-38 weken uitgegroeid. Hij gaf wel aan dat eerder bespreekbaar was, maar pas vanaf 38 weken als er geen ernstige complicaties zijn zoals HELLP oid. Ik zei al tegen mn moeder, dat wordt drop eten als een malle want mijn bloeddruk is nog steeds heel laag. Omdat mijn duizelingen, flauwvallen, cts etc geen blijvende schade kan aanrichten aan moeder en kind is dat dus geen reden om in te leiden. Maar goed, we zien het vanzelf, als ze zich niet voor die tijd aandienen gaan we toch wel discussie krijgen hoor!

Haha Claudia lekker vergeetachtig! Cool dat je een voetafdruk kon zien! Bij mij zie je alleen een soort alienbobbels haha. Leuk dat je dochter zo wordt betrokken bij de zwangerschap!

Ik kom overigens nog steeds rustig aan alleen de afgelopen weken wat minder snel. Dus verbaast me niks dat dames afvallen. Ik ben in 4 weken 1,5 kg aangekomen.

Saba, kan idd heel goed door vet eten komen dat je maag opspeelt. Nou ja je hebt in elk geval wat tips gekregen hier. altijd handig want geloof me, dat maagzuur heeft op een gegeven moment geen boodschap meer aan wat je eet, het wordt gewoon omhoog getrapt haha!

Belladonna wat spannend dat je straks misschien precies weet wanneer je kleintje komt! Hier liggen ze met de hoofdjes naar beneden dus we gaan uit van een dubbele vaginale bevalling. Heb maar vast perineumolie gehaald haha, mijn arme doosje...

De babykamer komt de 26e. Althans, de bedjes en toebehoren want de kommode is een familiestuk en de kledingkast is gewoon een kledingkast die we over hadden haha. Ik hoop wel dat we dat weekend spijkers met koppen kunnen slaan en alles neergezet kan worden. Ik heb mijn vluchttas nog niet klaar maar de inhoud ligt wel hier en daar verspreid haha! Als de kamer af is ga ik alle kleertjes wassen enzo en dan maken we een keuze wat we meenemen. Nu zit alles opgevouwen in een curverbox omdat we natuurlijk katten hebben en ik niet wil dat de babykleertjes behaard zijn ;-)

Mijn zusje staat zo voor de deur om vast wat voorwerk te doen voor de klusjesman morgen komt dus ik ga ervandoor. Iedereen die ik vergeten ben, sorry! Ik hoop dat het aangekondigde nazomerse weer nog doorzet dan hebben we in elk geval een lekker weekend! Fijne dag allemaal!

Geplaatst

nou naast het afvallen blijft mijn hb ook zakken nu nog maar 6.0 de rest van de uitslagen zijn wel al binnen maar de assistent kon ze niet uitlezen.leukocyten van 20 naar 7 maar of dit goed is of niet kon ze me niet vertellen.wordt zo terug gebeld door de arts. vanmorgen bijna flauw gevallen in de winkel.maar na de hb uitslag snap ik dit wel haha.

Geplaatst

@ Bellad: Goed dat je maandag te horen krijgt of je een ks krijgt of niet,, want die spanning is ook niks.

Heftig die harde schoppen, hij/zij is dus druk aan het voetballen :P.

De rennies helpen goed, ben er blij mee! Ligt zeker aan wat ik eet, maar kan bijna nergens meer tegen. Zelfs van een boterham kan ik last krijgen.

@ Sorpresa: mooi dat alles goed is! Dacht dat ze bij een tweeling altijd eerder dan 40 w gingen inleiden?

@ Claudia: staat er echt al een voetafdruk in je buik? Dat lijkt me leuk!

Mijn man en ik willen samen nog iets leuks doen, maar weet niet wat. Hebben jullie een idee?

Uit eten is niet zo'n succes met maagzuur en een hele dag in een stad lopen lukt me ook niet meer.

Geplaatst

Hmmmm iets leuks doen,maar wat.

Bios is waarschijnlijk ook geen optie ivm veel naar het toilet gaan??

Lastig, laat me weten als je iets leuks heb gevonden... :)

Zin in morgen,eindelijk weer naar de kleine man kijken :))))

Geplaatst

Lieff ik geniet momenteel enorm van een uurtje samen ergens rondneuzen en daarna lekker ergens koffiedrinken of een broodje eten ofzo. gewoon de kleine dingetjes.

Of met dit weer samen een eind auto rijden (woon op de veluwe en het is hier prachtig buiten in het bos nu).

Klinkt simpel maar gewoon lekker samen zijn en ontspannen!

Wij willen eigenlijk nog graag een nachtje weg samen maar dit kan pas vanaf half november (man heeft de komende drie weken tentamens). Ik weet niet hoeveel zin ik dan nog heb. Maar gewoon een luxe hotelletje pakken met z'n tweetjes nog een x.

Saba veel plezier morgen! Heerlijk hoor om nog even te kunnen spieken! Hebben jullie dat ook dat je steeds nieuwschieriger wordt naar hoe de kleine eruit komt te zien? Ben zo benieuwd!

Geplaatst

Ben heel nieuwsgierig...... Welke kleur haar/oogjes, op wie hij lijkt...... Can't wait.

Nog even geduld,de tijd gaat in ieder geval super hard vind ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden