Ga naar inhoud

De pauze meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Nienke

wat een verhaal!!! ik kreeg het er koud van en na verder te lezen weer warm, super!! van harte gefeliciteerd.

Wel bijzonder om te lezen, een vrouw die ik via Freya heb leren kennen was ook met oversimulatie in het zikenhuis beland en later bleek zij ook toch zwanger te zijn.

maar wat is dit mooi nieuws!!!!! geniet ervan en een fijne vakantie!

groetjes

Meiske74

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat zijn we ver gezakt! Even uppen...

Ik heb de uitslag van mijn bloedonderzoek. Toen ik ervoor belde, zei de assistente dat alle waarden in orde zijn. Op advies van de Stichting B12-tekort heb ik een printje van de uitslag gevraagd. Ik heb vervolgens via het B12-forum (ja, ik forum wat af!) mijn waarden voorgelegd, en daar werd mij geadviseerd aanvullend onderzoek te laten doen (op actief B12, MMA/homocysteine en schildklierwaarden), omdat de waarde van mijn B12 (0.23) een B12-tekort niet uitsluit. Zeker omdat ik dagelijks vitaminen slik die de waarde nog "flatteren". Ik heb dus weer met de huisarts gebeld en gevraagd om het aanvullend onderzoek...

Maandag weer lekker acupuncturen! :)

Goed weekend allemaal!

Geplaatst

Nienke wat bizar, ongelooflijk en geweldig! Echt een wonder inderdaad, wow! Heel erg gefeliciteerd meid. En je man natuurlijk ook.

Hier nog steeds pauze zonder vastgestelde einddatum. Voelt soms erg raar. Fysiek gaat het niet al te best, daardoor is het mentaal ook moeilijk. Focus nu maar op fysiek sterker worden, daarna gaan we wel nadenken.

Geplaatst

Lieve Pauze dames,

Geniet van jullie pauze, we weten namelijk allemaal hoe veel inpact een IVF poging zowel lichamelijk als geestelijk op een mens kan hebben..... En voor de dames die bijna weer gaan beginnen, Wens jullie onwijs veel suc6! geef de hoop niet op meiden!

Geplaatst

nienke wat een goed nieuws!!de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit!gefeliciteerd geniet er van.

henne neem je tijd rust lekker uit en wordt vooral sterker om dadelijk evt door te gaan met wat dan ook!!

ik heb as woe een afspraak met de arts die mij geopereerd heeft ben benieuwd laat jullie wel horen hoe het was

liefs

Geplaatst

Nienke wat gaaf!

Ongelofelijk hoe het soms nog kan gaan, helemaal super.

Zit je in het form van ' uitgerekend in april' ?

Jij komt toch ook uit Twente? Ik ook, heb de behandeling in Enschede/Zwolle gehad.

Groet

Lisette

Geplaatst

Nienke, ook vanaf hier heeeel onwijs gefeliciteerd !!!!!!!! Geweldig nieuws zeg !!!!

Ik blijf ook nog even zonder nieuwe begindatum op het pauzebankje, we hebben 8 september een gesprek bij de gyn. Eigenlijk wil ik dan vragen hoe hij onze "kansen" zou zien, met in het achterhoofd mijn leeftijd (bijna 40) en geen cryo's bij de eerste IVF etc etc. Op zich is de eerste IVF mij wel meegevallen, behalve die ellendige pil die ik van de gyn kreeg voor de maand vooraf (heb al gezegd dat ik die noooooit meer wil) en de teleurstelling natuurlijk .......

Dus - na 8 september meer nieuws !

Evie

• 2 weken later...
Geplaatst

En hier was ik weer. Drie weken vakantie in zuidfrankrijk achter de rug. We hebben heel mooi weer gehad maar wel errug warm. Het is eigenlijk continu boven de 35 graden geweest. Heerlijk om te zonnen maar minder om te wandelen enzo. En drie weken zonnen is wel een beetje veel van het goede. Ik heb de boel bijna opgeruimd thuis en we zijn nu nog even drie dagen samen vrij. Even de familie langs, morgen lekker naar de kapper en verder nog een paar dagen doen waar we zelf zin in hebben.

M.b.t. het vit. b12 verhaal...ik heb mezelf ondertussen 8 spuiten toegediend en het gaat prima. Ik moet wel elke keer een drempel over om de naald erin te jassen maar als ik zover ben dan wil het best. A.s. maandag moet ik bloedprikken en donderdag krijg ik de uitslag. Als het goed is word ik donderdag ook ongesteld en dan mag ik het ziekenhuis bellen en vrijdag weer beginnen met spuiten voor onze derde icsi. Het komt nu allemaal weer heel dichtbij hoor. Ik vind het lastig...de derde keer. Maar goed...we gaan er weer volop voor!

Nienke...wat bijzonder zeg. De wonderen zijn de wereld dus nog niet uit. Ik hoop dat je nu kunt gaan genieten na al deze ellende!

Henne...balen dat je je lichamelijk zo slecht voelt. Wil het wel met werken? Sterkte meid, ik hoop voor je dat je je binnenkort beter voelt zodat je weer de rust krijgt om na te denken en de dingen voor jullie zelf op een rijtje te kunnen zetten.

Leuk dat er een paar nieuwe meiden in dit topic bij zijn gekomen. Liever natuurlijk niet, we horen hier niet thuis maar goed...voor zolang het duurt blijven we hier maar even zitten!

Kammie...wat goed dat je zo actief met je b12 bezig bent gegaan. Hoe is die b12 stichting? Heb je daar wat aan? Ik heb eigenlijk verder geen contact met ze gezocht. Ik wacht maandag af en dan zien we wel verder. Ik ben wel benieuwd wat er uit die verdere labonderzoeken komt.

Moon...ik herken je gevoel wel heel erg wat betreft die derde poging...alleen heb ik nu toch wel zoiets van...kom maar op. Ik wil dan ook wel weten waar ik aan toe ben. Misschien dat we daarna verder kunnen met ons leven? In jouw situatie komt er vooraf natuurlijk wel veel meer stress bij kijken i.v.m. die overstimulatie. Ik hoop dat je op jouw tijd er weer aan toe bent om een derde poging te wagen.

Meiske74...super dat al je waarden prima waren. Geeft weer een gerust gevoel toch? Wanneer gaan jullie weer verder?

Ik heb het idee dat ik op de helft vergeet te reageren, sorry als dat zo is.

Ik ben blij weer terug te zijn. Ik hoop een aantal van jullie straks in andere topics weer te zien!!!

liefs esther

Geplaatst

Hai meiden,

Esther wat fijn dat het prikken zo goed ging. Merk je ook dat je minder moe bent? Beetje lastig vergelijken natuurlijk op vakantie en met dat soort temperaturen. Benieuwd naar de bloeduitslagen. En dan dus weer beginnen. Het klinkt wel of je er aan toe bent, er klaar voor bent. We gaan heel hard voor jullie hopen meis. Dat driemaal maar scheepsrecht mag zijn!!

Hier gaat het op en af. Het is onmogelijk om het van me af te zetten. Heb geprobeerd veel afleiding te zoeken met als resultaat dat ik niet meer sliep omdat snachts alles boven kwam. Niet alleen over de icsi, maar ook werk en alles wat ik me verder op m'n hals had gehaald :icon_scratch: Niet erg effectief dus, die afleiding :misc_expressions-wh

Vandaag dan ook besloten toch dat tussengesprek maar aan te gaan op korte termijn. Dan weten we in ieder geval wat he voorstel is waarover we na moeten denken. Ik weet van mezelf dat we toch wel doorgaan. Mijn vriend wil dat zeker. Ik twijfel erg vanwege het fysiek deel, maar het lijkt nu met een ander dieet wel beter te gaan dus tja... De vraag blijft dan nog wel: in welk ziekenhuis en wanneer. Maar we kunnen alleen knopen doorhakken als we dat concreet maken. Dus niet meer de kop in het zand steken maar het gesprek aangaan, informatie vragen en dan beslissen. En ondertussen zorgen voor een fit lijf dat de behandeling aankan.

Zal proberen ook weer wat meer op het forum te zijn. Af en toe keek ik wel, maar ik wilde er allemaal niet echt over nadenken, laat staan reageren. Maar ik ga jouw 3e poging zeker volgen hoor Esther!

Liefs,

Henne

Geplaatst

Hoi Henne,

Goed dat je er weer bent... Zo te horen heb je het nog niet afgesloten, lijkt me inderdaad verstandig om op korte termijn weer de mening van de artsen te horen over wat het beste voor jullie is.

Succes met alles!

Caroline

Geplaatst

grrrrmmmmmbbbbllllgggg.....gisteren een hele reactie getypt maar duw op een verkeerd knopje ofzo...alles foetsie. Ik had geen zin meer om opnieuw te beginnen.

Henne...Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik minder moe ben. Ik geloof dat ik iemand ben die niet zo let op de signalen die mijn lichaam afgeven. Nu je het zo vraagt ben ik er over na gaan denken en ik geloof idd dat ik minder moe ben. Ik ben dan ook wel benieuwd of mijn hb gestegen is, en natuurlijk die vit.b12. Wel spannend donderdag.

Ik heb idd weer in om te beginnen. Tegelijkertijd vind ik het doodeng...Zoals het nu lijkt gaat dit de laatste keer worden voor ons. En dat maakt denk ik de druk wel groter. Aan de andere kant kijk ik er ook echt weer naar uit om te beginnen hoor. Ik ben ook wel optimistisch. Waarom zou het deze keer niet lukken? I.p. is er niks bekend waardoor het niet zou lukken bij mij en we hebben er alles aan gedaan om zo optimaal mogelijk de behandeling in te gaan. Daar komt bij dat we deze keer twee eicellen laten bevruchten, wat onze kansen iets groter maken. Ik wil er ook gewoon niet aan denken dat het deze keer niet gaat lukken. Ik kan me nog herinneren dat jij eens tegen me zei dat je mee moet gaan met je gevoel op dat moment en je niet continu daar tegen moet verzetten...nou dat ben ik dus braaf aan het doen hoor! Ik ga lekker met veel hoop deze laatste behandeling in.

Wat naar dat je zoveel te piekeren hebt. En valt je nieuwe job tegen? Is het niet wat je ervan verwacht had? Wel een logische en moedige stap om dat gesprek weer aan te gaan. Zoals je zelf al aangeeft...dan heb je pas echt iets concreets om over na te gaan denken en afwegingen te gaan maken. Blijft het feit dat het zo beroerd is dat je lijf niet meewil. Dat zijn wel enorme rottige bijkomstigheden in een traject wat al moeilijk is.

Heb je ondertussen al een afspraak gemaakt in het ziekenhuis? Hou je ons op de hoogte?

En wat het forum betreft...ik merk dat je in de pauze echt een beetje tussen wal en schip valt. Zonder dat iemand daar overigens wat aan kunt doen hoor. Ik probeer bij te houden hoe het met de mensen gaat die ik ondertussen ken maar daar houd het dan ook mee op. Geeft toch ook niet? Straks wordt dat wel weer meer. Het moet tenslotte geen moeten worden, dit forum.

Liefs esther

Geplaatst

Hoi allemaal, wat een dilemma kan een volgende poging ja/nee toch zijn ! Hoe gaan jullie daar mee om ?? Waar leg je de grens ?? Of ga je tot het eindeloze door, koste wat het kost ??

Mijn vriend en ik hebben best een meningsverschil hier over - hij heeft de wens wel maar weet ook dat we zo (met ons zoontje van bijna 4) ook heel gelukkig zijn. Heeft niet het gevoel dat hij koste-wat-het-kost een 2e kindje wil. Zo tegenstrijdig, wel de wens hebben maar niet die 2e poging IVF willen doen.

Waar sta ik dan ?? Moet ik tegen zijn gevoel in gaan en mijn wens/gevoel zo aanvechten dat ik aan hem voorbij ga ??

Zucht ..... deze discussie is nog niet ten einde ....... het kost heel veel tranen ......

Wilde zomaar even dit korte verhaaltje kwijt. Heb de huisarts gebeld of ik bloed kan laten prikken op Vitamine B12 - hij belt mij straks na zijn spreekuur. Zal wel geen probleem zijn lijkt me ?

En volgende week het gesprek bij de gyn. Ben zeer benieuwd of we er dan samen uit kunnen komen .......

Thanks voor jullie luisterend oor/lezend oog :)

Evie

Geplaatst

Net toch ook maar even het zkh gebeld, of er wel eens naar vitamine gekeken is. Begin juli (bij de IVF) is bloed geprikt maar niet op Vit.B12 - in 2007 wel. OK, en wat was de uitslag toen ?? 132 - en hij mag 145 zijn - (te) laag dus. En daar is nooit iets mee gedaan !?!?!?!?!!?!?

Ga zo direct meteen maar bloed prikken - werk zelf in het ziekenhuis dus dat moet geen probleem zijn. Ik hou jullie op de hoogte ......

Evie

Geplaatst

Hoi allemaal,

Lees al een poosje met jullie "mee" maar heb zelf nog niks gepost.

Heb ff behoefte van me af te schrijven en mijn ervaring te kunnen delen.

We mochten starten met onze eerste IVF begin augustus.

Heel erg spannend maar wel met enige reserve er in gestapt.

De kans op een zwangerschap is op mijn leeftijd toch een stukje minder.

Maar wat komt het desondanks hard aan als je poging al over is voordat het voor je gevoel net pas is begonnen!

Mijn hele lijf was klaar voor tp!!!

De punctie leverde 3 eitjes op ...niet echt veel maar toch ook suc6 verhalen gelezen met 3 eitjes dus ....

Vrijdagmiddag een belletje dat er helaas geen bevruchting had plaatsgevonden ondanks mooie eitjes maar er was wel bij 1 eitje deling opgetreden..dit kon komen daardat ze aan het eitje hadden gezeten en het spontaan was gaan delen of ze hadden de bevruchting gemist ...50/50.

Nu weer wachten tot zondagochtend...zaterdag al telefoontje dat het er niet goed genoeg uitzag en er geen tp kon plaats vinden !

Wat een desillusie, voor niks accupunctuur, chinese kruiden etc.

Nu wachten op mijn ongi en 16 september evaluatie.

Hoop maar dat ze nog voor een volgende poging willen gaan:please: want half oktober word ik 41!!!

Geplaatst

OOOw Jackie

Wat een enorme, enorme teleurstelling, ik heb er geen woorden voor.!!!

Ik hoop van harte voor je dat ze nog een poging willen doen!

Wat is het toch oneerlijk en hard.

heel veel sterkte!!!

lieve groeten

Meiske74

Geplaatst

Oh nee, Jackie, wat een waanzinnige teleurstelling ............ ik heb er eigenlijk even geen woorden voor maar wel een computer-knuffel en heel veel sterkte !!!

Evie

Geplaatst

Wat lief van jullie, doet me echt heel goed! Thanxs.:sunny:

Ik ga gewoon vol goede moed de "pauze" in en hoop op het beste !

lieve groet Jacq

Geplaatst

Jackie,

Wat toevallig. Wij hebben net de 1e ivf behandeling achter de rug (bloedtest/urine helaas negatief). Maar wat is het geval: na de punctie (maandag) hadden we 2 eitjes. Woensdags belde het VU dat we een terugplaatsing hadden. Die tp was donderdag, toen we daar echter kwamen, gaf ze aan dat ze (net als bij jou) de bevruchting niet hadden gezien op het moment waarop dat wel had gemoeten. Wel was er daarna 'celdeling' maar wat ze gingen terugplaatsen op 20-8 (bij mij dus wel ??!!) kon dus of een embryo zijn OF een eicel die zelf aan het celdelen was. In het ziekenhuis vond ik het nog een heel klein beetje logisch klinken, maar eenmaal thuis snapte ik er echt niets meer van. Ik heb me rot zitten googlen, maar kwam er niks over tegen. En nu lees ik hier bij jou dus precies hetzelfde verhaal, alleen hebben ze het bij jou dus niet teruggeplaatst. Het was bij mij 7-cellig, misschien dat dat iets heeft uitgemaakt ? Geen idee. Ze zei wel: het komt heeel soms voor. En ........ je hebt een heeeeeele kleine kans. Daarmee is echter wel een hele ivf-beurt voorbij. Ik heb me tijdens de wachtweken voorgehouden: een heeeeele kleine kans IS OOK een kans !!! Maar ja, er is wel ook 1 van de 3 ivf-behandelingen voorbij zo.

Bijzonder dat jij hetzelfde had zeg. Ik ben net 39 geworden, dus mijn leeftijd speelt ook mee, net als bij jou. We hebben wel al 2 prachtige ventjes, van bijna 8 en van 6. Dat waren gewone spontane zwangerschappen. Ons derde wondertje lukt echter al zo'n 5 jaar niet helaas. En ik ben me er heeeel bewust van: we hebben al 2 toppers !!!! En daar geniet ik zo enorm van. Juist daardoor is ook de wens voor een derde.

Geplaatst

Hallo allemaal hier ben ik weer eens. FF afstand doen heeft goed gedaan. Ook lekker 14 dagen kamperen geweest in Luxemburg. Was heerlijk. Best confronterend al die kleine kindjes op de camping, in de speeltuin en in het beekje kliederen met water. Zucht het blijft moeilijk. Volgende weekd dinsdag een gesprek en hopelijk na wat onderzoeken duidelijkheid en dan volgend jaar weer op voor de laatste vergoede poging.

Ik ga proberen weer wat vaker hier te zijn en jullie te volgen.

Liefs

Geplaatst

meiden wat een rot nieuws hier!!!ik hoop dat de volgende pogingen meer goed nieuws brengt voor jullie dikke knuffel

sandra ik hoop dat je ondanks alle kids op de camping toch een heerlijke vakantie hebt gehad??succes alvast in het zh.

ik ben gisteren weer voor het eerst ongi geworden na de bbz dus alles werkt weer.maar wat had ik die buikpijn niet gemist zeg!!bah.

heb volgende week maandag een belafspraak met de gyn over wanneer ik nu mag beginnen met ivf ik heb besloten om te eisen dat ik volgende maand aan de beurt ben ben het wachten zoooo zat!!!

liefs

Geplaatst

Meiden wat een verhalen weer.... geen bevruchting, wel deling? Vaag hoor. En idd het is wel een poging die voorbij is. Maar dat is het vrees ik zonder terugplaatsing ook. Ik zou wel heel goede uitleg gaan vragen en ook willen weten hoe ze dit een volgende poging gaan voorkomen. Succes en heel veel sterkte met verwerken van de teleurstelling.

Sandra welkom terug, fijn dat het geholpen heeft om even afstand te nemen. Bij mij was dat ook zo. En idd het blijft enorm confronterend, elke dag weer. Maar we gaan zorgen dat we flink fit worden meis, zodat we bij de volgende poging een dikke vette plus zien staan!

Sasje ik hoop dat je heel snel mag beginnen. Rust is alleen goed als het je geen onrust geeft. Klinkt erg filosofisch haha, maar is wel waar.

Hier begint het zowaar weer wat te kriebelen. Niet dat ik snel al wil beginnen, maar we hebben definitief besloten dat we doorgaan en dat voelt heel erg goed. Voorlopig dus nog wel pauze, maar zeker nog geen eindstation.

henne

Geplaatst

Ik heb een heerlijke vakantie gehad.

Ben best gespannen voor de zh afspraak van dinsdag, maar ja die moet er gewoon komen.

Henne wat fijn dat jullie op dezelfde lijn zitten en het nog niet opgeven. Toppie.

Liefs

Geplaatst

Meiden ik ga jullie weer verlaten! Ik ben gisteren ongesteld geworden en begin vandaag weer met spuiten. A.s. woensdag heb ik de 1e echo al en die week erop ergens de punctie. Het hele circus gaat dus weer beginnen.

Gisteren de labuitslagen gehad en die waren allemaal prima (vit. b12 enzo) dus ik ben er klaar voor.

Ik blijf jullie volgen hoor!

liefs esther

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden