Ga naar inhoud

Uitgerekend in januari 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Ting,

Wat een spannende nacht ga je tegemoet! Nou, statistisch gezien hebben we hier volgens mij de miskramen wel zo'n beetje gehad, dus het moet deze keer bij jou gewoon lekker helemaal goed gaan!!! Ik ga aan je denken en breng morgen alsjeblieft goed nieuws! Ik blijf jullie hier wel volgen.

Ik zit lekker gedoucht op bed met mijn kleine mannetje in zijn luier naast me nog even een filmpje te kijken. Hij aait me steeds, alsof hij het voelt... Een mooiere troost is er niet...

X, Floor

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi allemaal,

Bedankt voor alle reacties!

Vandaag een rustige dag gehad, hoe raar het is ik ben blij dat ik zo mag gaan werken (nachtdienst) ik hoop dat de dagen dan wat sneller gaan. Op elk pijltje ben ik nu gefixeerd zeg bah... Maar floor jij hebt ook een indrukwekkend verhaal zeg. Iedereen heel veel geluk!

Liefs

Geplaatst

Floortje,

Héél veel sterkt,

Geluk is een zeldzame vogel

die wegvliegt wanneer we hem

het hardst nodig hebben.

Maar misschien zit hij morgen

weer op de vensterbank.

Ting

Geplaatst

Help! Stress. Ging net naar toilet op m'n werk en had hele licht bruinige afscheiding en hele ochtend klein beetje menstruatie achtige buikpijn gehad. Helemaal van streek. Zal t mis zijn? Vrijdag de echo...

Geplaatst

breek even in

doorzettertje, dit had ik ook in het begin van mijn zwangerschap, zo lang het niet helder rood word en geen krampen niet te druk maken hoor!

bruinigeafscheiding is oud!

als je je echt te druk maakt, misschien even het zkh bellen wie weet mag je eerder komen!

Rustig aan doen !

Geplaatst

Kan mij jou reactie zo goed voorstellen, en ik was toen ook zo blij met het forum :-)

Hoe laat mag je vrijdag komen?? spannend he zo eerste echo

Geplaatst

Sas, vrijdag om 15.00 uur, wacht t maar gewoon af tot vrijdag. Trouwens geen buikpijn meer. Zo maar is even loeren of t doorzet of is gestopt. Maar bij jou is t ook allemaal goed blijven gaan? Daarna verder niet meer gehad?

Geplaatst

spannend!! lekker rustig aan doen!

Ja het is goed blijven gaan, heb er 2 dagen last van gehad en verder niet meer gelukkig

Nou ik hoop voor je dat vrijdag alles goed is! heel veel succes vast!!

Geplaatst

@Ting, wat een mooi gedichtje, ik moet er van huilen in positieve zin... Ik ben zo benieuwd naar je echo, laat je wat weten straks????

@Doorzettertje, ik had ook eerst bruinverlies, maar dat begon al op WD 6. Bij mij is het mis, maar de gynaecoloog heeft gisteren nog eens benadrukt dat bloedverlies echt niks ernstigs hoeft te betekenen, zelfs niet als het wel rood is. Echt niet! Als er wit weefsel uit komt wat je niet uit elkaar kunt trekken (sorry, het klinkt smerig), dan gaat het echt de verkeerde kant op. En dan nog, ik heb het miskraamboekje bij de hand, kan het zelfs een vruchtzakje van het tweede of derde embryo zijn en kan het andere vruchtje zich goed ontwikkelen. Dus wanhoop niet! Maar de stress is slopend, dus ik zou gewoon even bellen of je voor een echo mag komen...

Liefs en sterkte, Floor

Geplaatst

@Floortje: Dankjewel. Mijn man dacht precies hetzelfde: er zijn 3 embryo's teruggeplaatst, misschien is er wel eentje weg aan het raken maar zijn er nog 1 of 2 over. Het wordt volgens mij al minder en buikpijn ook. Denk alleen wel dat ik nu nog minder mag van mijn lieve mannetje (en dat bedoel ik positief hoor). Die is zo bezorgd en zorgt zo goed voor me. Echt heel erg lief. We vergeten vaak dat het voor onze mannen vaak nog zenuwslopender is dan voor ons. Zij voelen niks en moeten het maar van de informatie hebben dat wij ze geven.

Ik ben er al weer redelijk gerust over en wacht rustig de echo van vrijdag af. Morgen ben ik vrij en hoef alleen donderdag nog maar te werken. Dus kan t redelijk rustig aan doen. Begrijp nu wat iedereen hier mee heeft gemaakt bij een bloeding of buikpijn... we krijgen t niet cadeau..

Geplaatst

Hoi Doorzettertje ik heb er afgelopen zondag last van gehad. Het was 1 malig daarna niet meer terug gezien.

Hou vol en blijf geloven!!!!!

@ all ik doe mee aan een predict onderzoek in het Erasmus morgen de eerste 3D echo zo spannend kunnen we gelijk zien of het hartje klopt. Zo spannend de vorige x ging het op dit punt fout. Duimen tot morgen 15.30

Geplaatst

Hoi Floortje,

Mijn echo was goed, ik heb het hartje horen kloppen. Ik ben 7 weken en 3 dagen. Bij de eerst echo had hij een andere datum gezegd. Ik heb 3 dagen verschil. Normaal zou ik morgen 8 weken zijn maar het zal dus voor zaterdag zijn. Ik vind het eigenlijk niet zo leuk om nu te moeten zeggen dat het bij mij positief is, terwijl het bij jou is misgelopen. Ik weet wat je moet doormaken. Ik was er ook kapot van. Ik hoop dat je vlug terug zwanger geraakt.

Geplaatst
Hoi Floortje,

Mijn echo was goed, ik heb het hartje horen kloppen. Ik ben 7 weken en 3 dagen. Bij de eerst echo had hij een andere datum gezegd. Ik heb 3 dagen verschil. Normaal zou ik morgen 8 weken zijn maar het zal dus voor zaterdag zijn. Ik vind het eigenlijk niet zo leuk om nu te moeten zeggen dat het bij mij positief is, terwijl het bij jou is misgelopen. Ik weet wat je moet doormaken. Ik was er ook kapot van. Ik hoop dat je vlug terug zwanger geraakt.

Hoi Ting, ik kwam hier even spieken of je al een berichtje geplaatst had over je echo van vandaag. En jawel een mooie echo met een kloppend hartje. Gefeliciteerd en geniet er van. Groetjes van Nikkie, van het april/mei wachtbankje. Ik had je als mede-oudje (hihi) hier graag gezelschap gehouden maar bij mij mocht het weer niet zo zijn ... Wij hebben nog 1 cryo en ik twijfel nog of ik een maandje rust moet nemen of gelijk door zal gaan (want tja geen tijd te verliezen op mijn leeftijd).

Geplaatst

Ik had er mij op bevraagd als het negatief zou zijn en ik mocht de cryo terugplaatsing hebben in de volgende cyclus na de vorige poging. Maar ik had wel dadelijk moeten starten met Clomid. Laat mij weten wanneer je op nieuw start hé Nikkie!

groetjes

Ting

Geplaatst

Ting!!! YES! Wat een geweldig goed nieuws! Ik vond het bij mijn zoontje zo bijzonder toen ik dat knipperlichtje zag! Ik vergeet het nooit meer... Dat hartje is vanaf dan jouw hartendiefje!!! Natuurlijk is het wel leuk om te zeggen dat het goed is. Dat het mis gaat, hoort er ook bij en jij hebt dat ook al eens meegemaakt, dus we verdelen het gewoon een beetje eerlijk zo... ;-)) volgende keer gaat het bij mij ook goed! Bovendien ben ik 33, dus ik heb nog meer tijd... En trouwens, misschien stop ik wel gewoon, ik weet het nog niet. Maak je geen zorgen, ik ben echt heel blij voor je en blijf je volgen! Ik wens je ontzettend veel geluk!

Renate, spannend. Veel succes morgen.

Hier morgen weer een echo en dan zal het wel duidelijk zijn. Ik voel niks meer aan mijn lijf, dus blijkbaar is het hcg al flink aan het zakken. Ik zal het morgen nog even laten weten en dan stap ik hier echt uit hoor! Het is tenslotte het 'uitgerekend' bankje! .

Liefs,

Floor

Geplaatst

Yes we did it!!!!!!!! 125 slagen per minuut whoehoe

Ik ben 6,5 weken ietsje korter dan we dachten.

Omdat het zo bijzonder is dat ik op de natuurlijke manier ben zwanger geworden in plaats van met eiceldonatie moet ik vrijdag weer. Heerlijk 2 x per week in mijn buikje kijken.

Ik ben echt zo gelukkig ik schiet telkens weer vol.

Eindelijk na 12 jaar mogen we dit mee maken.

Dikke kus voor allemaal xxx

Geplaatst

Hallo dames,

Mooie berichten allemaal! Je wens jullie allemaal geweldige zwangerschappen! Natuurlijk blijf ik jullie volgen en we komen elkaar vast nog wel tegen in andere topics.

Ik stap hier uit. Mijn baarmoeder was vandaag mooi schoon, hcg keurig gedaald en ik mag dus herstellen en op naar de volgende ronde! Het gaat goed, ik ben zo blij dat het achter de rug is en ga lekker de moed niet opgeven en genieten van het mooie weer en mijn prachtige wondertje, mijn kleine mannetje. Bedankt voor al jullie lieve woorden, die hebben me geholpen toen ik het heel hard nodig had.

Liefs en het allerbeste allemaal!

Floor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden