Ga naar inhoud

Uitgerekend in oktober & november 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weer een dagje verder Bianc. Gelukkig heb je geen weeën meer gehad, wat gaan ze op de groei echo meten?

Of ze groot genoeg is om geboren te worden?

0Wat een bizar verhaal joh, dat die vrouw naast jullie gewoon hetzelfde heeft. Hopelijk gaat zij het ook redden.

Voor vandaag alvast weer veel succes. (we appen nog wel ff).

Liefs

• Reacties 802
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

joepie Bianca, op zich gezien je situatie momenteel positief nieuws! Logisch dat je daardoor hoop krijgt lijkt me, wij hopen allemaal met jullie mee!!!

Geplaatst

het is nu weer even spannend voor Bianca. Ze heeft net een echo gehad, omdat ze de hartslag niet meteen konden vinden.

Het was meteen een groeiecho, maar doordat de kleine al ver ingedaald lag, was het meten moeilijk. Ze ontdekten toen ook gelijk dat er geen vruchtwater meer zit, dus dat is wel zorgelijk. Nu afwachten op arts, wat die gaat zeggen....... het lijft dus nog steeds erg spannend en afwachten.

Geplaatst

Oei... Het blijft heftig zeg!!! Ik hoop dat alles toch nog goed gaat en dat de kleine van haar nog even kan blijven zitten... Het kaarsje blijft hier branden...

Geplaatst

O getsie zeg... Ben weer sprakeloos, terwijl het net hoopgevend klonk...

Sterkte!! Tweetty, bedankt dat je ons allemaal op de hoogte houdt...

Geplaatst

Lieve Bianca wat blijft het toch spannend hier blijft het kaarsje branden en ik hoop zo dat ze in elk geval tot donderdag kan blijven zitten.

Dikke knuffel

Geplaatst

Hoi

De groei echo was moeilijk te maken. Want ze lag nu nog dieper ingedaald in de schede en ze kon niet uitsluiten dat ze niet al een gedeelte in de vagina lag.

Ook heeft ze niks meer aan vruchtwater wat het voor haar on comfortabel maakt. Ze kunnen wel even zonder maar voor de long ontwikkeling is t niet goed om droog te staan. Ook heeft ze hierdoor een houding aan genomen die hoe klein ze is verschrikkelijk is om uit te persen.

Er is inmiddels contact geweest met het erasmus mc. Die zaten nu bom vol. Indien er maandag plek is kan ik daar heen voor een gesprek met de kinderartsen. Die zullen ons dan alles uit gaan leggen. Soms maakte ze nog wel eens een uitzondering om voor de 24 weken te beademen alleen gaan ze dat bij ons niet doen omdat de situatie zorgwekkend is.

Vliezen, ontsluiting, diep ingedaald, ontsteking, geen vrucht water.

De kans op overleven met dit beeld en op een gezond kindje is 10%!

Na longrijping word de kans wat hoger. Maar de longrijping kan pas di en wo toe gedient worden.

Ik zelf was erg hoop vol maar de grond is letterlijk onder mn voeten weg geschopt. Ik heb Hoe graag ik ook wil het gevoel dat c ze vandaag of morgen gaat komen. Het drukkende gevoel van onder word steeds erger en beloofd niet veel goeds.

Indien we maandag bijv wel naar t erasmus kunnen en ze zouden wel willen beademen ondanks die 10 % doen we t niet. De kwaliteit van leven is zo laag en dat wil ik ons en ons kindje niet aan doen.

Ook besloten geen weeën remmers meer te gaan gebruiken indien weeën zich aan dienen mits de artsen zeggen dat de kans groot is dat ze blijft zitten maar dat vrezen we niet. Normaal kan je kindje een bloeding krijgen door de weeën remmers en je gaat minder vrucht water aan maken. En aan gezien ik al geen vruchtwater meer heb en alles wat er aangemaakt word gelijk weer verdwijnt schiet t niet op. Dan is de kans met weeën remmers groot dat ons kindje er als nog wat aan over houd.

We zijn stuk van t nieuws ondanks dat houden we elkaar stevig vast en hopen op een klein wonder.

Het is afwachten meer kunnen wij de baby en de artsen niet doen.

Bedankt voor jullie steun meiden! X

Geplaatst

Lieve Bianca, ik zit met tranen in mn ogen jouw schrijven te lezen. Wat klink je sterkt. Oh, meis wat had ik het zo graag anders voor jullie gezien. Pfff. Heftig. Weet even niet de juiste woorden te vinden.

Ik hoop en bid met jullie mee op een wonder!! Heel veel sterkte!

Geplaatst

Wat verschrikkelijk Bianca, ik heb er geen woorden voor. De hele dag denk ik al aan je en dan lees je dit......

Ik zou zo veel voor je willen doen maar sta met mijn rug tegen de muur.

Heel veel sterkte en zo goed en dapper dat jullie al hebben besproken wat jullie willen! Zo sterk!

Dikke knuf voor R. en Jou!

Heel veel Sterkte

Geplaatst

Lieve Bianca, we spreken elkaar bijna dagelijks, maar ook hier wil ik je laten weten dat ik elke dag aan je denk. Ik vind het verschrikkelijk verdrietig voor jullie, ik heb er geen woorden voor. Heel erg dapper dat jullie zoveel over dingen praten en beslissingen durven nemen, diep respect. Ik zou zo graag iets voor je doen, maar ik weet niet wat.

Ik blijf kaarsjes branden en hopen op een wonder! Take care xxx

Geplaatst

Ow Bianca, watheftig.. Heel veel sterkte en ik ga heel erg voor je duimen dat dat wonder waarom je roept er mag zijn! Sterkte!!!!!! Jeanine

Geplaatst

Bah wat een nare beslissing om te moeten nemen!!! Net als alle andere meiden hier blijf ik voor jullie hopen op een wonder... In elk geval sterkte samen!!!

Geplaatst

Hoi Bianca,

Wat zullen jullie een vreselijk moeilijke tijd doormaken! Ik wens jullie heel erg veel sterkte en kracht de komende periode!

Liefs,

Floor

Geplaatst

lieve Bianca, hoe hoopvol het ook leek, zo dubbel is bet nu weer. Zoals Melis al schreef, konden we maar iets voor je doen.... dit voelt zo machteloos en verdrietig.

We contacten nog wel vandaag of morgen, maar even via deze weg onwijs veel sterkte en kracht gewenst voor jullie

drietjes.

Liefs

Geplaatst

Lees ook met tranen in mijn ogen je bericht. De apjes klonken zo hoopvol en nu......alles wordt zwart!

Je klinkt zo sterk, maar van binnen ben je boos, verdrietig en kan de wereld je gestolen worden.

lieverd, houd elkaar vast!

dikke knuf

Geplaatst

Lieve lieve Bianca en partner oooo wat vind ik dit erg woorden schieten te kort

Ik hoop echt op een wonder voor jullie het is je zo gegund en dit is zo oneerlijk

Liefs x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden