Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een leuke foto's. Hij ligt er lekker ontspannen bij zo te zien :-) vond het er al best krap uitzien voor mijn tweetal haha, waar je je al geen zorgen om kunt maken...

Ga morgen bellen om een pretecho te plannen voor de geslachtbepaling. Mijn vriend zal waarschijnlijk de SEO missen ivm werk. Dat is geen ramp want we filmen hem gewoon maar ja wel leuk om samen de geslachten te zien.

Morgen alweer 17 weken, time flies!

Geniet van deze zondag ladies!

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey, hey,

Saba, mooie foto's en wat fijn weer een goede echo!

Sorpresa, het is idd wel leuker om samen te horen wat julie krijgen. Wanneer gaan jullie dit doen? Spannend hoor!

Wanda, nog 2,5 weken en jullie weten wat t wordt. Ook spannend !

Morgen Zipa 20 weken echo en de 18e Pippe geslachtsbepaling toch? Zin in meiden?

Ik ben helemaal op. Gisteren tijdens de echo werd ik heel duizelig. Ik had nog zoiets niet aanstellen, maar op een gegeven moment toch maar gezegd. Dus de echo verder bijna helemaal op mn linkerzij mogen liggen, toen ging t weer goed. Na de echo direct door naar een vrijgezellenfeest. Best grappig als de hele groep om 5 uur al dronken is van de cocktails maken :-). Om 10 uur naar huis gegaan, wist niet meer hoe te zitten of staan. Manlief was stappen dan slaap ik heel slecht. Dus maar een uurtje of 6 geslapen vannacht en nu wordt er hier hard geklust in huis. Nu echt even bankhangen, buik was keihard )-:. Wel leuk is dat ik ons beebje echt steeds beter voel bewegen. Heerlijk die bevestiging van hey ik ben er en het gaat goed! :-)

Hoe voelen jullie je meiden? En herkennen jullie het dat je het nog steeds niet goed kan geloven dat het kindje op het beeldscherm jouw kindje is en in jouw buik groeit?

Geplaatst

Saba, schitterende foto's. Heerlijk he om zo naar je kleine weer te kunnen kijken.

Belladonna, doe even rustig aan he!!!! luister naar je lijf. Maar dat zal wel goed komen.

HIer voel ik nog steeds geen kindje bewegen. Kan echt bijna niet meer wachten!!!!!

Hoe is het met de andere dames???

Wanda

Geplaatst

Sorpresa, ja ziet er krapjes uit he haha,maar ze hebben genoeg ruimte vertelde de gyn. Ben zo benieuwd wat het geslacht is van jou kleintjes, ga je het delen met ons??? En de andere meiden,of houden jullie het voor jezelf???

Belladonna, was weer heerlijk genieten, het was het dubbel en dwars waard ook al ben ik al een hoop extra geld kwijt aan echo's. Heb alleen de rekening van de nekplooimeting nog niet gekregen...??? Jij wel????

Wanda, bedankt, waren ook de 2 mooiste foto's van deze echo dat je hem helemaal zag. Ik heb mijn kleintje wel gevoeld,soms s'nachts maar zoals vandaag nog helemaal niet, en soms 2 dagen niet. De placenta ligt ook echt voor,ma ja nog even,de tijd gaat super snel dus!!

Geplaatst

Fijn te lezen dat iedereen weer mooie echo's heeft gehad. Genieten dus weer.

Morgenvroeg zijn wïj aan de beurt voor de 20-weken echo. We hebben er heel veel zin om ons druktemakertje weer even te kunnen zien, maar natuurlijk is het ook best wel spannend.

Vandaag overigens precies 20 weken en ik geniet volop. Vanochtend een tijdje met z'n tweetjes naar mijn buik liggen kijken, want je kan ons meisje nu ook zien schoppen, geweldig gezicht.

Ik heb net steeds geprobeerd een buikfoto te plaatsen, maar via mobiel lukt het niet. Ik zal morgen eens via de laptop proberen.

Nu eerst lekker slapen

Geplaatst

Nou, ons meisje is nog steeds een meisje, het bewijs hebben we nu ook op een echo foto haha

Ze was weer heerlijk druk aan het bewegen en aan het zwaaien en alles was perfect in beeld te krijgen. Ze zag er goed uit en alles functioneert zoals het moet functioneren

Wel moeten we met 32 weken een nieuwe controle laten doen op het nierbekken. Die mag met 32 weken namelijk maximaal 10mm zijn en die was nu 5mm

Dus nog niets om ons zorgen om te maken en mocht het zo zijn dat het straks toch meer vergroot is, dus meer dan 10 mm dan kan daar meteen naar gehandeld worden meteen na de geboorte dmv antibiotica ivm risico op nierbekkenontsteking.

Tja ach, kindje van haar moeder hè ;-)

Nog even een fotootje van ons meisje

[ATTACH=CONFIG]4350[/ATTACH]

Geplaatst

Mooie foto zipa,

Die vergroting kan dus niet echt veel kwaad. Als ze maar op de hoogte zijn bij de geboorte zeg maar.

Geweldig dat alles nog steeds op en top was.

Geniet er lekker van.

XXX

Wanda

Geplaatst

@ Wanda, ja inderdaad, het is gewoon een extra puntje waar ze aandacht aan kunnen besteden.

Vind dat zelf wel een prettige gedachte.

Nou zoals beloof hier dan een buikfoto. Deze is van vanochtend, dus 20 weken en 1 dag

[ATTACH=CONFIG]4351[/ATTACH]

Geplaatst

Zoo das een lekker buikie! Bij mij groeit het ook super hard. Goed te lezen dat de echo goed was! En die vergroting is zo te lezen geen probleem dus helemaal goed!

Ik weet morgen hoe de agenda van vriendlief eruit ziet dus dan ga ik eens kijken voor de pretecho! Als we het weten maken we er geen geheim van hoor. Zou niet weten waarom :-)

Ik voel de kleintjes ook nog niet hoor. Soms denk ik iets te voelen maar kan net zo goed een darm zijn dus ik hou een slag om de arm. Lijkt me wel super als je het ook echt kan zien en vriend wil het heeeel graag voelen!

Fijne avond allemaal :-)

Geplaatst

Dat is zeker al een buik zipa, die van mij staat stil denk,zie geen verandering ja alleen in de avond, na ja komt vast nog wel!!!

Vanmorgen buikpijn en steken pfffff werd er wel een beetje bang van, na ja wilde toch al laten controleren voor een blaasontsteking,dus gedaan, en jawoor bingo,we hebben een blaasontsteking,weet ik gelijk waardoor het komt. Heel fijn weer :( 3 weken terug ook laten controleren toen was het niks.

Ook een paar dagen ziek thuis, had weer wat in de auto. Ik wilde de stoel verzetten opdat moment reden we net over een drempeltje ( mijn vriend reed) dus vloog ik achterover,dus ik lag als het ware,opdat moment hadden we de grootste lol maar merkte al gauw dat me rug zeer deed, snachts niet kunnen slapen en last van mijn rug,dus gekozen om mijn rust overdag in te halen en me rug even te ontlasten. Donderdag maar weer aan t werk denk.

Geplaatst

goedenmorgen dames zipa wat een prachtige foto s.

hier in de vakantiestand. dochterlief heeft vakantie dus bne ik minder online. vanaf vrijdag gaan we drie weken weg en ik heb geen internet op mijn mobiel, dus ben echt drie weken off line. in die drie weken hebben we wel de 20 weken echo.ik zal het laten weten zogauw als we thuis zijn.

dames allemaal heel veel s6 de komende weken en ik zal aan jullie denken.

Geplaatst

Zipa, jeeee een goede echo! Ons beebje had 1 niertje op 4 en 1 niertje tegen de 5 aan. Dus die wordt ook nog even nagekeken bij de 30 weken echo. Maar de dame zei ook, niets om je ongerust over te maken. Ze drinken en plassen nu gewoon de hele dag en dat is best een belasting voor de niertjes. Tijdens de echo begon ons beebje met een lege blaas, maar met 10 minuten was ie alweer vol hihi.

was je bloeduitslag goed? En groei en vruchtwater ook?

Jouw buikje is wel wat groter dan de mijne, maar is natuurlijk ook jouw tweede kindje.

ik heb sinds afgelopen weekend voor het eerst dat mensen vragen of ik zwanger ben :-)

Wanda, ik heb zeker rustig aan gedaan :-). Jammer dat je je kindje nog niet voelt, nog even geduld hebben..... Maar het gaat zeker komen hoor! Ons beebje vindt het erg fijn om heel actief te worden als ik ga slapen :-). Ja, dan ga ik liggen voelen en niet slapen hihi. Maar het geeft inderdaad een geruststellend gevoel. Dus hoop voor je dat je binnenkort van dit mooie, aparte, fijne gevoel mag genieten.

Saba, ik ben 37 jaar oud dus hoef niet voor de combitest te betalen. Maar ik weet wel dat ziekenhuizen niet zo snel zijn met facturaties, kan zelfs wel een jaar duren. Minder dat je een pijnlijke rug en een blaasontsteking hebt. Niet zo'n lekkere actie in de auto, al kan ik me de lol wel voorstellen haha. Beterschap!

Sorpresa, dat kan toch wel heel goed 1 van je beebjes zijn hoor. Dat gaat nog een hele drukte worden met 2, als ik al zo vaak 1 drukte makertje voel ;-)

Clau, fijne vakantie en een goede en leuke 20 weken echo!

Pippe, hoe is het? Morgen de geslachtsbepaling toch????

Hier gaat het zn gangetje, al heb ik sinds zaterdag wel wat last van de bekken. Moeite met uitstappen uit de auto en met bukken. Volgende week maar eens bespreken met de vk.

Geplaatst

Hoi dames!

@Claudia fijne vakantie en have fun bij de 20w echo!

@Saba wat rot van je blaasontsteking zeg! Ik drink hier elke dag cranberrysap om het te proberen te voorkomen, ben er ook heel gevoelig voor. Ik heb van die stripjes om thuis te gebruiken. Heb er meestal pas pijn bij als ik er al een tijd mee loop dus ik probeer het in de gaten te houden.

@allemaal Ik heb vandaag de echo voor geslachtbepaling gepland, dat gaat op 27 juli (al!!!) gebeuren. Wel spannend hoor! Kunnen ze de week erna meteen de dubbelcheck doen haha :-) ik denk op het filmpje van de laatste echo steeds een piemeltje te zien op 1.05min maar dat kan ook de navelstreng zijn.

Verder nog steeds vage klopjes en plopjes maar elke keer op een plek dat ik denk...zou het geen darm zijn? Ach ik zal over een paar weken wensen dat ze eens stil lagen misschien hihi.

Ik heb t gevoel dat ik iemand over sla maar geen idee wie. Zeef! Fijne avond allemaal!!

Geplaatst

Fijne vakantie claudia!

Belladonna, vervelend dat je daar last van heb, ja zou het ind. wel met de vk overleggen.

Sorpresa, spannenddd!!! Leuk he, ik vind de zwangerschap nog veel leuker (bijzonder) sinds ik weet dat wij een zoontje krijgen, ik weet niet waarom... En die plopjes zouden het kunnen zijn, ik herken het nu zeker, alleen voel ik hem ook nog niet de hele dag. Morgen alweer 18 weken,maar hij loopt al 2 echo's 5 dagen voor dus zou ik al bijna 19 zijn, weet niet of de datum wordt aangepast?? En mag ik vragen hoe je aan die strips komt??? Zou ik ook wel willen, lijkt met wel handig was nu namelijk al van plan om elke 3/4 weken een check te doen bij de ha

Gister even vk gebeld ivm de buikpijk,maar kan dus komen van de blaasontsteking, ook niet meer gevoeld gelukkig, me rug gaat ook stukken beter,morgen weer aan het werk. En volgende week vrijdag de 20 weken echo,daar had ik het ook over met de vk,want officieel zou ik dan nog 'maar, 19/1 weken zijn, maar ze zei je kan het verzetten maar een week ervoor of erna maakt niet uit,sommige dingen zullen ze mischien iet goed kunnen meten maar dan moet je terug komen ( IS GOED, haha) en ik zei hij loopt ook 5 dagen voor dus dan zou ik wel 20 weken zijn;) geen probleem dus.

Fijne dag dames, en als ik het goed heb begint zondag de zomer hoera!!

Geplaatst

1 glaasje? Ik zit op een liter per dag hihi! Maar ik drink geen thee of koffie dus dat scheelt. Die strips kun je via internet bestellen of je dokter lief aankijken natuurlijk. Maar niet elke huisarts werkt mee he!

Ik ben hier al de hele ochtend aan het tollen. Duidelig zodra ik wat doe, heel irritant!

Geplaatst

Vind ze nog best wel prijzig.... Dan rij ik om de 3 weken wel even langs de ha ;)

Rustig aan doen sorpresa,jij moet 2 beebjes dragen. Wel vervelend die duizeligheid!!

Ik heb op 27 Juli de 20 weken echo, jij de geslachtsbepaling. Leuk allemaal weer, daarna moet ik weer 6 weken wachten tot de 3/4d echo, pfffff achhhh rond die tijd voelen we ze al lekker veel schoppen,dat is ook leuk!!!

Geplaatst

Wow zipa, wat een buik al zeg! Mooi hoor!

Saba, rustig aan doen hoor. Niets overbelasten. 'Gelukkig' was het een blaasontsteking! Je schrikt toch als je pijn krijgt.

Sopressa, hier voelen we ook nog niets. En ik al helemaal niet. ;-) De VK zei rond de 20 weken dat je het dan toch wel moet gaan voelen. Dus we hebben nog even.

Belladonna, Jij ook rustig aan doen als je last hebt van je bekken. Ik heb wel eens gelezen dat er oefeningen (?) voor zijn. Hopelijk helpt dat bij jou. Of is dat niet bij bekkenklachten? Ojee, ik twijfel. Afin, hopelijk wordt het wat minder!

Gisteren hebben we het hartje weer gehoord. Hij/zij was de doppler aan het wegschoppen. Schattig toch? ;-) Hopelijk denkt 'ie vanavond niet dat 'ie ons maar moet pesten door z'n beetjes gekruist te houden. :laugh:

Geplaatst

hier sinds gisteren toch weer wat bloedverlies. ben er nu alleen niet zo bang voor waarschijnlijk hoort het gewoon bijj deze zwangerschap. ik voel de kleine nog goed dus maar weer afwachten

Geplaatst

@ Claudia, gelukkig dat je niet meteen in paniek raakt. Wel even de verloskundige geraadpleegd?

@Pippa, spannend vanavond, ging jij het ook met ons delen? Hoop dat jullie het snel kunnen voelen. Veel contact maken, hand op de buik en veel geduld hebben. Leuk is dat hè dat getrap tegen de doppler.

@ Belladonna, vervelend je bekken. Ik heb, volgens mij voor Sorpresa of was dat toch ook voor jou, hier een keer een lading tips neergezet.

Voor het in en uitstappen in de auto, is het handig om een plastic zak op de stoel te leggen. Probeer dan met een zo recht mogelijke rug, eerst met je billen te gaan zitten. Dus vanuit een soort squadhouding. Daarna draai je beide benen in de auto (vandaar de plastic zak, dit glijdt makkelijk mee).

Misschien een fysiotherapeut raadplegen die veel ervaring heeft met bekkeninstabiliteit. Oefeningen zijn er zeker, niet om de klachten weg te nemen, maar wel om ervoor te zorgen, of in ieder geval proberen, dat het niet erger wordt.

Hier voel ik ons meisje ook vooral als ik rustig zit, de rest van de tijd wordt ze lekker in slaap gewiegd. En idd vlak voor het slapen gaan dan begint haar feestje, ik wil dan ook niet gaan slapen.

Ik had geen bloed geprikt, maar even de urine laten controleren voor evt blaasontsteking, uit voorzorg. Was weer goed gelukkig. Met de 20 weken echo was alles zo als het wezen moest, dus prima.

@ Saba, ik breng hier ook regelmatig urine naar de huisarts. Ik ben er enorm vatbaar voor, dus doe het voor de extra controle, aangezien ik het niet altijd voel. Hopen dat je kuurtje snel aanslaat.

De datum wordt niet aangepast zover ik weet. Tot een week of 10 lopen alle beebs qua groei gelijk, vandaar de termijn echo. Daarna ontstaan er verschillen. Je kan dus uitgaan van de datum van de termijn echo.

@ Sorpresa, hoe is het nu? Even laten controleren op ijzergehalte?

Gisteren naar de apenheul geweest. Natuurlijk teveel en te lang gelopen. Ik was bekaf en veel bekkenpijn. Tja eigen schuld..... Maar het was wel leuk.

Dadelijk weer verder met de interne verbouwing. Dat is het enige voordeel van dit flutweer tijdens onze vakantie, zo komen we wel aan klussen toe. Als het warmer is dan 25 graden dan kunnen we onze lol op boven. Wat de babykamer gaat worden is nu onze kast-, berg- en strijkruimte. De inbouwkast daar gaat voor een deel naar onze slaapkamer. Voor alle andere spullen moeten we op zolder kasten gaan maken.

Geplaatst

@Claudia, dat is schrikken! Maar goed dat je kleintje je zelf al laat weten dat alles goed gaat.

@Pippe, have fun vanavond! Spannend :-)

@ Saba, ik doe rustig aan (weinig keus) maar soms voel ik me echt even gehandicapt zeg! Spannend weer al die echo's!

@Zipa dat lijstje heb je toen voor mij meergezet toen in rond de 10w zwanger was. Goeie tips! Mijn ijzergehalte is goed maar mijn bloeddruk is heel laag dus vandaar.

Vandaag sowieso een rotdag. Slecht geslapen, verkouden, hoofdpijn...blegh!

Geplaatst

Hallo allemaal,

ik laat ook weer wat van mij horen. Ik lees wel mee hoor maar zo lastig om vanaf mijn tablet te schrijven.

Wat fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat en dat er ook al heel veel weten wat het gaat worden.

Belladonna, de fisio heeft mij erg geholpen met mijn bekken gewoon een afspraak maken.

sorpresa, wil je wat van mijn te hoge bloeddruk hebben, dan staan we samen goed.

Pipa, spannend, ben benieuwd wat het word. Wij hadden vandaag controle, helaas alleen hartje geluisterd dus moeten tot maandag wachten dan de 20 weken echo.

claudia, heerlijk he vakantie, ik heb me ziek gemeld en vanaf vrijdag zitten wij drie weken op de camping, heerlijk bijkomen.

saba vervelend blaasonsteking, heb ik ook gehad, gelukkig hielp het kuurtje snel.

zipa, met dit weer is het idd goed klusweer, hoop dat het een beetje opschiet zodat je volgende week van de zon kunt genieten

Hier gaat het redelijk goed, heb wel aardig wat klachtje, last van mijn bekken dus moet mezelf echt in acht nemen en tevens 2 weken blaasonstekking gehad, moest een week op kweek dus voordat ik een kuurtje had waren we weer een week verder.

Vandaag op controle geweest. Ik ben gewezen op alle risico's van mijn te hoge bloeddruk. Ben hier erg van geschrokken. Moet echt goed naar mijn lichaam luisteren en als ik hoofdpijn, grieperig, tintelingen of onrust in mijn lijf heb moet ik meteen bellen. Tevens houden ze goed in de gaten of de navelsteng wel goed doorbloed blijf. Ben behoorlijk geschrokken van alles, heb mij ook meteen ziek gemeld. Maandag 20 weken echo, nu extra spannend. Hoop dat alles goed is dan kan ik alles even naast mij neerleggen en gaan genieten va de vakantie. Ga na mijn vakantie elke week bloedruk laten meten en urine controleren. Alles voor de zekerheid.

zo dat is er ook uit, dank jullie wel voor het luisteren.

geniet van de zon volgende week

knuf van mij

Geplaatst

Terry, echt naar je lichaam luisteren hoor. Ik begrijp goed dat het schrikken is. Hopelijk kom je wat tot rust op je vakantie.

Wij hebben net de echo gehad. Alles zag er goed uit! Het is een jongetje! :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden