Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Henne, heb jij vandaag al getest?? zag je wat??

@Wombat ik denk ook dat een (licht)streepje een felicitatie is....dus hierbij al vast een klein:hello2:......

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He ik zag dat ik rood ben gemaakt. Het is ook wel zo maar ja moet toch nog de test doen morgen. Gelukkig hoef ik het dan niet meer zelf te doen.

Elvira voel je echt niet schuldig meid, jou is het ook gegunt hoor!!!!!!! Genieten moet je kom op.

Wombat :wav:

Vandaag onze ouders ingelicht. We hadden niks gezegt omdat we voor een verrassing wilden zorgen....... heel jammer.

Henne foei eerder testen????? niet meer doen hoor. Echt nog veel te vroeg hoor!!! Geef de moed nog niet op hoor!!!!!

Geplaatst

hey henne

bedankt voor je berichtje doet goed ben zo zenuwachtig.

maar het komt gewoon allemaal goed.

en de rest niet eerder testen haha de moet niet op geven.

veel liefs jessica

Geplaatst

Jessica heel veel succes met de punctie straks, dat de opbrengst maar mooi mag zijn. Laat je zelf lekker verwennen daarna. Neem alle rust die je kan pakken!!!!!

Hier gisteren een hele slechte dag gehad. Gelukkig heeft mijn vriend me er doorheen gesleept. Af en toe lijkt het wel of alles me te veel wordt en mijn lichaam lijkt te blokkeren. Wordt dan licht in mijn hoofd en krijg spageti benen en krijg het gevoel om te vallen. Ik geloof dat ik het de komende tijd maar rustig aan moet doen, mijn lijf zegt hier stop!!!!

Straks bloed laten prikken, zodat het dossier compleet is. In België de kosten van de medicatie vragen zo ook in Nederland en dan kunnen we een vergelijking maken waar we ze gaan halen als we besluiten door te gaan.

Eerst de uitslag maar afwachten vanmiddag.

Voor de verdere testers van vandaag heel veel sterkte!!!!!!!!! Ik hoop dat er toch zeker nog een paar goene regels tussen komen te staan.

Liefs

Geplaatst

Veel testers vandaag, en ik ben super benieuwd en hoop dat er veel groene regels bij komen!! Wij gaan vandaag een dagje naar Ouwehands dierenpark, als ik thuis kom verwacht ik goed nieus van de testers!!

Ik heb zelf het idee dat poging twee ook mislukt is.. ik voel niets.... :-(

Groetjes, Kriskras

Geplaatst

he girls,

ik denk dat poging 1 bij ons ook mislukt is. Had vanochtend wat bruinige afscheiding erbij en heb nu ook continue steken in mijn linkerkant, zucht....

heb het idee dat dit wel eens een heel lang traject gaat worden voor ons (of kort, als we bij elke poging maar weinig emmies hebben en geen cryo's...)...ik had nu al mama kunnen zijn als het vorig jaar in september niet mis was gegaan...waarom is het ook allemaal zo oneerlijk en kunnen ook wij niet gewoon op een normale manier zwanger worden??? waarom gaat het bij anderen wel zo makkelijk??? of worden sommigen zwanger die gewoon helemaal geen volgende meer willen??? WAAROM???

heb nog niet getest vanochtend, we wachten gewoon af wat het zh gaat zeggen, maar ik denk dat ik het wel al weet...ws ik dan maar al eerder ongesteld geworden, wat een k*T lichaam heb ik ook...:BangHead en daar leef je dan zo gezond voor...en voor wat??? om niet zwanger te raken??? wat een BS....

sorry...moest het effe kwijt...

x

Nico

Geplaatst

Oei, beetje moedeloos allemaal hier.... hoop dat het zonnetje gaat schijnen, dat helpt ons vast. Hier idd veel te vroeg getest. Net als Pieneke destijds ben ik meer van de feiten dan van allerlei vage kwaaltjes en gevoelens. En ik word ook niet graag verrast door een menstruatie. Maar ja, als de test dan onduidelijk is, maken de feiten je niet echt rustiger. Het blijft gewoon een k*t traject, die wachtweken helemaal.

Gelukkig lijkt het beter weer. Kijken of ik vandaag wat in de tuin kan doen. En morgen gaan we een mogelijke trouwlocatie kijken, dat leidt dan wel weer af.

Alle testers van vandaag heeeeeel veel succes!

Geplaatst

Dag dames,

Ik had even een tijdje niets van me laten horen, had een beetje afstand nodig. Ik heb de laatste berichten gelezen en wat gebeurd er hier veel op het wachtbankje!

Ik wil iedereen die niet zwanger is heel veel sterkte toewensen, en Nico ik begrijp je frustraties...ik heb hetzelfde gevoel.

Voor de testers van vandaag, heel veel succes en ik hoop dat we er weer groene dames bij kunnen zetten!

En voor de meiden die wel zwanger zijn....wat geweldig en heel erg gefeliciteerd!!!

Jullie verdienen het allemaal!!!!

Wij hebben besloten even alles te laten rusten en misschien na de zomer weer door te gaan met de cyootjes. Ik woon in Zwitserland en de behandelingen worden hier niet vergoed, dus dat hakt er wel in. Even weer wat sparen voordat we verder kunnen.

Nou meiden, zet hem op en geef ook niet op, blijf dromen!

Veel liefs van lijntje

Geplaatst

He is officieel. WE ZIJN ZWANGER!!!!!! Jeetje, wat een opluchting. Toch probeer ik nuchter te blijven en de komende weken rustig aandoen dat hij/zij lekker blijft zitten.

Kan iemand me groen maken....:-)

Voor alle andere testers vanndaag....veeeel succes

Dames waarbij rood.....veel sterkte

Geplaatst

@ Nico: Sterkte meid... Hadden we allemaal maar een schakelaartje wat je om zou kunnen zetten als je dr klaar voor bent om een kindje te krijgen!! Misschien een leuk evolutie-idee... Het is je echt zo gegund

Geplaatst

Gefeliciteerd meid!!! Ontzettend cool!!!

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya- TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Wombat - TP 30 april - 1x 8-cellig emmie - Test 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje- TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Judith (Zjoediezzz) - TP 6 mei - 2 cryo's (compactie & cavitatie) - test 15 mei

Henne tp 6 mei - 2 emmies (compactie) - test 17 mei

Cin- tp 4 mei- test 19 mei

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Huanne tp 5 mei - 1 embryo (9 cellen) - test 19 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Mariëtte- Tp 5 mei-2 emmy's (Topper & een 9 cellig)- test 19 mei

Ami-TP 7 mei-1 cryo-test 21 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Wannabemom - 9 mei IUI - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Annemarie - TP 10 mei- 2 top cryo's- test 24 mei

Ilse - TP 10 mei - 1 cryo - test 25 mei

Liesjuh (Lisette) - TP 14 mei - test 27 mei??

Geplaatst

@Wombat, Gefeliciteeeeerd!!!!

@Nico, Sterkte!

@Minoes, Succes met je punctie vandaag

@Elvira, Gefeliciteerd!!!!

Zelf heb ik vanmiddag de TP, dus de spannende tijd komt eraan.....

Geplaatst

Wombat: gefeliciteerd!!! Wat mooi zeg, geniet er lekker van!

Nico: succes vanmiddag in het AZM: spannend hoor, hoop echt dat je met positief nieuws terug komt! Ik duim in elk geval hard voor je!

Lisette: vandaag TP: mooi zo, ook altijd weer fijn als die stap is genomen he. En dan succes op de wachtbank!!

Hier gaat het nog 'goed', wel erg benieuwd natuurlijk. Nog geen menstruatie (die had ik eigenlijk afgelopen donderdag moeten hebben, als ik die bollen niet zou nemen). Dus erg spannend... eens zien of ik tot zondag wacht met testen, of er morgen al een testje tegenaan gooi. Volgens mij moet ik morgen kunnen testen, dan is het WD 13 na cryo TP.....

Groetjes!

Geplaatst
he girls,

ik denk dat poging 1 bij ons ook mislukt is. Had vanochtend wat bruinige afscheiding erbij en heb nu ook continue steken in mijn linkerkant, zucht....

heb het idee dat dit wel eens een heel lang traject gaat worden voor ons (of kort, als we bij elke poging maar weinig emmies hebben en geen cryo's...)...ik had nu al mama kunnen zijn als het vorig jaar in september niet mis was gegaan...waarom is het ook allemaal zo oneerlijk en kunnen ook wij niet gewoon op een normale manier zwanger worden??? waarom gaat het bij anderen wel zo makkelijk??? of worden sommigen zwanger die gewoon helemaal geen volgende meer willen??? WAAROM???

Nico

Hallo Nico

ik begrijp je radeloosheid volkomen meid maar echt, Mocht het nu zijn dat deze poging echt niet gelukt is dan vind je weer de kracht en moed om verder te gaan met poging en het feit dat je niet veel emmies hebt en geen cryos wil niet zeggen dat je kansen minder zijn echt niet!!!! Bij onze 2de poging had ik ook geen cryos en uiteindelijk 1 goede en 1 matige emmie, het was wel gelukt, en nog wel een een-eiige tweeling, het is dan dramatisch afgelopen maar dat staat helemaal los van de behandeling.

Maar de waaromvragen zijn zeer herkenbaar!!!! ik stel ze nog iedere dag maar meis, niemand krijgt de antwoorden die we zo graag willen.

Wacht nog even af,

veel sterkte!!!

lieve groet

Babeth

Geplaatst

Hoihoi,

Kan ik er nog bij op het bankje? Zou iemand me er tussen willen zetten, weet niet hoe dat moet..

TP van 2 embryo's was 8 mei, testen op 20 mei (bloedtest).

Heb sinds gister buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, begin me een beetje zorgen te maken. Iemand dit ook meegemaakt?

Thanx voor de reactie!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat spannend voor velen!

Groene dames hartelijk gefeliciteerd

Rode dames heel veel sterkte

Wachtende dames heel veel succes

Ik heb vandaag op wachtdag 9 een test gedaan en deze is positief, het streepje is nog wel dun maar duidelijk zichtbaar. Ik kon de uitslag zien na zo'n 2 tot 5 minuten en binnen de 3 minuten was het 2de streepje te zien.

Ik wil zondag nog een testje doen voordat ik maandag het ziekenhuis bel

Geplaatst

Ik sta niet in het lijstje erbij, maar voor ons is de eerste poging ook mislukt. Gisteren al bruine afscheiding, vannacht doorgezet. Moest van zh wel nog een test doen, maar die is knetter negatief. Nu eerst op naar de bruiloft (over 6 weken), lekker feesten en dan op naar poging 2. Hopelijk ben ik dan wat relaxter omdat ik weet wat me te wachten staat.

Nicole, heel veel succes en we zullen elkaar in het AZM misschien nog weleens zien (hoop niet te vaak).

Alle andere dames: succes, sterkte en voor diegenen die zwanger zijn: geniet ervan!

gr Margo

Geplaatst

Hey allemaal,

Nou ik heb goed nieuws eitje was goed zaad was goed en de punctie ging ook goed geen last bij de punctie nu wat last van mijn buik beetje bloed verlies.

Maar heb goede hoop,Als alles goed gaat zondag de terug plaatsing spannend!

En nico74 ik begrijp je gevoelens,blijf lekker dicht bij je zelf en f*** de rest.

het leven is niet eerlijk,maar je moet maar zo denken onze tijd komt ook wel.

veel liefs jessica

en de rest ook succes

Geplaatst

he...helaas...eerste poging is inderdaad niet gelukt. De test in het ziekenhuis was negatief en het vloeien wordt ook steeds erger en erger...

Hoef de utrogestan niet meer te nemen en moet volgende week nog een zwangerschapstest doen voor de zekerheid of ik geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb (dit doen ze blijkbaar altijd bij vrouwen met eileiderproblematiek)...ik mag op de 3e cyclusdag van mijn volgende menstruatie (dat zal in juni zijn) beginnen met de pil. Heb net de recepten weer afgegeven. In week 31 hadden ze nog plek om weer opnieuw te starten. Begin dus in week 31 weer met de puregon.

Dus zodra ik begin met de pil moet ik bellen en dan worden verdere afspraken gemaakt wanneer ik met de deca kan beginnen.

Margo...jij ook sterkte....jammer dat het bij jullie ook niet gelukt is. in elk geval veel plezier op jullie bruiloft!

liefs,

Nico

Geplaatst

Nico, Sterkte meid het is inderdaad een k*t traject en vreselijk oneerlijk allemaal. Gooi je frustraties er maar lekker uit.

Ook voor de rest van de meiden met een negatieve test. Heel veel sterkte meiden!

En voor de zwangeren onder ons. Supergefeliciteerd!!!! Zo hoort het te zijn!

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya- TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Wombat - TP 30 april - 1x 8-cellig emmie - Test 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje- TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Judith (Zjoediezzz) - TP 6 mei - 2 cryo's (compactie & cavitatie) - test 15 mei

Henne tp 6 mei - 2 emmies (compactie) - test 17 mei

Cin- tp 4 mei- test 19 mei

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Huanne tp 5 mei - 1 embryo (9 cellen) - test 19 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Mariëtte- Tp 5 mei-2 emmy's (Topper & een 9 cellig)- test 19 mei

Ami-TP 7 mei-1 cryo-test 21 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Wannabemom - 9 mei IUI - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Annemarie - TP 10 mei- 2 top cryo's- test 24 mei

Ilse - TP 10 mei - 1 cryo - test 25 mei

Liesjuh (Lisette) - TP 14 mei - test 27 mei??

Geplaatst

Beste dames,

Voor alle zwangeren van harte!! Het is een ieder gegund!

Helaas is het vandaag dag 12 na de tp en ik mocht vandaag een bloedtest komen doen omdat ik vanavond met vakantie ga. Die was negatief maar dat wist ik al daar ik sinds gisteren al helder rood vloei!

Tja dat was de eerste poging binnen ons IVF circus.

De volgende wil ik pas ergens in september doen. Persoonlijk vond ik het een hel!! En dan niet zo zeer de injecties of de punctie dat was in mijn beleving een EITJE!

Maar die helse wachtweken zijn een crime!

Ik hoop dat de andere dames in de loop van de maanden toch zich zelf groen mogen gaan kleuren en blijf allen moed houden!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden