Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
8 uur geleden, Marsukar zei:

Wat een goed nieuws allemaal!! 

Heel veel succes morgen @Onzefamilie! Hele spannende dag. Probeer ajb te ontspannen. Bedenk; het zijn tot nu toe allemaal goede voortekens. 

Hetzelfde geldt voor jou @Kitje! Vind het zooooo spannend voor jullie!!! Mijn duimen draaien als een gek 🙏

@Marsukar

bedankt! Hoe gaat met jouw buikje begin je al wat te zien? Sommige krijgen pas laat een buikje namelijk.

@Kitje

Bedankt, goed ontdooid spannend nu ik zeg 5 bevrucht. Want 5 is geluk. En dat verdien jij. Hier niet geslapen.

Naast heen en weer lopen naar onze zoon (nachtmerries) de hond van mijn ouders die bed inpikt en piekeren. Hahah

Ben gewoon echt nerveus, maak mij zorgen. Want is toch echt onze laatste pogin heb niet meer eitjes niet meer centjes voor donor en mijn lichaam had al moeite met de injecties.

Wat een rollarcoaster! De emotietrein is weer allemaal aanwezig... ALL ABOARD!!

Geplaatst

Dat zou een mooi aantal zijn @Onzefamilie en als ik die dan vrijdag nog steeds heb, 5 stuks, daar teken ik voor.
Hopelijk niet net als de vorige keer... Met 5 beginnen en eentje overhouden.
Hier is het ook de laatste poging, centjes zijn hier ook op als dit niet lukt, dan houdt het hier ook op.
Heb nog wel genoeg spaargeld voor eventuele terugplaatsingen van cryo's, maar niet meer voor een volledige nieuwe behandeling.

Kan me voorstellen ja dat je nerveus bent, zeker omdat het ook nog eens de laatste cryo is.
Dit gaat hem worden dan. Dat moet. Want ook jij verdiend alle geluk van de wereld. Wij beiden, wij allemaal op dit forum, wij verdienen dit.

Ik duim zo hard voor jou dat je geen telefoontje krijgt en vanmiddag gewoon je Emmy terugkrijgt.

🤞🙏🍀

Geplaatst

Nieuws gehad uit Letland, van de 8 eitjes zijn er maar 3 goed bevrucht, die zien er dan wel heel mooi uit.
Vond het toch enigszins tegenvallen  (weer!)

Ze zei dat de andere 5 some genetic abnormalities hadden en dus niet zouden uitgroeien tot een goed embryo.
Dus 3 zijn er in de race, ik hoop van ganserharte dat deze 3 ook op vrijdag nog in de race zijn, maar ik zie de bui alweer hangen....
Zul je zien, is het vrijdag is er niks meer over, kan ik eindelijk naar Letland voor geen embyro's....

Woensdag krijg ik een nieuwe update, ik probeer heel hard om nu niet te negatief te denken, maar dat vind ik wel moeilijk ff.
Vraag me toch af hoe dat het dan kan dat maar zo weinig goed bevrucht worden, of zijn ze daar gewoon superstreng ofzo?

Ik had met mijn bejaarde eitjes ook zulke scores aan bevruchtingen.
Dan neem je een jong eitje en dan heb je niet eens meer dan dat ik zelf heb.
Raar.

Hoe is het met @Onzefamilie?
Emmy warm en veilig bij je teruggeplaatst?

Geplaatst
40 minuten geleden, Kitje zei:

Nieuws gehad uit Letland, van de 8 eitjes zijn er maar 3 goed bevrucht, die zien er dan wel heel mooi uit.
Vond het toch enigszins tegenvallen  (weer!)

Ze zei dat de andere 5 some genetic abnormalities hadden en dus niet zouden uitgroeien tot een goed embryo.
Dus 3 zijn er in de race, ik hoop van ganserharte dat deze 3 ook op vrijdag nog in de race zijn, maar ik zie de bui alweer hangen....
Zul je zien, is het vrijdag is er niks meer over, kan ik eindelijk naar Letland voor geen embyro's....

Woensdag krijg ik een nieuwe update, ik probeer heel hard om nu niet te negatief te denken, maar dat vind ik wel moeilijk ff.
Vraag me toch af hoe dat het dan kan dat maar zo weinig goed bevrucht worden, of zijn ze daar gewoon superstreng ofzo?

Ik had met mijn bejaarde eitjes ook zulke scores aan bevruchtingen.
Dan neem je een jong eitje en dan heb je niet eens meer dan dat ik zelf heb.
Raar.

Hoe is het met @Onzefamilie?
Emmy warm en veilig bij je teruggeplaatst?

@Kitje

nou had wel meer verwacht voor jouw hoor. Hoop dan dat ze alledrie goed blijven zal duimen.

Zijn gewoon straks 3 top eitjes die straks een pracht kleintje maken daar duim ik voor.

Het 9/10 cellige cryotje is teru geplaatst, we rijden naar huis. Het embryo is met redelijk bestempeld dus maakt de kans kleiner testen einde maand. Daar gaan we dan voor 2 a 3 dagen rust en dan weer opbouwen wandelen etc. Poging weer het gewone leven op te pakken.

Ben kapot, moe gesloopt energynul. Maar de tp ging mega beter dan vorige  keer. Toen was het veel pijnlijker dus al heel blij mee. Me vrouw mocht uiteindelijk mee ivm mijn ptss.

Zodra  we thuis zijn lekkerop de bank  de rust in ,

Maar eeeeers plassen durf niet gelijk na de tp te plassen hahaa. Dus straks thuis .

Keep yall updated

Geplaatst

Ja, ik had ook op meer gehoopt @Onzefamilie als ze alle 3 dan maar goed blijven en ze er vrijdag nog zijn....
Ik hoop het zo, maar zit ff in mineur nu.
Valt niet mee om dan positief te blijven, vorige keer had ik er 5 en bleef er uiteindelijk maar eentje van over.
Woensdag nieuwe update....

Fijn dat je Emmy teruggeplaatst is en dat het goed ging en je vrouw uiteindelijk toch mee mocht.
Superfijn dat ze dan toch rekening met je ptss hebben gehouden.

Een redelijk embryo hoeft niet te betekenen dat het niet gaat lukken.
Toevallig "ken" ik iemand op een ander topic die zwanger is van een redelijk embryo en ze is al op de helft!
Dus het kan wel hoor, niet wanhopen.

Ja, haha, ik durf ook nooit meteen te plassen na tp, bang dat ik het uitplas (wat natuurlijk helemaal niet kan 😂)

Pak lekker je rust en laat je maar goed vertroetelen door je vrouw.
Ik duim voor je dat hij/zij lekker warm blijft zitten bij je.

🤞🍀

Geplaatst

Das balen zeg @Onzefamilie diarree... 😞
Ik heb daar in het verleden geen last van gehad na een terugplaatsing.

Lekker je rust nemen en je laten vertroetelen door je vrouw.

Staat een bericht op de website van Riga Airport dat sinds 15-6 Wizzair weer vliegt op Riga.
Dat is "mijn" vliegmaatschappij.
Het gaat nu toch echt gebeuren, kan het nog steeds niet geloven!

Geplaatst
3 uur geleden, Kitje zei:

Das balen zeg @Onzefamilie diarree... 😞
Ik heb daar in het verleden geen last van gehad na een terugplaatsing.

Lekker je rust nemen en je laten vertroetelen door je vrouw.

Staat een bericht op de website van Riga Airport dat sinds 15-6 Wizzair weer vliegt op Riga.
Dat is "mijn" vliegmaatschappij.
Het gaat nu toch echt gebeuren, kan het nog steeds niet geloven!

Yayyyyyy @Kitje straks lekker ook zon kleine embry in buikje

Geplaatst

Je hebt goed geduimd lief 😊 alle drie de Emmy,s zijn nog in de race en ze zei dat ze sterk waren en goed ontwikkelden, dus ik.ben superblij hiermee!

Hopelijk zijn ze er vrijdag ook nog alle drie... 🙏

Net online ingecheckt en boarding pas geprint. 

Ik kan nog steeds niet geloven dt het echt gaat gebeuren nu!

Hoe is het met jou nu @Onzefamilie?

Hopelijk geen diarree meer?

Geplaatst
2 minuten geleden, Kitje zei:

Je hebt goed geduimd lief 😊 alle drie de Emmy,s zijn nog in de race en ze zei dat ze sterk waren en goed ontwikkelden, dus ik.ben superblij hiermee!

Hopelijk zijn ze er vrijdag ook nog alle drie... 🙏

Net online ingecheckt en boarding pas geprint. 

Ik kan nog steeds niet geloven dt het echt gaat gebeuren nu!

Hoe is het met jou nu @Onzefamilie?

Hopelijk geen diarree meer?

@Kitje

yayyyy mijn duimen waren al ruw aan het worden.

Diarree  is zo goed als gestopt, wel gerommel in de maag buik. Toch beetje in de weer geweest want geen rust in de kont.

Nou vrijdag zijn ze alle 3 nog goed daar gaan we voor!

Geplaatst

Wat goed zeg @Kitje. Als ze zo goed zijn dan moeten ze vrijdag toch ook goed blijven. 🙏. Wat spannend allemaal! 

@Onzefamilie hoe voel jij je verder? Heb je wel een goed gevoel? 

Mijn buikje is geen buikje meer hoor. Is gewoon een dikke buik nu.. moeilijk bukken al enzo. Houd vocht vast, dus dat is minder.. het is fijner om niet in de zomer zwanger te zijn vermoed ik zo.. Maar zal niet klagen 😬😄. Want verder gaat het eigenlijk gewoon goed.. 

Geplaatst

Fijn dat de diarree weg is @Onzefamilie. Je kan je knap belabberd voelen dan.

Wat dingetjes doen leidt af en is altijd goed toch. Gewoon goed oppassen dat je niet teveel doet en op tijd je rust pakt.

Ik hoop het zo ja, dat ze alle drie vrijdag ook nog goed zijn. Ze waren wel erg mooi, sterk en ontwikkelden goed, dus ik blijf gewoon hoopvol hierin.

Het is echt megaspannend nu.

Ja, in de zomer hoogzwanger zijn is best pittig @Marsukar ik ben zelf in najaar en winter zwanger geweest van mijn zoon, dus ik weet het zelf niet, maar mijn zusje heb ik het 2x zwaar zien hebben met een kindje in september en eentje in oktober, die hield ook vocht vast en dan 30 graden (of meer!) Das best afzien.

Fijn dat het goed met je gaat en klagen mag hoor, ook als het goed gaat.

Een poosje terug heb ik van iemand een heel lief armbandje gekregen dat ze speciaal voor mij gemaakt heeft, met tijgeroogstenen, sindsdien draag ik het iedere dag, omdat ik het zo lief en bijzonder vond, sindsdien zijn er ook veel positieve veranderingen geweest dus ik heb het nu bestempeld als mijn geluksarmbandje. Het gaat dus ook.kee naar Riga.

Of het echt helpt weet ik natuurlijk niet, maar het is een mooie gedachte.

Geplaatst

@Kitje Heel veel s6 en wat een goed nieuws dat ze het alle drie heel goed doen. Ik hoop het zo voor je. Wij hebben net de datum doorgekregen dat we van 6 juli t/m 11 juli in Riga zullen zijn voor de ICSI, dit gaat allemaal wel heel snel en moet nog even alles laten bezinken. 

Morgen heb je de terugplaatsing toch? Vlieg je dan al gelijk terug of de dag daarna pas. Ik ga heel hard voor je duimen en ben ervan overtuigt dat alles goedkomt. 

Groetjes Simone

Geplaatst

Dankjewel Simone @Siepie ik hoop dat ze het alle drie goed blijven doen.
Wat gaaf dat je al een afspraak hebt staan, ze hebben daar geen wachttijden dus je kan meteen aan de slag als jij dat wil.
Enige dat je dan moet afwachten is je menstruatie.
Snap dat je het even moet laten bezinken, hier in NL nemen ze overal de tijd voor (die je niet hebt).
Bij mij ging dat ook heel vlug allemaal, superfijn als je eenmaal gewend bent aan het idee.

Ik heb de terugplaatsing op vrijdag, morgen ga ik vliegen, met Wizzair vanaf Eindhoven, is voor mij stuk dichterbij en is ook goedkoper dan Airbaltic.
Ik had van de vorige keer nog geld in mijn account daar omdat mijn reis toen gecanceld was.
Zij vliegen dinsdag, donderdag en zaterdag en dat kwam nu perfect uit.

ik ben morgenavond daar, land om 18.30 uur en dan heb ik vrijdag om 11.30 uur de tp.
Ze raden af om op dezelfde dag terug te vliegen, maar dat kwam goed uit want ik vlieg zaterdag terug.
Ben dus 2 nachtjes daar.

Het is dit keer perfect getimed dus ik hoop da dit dan voortekenen zijn van dat alles goed zal gaan en blijven....
Dank voor het duimen, dat is lief.
Jij ook succes, maar we spreken elkaar vast nog wel vantevoren.

Geplaatst

Graag gedaan @Kitje, het is inderdaad wel heel onwerkelijk, maar wel super blij :-). Maandag begint mijn cyclus weer en dinsdag dus beginnen met de stimulatie.

Dit is voor latere zorg, eerst ga jij naar lekker naar Riga en komt helemaal happy en geslaagd terug. Dit kan niet meer misgaan. 

Wel lekker dat je vanuit Nederland gaat vliegen en dat het zo goed uitkomt qua dagen. 

Ga je dit allemaal alleen doen? Of neem je iemand mee om je gezelschap te houden? Het kaarsje brandt hier al voor je. Go for it girl.

Liefs Simoon

Geplaatst

@Onzefamilie Fijn dat de diarree over is, maar ik kan mij voorstellen dat het wel even "niet fijn" was. Ik herken het ook wel, vaak bij stress of eten of als er iets in mijn buik gebeurd is.

Hopen dat het nu allemaal rustig blijft en de goede kant opgaat.

Keep it positive

Liefs Simoon

Geplaatst

Hallo allemaal!

Sorry ik weet niet of ik zomaar kan binnendringen in de groep. Ik zag veel reacties en dacht ik probeer maar bij jullie groep aan te sluiten 😞. Heb gemerkt dat het niet altijd gaat om mij te uiten in mijn eigen kring. Niemand uit mijn kring begrijpt heel goed hoe het voelt.

Ik ben 29. Al 5 jaar bezig met alle behandelingen die je kan bedenken.
1ste ivf - geen bevruchting ( wat een depressieve ervaring)
2de icsi - 5 embryos waarvan 3 mislukt, 1 vroege miskraam afgelopen maart, 1 laatste embryo positief getest afgelopen weekend.

Ik sta ingeschreven om mijn laatste icsi poging in Belgie (UZ Gent) te doen, maar tot mijn verbazing toch een zwangerschap met onze laatste embryo. Om eerlijk te zijn, weet ik na zoveel teleurstellingen niet hoe mensen blij en opgelucht kunnen zijn. Nu nog pril (5 weken), om de dag krampen, rugpijn of het gevoel dat alle symptomen weg gaan maar geen bloedingen. Ik ben alleen maar bang dat het weer fout gaat. Mijn eerste echo is pas 7 juli. Hoe overleven mensen dit wachten? Helpt het om bij een vroege zwangerschap na aantal dagen steeds te testen (ter geruststelling)?

Alvast bedankt ❤️

Dina

Geplaatst

@DinaDina29 Natuurlijk mag je hier aansluiten, ik heb ook zomaar ingebroken :-(.

Ik snap dat je zenuwachtig bent en het liefst iedere dag wilt testen, maar ik zou proberen dit niet te doen. Om jezelf een beetje in bescherming te nemen. Ik denk als de verloskundige belt dat ze misschien wel eerder een echo willen doen, dat was bij mij toen wel het geval. Het zal overal wel anders zijn, maar je kan het altijd proberen.

Ik begrijp je ongerustheid, maar ook je blijdschap. Ik denk dat ik de oudste hier ben, ben nu 46 en ga over 2 1/2 week naar Riga om samen met mijn partner voor ICSI te gaan met eigen eicellen. De kans van slagen is niet heel groot ivm mijn leeftijd, maar dit willen we toch als laatste poging proberen.

Heel veel s6 voor nu en probeer positief te blijven hoe moeilijk dat soms ook is.

Liefs Simoon

Geplaatst (aangepast)

@DinaDina29 Helemaal goed dat je ‘inbreekt’ op dit forum. 
Zo te horen mag ik je feliciteren 😊
Snap je heel goed hoor. Dat je in zo’n onzekerheid zit. Ik vond die wachtweken ook echt vreselijk. Heb je de ene gehad en dan komt het andere wacht moment. Totdat je de echo hebt, is het helaas veel momenten van spanning. Maar... heel eerlijk... Daarna blijf je het nog spannend vinden.. ik heb het zelfs nu nog weleens. Wel minder, maar toch..    Zolang je geen bloedingen hebt hoop ik echt dat jij je een beetje kunt ontspannen. 
het traject is al zo intensief. Absoluut moeilijk om dan opeens te gaan genieten bij een positieve test. 
Probeer wel positief te denken. Het is nu toch mooi gelukt! 
Persoonlijk zou ik niet nog een aantal keer testen. Lees vaak dat het mensen toch gek maakt.  Daarbij had ik geen symptomen. Dat maakte mij heel erg aan het twijfelen en ben nu al bijna 26 weken zwanger. 
Misschien pas weer testen als er echt reden is voor twijfel....

Probeer afleiding te vinden (ja ik weet het.. makkelijker gezegd dan gedaan). 

@Siepie wat goed dat jij ook al bijna naar Riga kunt. Ook voor jou draaien de duimen hoor!

@Kitje goede vlucht morgen!! En alvast heel veel geluk gewenst voor vrijdag! Denk aan je hoor ☺️

aangepast door Marsukar
Geplaatst

Wat een gezellige drukte is het ineens op het forum 😊

@Siepie Snap het ja, dat je superblij bent.
En dan nu uitkijken naar de menstruatie, maf eigenlijk, we verfoeien het altijd, totdat je aan dit traject begint en dan kun je niet wachten tot die eerste dag zodat je kunt beginnen.

Dat is wel het fijne van een behandeling in het buitenland, je kan meteen starten.

Naar Riga kun je vanaf Amsterdam en vanaf Eindhoven vliegen, Airbaltic vliegt dagelijks, maar die is duurder en heeft een rottige tijd met de terugvlucht (heel erg vroeg, 7.45 uur ofzoiets dacht ik) Wizzair gaat vanaf Eindhoven en dat is hier maar een kwartiertje rijden vandaan, dus ideeal en fijne vliegtijden, 15.20 heen en 13.10 terug, dus niet voor dag en dauw het bed uit.

Ze komen me morgen halen (mijn contactpersoon die mijn spam apps altijd zo vreselijk lief en geduldig zeer uitgebreid beantwoord) en dan brengen ze me naar mijn appartementje wat ik geboekt heb.
Naar de clinic kan ik lopend doen, want die zit om de hoek, is maar 600 meter lopen.

Ik ga alleen (sowieso nu vanwege Covid) maar ik ben ook alleen en er is maar 1 vriendin op de hoogte van mijn plannen.
Zij leeft enorm mee en was waarschijnlijk ook wel mee gegaan als ik dat had gevraagd, maar dan vind ik dat ik de reis voor haar moet betalen zodat het haar niks kost en dat zijn extra kosten.
Ik probeer toch zoveel mogelijk te besparen omdat het allemaal een boel geld kost, dat heb ik wel, maar ja, moet daarna ook nog een kinderkamertje enzo..... #Wishfull thinking
Ik ben gewend alles alleen te doen, dus dat geeft niet, de clinic is heel behulpzaam, ik heb haar, en jullie.

Kan het nog steeds niet geloven....
Het gaat nu echt gebeuren, ik ga gewoon morgen vliegen.
Zat ik daarstraks in de auto naar huis....Storing op vliegveld Eindhoven, er vertrekken geen vluchten want de communicatie met de piloten doet het niet....
Gossiemikke dacht ik, heb ik weer....
Kan ik gaan, dan vliegen ze niet.... 😬
Maar ik ga er vanuit dat ze de storing intussen wel opgelost zullen hebben.

@DinaDina29 welkom hier, tuurlijk ben je welkom om mee te babbelen, daar is dit forum voor.
Ik snap helemaal dat het lastig is jezelf te uiten bij mensen die niet snappen wat je doormaakt.
Het is ook niet niks en voor een buitenstaander lastig te begrijpen.
Daarom ben ik destijds dit topic gestart, intussen is iedereen van het december bankje gepleurd en is Marsukar happy zwanger, maar we lullen gewoon door.
We kunnen hier onze gelukkige en verdrietige momentjes delen met elkaar en alles wat daar tussen in zit.
Onze angsten en onzekerheden en iedereen snapt precies wat de ander bedoeld.
Dus feel free om lekker mee te babbelen, hoe meer meiden hier hoe gezelliger toch?
Doe wat goed voelt voor jou.

Dan verder een dikke proficiat met je zwangerschap.
Snap dat het heel onwerkelijk voor je is en dat je boordevol angst zit nadat jij al zo een traject met een boel teleurstellingen achter de rug hebt, maar probeer toch ook een beetje ervan te genieten.
Een streep is een streep en positief is ook gewoon zwanger.
Extra testen zou ik niet doen (denk ik) kans is dat je jezelf helemaal mesjokke maakt ermee.
Maar wat je eventueel wel kunt doen is bij een echocentrum vragen voor een echo.
Die moet je dan wel zelf betalen waarschijnlijk, maar dan kun je met 5 weken al een echo laten doen.
Misschien dat je dan iets beter gerustgesteld bent?

Ik weet niet waar je woont, maar dit kan bijvoorbeeld bij Echo Eindhoven:
https://www.echoeindhoven.com/medische-echo/#vroege-echo

Als je ff googeld op "medische echo" of "vroege echo" dan vind je waarschijnlijk ook wel een centrum in jouw buurt als Eindhoven voor jou te ver weg is.

Dan hoef je iig niet te wachten tot 7 juli want dat duurt idd vreselijk lang.
Maar bij de verloskundige is dat the policy, rond de 8 weken zwangerschap krijg je intake en termijn echo.
Sommige vk's willen echter wel heel goed meedenken met je als je ze belt en aangeeft wat je traject geweest is, dan kun je soms eerder.

Over UZ Gent heb ik hele goede verhalen gehoord, maar daar hoef je voorlopig ff niet heen, mss in de toekomst voor een broertje of zusje 😉

Dankje @Marsukar voor de goede wensen 😊
Nog 1 nachtje slapen.... (can't believe it, of had ik dat al gezegd? 😂)

Ik neem mijn laptopje mee en heb wifi in mijn appartementje dus ik kom jullie gewoon lastig vallen hoor morgen en vrijdag enzo.... 😁

Tas is gepakt, I'm ready to go!
Nog een nachtje slapen en een ochtendje werken.
En dan kom ik terug met zijn tweetjes 💞 (of drietjes? 🤔😊🥰)

😘

Geplaatst

Ah nee toch... hoe laat vlieg je morgen? Dan zal het toch wel voorbij zijn? Er staat dat ze vanavond niet vliegen. De avond is al bijna voorbij.... 🙏🙏🙏

Geplaatst

De storing is al sinds 16.00 uur, hoorde het voor het eerst op het nieuws van 17.00 uur.
Ik vlieg om 15.20 dus ik heb nog even de tijd.
Ik ben helemaal niet gelovig maar ik heb nog nooit zoveel gehoopt en gebeden dan deze week.... 😂
Dus nu maar hopen en bidden dat ik weg kan morgen.... 🤞🍀🙏

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden