Ga naar inhoud

Uitgerekend in oktober & november 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Judith,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! En zag Tweety ook alweer hier. Tweety ook jij gefeliciteerd!

Het lijkt nog gisteren dat we in ons nov 11 topic kletsten. En nu weer zwanger. Gaaf hoor!! Geniet ervan!!

xxx, mees

• Reacties 802
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zjoediezzzz je bent hier super welkom dat zei ik je toch! Dus kom maar lekker gezellig mee schrijven! Hoe is t nu met je??

Tweety jaaa wat goed he morgen 11 weken. Voor r een moeilijke periode hij heeft er minder vertrouwen in aangezien t de vorige keer samen met zn ex rond de 11 weken mis was hier kwamen ze met 13 weken achter. Dus hij wilt morgen perse het hartje horen zodat hij wat zekerder word en zelf kan horen dat het deze keer niet mis is bij 11 weken.

Wauw dat is fijn. Al die kilo s eraf door je zwangerschap! Benieuwd hoe dat straks gaat. Al zijn die kilo s er nu dus alweer aan??

Mijn buik is al een klein bolletje aan t worden maar nog niks aangekomen.

Wat een heerlijk weer he vandaag! Jemig zat drie kwartier in de auto en had gewoon rode armen! Ook r is lekker verbrand wat een voorjaars zonnetje zeg!

Geplaatst

Mees;bedankt hoor, het lijkt idd. allemaal nog zo kort geleden. Zo raar en onwerkelijk soms, maar ook zo bijzonder!

Bianca; dat kan ik me voorstellen dat het voor R nog erg spannend is. Heerlijk als je straks deze spannende weken achter je kan laten.

Ik begon bij Aron op ongeveer 66 kg. toen ik zwanger raakte. voor de IVF woog ik al een tijd tussen de 60-63 kg.

Nu ben ik zwanger geraakt toen ik 59 kg.woog, dus best een aardig verschil. zit nu op 64,5 kg. Deze nieuwe kilo's zijn pas van de laatste weken, want ik bleef heel lang op 60 hangen, maar va 12 weken beginnen jut en jul (.) (.) ook te groeien, dus ja.... :) ( die groeiden de vorige keer trouwens ook al van af het begin.)

Geplaatst

Bij jou zal je ieder kilootje ook wel goed zien. Aangezien jij aan best slank bent. Heerlijk he dat die ook gaan groeien haha. Bij mij nu 1 cup heerlijk voor iemand die achteraan in de rij gestaan heeft haha. Zijn ze bij jou pijnlijk?? Bij mij vanaf 8 a 9 weken ineens niet meer. Dus je bent gemiddeld een kilo per week aangekomen?? Vrees dat t bij mij ook rond die tijd wel zal gaan komen!

Geplaatst

Hoi meiden!

Hoe is het met jullie allemaal?

Met mij gaat het goed!

Sinds de laatste echo begin ik me er steeds meer bewust van te worden dat dit echt gaat gebeuren. Langzaamaan durf ik veel meer te genieten, zo leuk!

Om jullie vragen te beantwoorden... ...ik zag op de echo heel duidelijk het geslacht, toen riep ik in mn enthousiasme: 'O ik zie dat het een ... wordt'. En toen zei de echoscopiste: 'dat klopt' En toen zei ik: Óeps, dat wilden we niet weten'. Haha, zo grappig. Maar ik ben hartstikke blij hoor en ik zeg niks tegen niemand behalve tegen mn man. En mn buik heb ik nog nooit 'het' genoemd, altijd de kleine of de frummel en hij doet t goed, nu denkt iedereen dat het een knul wordt, maar dat praat gewoon makkelijker dan 'het' dus ik zeg gewoon helemaal niks hoor tegen niemand niet, laat iedereen maar gissen ;-P

Verder ben ik gisteren op mijn werk geweest. Het was leuk om mijn collega's en de leerlingen weer te zien. Het was een feestavondje dus echt genieten!

Nu ga ik een dagje naar mn moeder, lekker voor haar zorgen en aan de studie werken.

Allemaal een fijne dag!

XXX

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Vandaag weer naar studie in Eindhoven, dus ik ben er vroeg uit!

Hoe is het met jullie allemaal?

Hier gaat het echt super :-)

Iedereen een fijne zonnige dag gewenst en alvast een prettig weekend!

Ancoliene

Geplaatst

Wat superlief en superfijn meiden!! Ben ik erg blij om. Ik moet er alleen wel weer wat vaker de laptop dr bij gaan pakken want meelezen op mijn telefoon is wel te doen, maar berichten typen is echt een crime op het forum.Mees wat leuk!! En wat onwijs toevallig dat we elkaar nu dan weer mogen treffen...Ik ga van het weekend dan even wat uitgebreider reageren, beetje een pittige dag gehad vandaag dus ik ga lekker languit op de bank!Fijne avond allemaal.. X Judith

Geplaatst

Hoi Judith,

Welkom hier! Wat leuk dat je mee komt schrijven.

Ik lees hier allemaal positieve berichtjes van buikjes die aan het groeien zijn en mooie echo's die geweest zijn.

Ik zou zeggen: "Houden zo!!! "

Wat zie ik nu een ontzettend vervelende reclame in beeld. van een uitvaartonderneming.

Hier willen we absoluut niet aan denken! Belachelijk dat dit in beeld komt!

Algemene reclame die naast de berichten komen kan ik nog wel vrede mee hebben. Zoals, stofzuigers of airco's ofzo. Maar dit vind ik 'te'.

Bianca,

Ik zal eens kijken of ik de echo op foto kan zetten, dan zal ik 'm wel via een wa sturen. ;-)

Voel mezelf de laatste 2 weken wat beter. In de avond tussen 20.00 en 21.00u heb ik ontzettende honger. Geen trek, (uhm misschien ook wel) maar echt honger.

Dan pak ik een paar crackers met kaas en dan is het goed.

Als M tussen de middag naar bed gaat, ga ik eerst dingen doen die ik moet doen en dan plof ik even op de bank.

Dus ik ga nu ook even op de bank met een boek.

Tot later!

Geplaatst

Hallo allemaal ;)

Hoe is het met iedereen!

Ik heb niet zoveel te vertellen eigenlijk :D

Alles gaat z'n gangetje. Buikje groeit flink, kindje nog niet gevoeld, geen klachtjes en vind de tijd vliegen ;)

Vrijdag hebben we een geslachtsecho gepland en die mevrouw doet over een paar weken ook de 20 weken echo.

Daarom wil ze vrijdag alvast zoveel mogelijk punten van de 20 weken echo checken. Wat ze niet kan zien komt dan op de officiele 20 weken echo.

Spannend dus vrijdag want dat wordt gelijk de grote APK voor ons kindje!

Geplaatst

Nanny,

Spannende dag vrijdag.

Dan zullen jullie te weten komen wat het geslacht is.

Maar het belangrijkste is natuurlijk om te kijken of alles in orde is met jullie kindje.

Ik ga duimen voor een goede en mooie echo.

Ook hoop ik dat jullie kleintje wat mee wil werken om het geslacht te laten zien.

Wie willen er allemaal nog meer het geslacht weten?

Mijn man wil het graag weten, maar ik niet. Dus wij zitten nog in dubio. hihi

Geplaatst

Oktober en November 2013 mama's

03 oktober: Yolande2009

04 oktober: Tweety83

07 oktober: Dromenvaneenwonder

17 oktober: N@nny

26 oktober: Doortje

31 oktober: Marianne69

14 november: Bianca1

14 november: Wish

16 november: Eef78

Afspraken:

22-4: Eef78 intake combinatietest + 3e echo

22-4: Wish 3e echo bij vk

23-4: Tweety83 controle vk

23-4: Ancoliene (Dromenvaneenwonder) controle vk

25-4: N@nny controle vk

03-5: N@nny geslachtsecho

07-5: Wish termijnecho

27-5: Tweety83 20 weken echo

29-5: Ancoliene (dromenvaneenwonder) 20 weken echo

04-6: N@nny 20 weken echo

10-6: Doortje 20 weken echo

Geplaatst

Oktober en November 2013 mama's

Afspraken:

Geplaatst

O
k
t
o
b
e
r
e
n
N
o
v
e
m
b
e
r
2
0
1
3
m
a
m
a
'
s

A
f
s
p
r
a
k
e
n
:

06-5: Eef78 nekplooimeting + 12 weken echo

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik ben zo zenuwachtig voor morgenavond zeg!!

Dan is HET moment aangebroken dat ons kindje helemaal gecheckt gaat worden!!

De APK keuring :)

Vind het nog spannender als het geslacht ;) Hoe dichterbij het komt hoe spannender ik het vind :P

Ze gaat alle 20 weken echo punten checken en wat echt niet lukt komt dan bij de officiele 20 weken echo.

Geplaatst

Hoi meiden,

Tijd niet geschreven, ik vul allereerst even het lijstje aan:

O
k
t
o
b
e
r
e
n
N
o
v
e
m
b
e
r
2
0
1
3
m
a
m
a
'
s

A
f
s
p
r
a
k
e
n
:

15-05: Yolande 20- weken echo + geslachtsbepaling

Geplaatst

zjoediezzzz, leuk om jou hier te zien. je zat de vorige keer bij onze eerste volgens mij in het opic van november 2011?

Ik was toen op 6-12-2011 uitgerekend maar in november al bevallen, toevallig.

Nanny, spannend morgen de belangrijke echo! Heb je een voorgevoel?

Wish, wij hebben het geslacht de vorige keer op laten schrijven rijdens de 20 weken echo en toen de kaart s'avonds tijdens een etentje samen opgegemaakt, heel spannend moment was dat! DAt doen we deze keer weer op dezelfde manier.

Zijn jullie al bezig met namen? Wij hebben het er wel over maar goh zeg ik vind het weer lastig, vooral jongensnamen vind ik moeilijk.

Sinds twee weken krijg ik eindelijk weer watenergie terug, ik vind het best pittig met een drukke baan van 4 dagen, een eigenwijze dreumes van 1,5 en dan zwanger zijn.... haha herkenbaar voor sommigen hier??

Geplaatst

En hier ben ik ook weer eens. Heb het even druk gehad. Vorige week de bruiloft van m'n broertje gehad. Erg leuke dag gehad. Nanny; spannend hoor, voor morgen, ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Heb je een 'gevoel' wat het wordt? Alvast heel veel succes voor morgen........ Wish; wij willen ws. nu wel weten wat het wordt. De vorige keer ook niet. Ik kon me toen ook niet voorstellen dat ik het leuk zou vinden om het te weten :) Nu zou ik het denk ik ook wel weer heel speciaal vinden als (alleen wij) het weten. Wat je ook kan doen, gebeurd vaker, en ik zit nog in dubio of wij het ook zo gaan doen, is; de echo laten maken, en of ze het geslacht op de echo willen zetten als je zelf niet kijkt, en of ze het op een briefje in een gesloten envelop doet. Zo kan je zelf (samen) bepalen wanneer je het geslacht wilt weten, en óf je het wilt weten. Of dat alleen je man het dan bekijkt of samen kun je dan ook op je gemak beslissen. Zelf zit ik er ook nog over te denken om het zo te gaan doen. Zodat we het saampjes, op een rustig moment kunnen bekijken.......O ja... sorry, ik zie nu pas dat Yolande dezelfde tip geeft, sorry voor het dubbele commentaar van mij :) ..... (sorry, die rot enter doet het niet op m'n laptop, ligt aan het forum, want verder werkt die overal wel)..... Yolande; Wij hebben het toevallig vorige week over namen gehad, maar dat wordt ook nog serieus lastig als het zover komt :) Ik denk er al weer helemaal over na, heb al een heel lijstje in m'n hoofd, maar manlief vind de ene naam te 'homo-achtig' de andere naam is voor mietjes, weer een andere naam is niet leuk want zo heet de oude buurman die stom is *zucht*. Maar goed.... we zullen er ooit uitkomen :) Ook ik merk dat ik niet zo moe meer ben, Er zijn dagen bij dat het weer helemaal mis is, zoals gisteren, dan ben ik uit m'n doen van dinsdag zeg maar, braderie lopen etc.etc. dan voel ik het wel weer. Gisteren heb ik dus onwijs veel geslapen, samen met m'n zoon, want die was ook van de leg :) Hij kwam 's morgens om 7 u. voor z'n fles, daarna terug gelegd, en hebben we samen uitgeslapen (ik tot half 10 hij tot 10 uur) 's middags hebben we weer 1,5 uur geslapen en gisteren avond ook nog niet eens zo lang meer wakker gelegen, dus heerlijk bij getankt. Bianca; Hoe is het met jouw? Hoe voel je je?

Geplaatst

O
k
t
o
b
e
r
e
n
N
o
v
e
m
b
e
r
2
0
1
3
m
a
m
a
'
s

Dochter

A
f
s
p
r
a
k
e
n
:

15-5: Yolande 20- weken echo + geslachtsbepaling

Geplaatst

Even een ego hoor, het spijt me ;)

Ik heb zojuist een echo gehad en we krijgen een (voor zover we kunnen zien) gezond meisje!

Helaas is er ook minder nieuws. De placenta ligt zodanig voor de uitgang dat er geen mogelijkheid meer is dat deze voor de baarmoedermond weggaat :(

Dat wordt dus een keizersnede, ws bloedverlies en risico op vroeggeboorte :(

Toch wel even een hele klap voor me hoor...

Had me zo verheugd op een normale bevalling....

Geplaatst

Nanny, een meisje wat leuk! En goed nieuws dat alles (zover te zien uiteraard) er goed uit zag!

Tja, een keizersnede. Daar zit je uiteraard niet op te wachten. Maar wat kunnen ze dat al vroeg zeggen dat er geen kans meer is dat de placenta wat naar boven zal verschuiven.

Ik kan me voorstellen dat je je wel wat zorgen maakt over mogelijk bloedverlies en een vroeggeboorte. Sterkte met dit nieuws.

Bedenk dat jullie meisje gezond is en waarschijnlijk veel aan kan! Laat het goede nieuws overheersen!

Hier mogen we maandag weer voor een echo. We krijgen dan de nekplooimeting. Vind het toch wel weer erg spannend moet ik zeggen.

Ik hoop echt dat we geen verhoogde kans hebben en sowieso dat de echo er mooi uitziet en hartje gewoon nog steeds klopt enzo....

Ik krijg toch altijd weer de kriebels zo vlak voor een echo en haal ik me weer allerlei doemscenario's in mijn hoofd.

Bianca, jij kon met de angelsound toch al een tijdje het hartje van je baby horen? Nou, ik kan dus nog steeds niks vinden hoor. Erg irritant...

Niet dat ik nu gelijk in de stress ben, maar was liever gerustgesteld vantevoren.

Geplaatst

Hee eef

Klopt ik hoorde het met ongeveer 9 weken. Hoe gebruik jij de angelsound?

Ik gebruik gewoon glijmiddel en dan echt wel heel veel. En dan moet je net boven je schaamstreek laat maar zeggen gaan zoeken. Waarschijnlijk hoor je links en rechts je eigen hartslag daar tussen moet je gaan zoeken. Bij mij helpt het ook om heel plat te liggen zonder een kussen onder mn hoofd. Als ik een kussen onder mn hoofd heb of ik heb niet voldoende glijmiddel op mn buik gedaan kan ik ook niks horen terwijl ik onder tussen precies weet waar ik de kleine uk kan vinden.

Hopelijk heb je wat aan de informatie.

In het ziekenhuis vonden ze t een bijzonder apparaatje veel verpleegkundige wisten niet wat t was. Maar de twee dames die de echo s maken vonden t heel bijzonder dat ik het nu al hoorde de verloskundige trouwens ook. Bij de vk luisteren ze pas met 14 weken omdat ze het daarvoor vaak niet horen. Dus heb gewoon geluk gehad. En anders met een half gevulde blaas proberen dam staat je baarmoeder wat verder naar voren geloof ik.

Spannend hoor de echo! Komt vast goed heb je die ook in Voorburg?

Voor ons was vrijdag de laatste echo. We zagen een super mooi compleet mini mensje vond dit toch de bijzonderste echo. Nu zijn we officeel weg in het ziekenhuis gek hoor hebben ze maar maar bedankt met een flinke doos bonbons!

Volgende week vrijdag gaan we de kinderwagen bestellen en vandaag via marktplaats bij iemand wezen kijken voor een kinderkamer. Die moeten we volgende week al gaan halen pfff kreeg het er benauwd van! Wij een baby kamer?? Pfff wat als t nu mis gaat maar ja zo moet ik niet denken het is zon gave kamer voor een mooi prijsje we konden het gewoon niet laten.

Vanmiddag onwijze krampen en steken pfff schoot toch in de stress dacht ook dat ik wat voelde lopen snel naar huis gegaan naar de wc niks te zien daarna het hartje gaan zoeken en gelukkig hoorde we de kleine uk pffff wat een last valt er dan van je schouder was zo bang.

Groeit jullie buik ook al??

Ik heb al een flinke buik voor 12 weken pfff benieuwd hoeveel ik aan ga komen zeg. Iedereen dacht dat ik slank zou blijven en je t nauwelijks zou gaan zien maar dat is dus niet zo haha.

Hoe is het verder met iedereen?? Het is hier steeds zo rustig!

Geplaatst

Ik doe die angelsound met bodylotion, dat werkte bij Yente altijd heel goed. Maar ja, toen had ik dat ding ook pas bij 19 weken en was het hartje niet zo moeilijk te vinden.

Ik zal het vanmiddag nog een keer proberen en anders moeten we dus gewoon braaf wachten tot maandag.

Bianca, hoefde jij niet nog terug naar de fertiliteitsafdeling? Toen ik zwanger was moest ik eerst weer terug naar dr. Janssen, die mij officieel ontsloeg uit het ziekenhuis. Maar dat hoeft nu dus niet meer begrijp ik?

Ik heb morgen ook de 12 weken echo bij IVF afdeling, maar ja omdat ik dus ook al 's ochtends bij afdeling prenatale diagnostiek zit, heb ik die maar afgebeld. Ik ga wel nog even langslopen om gedag te zeggen.

Ik heb ook al wel een buik, maar ben nog niet echt aangekomen qua kilo's ofzo. Bij mijn vorige zwangerschap was ik in totaal 10 kilo aangekomen. Ik hoop natuurlijk dat ik dat geluk deze keer weer heb.....

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!

Hoe gaat het met iedereen?

Met mij gaat het goed. Nog af en toe een beetje misselijk maar verder nergens last meer van.

@Nanny: heftig bericht, maar wel fijn dat ze er al zo vroeg bij zijn om het te vermelden, dan kan je jezelf voorbereiden. En heel fijn dat de rest allemaal goed was!!!

@de rest: ik loop achter, lees tussendoor wel mee op de telefoon, maar daar kan ik niet reageren, want die kleine toetsen en die stomme spellingcontrole... Maar volgens mij gaat het verder wel goed allemaal met iedereen!

O ja, wel grappig: ik werd vanmorgen wakker en dacht: 'nou is mn buik weer een stuk dikker!' haha. Ik kan er nog niet over uit, het is net alsof ik veel te veel gesnoept heb! En ik kan er niet meer omheen hoor, nergens meer, ik ben zwanger en dat is te zien. Mensen reageren een beetje dubbel als ik vertel dat ik bijna 18 weken ben, zo van: ´nog maar zo ver?´ Maar er groeit echt een klein mensje daarbinnen!

Nou, een prettige dag en tot schrijfs! xxx Ancoliene

Geplaatst

Hee dames,

Sorry dat ik me zo weinig meldt hier, maar op de één of andere manier kom ik er maar niet aan toe om hier regelmatig te schrijven.

Het gaat gelukkig allemaal goed hier, al voel ik op het moment wel meer mijn banden trekken als normaal. Volgende week woensdag hebben we weer controle bij de VK en mogelijk kunnen we dan ook zien wat het geslacht wordt van ons kindje. Echter, wij houden dit geheim tot het eind, dus ook voor jullie blijft het een verrassing.

@ Nanny

Wat leuk een meisje! Ik kan me wel voorstellen dat je geschrokken bent van het nieuws dat de placenta niet goed ligt en dat het een KS wordt. Hopelijk heb je niet te veel last van bloedingen later in de zwangerschap en komt het kindje niet veel te vroeg.

Geplaatst

Ha allemaal,

Nou hier vandaag nekplooimeting en uitslag combinatietest gehad. Eerst een mooie echo gehad, de uk lag 3 dagen voor op groei. Dus die doet het lekker haha.

En de uitslag van de combinatietest was ook uitstekend. Dus dat is toch wel erg fijn.

Ook hier zijn we nu ontslagen uit het ziekenhuis en gaan we nu verder bij de vk. Daar heb ik de 17e weer een afspraak.

Nu lekker genieten van de mooie echofotootjes en de goede uitslag (en het lekkere weer uiteraard!)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden