Ga naar inhoud

Zijn er nog 40+ meisjes hier? :)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Aww wat lief @Aslyn ik hoop dat de borrel cola je gesmaakt heeft.
Morgen is het moederdag en dan neem ik een alcoholvrije borrel op ons saampjes en dat we deze ronde tot het einde mogen uitzitten.
Cheers! 

Dankjewel @ruby2021 wat lief, ik hoop het ook en ik hoop het voor eenieder van ons hier dat onze wensen mogen uitkomen.
Ik snap heel goed dat je zelf niet zo actief bent nu, nu je zelf on hold staat.
Supertof.

Geplaatst

fijne Moederdag voor allen die

-al moeder is,

-moeder wil worden,

-een huisdier verzorgt,

-een bonus kind heeft

- aanstaande moeders 

❤️

• Like 2
Geplaatst

@Kitje waarschijnlijk  wist je dit al, ik wilde nog zeggen, als je gaat slapen, probeer zoveel mogelijk aan je linkerzij te liggen, schijnt heel goed te zijn voor doorbloeding in je baarmoeder. Je mag ook op je rechterzijde liggen, wel het liefst links, maar zo min mogelijk op je rug..deze  tip kreeg m’n zus van haar arts. Ik sliep helaas altijd op m’n rug , maar lig nu ook zoveel mogelijk aan m’n linkerzijde / rechterzijde. 
hier in Nederland zeggen ze dat het de eerste maanden niks uitmaakt en daarna wel op de zij liggen, maar ik denk dat het ook de eerste weken erg belangrijk is, zoals de arts het tegen m’n zus zei ( ze heeft nu tweelingen, werd na 12 jaar weer moeder op haar 42 jarige leeftijd ) 
Ik hoor ook graag alle tips, als jullie die hebben. 

• Like 1
Geplaatst
8 uur geleden, Aslyn zei:

fijne Moederdag voor allen die

-al moeder is,

-moeder wil worden,

-een huisdier verzorgt,

-een bonus kind heeft

- aanstaande moeders 

❤️

Daar sluit ik me helemaal bij aan! 

Geplaatst

Thanks @Aslyn voor de tips, ik wist dat idd al en gelukkig ben ik een zij slaper, ik slaap bij mijn weten nooit op mijn rug, dus dat komt helemaal goed 😅
Ik heb verder geen tips voor je, ik kan je alleen zeggen wat ze in Cyprus tegen mij gezegd hebben.
De letterlijke woorden van de arts waren... 'Go back to you normal life'
Ik kreeg GEEN regels mee waar ik me aan moest houden en ook geen verboden die niet mochten.
Alles wat ik voorheen deed mag ik nu ook doen, dus ook sporten, ramen lappen en de badkamer schrobben.
En dan verder de standaard dingen die ze in Nederland ook zeggen, gezond eten, genoeg rust nemen, niet roken, geen alcohol, in de tuin werken met handschoenen aan, enz.

Succes morgen Aslyn, probeer je niet te druk te maken over de echo, makkelijk praten, I know.
Ik zal iig voor je duimen dat je een prachtig kloppend hartje ziet morgen! 🤞

Geplaatst

De spanning die ik momenteel voel, is niet te beschrijven. Ik was de hele dag bij m’n schoonouders, dus ik had wel afleiding en nu ik weer thuis ben , voel me weer heel gespannen en ben onrustig. 
Wat als het weer..? Wil er niet eens aan denken. 
Ik vond laatst een hypnose filmpje speciaal  voor angstige zwangere vrouwen, ik ga dat maar eens opzoeken en afluisteren en heel veel bidden. Meer kan ik niet doen. 
Morgen hoor ik meer.. ik hoop dat ik morgen goed nieuws hoor van de arts. 
Pffff, dit is zo moeilijk zeg. 

Geplaatst

@Aslyn, heel veel succes morgen! Ik ga ook duimen voor een mooie echo en goed nieuws van de arts!

Ik hoop dat je inmiddels weer wat rustiger bent. Op naar positief nieuws morgen!💪Het is je echt enorm gegund.

Geplaatst

Wauw je bent een paar dagen niet actief en de berichten en het nieuws vliegt je om de oren!!!!

@Kitje gefeliciteerd! Wat ontzettend goed dat je dit hebt gedaan en dat je nu mag aansluiten bij Aslyn! Wat een onderneming is het geweest zeg, in corona tijd, om dit voor elkaar te krijgen. En wat super fijn dat je het geld kon lenen. En wat ontzettend spannend nu. Die urine test is heel duidelijk en je bloed test klinkt ook goed. Nu de uitslag vanavond nog afwachten! WAUW, WAUW.... echt te gek!!! En wat een verassing 🙂

@Aslyn ik denk aan je vandaag! Fijn dat je een dag eerder mocht. Ik snap helemaal dat elke dag korter wachten de moeite is!!

@Heleen79 Wil je überhaupt nog wel in dit ziekenhuis een volgende behandeling onder gaan. Eens met Kitje, hup naar die andere kliniek! Of.....misschien ook Cyprus overwegen? Zo'n succes verhaal van Kitje geeft toch te denken! En ook het idee dat je daar voor een andere behandeling kan kiezen wat betreft medicatie enzo....

Vrijdag mag ik testen... pffff ik heb het zwaar!!! Ik heb sinds gister best wat steken/krampen. Een beetje alsof ik ongesteld ga worden. Maar ja, ik weet ook dat het iets anders kan zijn. Dit zijn zulke lastige dagen!!! Ik ben best trots dat ik nog niet heb getest, en hoop dat ik het vol blijf houden tot vrijdag. Want wat is het moeilijk 😞

Lieve Kitje en Aslyn ik hoop voor jullie allebei op een top uitslag!!!

Liefs

Geplaatst

Dames, huilend typ ik dit bericht, maar wel van blijdschap. Ik heb het hartje zien kloppen. Het vruchtzakje was wel klein dan dat ze meestal ziet zei ze, dus ik maak me nu wel zorgen , maar “het formaat van de embryo is wel goed en het hartje doet het goed , dat is de belangrijkste”  zei ze. Het kindje zit gebogen en daarom kon ze niet een goede meting doen, maar het is 7+3 en als die niet gebogen zou zitten, zou die waarschijnlijk 8+1 zijn. Binnen 2 weken mag ik naar verloskundige , “ ik wil je komende 7 maanden hier niet meer zien, daarna mag je met de baby langskomen”  zei ze, ik begon toen weer te janken.. ze is zo lief en ze heeft heel veel tijd voor me genomen, want ik had allerlei vragen en wilde het kloppend hartje wel 10 keer opnemen. 
ik wilde het met jullie delen. Ik hoop dat iedereen dit gevoel mag ervaren, want het is gewoon niet te beschrijven hoe blij ik me nu voel. Ik ben helemaal in de roze wolken. 

@Paulma volgens mij mocht je eind deze week testen als je het nog niet gedaan hebt 🙂 14 mei toch? Heel veel succes en ik bid en duim voor je 

@Kitje lieve schat, ik heb een goede dag, nu jij nog. Ik hoop dat je bloedwaarden (HCG) verdriedubbeld is . 

• Like 2
Geplaatst

YESSSSS! super fijn nieuws Aslyn 🤩 Echt fantastisch! Gefeliciteerd, heb je een fijne verloskundige om de rest van je traject bij door te brengen?

Ja 14 mei..... 🤞

Geplaatst

JOEOEHOEOE @Aslyn wat een topnieuws, ik ben zo vreselijk blij dat je een kloppend hartje gezien hebt.
Ik kan me zo goed voorstellen dat je er heel emotioneel van werd en wat een lieve mevrouw heb je getroffen, wat ontzettend fijn.
En 2 weekjes naar de verloskundige en dan krijg je weer een echo!
Geef je angsten aan he want dan zijn ze best bereidwillig om je wat vaker een echo te geven meestal, dus niet mee lopen en tobben.
Ook niet druk maken om dat vruchtzakje wat dan wat klein is (I know, makkelijk gezegd) maar als er reden voor bezorgdheid was dan had die mevrouw dat wel aangegeven.
Deze kleine is here to stay hoor, eind van het jaar heb jij een mooi babietje!
Is het al een beetje geland bij je intussen? Of zit je nog vol ongeloof?
En die termijn klopt toch wel ongeveer ook met hoe ver je nu bent?
Wat fijn, wat fijn, proficiat lieverd, het is je zo gegund!
Wat zei je man ervan?
Probeer te genieten nu hoor (hoort wie het zegt, lol).

Hahaha, ja zo gaat dat hier @Paulma let je ff niet op mis je een half boek... 😂
Het was idd een hele onderneming, maar ik ben heel erg blij dat ik het toch ondernomen heb allemaal, het was niet makkelijk allemaal, maar ik ga een uitdaging niet zo snel uit de weg.... 😅

Ik had niks te kiezen met de medicatie hoor in Cyprus, ik heb alleen aangegeven welke medicatie ik in het verleden heb gehad, dat ik wat anders wilde, bedoelde ik eigenlijk meer dat ik een nieuwe start heb gemaakt in een compleet ander land en ik heb braaf alles geaccepteerd wat ze daar voorstelden en ben ook niet eigenwijs gaan lopen doen 😊

Voor jou nog een paar daagjes Paulma, ik snap zo goed hoe jij je nu voelt, die tweede week is echt killing.
Je denkt van alles te voelen of niks en het wil allemaal precies niks zeggen ook.
Afwachten, duimen en bidden is alles wat je kunt doen helaas  en ik duim en bid gewoon met je mee hoor 🤞
Maar het is een goede week deze week, dus jij moet wel volgen met goed nieuws vind ik!

Nou meisjes, ik sluit ook goed af hier, het resultaat van de bloedtest die ik anderhalf uur geleden heb laten doen is hier al binnen en de HCG waarde in mijn bloed is 450!
Bijna verviervoudigd dus, ik ben er zo blij mee!
Heb het resultaat meteen naar mijn contactpersoon gestuurd en ik kreeg terug dat het great news was en dat ik door moest gaan met de medicatie en een echo moest laten maken over een week of 2.
Dus morgen de verloskundige en het ziekenhuis bellen, whoop whoop!
So far so good!

Geplaatst

@Kitje dit is toch heel mooi, gefeliciteerd 😊 waauw. Jeetje.. vandaag is het echt onze dag. Zo leuk! Mooi hoor. Ben echt blij voor je ❤️ 
doet je weer goed hè? Over 2 weken al een echo ? Dan ben je 6+5 weken, toch? 
En nu 2 weken afwachten dus, spannend! 
nogmaals gefeliciteerd meid, ook jij hebt het verdiend. Ik vind het echt heel bijzonder dat we tegelijkertijd zwanger zijn en dat vandaag ook een bijzondere dag is voor ons beide . Over 2 weken kan je al het hartje zien waarschijnlijk. Het is zo magisch, je ziet het hartje kloppen en je krijgt weer hoop. Je bent in de wolken en wil maar niet landen 🙂 En nu genieten van dit nieuws. 

@Paulma dank je wel meid, as vrijdag gaan we op jou proosten en de slingers hier voor jou ophangen. Dat je van alles voelt , hoeft echt niks te betekenen, ik voelde en voel nog steeds niks en echt helemaal geen (fysieke) symptomen,  behalve dat ik erg moe ben, maar dat kan door utrogestan komen en ik ben een beetje huilebalk geworden.  
Ik heb niet eens dikkere borsten, ook niet gespannen, niet misselijk, lust nog steeds alles, kortom nul symptomen. 
Paulma, als jij ook nog eens zwanger bent, zitten we met z’n drieën op dat bankje “in verwachting “ , zoals Kitje het noemt. 
 ik hoop het meid. Zou echt leuk zijn. 

@Kitje m’n man was erg blij, maar hij zei vanaf het begin al dat hij dit keer een goed gevoel had. Hij begon al om 7 uur met appen, ik heb hem de video-opnames doorgestuurd en hij belde direct, ik kon aan z’n stem horen dat hij was opgelucht. Hij voelt zich schuldig dat hij in het buitenland zit en dat ik alles alleen moet doen. Heel eerlijk, ik ben wel blij dat hij er niet is, ik heb het niet echt in de gaten, maar volgens m’n zus zijn de hormonen erg aanwezig bij mij 🙂 die arme man zou nog eens mindervalide kunnen worden door mij door al die hormonen. 
  Ik kan doen en laten wat ik wil, hoef geen rekening te houden met iemand en nu hij in het buitenland is, groeien we weer naar elkaar toe, vooral met dit nieuws. 

M’n zus ging mee vandaag en ze stond in de gang op mij te wachten. Ik kwam uit de kamer en ze zag mij al zwaaien en ik deed een duim omhoog, ze rende naar me toe en hebben elkaar omhelsd  en we begonnen te janken 🙂 was echt een mooi moment. 

Ik heb de verloskundige gebeld en gezegd dat ik niet 2 weken kon wachten, ze had over “10 weken echo” en welke allemaal vergoed zou worden door de verzekering, ik zei dat ik deze week toch graag een echo wil en daarna wekelijks en dat ik alle extra’s zelf wil betalen. Kost iets van 40 euro per keer zei ze. Ik vond het prima. Ik ben gestopt met roken en zoveel was ik kwijt voor sigaretten, ik rook en drink niet meer, dus dan maar wekelijks een echo 🙂  As vrijdag kon ik langskomen, dan is het waarschijnlijk al iets gegroeid. 
ik loop de hele dag met een big smile, alles is ineens mooier 🙂 

Ik ben wel erg moe, want ik heb maar 4 uurtjes geslapen, maar ik ben zo happy. 

ik heb een goed gevoel, dit jaar en begin volgend jaar wordt het ons jaar Kitje en hopelijk ook van Paulma. 

Geplaatst (aangepast)

@Aslyn en @Kitje, gefeliciteerd met de positieve uitkomsten van vandaag!

Heel erg fijn om goede berichten te lezen! Eindelijk weer!💕

Wat grappig om te lezen dat je nog helemaal geen symptomen hebt Aslyn. (Tenminste die merkbaar zijn voor jou en niet alleen voor de omgeving 🤣)

Kitje, laat jij bloedprikken in het ziekenhuis? Via de huisarts moet ik namelijk altijd 3 werkdagen wachten op de uitslag. Om deze reden rijd ik altijd naar het ziekenhuis in België (want dan heb ik de uitslag dezelfde middag nog), maar het zou zoveel fijner zijn als ik het gewoon ergens in Nederland zou kunnen doen. Zou zoveel tijd schelen.

Heeft er iemand een suggestie?

aangepast door Jennie80
Geplaatst

Ja, gister was idd onze dag @Aslyn allebei een goed bericht.
En we zitten nu in zo'n positieve flow, hopelijk dat deze ook bij Paulma wordt opgepikt en zij vrijdag mag aansluiten.
Ik was wel opgelucht toen ik die waarde zag gister, maar zit ook nog wel met een boel ongeloof ook.
Vind het ook heel bijzonder dat ik dit nu samen met jou mag delen Aslyn.
We deelden een groot verdriet samen en dan nu een groot geluk.

Ik ben vandaag 4+5 dus over 2 weken ben ik een kleine 7 weken.
Hier is het standaard om rond de 7 weken een echo te doen om te kijken of alles goed is.
Normaal gesproken doe je dat bij de plek waar je in behandeling bent geweest, maar omdat ik in het buitenland ben geweest moet ik hiervoor een afspraak maken bij verloskundige of gynaecoloog.
Heb gister een econsult aangemaakt bij het ziekenhuis en net de verloskundige gebeld, maar die kreeg ik niet te pakken helaas.
Zometeen nog maar een keer proberen.

Ik hoop dan in de week van 24 mei een afspraak te kunnen inplannen, dat is dan ergens tussen 6+5 en 7+1.
Zal wel opgelucht zijn als ik iets zie kloppen, maar daarna volgen nog een paar hele spannende weken, denk dat ik de hele tijd wel bang blijf tot ik beweging voel.

Dat moe komt niet van de bollen Aslyn, maar van je zwangerschap.
Ik heb geen bollen maar ben ook moe, kan de hele dag wel slapen.
Ben nog niet zo lang wakker en kan zo terug het bed in.
Ook dat wat je zelf schrijft van huilebalk hoort erbij, zijn allemaal symptomen, alleen zijn ze niet zo duidelijk.
Kotsend boven de plee is duidelijk, beetje moe kan van alles zijn....

Maar ik heb ook niet veel symptomen hoor, ben ook niet misselijk en lust ook nog gewoon alles, heb ook geen food cravings, zie ook geen verschil met mijn borsten, ze doen wel een beetje zeer en verder ben ik ook moe en dat is het dan, dus tja, is ook maar minimaal.
Kennelijk hoort dat bij mij want dat was de vorige keer ook en bij de zwangerschap van mijn zoon ook.

Wat mooi om te horen dat jullie nu weer naar elkaar toe aan het groeien zijn, dan is de letterlijke afstand toch eventjes goed geweest.
Zeker als je bang bent je man af te slachten als hij wat verkeerds zegt.
Ik moest er wel om lachen hoor, je kan het zo lekker smakelijk vertellen.
'de arme man minder valide worden door mij en mijn hormonen' 😂
Maar jij bent dan een soort van hormoonmonster geworden als ik het goed begrijp?
Fijn dat hij ook zo opgelucht was, kan me wel voorstellen dat hij nu graag bij je wil zijn en zich rot voelt dat je deze periode alleen hebt moeten doen, fijn ook dat je je zus mee hebt kunnen nemen, een beetje steun is dan wel fijn, ook als het goed is, dan kun je ook die emoties de vrije loop laten, de emoties van opgelucht zijn, blij en toch nog steeds een beetje bang.
Het is fijn dat je dat kunt delen met iemand.

Wat jammer dat je verloskundige niet een beetje meer mee wil werken.
Op medische indicatie kun je al je echo's vergoed krijgen.
Ik heb een medische indicatie en krijg iedere week een echo tm 20 weken, staat in mijn dossier, omdat ik de kleine met 14 weken verloor de vorige keer en om te voorkomen dat ik teveel stress ervaar.
Moet daar dan wel steeds voor naar het ziekenhuis.
Weet alleen niet vanaf wanneer die indicatie in gaat, of dat al meteen met 7 weken is of na de termijn echo, maar goed, ik wacht het maar af.
Voor nu voel ik me nog wel rustig, wellicht ook omdat die periode vorige keer wel goed ging, voor jou ligt dat anders Aslyn want jij zit nu al in de periode die bij jou niet goed afliep, dus ik snap zo goed dat je dat nu zo wil.

En die prijs van 40 Euro klopt wel idd, ik kan ook naar een echo centrum en op eigen verzoek zoveel echo's krijgen als ik wil, heb daar ook de medische echo's laten doen voor het meten van mijn bms en zo en die kostte ook 40 Euro.

En idd je spaart het geld nu uit, nu je niet meer rookt, veel betere bestemming dit ook, kindje kijken ipv sigaretjes.
Gaat het goed met gestopt blijven? Kan me voorstellen dat je soms nog moeilijke momentjes hebt, maar dan pak het echo fototje er maar bij en kijk naar datgene waar je het voor doet, dat zal wellicht mee helpen in gestopt blijven.

Maar goed, jij mag dus vrijdag alweer kijken naar je kleintje.
Dat is al bijna, nog maar een paar nachtjes slapen.

Dankjewel lieve @Jennie80 voor je gelukswensen.
Ik hoop zo dat jij snel mag volgen ook!
Het is jou ook zo gegund na alles wat je hebt meegemaakt.

Ik laat idd bloed prikken in het ziekenhuis.
Huisartsen hebben geen eigen laboratorium en moeten het bloed opsturen en laten onderzoeken in een laboratorium, vandaar dat het langer duurt bij de huisarts en dat wil je niet bij een HCG onderzoek.

Het ziekenhuis waar ik naar toe ga heeft een eigen laboratorium en onderzoekt het bloed dus zelf, het hoeft niet opgestuurd te worden.
Afhankelijk van de drukte en het soort onderzoek kun je het resultaat dus al vlot hebben.
HCG wordt dagelijks gedaan daar, maar was wel verrast dat ik de uitslag gister al had, dat had ik niet verwacht, zo snel.
Je kunt daar ook laten bloedprikken als je er geen patient bent, maar ik ben daar zelf wel patient.
Ben daar toen opgenomen geweest om te bevallen van mijn zoontje in september, omdat ik al 14 weken was mocht dat niet thuis, dat moest in het ziekenhuis middels een soort van mini bevalling.
Maar nu heb ik daar een dossier en kan ik middels mijn digid inloggen en mijn dossier in zien en zo kan ik dus ook alle bloeduitslagen zien.
Heel handig, onpersoonlijker ook wel, maar wel handig.
Ik heb dus geen arts gesproken, maar gewoon zelf ingelogd om te kijken wat de waarde is.
Je zou eens kunnen kijken of er ziekenhuizen bij jou in de buurt zijn die dat ook doen en een eigen laboratorium hebben, vaak kun je dat wel op de website van het ziekenhuis zien.
Om daar nu telkens voor naar Belgie te rijden is ook weer zoiets idd.
Ik woon zelf in het zuiden van het land, weet niet of dat voor jou te doen is qua afstand?

• Like 1
Geplaatst

Nou, eindelijk iemand gesproken, 27 mei heb ik echo afspraak.
Ze wilde het eigenlijk een week later doen ivm hartactie, dat zou een week later zeker te zien moeten zijn.
De 27e is precies 7 weken, toen had ik de vorige keer ook een kloppend hartje, dus ik ga er gewoon vanuit dat ik dat deze keer ook zie.... 🤞

Geplaatst

Wat fijn Kitje, en nu begint bij jou het aftellen. erg spannend.. je hoopt natuurlijk dat het morgen al 27 mei wordt 🙂 wil niet eens hebben over de onzekerheden die je voelt tot die tijd.. wens je heel veel geduld. 

ik heb gisteren tot midden in de nacht gezocht naar “ klein vruchtzakje” en kwam zelden goede verhalen tegen. Ik heb ze allemaal gelezen . De paniek en wanhoop die ik voel, is niet te beschrijven. Ik heb heel slecht geslapen en vanochtend had ik een vergadering, gelukkig via Teams ( online) en ben niet naar kantoor gegaan. 
dat roze wolkje waar ik gisteren op zat, is ineens verdwenen en heb weer heel veel verdriet en maak me veel zorgen. Ik heb de verloskundige huilend opgebeld en verteld dat ik niet kan wachten tot vrijdag, dat ik erg ongerust ben en niet weet hoe ik ermee moet omgaan. 
wat een lieve mevrouw was dat zeg, ze legde uit dat dit wel eens voorkomt en dat het goed afloopt, maar ze snapte mijn zorgen en ze zei dat ze met een collega zou overleggen en zou mij weer terugbellen, na 10 min belde ze terug.  
In mijn stad was er geen plek, maar wel in een andere stad bij een andere collega en wel vanavond om 20:00 uur. Ik was erg blij dat ik zo snel terecht kon.  Ik hoop dat ze mij een beetje kan geruststellen. De afspraak voor vrijdag blijft ook staan,  gelukkig! 
Ik hoop dat ik vanavond weer op dat roze wolkje kan zitten, want dat voelt toch veel prettiger dan wat ik nu voel. 
Ben benieuwd .. 

Geplaatst

Lieve @Aslyn wat rot dat je je nu zo voelt.
En dan kan ik wel zeggen je moet ook niet dr. Google gaan raadplegen, maar dat doen we allemaal.
We zoeken op alles en vinden ellende want de positieve verhalen staan meestal niet op internet....
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik deze ook nog niet eerder ben tegen gekomen, een te klein vruchtzakje.
En wat is klein... Kleiner dan gemiddeld? Aan de kleine kant? Veel te klein?
Er zijn zoveel gradaties van klein.
En ik kan je ook niet geruststellen en je angst, stress en paniek en wanhoop wegnemen, kon ik dat maar...

Goed dat je niet naar kantoor bent gegaan en wat fijn dat je zo een lieve mevrouw getroffen hebt en nog fijner dat je vanavond al terecht kunt en OOK vrijdag weer.
Ik hoop zo dat ze je vanavond gerust kunnen stellen en dat je weer op je roze (of blauwe) wolkje zit!
Probeer niet te druk te maken (lukt toch niet denk ik), beetje afleiding te zoeken en ik wens je veel succes vanavond.
Ik zal duimen voor je dat alles gewoon in orde is en jij weer lekker op je wolkje ronddrijft strakjes!
In the meantime geef ik je een virtuele knuffel want die kun je wel eentje gebruiken denk ik.
🤞😘

Geplaatst

Dat meen je niet @Aslyn.... 😢
Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik zou je zo graag een knuffel willen geven nu, willen troosten, met je willen huilen, schreeuwen, whatever, maar ik heb gewoon geen woorden....

Geplaatst

@Aslyn Och meid, kom net even op het forum kijken en lees nu dit vreselijke nieuws.....gecondoleerd, ik vind het echt verschrikkelijk voor je 

de tranen schieten in mijn ogen en ik weet gewoon niet wat nog te zeggen..... wat een pijn en verdriet moet jij nu voelen.....

heel heel heel veel sterkte.....

Geplaatst

Lieve @Aslyn, ik zou je nu zo graag een welgemeende knuffel willen geven en samen met kitje en jou willen schreeuwen, vloeken en tegen dingen aan willen trappen. Ik vind het zo erg voor je... Ik kan het niet goed onder woorden brengen, maar ik voel je verdriet. 💕

Geplaatst

Een zaad wordt gekiemd en daarbij ook heel veel liefde.. .. die liefde groeit overal: 
in je lichaam, in je gedachten en in je dromen.
Met de dag wordt het groter en dieper, 
diep in je buik en diep in je hart. 

En dan komt de dag dat ik je mag zien, zien dat je mij als je mama hebt gekozen. 
 Ik zie jouw hartslag, ik voel het, daar ben je! 

Welkom lief baby’tje, ik heb lang op je gewacht en je schijnt als een zon in m’n leven. 
Ik droom nu al over 7 maanden, dan zal ik je ook in m’n armen sluiten. Ik heb nu al de mooiste dromen met jou. 

Een dag later worden mijn mooie gevoelens overgenomen door de angst. 
Ik mag weer een echo en ik mag je weer zien. Ik zie ik dat je al afscheid hebt genomen. Daarom was je mama sinds vanochtend erg verdrietig, ik voelde je afscheid. 

Dag m’n lieve baby, 

Bedankt dat je me mooie weken hebt geschonken. ik ben je erg dankbaar. 
Je zal altijd in mama’s gedachten blijven groeien en het liefdeszaad die je bij mij hebt gekiemd, zal verder bloeien. 

Geplaatst

Wat een ontzettend mooi gedichtje @Aslyn en wat een mooi eerbetoon aan je kindje.
Ik ben nog steeds vol ongeloof dat je dit WEER moet oeverkomen en ik heb nog steeds geen woorden.
Zit nu met tranen in mijn ogen na het lezen van je gedichtje, zo recht uit je hart, zo waar en zo vol gevoel.
Jeetje, wat is de wereld oneerlijk!
En bedankt dat je het met ons gedeeld hebt, lieverd, ik wens je alle sterkte en liefde van de wereld toe.
Je bent echt zo'n topvrouwtje! 
In gedachten geef ik je een dikke knuffel 😘

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden