Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pipe, super een jongetje. Gefeliciteeerd. Ik geloof dat de verdeling nu aardig gelijk is (jongens - meisjes)

XXX

Wanda

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeeeee Pippe, top! Een goede echo en een mooi mannetje! Lekker genieten!

Moeten het lijstje maar weer eens naar voren halen en bijwerken. Misschien wil iemand dit doen en anders kijk ik vanmiddag even.

Oei Terry, niet zo fijn die hoge bloeddruk. Dus veel ontspanning opzoeken en weinig inspanning. Volgende week mooi weer, dus dan lekker ontspannen in het zonnetje of onder de parasol. Wel fijn te lezen hoe het met je is en dat alles goed met jullie beebje is.

Sopresa, je darmen doen geen klopjes en plopjes hoor, dat zijn echt je beebjes. Wacht maar af hihi.

Volgende week weten jullie wat jullie krijgen, leuk hoor!! Je bent vast al aan het aftellen ;-)

Saba, fijn dat het wat beter met je lichaam gaat. En natuurlijk ook aan het aftellen voor de 20 weken echo! Spannend en leuk!

Zipa, herkenbaar dat als je een zware lichamelijke dag hebt je de volgende dag op de blaren moet zitten. Maar ach, als dat het ergste is ;-). Fijn dat het zo goed gaat en lekker met de babykamer aan de slag!

Ik heb het deze week erg rustig aan gedaan. Zaterdag was al erg druk en dinsdag had ik ook een erg drukke dag. Daarbij kost het reintegreren veel meer energie dan ik had verwacht. Ik vind het namelijk super om weer te kunnen werken, maar moet echt leren hoe met mijn energie om te gaan. Ppffff niet fijn. Dus gisteren niet gaan werken maar 13 uur geslapen. Mevrouw van het UWV vond dat ik echt naar mijn lichaam moet luisteren, geen stress! Dus dat doen we dan maar, maar voor iemand die altijd hard heeft gewerkt en altijd doorgezet heeft best lastig. Ppfff ben blij als die burnout verleden tijd is.

Gelukkig heeft de rust goed gewerkt voor mijn bekken, gaat stukken beter en heb ook oefeningen van de yoga. En mooie tips hier op het forum, thnx meiden.

Verder voelik ons beebje echt erg goed en erg vaak. Gisteren voor het eerst echt een harde schop gehad dat ik zoiets had van ok dat gaat wat worden hihi. En als de beeb een hard geluidje hoort gaat beebje schoppen. Zoals het blaffen van de honden. :-)

Morgen alweer week 21, nog vijf tot aan de enigszins levensvatbaarheidsgrens van 26 weken. Vind ik toch ook wel weer een belangrijke mijlpaal, jullie ook?

Geplaatst

Pippe wat leuk, een jochie!

Belladonna ergens denk ik ook wel dat ze het zijn maar elke keer als ik t voel is het maar 1 keertje dus dan twijfel ik achteraf weer wat het nou was. Ach dat verandert vanzelf! Wij tellen idd af, nog een weekje!!

Voor de dames met een buikje, herkennen jullie dat je wel eens een soort asymmetrische buik hebt? Dus een bobbel aan 1 kant van de navel (of onder de navel)? Ik heb dat sinds een week of twee af en toe (of het valt me nu pas op). Ik zeg dan altijd tegen mn vriend van kijk wat je kinderen aan t doen zijn! Want als er iets geks is of ik heb ergens last van zijn het altijd zíjn kinderen haha :-)

Geplaatst

Pippe, whoehoee ook een klein mannetje,gefeliciteerd!!!! Echt leuk en duidelijk om te zien he ;)

Terry, pfffff wat vervelend allemaal, zou ik ook gedaan hebben,denk lekker aan jezelf en je kleine uk!!! Dat gaat nu even voor alles!! Succes bij de 20 weken echo, volgende week vrijdag mag ik :))

Belladonna, inderdaad, aftellen is begonnen alweer, weer lekker genieten van de kleine, en even een check voor alles!!

Fijn dat de rust je goed gedaan heeft. En die mijlpaal vind ik ook super fijn!! Maar als we daar inmiddels zijn,schiet het wel op hoor, spannendddd!!! Wat leuk dat beebje gaat schoppen en reageert op de harde geluiden,kan niet wachten, voel hem soms (te weinig nog haha)

Wanda, ik zeg tijd voor het lijstje, haha staan we gelijk zo....?? Als ik op de comp. ben zal ik hem weer eens tevoorschijn toveren,dan kan pippe er ook op.

Sorpresa, ik heb dat ook vaak, links is vaak dikker, en hij ligt toch niet altijd daar......na ja t is maar net hoe de baarmoeder groeit,zal straks wel gelijk op gaan als we een nog grotere buik krijgen.

Nou hier op de valreep voor het weekend nog even de huisarts gebeld. Heb zitten huilen op de wc, steeds de drang om wel te moeten.... En lukt niet, tot 3 keer aan toe naar de wc gegaan,maar steeds pijnlijk, zelfs beetje bloed bij afvegen ( hopelijk geen aambeien???) nu zakje oplospoeder gekregen, hopelijk werkt dat.... Wat een drama allemaal weer deze week :( ma ja zolang het maar goed gaat met me kleintje :)))) ik red het wel.

Geplaatst

Ooh dat van de wc is heel herkenbaar! Heb er afgelopen week drie kwartier op gezeten echt niet grappig meer. Heb maar weer een fles laxo en wat pruimen in huis gehaald dat scheelt wel maar het blijft...uhm... Heel solide zeg maar! Hopelijk werkt het middeltje dat je gekregen hebt! Hoe heet het? Altijd handig om te onthouden.

Geplaatst

Ja pffff is niet echt fijn,hopelijk werkt dit wat beter, (heel raar maar heb het idee dat de kuur voor mijn blaasontsteking nog niet echt werkt :( dit is de 3e dag, zijn er 2 op 1 dag net 1 genomen) ma ja. Het heet macrogol en electrolyten maar is alleen op recept verkrijgbaar zag ik ergens staan.... Ma ja inderdaad handig mischien, wat koop jij dan?? Gewoon bij de apotheek??

Geplaatst

Ik was ook niet van plan om t te gaan kopen hoor, maar het is altijd handig als je bij de huisarts zelf een suggestie kan doen. Ik gebruik roosvicee laxo en pruimen, dus middeltjes uit grootmoeders tijd. Bij de vorige IVF had ik een ander spulletje dat goed werkte gekocht bij de apotheek maar heb t weggegooid dus kan niet kijken hoe het heette. Maar ik gebruik zolang de pruimen hun werk doen liever geen 'medicijnen' natuurlijk.

Volgens mij voelde ik mijn duo vandaag trouwens schoppen :-))

Geplaatst

En wat die blaasontsteking betreft, ik geniet het genot van een zwakke blaas en heb denk ik wel twintig ontstekingen gehad. Ik merkte meestal pas met een dag of drie verschil als ik het middel voor zwangere vrouwen gebruikte (dat liet ik voorschrijven als we in de mmm bezig waren). Mss even geduld nog?

Geplaatst

Ja inderdaad, onthoud je het, ik vroeg aan mijn vriend hoe het heette, hij zegt nou ik geeft het wel even aan je (stond op tafel) ik kan het niet uitspreken haha Zal het laten weten of het werkt. Als het werkt stop ik er weer even mee, vind de medicijnen eigenlijk ook niks, maar een half uur op de wc zitten met pijn ook niet dusss. Ga de roosvicee laxo ook halen denk, en pruimen als ze lekker zacht zijn, eet nu kiwi's die helpen schijnbaar niet meer :(

Een schopje, WAUW. Leuk he!!!!! We zijn beide aan t aftellen he, nog 6 dgn,dan weet ik of kleintje wordt goedgekeurd en jij wat het wordt :))

Belladonna, om nog even over de echo en de beelden die je ziet te reageren, ik dacht gelijk herkenbaar toen jij het schreef, vooral de eerste echo, toen dacht ik nog het is toch geen beeld van de gene die voor mij was he, haha die kwamen ook met een big smile naar buiten. En nu de laastet echo's ook, het is zo bijzonder en raar, en al die bewegingen waar je het meeste (nog) niet van voelt. Het is geweldig een wonder om zwanger te mogen zijn!!!!

Nu even babyboom terug kijken. Van half 5 tot 6 uur een tukkie gedaan dus nu kan ik wat later naar bed.

truste en fijn weekend met mooi weer hopelijk.

P.s wie vind het leuk om elkaars facebook te hebben???? Lijkt mij wel leuk...!!

Liefs saba

Geplaatst

Saba, ik wil je wel vinden op facebook.

Mjin facebook is behoorlijk dichtgetimmerd ivm mijn logopedie praktijk.

Zal ik jou zoeken???

Hier is alles goed. Gisteren begrafenis van een oom gehad dus dat was heel heftig.

Ik was zoooo moe 's avonds. Ook veel emotioneler dan dat ik anders zou zijn.

We moesten naar zuid limburg dus het was ook nog 1,5 uur heen en terug, daardoor nog vermoeiender.

Vandaag een dagje "rust" en dan morgen naar de Efteling.

Gezellig met vrienden en hun 4-jarig dochtertje.

Ik voel het kindje nog niet, denk ik

Soms wel even twijfel maar ik denk dat dat meer mijn darmen zijn.

Volgende week woensdag 20 weken echo.

Ik weet niet meer bij wie het was maar bij ons is het ook op 19 weken en 2 dagen.

Hoop dat ze toch alles goed kunnen zien.

Ook weten we dan wat ons wondertje gaat zijn, en dan kunnen we namen gaan zoeken.

Meisjes namen hebben we wel al. Dat zijn er nu 2 dus daardoor denk ik dat we daar wel al uit zijn.

Jongens namen is een heeeeel ander verhaal. Hihihihi.

Groetjes

Wanda

Geplaatst

Zo hoop dat het gelukt Wanda, als het goed is heb je een pb ontvangen.

En kun je me zo vinden op facebook,anders hoor ik het wel.

Dat is minder een begrafenis!!! Gecondoleerd,en sterkte!!

En een hele reis zo te horen. Nou hopelijk heb je vandaag lekker kunnen rusten!!

Veel plezier morgen,schijnt i.i.g heel mooi weer te worden!!

Spannend, dan weet je wat het wordt, heb je zelf een gevoel....??

Dat was bij mij ik heb aankomende vrijdag de 20 weken echo, dan ben ik 19/1 dag, maar de vk zei als ze niet alles kunnen meten,waar ik niet van uit ga aangezien uk voorloopt, maar wat wel mag,want dan mag je nog een keer terug komen, helemaaaaal niet erg hihi

Wel lastig inderdaad een jongens naam, wij hadden er 1,dus dat wordt hem ook!!!

Nog meer meiden facebook???

Geplaatst

Ik heb facebook maar ik ben echt heel raar hoor in privé dus niet schrikken allemaal :-P pb me maar ff waar ik je kan vinden.

Ik heb de 20w echo met 19w4d, ook wat eerder dus. We zien wel joh, een keertje terug komen is helemaal geen ramp hihi :-)

Geplaatst

Nu ben ik helemaal benieuwd sorpresa,ik heb je pb gestuurd :) leuk leuk allemaal, en jullie kunnen elkaar ook pb sturen,wanda en jij bedoel ik.

Geplaatst

Nergens voor nodig, ik word gewoon vriendinnen met iedereen uit jouw lijst wiens naam op 'Wanda' lijkt :-P

Sorry ik ben melig! Lig al de hele dag hier en daar met mn griepje te stoeien, blegh!

Geplaatst

Ja hier ook een facebooker.

Wat is handig? Zal in eerste instantie Wanda wel een PB sturen

Reageer morgen wel verder

Geplaatst

Hahaha sorpresa, gaat het by the way alweer...?

Nou vind het raar maar hoor dat ik dus helemaal niet te vinden ben op fb.... Wist ik niet.

Als het goed is heb ik zipa gevonden, als enige..... Hmm mischien kunnen jullie mij dan weer via haar vinden, ze heeft me nog niet toegevoegd, slaapt mischien nog of druk maar mischien einde v/d dag dan... Hihi toch nog een gedoe.

Ik zo zwemmen met me 2 zussen en hun kinderen en een vriendin. Fijne zondag!!!

Geplaatst

Ik denk dat ik je gevonden heb...via google haha. En anders heb ik nu een wildvreemde uitgenodigd. Ook wel spannend haha!

Hier nog steeds niet lekker dus doe rustig asn vandaag. Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Ik heb je ook gevonden. Via Sopresa hihihi.

Ineens makkelijker hahaha.

Hier een enorm heftige dag in de Efteling gehad. Ben totaal uitgeput. Ik voel me zelfs een beetje beroerd.

Nu niet te veel meer doen en morgen een dagje rusten. Ze gaan de nieuwe schutting zetten dus manlief mag vroeg uit bed en ik draai me lekker nog even om.

Heel gemeen maar wel lekker.

Hoop dat ik me morgen niet beroerd voel waarschijnlijk alleen heel moe.

Groetjes

Wanda

Geplaatst

Ik heb jou weer via Saba toegevoegd haha. Wat een netwerkje zo!

Een hele dag op pad met dit weer en dan ook nog zwanger? Vind je t gek dat je op bent! Lekker bijkomen nu.

Geplaatst

Hey dames,

Een aantal gevonden en toegevoegd.

Jawel vandaag alweer 18 weken zwanger. Niet te geloven he.

Ze zijn al volop bezig met het hekwerk / schutting te zetten. Dus dat is wel fijn. Ook fijn dat het nog droog weer is.

Ik denk niet dat ze lang bezig gaan zijn. Hebben er nu al een aantal belangrijke palen in zitten.

Vannacht om 3 uur klaar wakker. Heb echt weer een uur wakker gelegen voordat ik in slaap viel.

Nu even ontbijten en dan ga ik me klaar maken voor van de week.

Morgen gaat we onze "grote" bestelling doen bij babydump.

Dan woensdag weer even rustig. Misschien even naar de mediamarkt of zo.... ligt aan mannetje

En donderdag komt er iemand van het gastouderbureau.

Aangezien mijn man ploegendiensten draait en ik zelfstandig ben, kunnen we bijna niet terecht in een kinderopvang.

Vind ik ook niet erg hoor. Heb een beter gevoel bij een gastouder. Een vriendin van ons heeft haar kindje daar ook gehad tot 2,5 jaar

en nu gaat ze weer terug als BSO.

Ik denk dat wij hetzelfde gaan doen. Tot 2,5 jaar naar gastouder, dan naar belgisch schooltje en met 4 jaar terug naar NL school.

Even kijken hoe het loopt.

Ik ga mijn boodschappenlijst voor morgen maken :clap2:.

En daarna uitrekenen hoeveel uur we nodig hebben bij het gastouderbureau. :happy11:

Groetjes

Wanda

Geplaatst

Hey meiden! Lekker aan t genieten van het weer?

Zelf kan ik niet teveel in de zon zitten, heb al een pigment vlekje bij mijn slaap. Heb ook best wat sproeten, dus ben er denk ik wel vatbaar voor. Dus deze zomer maar een keer niet zo bruin ;-)

Sorpresa een asymmetrische buik heb ik niet echt. In de ochtend zit ons beebje wel erg laag en narmate de dag vordert kruipt beebje omhoog. En de beebjes al beter gevoeld? Gaat echt druk worden als je ze voelt!

Saba, hoe is het met de darmpjes? Hoop een stuk beter. En voel je je beebje alweer wat beter en vaker?

Bijna de 20 weken echo, spannend en leuk!

facebook, heb ik even over nagedacht maar vooralsnog hou ik het even bij het forum. Wellicht dat die behoefte alsnog komt, ben echt heel benieuwd naar jullie, maar aan de andere kant vind ik het anonieme ook wel erg lekker.

Wanda, zwaar zo'n begravenis. Zeker met al die extra hormoontjes. en nog ruim een weekje en ook de echo en geslachtsbepaling! Leuk, leuk, leuk!

En dat je niet lekker bent van zo'n leuke, zware efteling dag heel logisch en herkenbaar! Hopen op komende nacht op een betere nacht. En veel plezier morgen met de baby spulletjes!

Wie hebben er deze week allemaal een echo?

Wij mogen woensdag naar de vk. Verder groeit mn buik echt hard! En netjes naar voren, mn heupen zijn al dikker genoeg geworden )-:. Beebje beweegt lekker en af en toe een harde schop. Alleen erg jammer dat ik zo ontzettend moe blijf. Of het nu van mijn burnout komt of zwangerschap, dat weet ik niet. Maar wel vervelend. Dus moet echt mijn rust pakken.

Fijne, zomerse dagen meiden! En op naar steeds dikkere buiken en iedereen naar de 20 weken grens! :-)

Geplaatst

Hoi allemaal!

Hoe gaat het met jullie? Last van de warmte of valt het mee? Ik voel de kleintjes nu iets beter maar er zit geen regelmaat in en tis heeeel zachtjes. Vooral de linker laat weten dat hij/zij er is :-) buikje groeit ook prima, de facebookers hebben een foto gezien van gisteren, kan niet mobiel uploaden om hem hier ook te posten.

Vandaag gesprek gehad met de bedrijfsarts omdat ik merk dat ik 0% stress kan hebben de laatste tijd en natuurlijk ivm de vermoeidheid die maar niet afwijkt. Volgens haar richtlijnen zouden as meerlingmoeders met 20 weken op 50% mogen zitten. Hoewel ik niet mikte op minder uren, eerder minder stress, ga ik dus afbouwen. Hopelijk scheelt het want ik wil graag genieten maar het werk kost nu al mijn energie :-(

Verder weinig nieuws eigenlijk. Jullie nog wat meegemaakt?

Geplaatst

Sorpresa, Hier ook alles goed.

Wel veel last van de warmte. Nu nog sneller moe.

Fijn dat je kunt afbouwen. Ookal wilde je daar niet perse naartoe. Ook dat kan je ook als minder stress noemen.

Zelf ga ik ook minderen. Komende vrijdag komt mijn 1e medewerkster haar contract tekenen.

Zij gaat per 1 september aan de slag. Ik neem 2 weken om haar in te werken dus half september kan ik ook terug naar 2 a 2 1/2 dagen.

Dit ga ik ook werken na de geboorte.

Vandaag hebben we besteld: De box, de kinderwagen, de matras, de maxicosi, de luiertas, de familyfix en de babyfoon.

Dus onze grote spullen zijn binnen (op leveren na).

Jeetje als gevolg van de vakantie hebben we 12 weken levertijd.

Dat had ik echt niet verwacht.

We krijgen de spullen nu halverwege oktober. In mijn ogen echt laat, maar ja.... we kunnen er niets aan veranderen.

We hebben wel doorgegeven dat ze de spullen eerder mogen leveren mocht het eerder bij hen zijn.

Verder hebben we nog even nagevraagd of we de kleur nog kunnen veranderen.

We hebben nu de maxicosi Mura 4 in Walnut brown.

Mocht het nou volgende week blijken dat we een meisje krijgen, dan willen we waarschijnlijk overstappen naar cherise.

Maar dat is nog even afwachten zeg maar.

Geplaatst

Hoi meiden, genieten jullie van het mooie weer??? Heerlijk he!!! Al vind ik mijn opgezette enkels niet echt fijn haha.

Vind het super leuk facebook, nu heb ik een gezicht erbij,al moet ik wel nog even wennen aan de namen van het forum en facebook :)) komt vast wel goed!!!

Wanda, wat leuk al je spulletjes besteld, wel jammer dat je er zo lang op moet wachten!! Mijn kinderwagen komt als het goed is over ongeveer 2 weken, ook een week of 8 totaal op moeten wachten dan pffff haha

Belladonna, maakt ntoch niet uit, iedereen mag het zelf weten of je wel of geen facebook wilt delen!!! Geen probleem!! Kijk weer uit naar vrijdag, weer een echo joehoeeee en de 20 weken, alles even gecheckt. Morgen alweer 19 times fly, vind het helemaal niet erg!!!

Hoe was het bij de vk???

Goed sorpresa, lekker rustig aan goed voor jezelf en de baby's!!!!

Morgen mag ik naar de vk,en vrijdag 20 weken echo, haal binnenkort even het lijste naar voren.

vanmiddag een dramatische begin van mijn vrije middag. Anderhalf uur gedaan over een stukje van een half uur. Ongeluk dus file. Was echt zooooo boos. Zonde van mijn tijd dacht ik grrrrrr

Truste, bedtijd :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden