Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• 2 weken later...
Geplaatst

Hi, hoe is het met iedereen?? @Hopefulness is alles oké met jullie? 

@Eggerthonjij mag alweer bijna beginnen volgens mij?

Wij hebben vandaag de eerste echo gehad met een kloppend hartje... we zijn zo blij🥳 nog zo onwerkelijk allemaal. Over 3 weken nog een echo.

• 2 weken later...
Geplaatst
Op 30-8-2021 om 20:36, Djenna zei:

Hi, hoe is het met iedereen?? @Hopefulness is alles oké met jullie? 

@Eggerthonjij mag alweer bijna beginnen volgens mij?

Wij hebben vandaag de eerste echo gehad met een kloppend hartje... we zijn zo blij🥳 nog zo onwerkelijk allemaal. Over 3 weken nog een echo.

Hai allemaal,

Sorry dat ik zo stil was. Ik kreeg de berichten van het forum ineens in men spambox. Maar als het goed is nu weer hersteld 😉

Ik ben vandaag weer begonnen met de decapatylprik. Dankzij de pil nu al bijna 3 weken ongesteldheidsklachten en bloedingen dus niet echt happy. Zeker niet omdat het natuurlijk in men vakantie viel 😞 

Wel blij om eindelijk weer te mogen starten maar merk ook dat zowel een partner als ik een beetje de hoopvolle en super positieve instelling kwijt zijn. Ben benieuwd hoe deze ronde gaat. We hopen heel erg dat we uiteindelijk 2 embryo's mogen terugplaatsen van 5 dagen. We zullen zien.

@Djenna hoe is het nu met jou? Veel klachten? Hoe ver bent je nu?

• 3 weken later...
Geplaatst
Op 10-9-2021 om 13:21, Eggerthon zei:

Hai allemaal,

Sorry dat ik zo stil was. Ik kreeg de berichten van het forum ineens in men spambox. Maar als het goed is nu weer hersteld 😉

Ik ben vandaag weer begonnen met de decapatylprik. Dankzij de pil nu al bijna 3 weken ongesteldheidsklachten en bloedingen dus niet echt happy. Zeker niet omdat het natuurlijk in men vakantie viel 😞 

Wel blij om eindelijk weer te mogen starten maar merk ook dat zowel een partner als ik een beetje de hoopvolle en super positieve instelling kwijt zijn. Ben benieuwd hoe deze ronde gaat. We hopen heel erg dat we uiteindelijk 2 embryo's mogen terugplaatsen van 5 dagen. We zullen zien.

@Djenna hoe is het nu met jou? Veel klachten? Hoe ver bent je nu?

Nou meid, ik had precies hetzelfde ik zie je berichtje nu pas. Ik ben alweer 12 weken nu en vind het zwaarder dan bij mijn eerste zwangerschap. Maar hé we gaan niet klagen hoor....

Hoe is het nu met jou? Hoever zit je nu in het traject? Zet hem op hoor en houd de moed erin..

Geplaatst (aangepast)

Hoi dames,

Weer terug van weggeweest..

Na een pauze en vakantie toch maar weer een traject begonnen. Vorige week punctie gehad, 6 eicellen. Hiervan zijn er 2 bevrucht. Afgelopen vrijdag verse TP gehad. Ik slik nu dephason tabletten. 
Ik had wel weer veel last van vocht en pijn in mijn buik na de punctie. Gelukkig wel minder dan de vorige keer. 
Ik vind het wel lastig positief te blijven. Vorige twee cryo tp bleven niet zitten dus waarom zou deze dan wel blijven zitten?

We wachten af…

Liefs 

aangepast door Loes1986
Geplaatst
Op 30-9-2021 om 21:02, Djenna zei:

Nou meid, ik had precies hetzelfde ik zie je berichtje nu pas. Ik ben alweer 12 weken nu en vind het zwaarder dan bij mijn eerste zwangerschap. Maar hé we gaan niet klagen hoor....

Hoe is het nu met jou? Hoever zit je nu in het traject? Zet hem op hoor en houd de moed erin..

@Djenna fijn om te horen dat je de eerste 12 weken voorbij bent!

Hier gaat het niet helemaal zoals ik graag had gezien. Vandaag de punctie gehad. Waarbij weer extra geprikt moest worden omdat ze er niet goed bij konden en verlies nu ook wat meer bloed en meer pijn dan de vorige keren helaas. Had ook gehoopt op een mooi aantal maar het minste van alle keren. 7 eicellen. Weet dat het niet slecht is maar er blijven bij ons over het algemeen weinig over aan het eind. Dus had gehoopt op weer een stuk of 11 zoals de.eerste keer.

Geplaatst
Op 4-10-2021 om 13:30, Loes1986 zei:

Hoi dames,

Weer terug van weggeweest..

Na een pauze en vakantie toch maar weer een traject begonnen. Vorige week punctie gehad, 6 eicellen. Hiervan zijn er 2 bevrucht. Afgelopen vrijdag verse TP gehad. Ik slik nu dephason tabletten. 
Ik had wel weer veel last van vocht en pijn in mijn buik na de punctie. Gelukkig wel minder dan de vorige keer. 
Ik vind het wel lastig positief te blijven. Vorige twee cryo tp bleven niet zitten dus waarom zou deze dan wel blijven zitten?

We wachten af…

Liefs 

@Loes1986 hoe gaat het nu met jou? Wanneer mag je gaan testen? Snap je gevoel helemaal. Proberen positief te blijven is soms erg lastig. Als ik me goed herinner heb je al een kindje. Die is ook blijven zitten 🙂 dat is ook gelukt! Het hoeft er maar 1tje te zijn die lukt🙏🤞

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Hier ben ik weer.

Allereerst @Djenna van harte gefeliciteerd het is je zoooo onwijs gegunt! Hoever ben je nu?

@Eggerthon hoe is het met jou? Ik ben zo benieuwd!

Ik ben even uit ivf gestapt. Ik heb van onze vakantie genoten en van mijn gezin zoals we die nu hebben. Ik heb zooo ontzettend genoten. De ct scan was omdat mijn man kanker heeft gehad. Hij is helemaal schoon en ook dat was een bewuste stap uit het zh gebeuren.

We hebben voor de vakantie besloten okt/nov nog voor een allerlaatste ivf traject te gaan. Deze moeten we zelf bekostigen.

We gaan er nog 1x helemaal voor met alle hoop en liefde die we in ons hebben. Ik ben vandaag gebeld. Schema krijg ik nog maar de punctie zat ergens rond de 13e november zijn. 

Vanaf vandaag ben ik dus weer regelmatig hier.

Ohhh lieve dames, ik ben zo benieuwd naar jullie... ook de minder leuke berichten... maar ik hoop zo dat we allemaal zwanger mogen worden/blijven.

Dikke kus

Geplaatst

Ik zou volgende week dinsdag mogen testen maar ik lijk al ongesteld te worden… beetje naïef om te denken dat het van de eventuele innesteling zou zijn. Helaas hadden we bij deze ronde maar 1 bruikbare embryo. Ik heb na deze keer punctie erg veel buikpijn en vocht gehad. Wel iets minder dan bij de eerste keer. Ik weet niet of ik de laatste ronde nog ga doen. Mijn lijf zegt gewoon nee tegen deze hele ingreep. En ze blijven niet zitten… ben zo boos, verdrietig en gefrustreerd 

Geplaatst
10 uur geleden, Loes1986 zei:

Ik zou volgende week dinsdag mogen testen maar ik lijk al ongesteld te worden… beetje naïef om te denken dat het van de eventuele innesteling zou zijn. Helaas hadden we bij deze ronde maar 1 bruikbare embryo. Ik heb na deze keer punctie erg veel buikpijn en vocht gehad. Wel iets minder dan bij de eerste keer. Ik weet niet of ik de laatste ronde nog ga doen. Mijn lijf zegt gewoon nee tegen deze hele ingreep. En ze blijven niet zitten… ben zo boos, verdrietig en gefrustreerd 

Blijf hoop houden dat het een innesteling is, ik hoop het zo voor je. Ik snap je gevoel helemaal, je zou ook even je rust kunnen pakken en de laatste ronde later kunnen oppakken. Je moet ook echt aan jezelf denken hoor...

Geplaatst
Op 5-10-2021 om 17:41, Eggerthon zei:

@Djenna fijn om te horen dat je de eerste 12 weken voorbij bent!

Hier gaat het niet helemaal zoals ik graag had gezien. Vandaag de punctie gehad. Waarbij weer extra geprikt moest worden omdat ze er niet goed bij konden en verlies nu ook wat meer bloed en meer pijn dan de vorige keren helaas. Had ook gehoopt op een mooi aantal maar het minste van alle keren. 7 eicellen. Weet dat het niet slecht is maar er blijven bij ons over het algemeen weinig over aan het eind. Dus had gehoopt op weer een stuk of 11 zoals de.eerste keer.

Zo pijnlijk als ze er niet goed bij kunnen komen... dat had ik met mijn 2e punctie, een paar dagen krom gelopen. Nee 7 is inderdaad echt helemaal niet slecht. Bij mijn laatste punctie had ik 6 eitjes waarvan 4 bevrucht. Die punctie ervoor 7 eitjes en niets bevrucht. Zegt dus helemaal niets. Natuurlijk hoop je altijd op meer.... wanneer heb je een terug? En zet hem op💪

Geplaatst
16 uur geleden, Hopefulness zei:

Hoi lieve meiden,

Hier ben ik weer.

Allereerst @Djenna van harte gefeliciteerd het is je zoooo onwijs gegunt! Hoever ben je nu?

@Eggerthon hoe is het met jou? Ik ben zo benieuwd!

Ik ben even uit ivf gestapt. Ik heb van onze vakantie genoten en van mijn gezin zoals we die nu hebben. Ik heb zooo ontzettend genoten. De ct scan was omdat mijn man kanker heeft gehad. Hij is helemaal schoon en ook dat was een bewuste stap uit het zh gebeuren.

We hebben voor de vakantie besloten okt/nov nog voor een allerlaatste ivf traject te gaan. Deze moeten we zelf bekostigen.

We gaan er nog 1x helemaal voor met alle hoop en liefde die we in ons hebben. Ik ben vandaag gebeld. Schema krijg ik nog maar de punctie zat ergens rond de 13e november zijn. 

Vanaf vandaag ben ik dus weer regelmatig hier.

Ohhh lieve dames, ik ben zo benieuwd naar jullie... ook de minder leuke berichten... maar ik hoop zo dat we allemaal zwanger mogen worden/blijven.

Dikke kus

Dank je wel... het is nog zo onwerkelijk allemaal.... de eerste weken heb ik zoveel testen gedaan. Bang dat het weer mis zou gaan. Ik ben nu 13 weken.

Wat fijn dat manlief helemaal schoon is nu, en dat jullie lekker even he ben genoten samen. Spannend op maar november dus. Hier gaan de duimen weer draaien voor jullie.

Geplaatst
17 minuten geleden, Djenna zei:

Dank je wel... het is nog zo onwerkelijk allemaal.... de eerste weken heb ik zoveel testen gedaan. Bang dat het weer mis zou gaan. Ik ben nu 13 weken.

Wat fijn dat manlief helemaal schoon is nu, en dat jullie lekker even he ben genoten samen. Spannend op maar november dus. Hier gaan de duimen weer draaien voor jullie.

Ik ben zo ontzettend blij voor je!

Wanneer ben je uitgerekend?

Ben je ziek?

Lief! Blijven draaien hè😉🤞

• Like 1
Geplaatst
11 uur geleden, Loes1986 zei:

Hè bah😯 Wie weet... geen bloed geeft moed!

Geef jezelf de tijd... even alle emoties verwerken en een plekje geven. Want met deze emo's je laatste traject starten is niet goed, je moet er wel weer zin in hebben... en als dat niet lijkt te komen, zou ik toch ff heel goed bij jezelf na gaan of het op langere termijn niet gaat knagen. Niet dat je op een moment denkt... potver, had ik nou toch maar het laatste traject ondergaan... het was maar 1 traject.

Maar je moet die beslissing zelf nemen...

Eerst maar eens afwachten of je echt aan het menstrueren bent gegaan... ik duim nog ff door, heb de moed nog niet opgegeven voir je.

Geplaatst

Hey lieve dames,

Ben net op de terugweg van het ziekenhuis. Uiteindelijk was 1 van de eicellen niet rijp dus 6 eicellen waarvan 4 embryo's. De 2 beste zijn nu teruggeplaatst en nu wachten of de andere 2 goed doorgroeien om over 2 dagen de vriezer in kunnen🤞🤞

Naar mijn idee ziet 1 van de embryo's er al uit alsof die een morula word. Dus hoop heel erg dat er in ieder geval 1tje blijft zitten🤞 

Testdatum is 22-10. Worden weer lange 2 weken!

Geplaatst

Hoi hoi.

Ik snap er echt niks van. Donderdag een keer bloedverlies gehad. Daarna twee dagen niks. Vannacht 1 keer veegje rood bloedverlies. En nu verder weer niks. Sinds gisteren klaar met de duphaston tabletten. Wel flink pijn in mijn rug alsof ik ongesteld moet worden. Iemand ervaring met deze tabletten? Het lijkt alsof de menstruatie niet door kan zetten door deze medicatie. Ik heb nog een mini beetje hoop maar niet veel… Ik wil weten waar ik aan toe ben. 

@Djenna na hoeveel pogingen is het bij jou nou gelukt? 

@Hopefulness ik heb echt bewondering voor jullie doorzettingsvermogen 

@Eggerthon heel veel succes en ik duim voor je dat er minimaal 1 blijft zitten 😘

Geplaatst
Op 10-10-2021 om 13:18, Loes1986 zei:

Hoi hoi.

Ik snap er echt niks van. Donderdag een keer bloedverlies gehad. Daarna twee dagen niks. Vannacht 1 keer veegje rood bloedverlies. En nu verder weer niks. Sinds gisteren klaar met de duphaston tabletten. Wel flink pijn in mijn rug alsof ik ongesteld moet worden. Iemand ervaring met deze tabletten? Het lijkt alsof de menstruatie niet door kan zetten door deze medicatie. Ik heb nog een mini beetje hoop maar niet veel… Ik wil weten waar ik aan toe ben. 

@Djenna na hoeveel pogingen is het bij jou nou gelukt? 

@Hopefulness ik heb echt bewondering voor jullie doorzettingsvermogen 

@Eggerthon heel veel succes en ik duim voor je dat er minimaal 1 blijft zitten 😘

Dankjewel @Loes1986 hoe gaat het nu bij jou? Heb helaas geen ervaring met deze medicijnen. Hoop zo voor je dat het niets was 🤞 morgen mag je testen toch?

@Hopefulness spannend zeg weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Gelukkig duurt de toekomstige punctie niet zo heel lang meer 🙂

Geplaatst

Hai dames, zoals ik al bang voor was. Zojuist de brief gekregen waarin gemeld word dat er niets ingevroren kon worden. Dus nu nog harder duimen dat een van deze 2 blijft. 🤞🤞

Geplaatst
5 uur geleden, Eggerthon zei:

Hai dames, zoals ik al bang voor was. Zojuist de brief gekregen waarin gemeld word dat er niets ingevroren kon worden. Dus nu nog harder duimen dat een van deze 2 blijft. 🤞🤞

O balen zeg! Dan is de druk toch wat hoger vind ik uit ervaring. Ik heb deze ronde ook niks in de vriezer. En vandaag zwaar ongesteld geworden. 1 nov afspraak bij de gyn om te kijken wat de mogelijkheden nog zijn in mijn laatste traject… 

succes met je wachtweek nog 😘

Geplaatst
1 minuut geleden, Loes1986 zei:

O balen zeg! Dan is de druk toch wat hoger vind ik uit ervaring. Ik heb deze ronde ook niks in de vriezer. En vandaag zwaar ongesteld geworden. 1 nov afspraak bij de gyn om te kijken wat de mogelijkheden nog zijn in mijn laatste traject… 

succes met je wachtweek nog 😘

@Loes1986 wat ontzettend balen zeg 😞 hoop voor je dat het laatste traject jullie meer geluk gaat brengen ❤️

Geplaatst

Hallo dames,

Ik ben even van het forum weg geweest, ik kreeg ook geen meldingen meer? Anyway, ik heb even bijgelezen. Wat een verhalen weer! Onze kleine vent is ondertussen bijna 5 maanden en ik heb besloten dat ik geen zwangerschap meer wil nu. De laatste ben ik een maand of 6 neerslachtig geweest, zo heftig dat ik met de verloskundige zelfs over medicatie heb gesproken, wat ik echt nooit verwacht had ooit te overwegen. De laatste maanden zijn pittig, omdat meneertje nog vaak komt voor voeding in de nachten, ben wel weer 2 dagen gestart met werken, maar soms lukt zelfs dat niet, mijn herstel gaat megalangzaam deze keer helaas. Ik vind het ook wel leuk geweest met 7 zwangerschappen en 2 kindjes. Ik word over een paar maanden 40. Ik vind het ergens wel lastig om dit zo te delen, want ik weet hoe graag een aantal van jullie zwanger willen worden en ik hoop het zo voor jullie!! Wij moeten nu gaan besluiten wat we doen met de overgebleven embryo's en ik vind dat zo lastig! Ik heb 2 vriendinnen die graag een kindje willen, maar ook in trajecten zitten. Maar om dan een volledig broertje of zusje te doneren.... als het nou alleen mijn eicel was, zou ik het al weer anders vinden.

@Djennagefeliciteerd! Wat ontzettend fijn dat je nu zwanger bent! Jeeuh! Je bent zo eind maart/ half april uitgerekend? 

@Hopefulnesswat hoop ik dat deze 4e ronde jullie nog een kindje mag brengen! Wat fijn dat je man nu helemaal schoon is! En ook fijn om even niet met trajecten etc bezig te zijn, maar te kunnen genieten van wat er wel is. Ik hoop dat ronde 3 nu antwoorden heeft gegeven voor ronde 4 en dat die nu vlekkeloos gaat verlopen. Overstimulatie is echt heftig en ook gevaarlijk, ik duim dat het nu beter gaat!

@Loes1986oeh, laatste ronde... Wat balen dat het zo gelopen is, ik duim voor deze keer!

Al jullie verhalen bevestigt voor mij maar weer dat er uiteindelijk ook een vonk van leven moet zijn voor een voldragen zwangerschap. Ik moet zeggen dat ik nu de miskramen ook een plek heb kunnen geven en nu dankbaar kan zijn voor het gunnen van een kijkje om de hoek voor die zieltjes. Ik hoop dat de rollercoaster voor jullie allemaal een goed einde mag krijgen, ik denk aan jullie!

Geplaatst
2 uur geleden, Johanna82 zei:

Hallo dames,

Ik ben even van het forum weg geweest, ik kreeg ook geen meldingen meer? Anyway, ik heb even bijgelezen. Wat een verhalen weer! Onze kleine vent is ondertussen bijna 5 maanden en ik heb besloten dat ik geen zwangerschap meer wil nu. De laatste ben ik een maand of 6 neerslachtig geweest, zo heftig dat ik met de verloskundige zelfs over medicatie heb gesproken, wat ik echt nooit verwacht had ooit te overwegen. De laatste maanden zijn pittig, omdat meneertje nog vaak komt voor voeding in de nachten, ben wel weer 2 dagen gestart met werken, maar soms lukt zelfs dat niet, mijn herstel gaat megalangzaam deze keer helaas. Ik vind het ook wel leuk geweest met 7 zwangerschappen en 2 kindjes. Ik word over een paar maanden 40. Ik vind het ergens wel lastig om dit zo te delen, want ik weet hoe graag een aantal van jullie zwanger willen worden en ik hoop het zo voor jullie!! Wij moeten nu gaan besluiten wat we doen met de overgebleven embryo's en ik vind dat zo lastig! Ik heb 2 vriendinnen die graag een kindje willen, maar ook in trajecten zitten. Maar om dan een volledig broertje of zusje te doneren.... als het nou alleen mijn eicel was, zou ik het al weer anders vinden.

@Djennagefeliciteerd! Wat ontzettend fijn dat je nu zwanger bent! Jeeuh! Je bent zo eind maart/ half april uitgerekend? 

@Hopefulnesswat hoop ik dat deze 4e ronde jullie nog een kindje mag brengen! Wat fijn dat je man nu helemaal schoon is! En ook fijn om even niet met trajecten etc bezig te zijn, maar te kunnen genieten van wat er wel is. Ik hoop dat ronde 3 nu antwoorden heeft gegeven voor ronde 4 en dat die nu vlekkeloos gaat verlopen. Overstimulatie is echt heftig en ook gevaarlijk, ik duim dat het nu beter gaat!

@Loes1986oeh, laatste ronde... Wat balen dat het zo gelopen is, ik duim voor deze keer!

Al jullie verhalen bevestigt voor mij maar weer dat er uiteindelijk ook een vonk van leven moet zijn voor een voldragen zwangerschap. Ik moet zeggen dat ik nu de miskramen ook een plek heb kunnen geven en nu dankbaar kan zijn voor het gunnen van een kijkje om de hoek voor die zieltjes. Ik hoop dat de rollercoaster voor jullie allemaal een goed einde mag krijgen, ik denk aan jullie!

@Johanna82 kan me voorstellen dat het een moeilijke en zware beslissing is geweest. Maar het klinkt als iets waar jullie goed over nagedacht hebben. Het zijn hele zware trajecten en kan me heel goed voorstellen dat jullie gezin compleet genoeg is met 2 lieve kids.

• 2 weken later...
Geplaatst
22 minuten geleden, Eggerthon zei:

Goedemorgen dames, ik heb vanmorgen mogen testen. Had echt een knal streep. Nog ff clearblue erbij gepakt: 2-3 weken. Ben zo super blij! 

IMG_20211022_082341.jpg

Super!! Gefeliciteerd!! Misschien wel een tweeling? 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden