Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee meiden,

Ben ik ook weer eens. Hier gaat alles goed. Morgen alweer 14 weken. Gevoelsmatig gaat de tijd nu wel wat sneller dan de eerste 12 weken.

Zo hopelijk ook naar de eerstvolgende echo! (geslachtsbepaling, 19 juli) We wilden eigenlijk wel eerder, maar hij doet pas vanaf 18 weken. :thumbdown:

Saba, wat leuk een jongetje!

Zipa, veel plezier vanavond.

Belladonna, hoe is het met je?

EDR, en met jou? Wat bijzonder dat je jullie kleintje al hebt gevoeld!

Hier ons verhaal in het kort:

Mijn vrouw is zwanger. (Ik niet dus)

Start december 2009. Na 18 IUI pogingen (incl. MA met 11wkn) en 2x icsi. 4e TP, zwanger van cryo.

Even voorstellen :

saba26 - 27 jaar - 1ste kindje - 2e ICSI - 4e tp

Sorpresa - 27 jaar- 1ste & 2e kindje - 1e ICSI (na IUI's en 1 IVF) - 1e tp

Belladonna - 37 jaar - 1ste kindje - 3e IVF/8e Cryo

claudia75 - 36 jaar - 2de kindje - 2e ICSI

terrybrouwer - 33 jaar - 1 ste kindje - ecd poging 5

Zipa - 38 jaar- 2e kindje - 1ste IVF- 1ste cryo

EDR - 31 jaar - 1e kindje - 6 icsi behandelingen gehad, nooit zwanger, nu spontaan zwanger

Lieff - 33 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Wanda - 32 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Pippe (Lena) - 27 jaar - 1e kindje - 2e icsi - 4e terugplaatsing (cryo)

Controle / afspraken :

terrybrouwer - -

claudia75 - 17 juli gyn - 1 aug 20 weken echo

Sorpresa - 13 juli gyn

saba26 - 22 Juni (dr papa geslachtsbepaling) - 25 Juni VK - 27 Juli 20 weken echo - 7 September ( 3/4d echo dr papa )

Belladonna - 21 juni vk - 20 aug. 3d echo dr. papa

Zipa- 16 juli 20 weken echo - 16 aug. gyneacoloog

EDR - -

Lieff - -

Wanda - 1 augustus (geslachtsbepaling / 20 weken echo)

Pippe - 18 Juli VK / 19 Juli geslachtsbepaling / 8 Aug 20 weken echo

Uitgerekend op :

Belladonna - 01-12-2012 (verrassing)

Zipa - 02-12-2012 (Meisje)

Lieff - 10-12-2012

terrybrouwer - 13-12-2012

claudia75 - 16-12-2012

saba26 - 20-12-2012 (jongetje)

Pippe - 23-12-2012

Sorpresa - 24-12-2012

Wanda - 24-12-2012

EDR - 25-12-2012

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Inderdaad nu zie ik hem ook , bedankt. Vind deze foto ook zo mooi,we hebben hem op canvas besteld 80 bij 80 dus vrij groot, maar we hebben een portret van onszelf ook in diezelfde formaat,dus daar komt hij naast te hangen. En als hij er eenmaal is dan komt er natuurlijk een foto van hem naast die van ons te hangen en gaat de echo foto naar de babykamer :)

Geplaatst

Goedemiddag ladies, hoe gaat het met jullie?

Ik ben gisteren naar het afscheid van mijn oom gegaan. Heel raar als je wordt gecondoleerd en tegelijk gefeliciteerd. Het was voor oma wel een troost om mijn buikje met haar achterkleinkinderen erin te zien. Ze moet haar zoon wegbrengen maar kijkt wel uit naar de komst van de babies. Ik hoop dat ze het mee mag maken want ze is zelf ook fragiel.

Daarna bij mijn ouders gaan eten. Had de doppler meegenomen zodat ze het hartje konden luisteren en m'n moeder wilde graag mijn buikje voelen haha! Is nu ongeveer hetzelfde als bij haar met 20 weken, maar ja wat wil je met twee babies erin. Ze heeft zelf al wat spullen aangeschaft via marktplaats voor als ze straks op hun kleinkids gaan passen. Wel schattig :-)

Verder heerlijk lang geslapen en vandaag niks in de planning. Best vermoeiend zo'n lange dag zonder middagslaapje!

Geplaatst

Sorpresa, wat fijn dat je voor je oma toch een steun bent. Mooi dat ze er naar uitkijkt, ondanks deze zware tijd voor haar (en jullie familie)

Grappig he, hoe geweldig ouders dat soort dingen vinden.

Alleen mijn vader reageerde een beetje vreemd. Hij vond het maar onzin en ik moest niet van die gekke dingen doen. Alleen dat kindje laten groeien.

Weet niet wat ik ervan moet denken. Hij kan toch soms raar uit de hoek komen hoor.

Graag of niet... Nou niet dus.

Dit weekend moest mijn man op zaterdag 12uursdienst lopen. Van 7.00 tot 19.00 uur. Dus om 6.00 weg en om 19.30 thuis.

Ik had 's ochtends gewacht op een pakketje (nog wat zwangerschapskleding, want ja 2 broeken is toch wat weinig), daarna hond uitgelaten en boodschappen gedaan.

Vervolgens lekker de kinderkamer ingedoken om wat op te ruimen.

Na een uur of 3 merkte ik dat ik even rust moest houden. Maar dat was dus eigenlijk te laat.

Ben een hele namiddag / avond ziek geweest.

Zondag ook helemaal niets meer kunnen / durven doen.

Wel lekker gaan uiteten 's avonds met mijn man. Hij kwam me ineens verrassen voor mijn verjaardag...

Kom schat, we zijn weg................ heerlijk.

Lekker aan het kletsen geweest over namen / spullen etc.

Fijn om zo eens lekker om tafel te zitten.

Nu weer aan het werk, maar ik merk dat ik toch rustig aan moet doen. Mijn banden / buik speelt snel op.

Vanmiddag naar het ziekenhuis voor de controle op mijn hepatitis B. Ben benieuwd wat die te zeggen heeft, ben er nog niet geweest sinds dat ik weet dat

ik zwanger ben. Spannend.

XXX

Wanda

Geplaatst

Hoi allemaal! Net terug van de vk, hartje gehoord,ze zei wel dat ik niet te vaak mag luisteren,1x in de week. Oke deed het toch al niet zo vaak,maar vind het gewoon zo leuk om te luisteren. Voor de rest veel informatie gehad en boekjes. Alles gaat prima!!

Wanda,dat is zeker jammer zo een reactie wat je niet verwacht!! Succes vanmiddag!

Nu op verjaardag bij mijn zus. Mijn neefje is 1 jaar geworden.

Liefs saba

Geplaatst

Sorpresa, mooi dat je op deze manier je oma kon steunen. Maar moeilijk blijft het....

En fijn dat het goed gaat, ja je buikje zal zeker hard groeien! Leuk hoor!

En zeker heel lief van je moeder!

Wanda, ach vader's nuchterheid? Volgens mij weten veel vader's niet zo wat ze met de emoties van dochters aan moeten?

Wel herkenbaar hoor, op tijd naar je lichaam luisteren, maar wel heel belangrijk, zeker nu ;-)

Nog gefeliciteerd! En fijn he, lekker quality time met je mannetje! Al een beetje een naam uitgekozen?

Saba, mooie echo foto! Als het goed is staat bij mijn profiel foto nu ook ons beebje, met de beentjes in de nek! Lekker lenig nog :-)

Nog leuke kleertjes voor jullie mannetje gekocht?

Pippe, leuk hoor dat je meeschrijft, leest je vrouw wel mee? Fijn dat het steeds beter met haar gaat.

Ik heb ook even moeten zoeken om de echo al met 15 weken te laten maken, dus we weten wel al wat het wordt. Spannend is dat he? Ook al maakt het niet uit, het is zo leuk!

Zipa, hoe was de film?

Esther, Terry en Clau, hoe is het?

Met mij gaat het wel goed, alhoewel de aanpak van mijn burnout bij de psycholoog momenteel best pittig is en over een week of twee ga ik beginnen met 4 uur per week werken. Dus eens kijken of dat gaat werken. Gelukkig mag ik een deel van die tijd aan mijn studie besteden want we moeten n echt slagen gaan maken. Moeten nog erg veel doen en dat geeft wel al een beetje stress al weet ik dat het goed gaat komen. Ons beebje voel ik praktisch iedere avond heel zachtjes, hoop dat het wat sterker gaat worden dat ik het ook zomaar overdag kan voelen.

Geplaatst

Even voorstellen :

saba26 - 27 jaar - 1ste kindje - 2e ICSI - 4e tp

Sorpresa - 27 jaar- 1ste & 2e kindje - 1e ICSI (na IUI's en 1 IVF) - 1e tp

Belladonna - 37 jaar - 1ste kindje - 3e IVF/8e Cryo

claudia75 - 36 jaar - 2de kindje - 2e ICSI

terrybrouwer - 33 jaar - 1 ste kindje - ecd poging 5

Zipa - 38 jaar- 2e kindje - 1ste IVF- 1ste cryo

EDR - 31 jaar - 1e kindje - 6 icsi behandelingen gehad, nooit zwanger, nu spontaan zwanger

Lieff - 33 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Wanda - 32 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Pippe (Lena) - 27 jaar - 1e kindje - 2e icsi - 4e terugplaatsing (cryo)

Controle / afspraken :

terrybrouwer - -

claudia75 - 17 juli gyn - 1 aug (20 weken echo)

Sorpresa - 13 juli gyn

saba26 - 25 Juni VK - 27 Juli 20 weken echo - 7 September ( 3/4d echo dr papa )

Belladonna - 14 juli (20 weken echo) - 25 juli vk - 20 aug (3d echo dr. papa)

Zipa- 16 juli (20 weken echo) - 16 aug gyn

EDR - -

Wanda - 1 augustus (geslachtsbepaling / 20 weken echo)

Pippe - 18 Juli VK - 19 Juli (geslachtsbepaling) - 8 Aug (20 weken echo)

Uitgerekend op :

Belladonna - 01-12-2012 (verrassing)

Zipa - 02-12-2012 (Meisje)

Lieff - 10-12-2012

terrybrouwer - 13-12-2012

claudia75 - 16-12-2012

saba26 - 20-12-2012 (jongetje)

EDR - 21-12-2012

Pippe - 23-12-2012

Sorpresa - 24-12-2012

Wanda - 24-12-2012

Zo even t lijstje bijgewerkt (jaja een keer achter de computer). Ik heb Lieff bij de echo's weggehaald, ik heb ook gezien dat ze nog wel elders schrijft. Als je weer zin hebt lieff, bij ons blijf je ook welkom hoor!

Esther, ik heb jouw uitgerekende datum aangepast naar 21-12, dat klopt toch?

En Esther en Terry, vinden jullie het leuk om de echo data aan te passen? Of vinden jullie dat minder leuk, dan halen we jullie uit dat stukje van t lijstje en komen jullie gewoon lekker meerkletsen!

Saba, hoe was de vk vandaag?

Geplaatst

Sopressa, hoe is het nu met je? Was het een mooie uitvaart?Belladonna, jullie weten ook al wat het wordt? Spannend zeg! Omdat ik jullie nog niet zo goed ken is het moeilijk jullie posts te onthouden.Via de tel kan ik niet terug lezen. Lena leest bijna niet mee. Soms als ze naast me zit als ik aan het typen ben. Vertel wel vaak de verhalen van hier. Ze is minder van het ervaringen uitwisselen. Dat doet ze wel, maar in haar directe omgeving. Terwijl ik juist behoefte heb aan contact met het forum. Lotgenoten van de mmm.Saba, volgens mij had jij een mooi hartje gehoord bij de VK, sorry als jet iemand anders was. Zal zo even terug lezen.

Geplaatst

Belladonna, we hadden zowat gelijk gepost haha, ik had al een stukje geschreven,zie vorige pagina, maar alles was prima gelukkig ;)

Pippe,ja inderdaad het hartje gehoord,maar heb thuis zelf een angelsound,dus als ik mijn kleine even wil horen zoek ik hem even op, I LOVE IT, maar de vk adviseerde om het 1 x per week te doen,dus elke zaterdag gaan we lekker luisteren.

Vandaag een hele vuilniszak vol met kleertjes van mijn zus gekregen, hoef bijna niks meer te kopen :))) zien er nog goed uit, en zijn leuke kleertjes!!

Geplaatst

Belladonna ik zal het lijstje aanpassen zodra ik data heb! Ik moet morgen een afspraak maken bij de vk voor na de vakantie en voor de 20 weken echo.

Vandaag een slechte dag, erg moe en een vervelend gevoel in de maag...net gegeten maar dat valt ook al niet lekker. Het valt me op dat de maaandag bij mij nooit een fijne dag is...

Geplaatst

Esther, raar dat het op maandag altijd is...... Ma ja gelukkig is de maandag bijna voorbij!!

Pippe, ze zei omdat ze niet weten wat de gevolgen zijn van de geluidsgolven......daarmee horen wij het hartje,doormiddel van de geluidsgolven. Ma ja de een zegt dat het kwaad kan en de ander niet..... Dus ja maak me er niet echt druk over,en zaterdag wordt ons luister momentje dan gewoon.

Zo binnenkort met 17 en een half week nog maar even een echo plannen,kan namelijk niet zo lang wachten hoor, pas eind Juli weer, ik vind het gewoon zooo leuk ons mannetje te zien bewegen en zwaaien en alles! En wat is 32,50 nou. Mijn mannetje rookt nog ( buiten ) dus dan wil ik een echo haha :)

Geplaatst

saba doe je dat gewoon bij echobureaus? die extra echo's? Leuk hoor!

Maandag is de dag waarop ik geloof ik ongesteld had moeten worden en nu heb ik elke keer wat gedoe op maandag...strange!

Geplaatst

Esther, het kan misschien ook omdat je maandag weer aan het werk bent. Waarschijnlijk doen je dan net meer dan dat je in het weekend doet.

Mijn lijf heeft me echt terug gefloten dit weekend. Ben er een beetje onderste boven van.

Had meer effect dat ik had verwacht. Terwijl ik toch echt gestopt ben, toen ik voelde dat het te veel werd.

Zaterdagmiddag /avond en zondag heel weinig kunnen doen.

Jak.

Namen.... ach we hebben een lijstje. Daar wordt nog wel aan toegevoegd nu. Maar we willen eerst weten wat het wordt (1 aug).

Groetjes

Wanda

Geplaatst

Esther, ja inderdaad, dat zit bij ons in de buurt, zij werken samen met de vk waar ik zit(daar doen ze geen echo's,alleen luisteren naar het hartje) maar als je gewoon een extra echo wilt dan kan dat,alleen moet je natuurlijk wel betalen HELAAS hahaha

Wanda, vervelend omdat je het niet verwacht,maar wel goed dat jou lichaam het aangeeft! De mijne doet dat dus niet,en heb 1 keer te horen gekregen dat ik er slecht uitzie hmmm te druk met van alles,daarom vandaag een heerlijk luier dagje ingesteld,helemaal niks alleen lezen en tv kijken :)) slaap wel genoeg dat scheelt ook wel weer denk.

Zo nog een week en 2 dagen en we kunnen voorlopig afscheid nemen van de blauwe flessen.

Kleintje liep wel 5 dagen voor volgens dokter papa, dus dan zou ik eind deze week 16 weken zijn,maar MvM gebeld die zei dat het niet uitmaakt,tenzij ik het zelf zat was,ma ja ik maak natuurlijk de laatste week ook maar af.... Kan niet wachten,geen gedoe in het toilet meer hahah

Morgen met mijn zus winkelen,mag wat positiekleding uitzoeken,lief he! Dan even naar de ikea,even snuffelen.

Ga zo de kraamhulp even regelen dat hadden wij ook nog niet gedaan.

Fijne dag @ll

Hoe gaat het met iedereen??? Is vrij rustig hier....

Geplaatst

Hey meiden!

Lekker weer he? Heerlijk!

Pippe, ik stuur je zo effe een PB. De rest van t bankje heb ik ook via PB vertelt wat we krijgen. Wel fijn dat jullie elkaar vrij laten, je vrouw met de vriendenkring en jij ook middels het forum de gevoelens kwijt kunnen. Helemaal top toch?

Saba, goed dat alles weer goed was bij de vk!

en heerlijk al die kleertjes! Leuk hoor!

en thnx, mooi he hoe onze kindjes steeds meer kindjes worden.

Og een extra echo gepland? En winkelse morgen!

Esther is goed hoor, gelukt met de afspraken? Minder dat je iedere week een blue monday hebt.

Wanda, voel je je alweer wat fitter? Lastig soms he? Dat je lichaam net even te laat aangeeft dat je te ver bent gegaan.

hier gaat het wel ok, vorige week en afgelopen weekend wat te druk geweest en ook wat teveel stress momenten helaas. Dus nu weer even wat rust en verder veel aan de studie. Binnenkort beginnen met reintegreren, wel heel langzaam aan en ga ook heel goed naar mn lichaam luisteren. Gisteren eerste yoga les gehad, was zeker prettig. Best wel zweverig, maar voor een zwangere met een burnout erg goed om met mn lichaam en ontspanning bezig te zijn. De baby vond het erg fijn, heb t nog niet eerder zo goed gevoeld! Maar blijf t raar en ook best moeilijk vinden, zo tussen al die dikke buiken. Soms toch mog moeilijk te beseffen dat ik daar nu gewoon hoor en ook gewoon zwanger ben:-).

Kan nu alweer uitkijken naar de echo van 14-7. Sopresa staat als eerste in t lijstje met 13-7. Iemand nog eerder?

Geplaatst

Belladonna, wat fijn dat de yoga les zo goed bevallen is!!! En ja wij/jij horen bij de zwangeren :) fijn idee he,maar inderdaad soms wel heel raar dat we eindelijk mogen/kunnen zeggen dat we zwanger zijn!!

Pffff ik herken mezelf soms niet meer,maak de mensen om me heen niet blij,soms heb ik gelijk maar soms ook niet. Ben kattig en denk alleen maar wat het beste is voor mijn kleintje,dus wil ik rust laat me met rust,alles wat ik wil. Terwijl ik zeker geniet,ben namelijk zo gelukkig,dat heb ik wel 100x gezegd. Moeilijk uit te leggen,zullen de hormonen ook wel zijn..........

Geplaatst

Ow ja, daarvoor stuurde ik een berichtje haha, maar mijn extra echo is ook op 14 Juli,zelfde dag als jou belldonna,dan ben ik alweer 17/2 weken zwanger, wauwww gaat super snel!!!

Geplaatst

ik geloof dat ik de eerste ben ik mag 11-7 weer voor een echo ben dan 17w2d.hier zijn we druk met de babymeubels schilderen en schuren hahaha. wil ik voor de vakantie afhebben.verder voel ik me eigenlijk wel goed weinig klachten nog wel wat moe en jeuk met name op mijn borsten maar ja.

Geplaatst

Ik heb voorlopig geen echo's meer...de eerstvolgende is met 20 weken en dat duurt nog zes weken!

Hier nog steeds helemaal niet fit. Ik heb continu buikpijn, met erg moe, duizelig en enorm loom in mijn benen en armen. Eten staat tegen. Ik voel me echt een drammerd, wil ik niet zijn maar ik zit momenteel helemaal niet lekker in mijn vel. Ben gewoon elke keer bang dat er iets niet goed is. Irritant hoor!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden