Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb maar weer eens het lijstje erbij gepakt en de voorbije data verwijderd. Is ie nog up 2 date?

Echo:

5 oktober: Boogie 3e (8w6d)

5 oktober: Sowiebo 4e ( 10 w 1 d)

6 oktober: Miepie80, 3e (8w5d)

6 oktober: Leeuw, 1e (7w 5d)

7 oktober: Mama-Ree, 2e (9w 3d)

12 oktober: surf, 1e (7w 4d)

12 oktober: Pauline, 1e (dan 7w 0d)

12 oktober: Jeanine, 1e (7w1d)

13 oktober: Jolieneke, 2e/3e (10w, 3 d)

Verloskunde:

5 oktober: Sowiebo ( intake, in ziekenhuis) + echo

21 oktober; Lianne ( intake, vk)

Uitgerekend:

Sowiebo: 2 mei 2011

Lianne: 4 mei 2011

Jolieneke: 6 mei 2011

Mama-Ree: 8 mei 2011

Aafke: 10 mei 2011

Junior: 11 mei 2011

Boogie: 11 mei 2011

Liselot: 11 mei 2011

Miepie80: 13 mei 2011

Surf: 17 mei 2011

Tess: 20 mei 2011

Leeuw: 20 mei 2011

Object: 21 mei 2011

Hellen: 23 mei 2011

Henne: 24 mei 2011?

Jeanine: 29 mei 2011 ?

Pauline: 31 mei 2011

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb maar weer eens het lijstje erbij gepakt en de voorbije data verwijderd. Is ie nog up 2 date?

Echo:

13 oktober: Hellen, 2e of 3e (8w2d)

Verloskunde:

9 oktober: Hellen(7 wkn en 4 d), misschien met echo

Uitgerekend:

Geplaatst

We staan met lege handen, het is over en uit! Ook het hartje van ons 2e wondertje is vandaag gestopt met kloppen... hoe is het mogelijk?

Wanneer komt er een eind aan deze rollercoaster?

Later meer, nu intens verdrietig!!

Geplaatst

Oh Sonja, wat een vreselijk verdriet! Je zal wel helemaal kapot zijn! DIt is je zo niet gegund, had zoveel mooier nieuws voor je gewenst!

Zei de dokter nog iets over oorzaak en hoe nu verder? Heel veel sterkte voor jou en je partner bij het verwerken van dit verdrietige nieuws!!!

Geplaatst

Sonja, weet niet wat te zeggen....

Wens jou en je man veel kracht en sterkte toe om dit te verwerken. Neem je tijd en doe het vooral rustig aan.

Liefs,

Lianne

Geplaatst

........... wat erg..... wat vreselijk!!! Sonja wat ontzettend erg!!

Hier zijn geen woorden voor... hoe is het mogelijk??

Wat afschuwelijk.

Heeel veel sterkte toegewenst..

Geplaatst

Sonja, weet net als de anderen even niet wat te zeggen... wat ontzettend verdrietig, oneerlijk en hard is dit.... Zo ver komen en dan toch nog met lege handen staan :(. Heel heel veel sterkte voor jullie allebei.

Geplaatst

ik ben een 4-tal dagen niet op forum geweest omdat ik zo misselijk en ziek ben, met veel bruinverlies, maar wat lees ik nu??? Nee, Sonja toch, dat kan toch niet waar zijn? Das gewoon verschrikkelijk en totaal onbegrijpelijk. Sterkte meid, ik heb er echt geen woorden voor, alleen maar tranen.

Geplaatst

Sonja wat een nachtmerrie... ieders grootste angst, maar voor jullie waarheid. Hier zijn echt geen woorden voor, wat een vreselijk verlies. Veel sterkte....zelfs dat klinkt zo loos...

Geplaatst

Echo:

13 oktober: Hellen, 2e of 3e (8w2d)

21 oktober: Henne, 2e (9w2d)

Verloskunde:

9 oktober: Hellen(7 wkn en 4 d), misschien met echo

Uitgerekend:

[/indent]

Geplaatst

sowiebo,

ik weet wat je op dit moment voelt ik heb dit ook een keer mee gemaak is niet te beschrijfen.

alles romel door je hoofd heen met name de onzeikerhijd word nog grooter, maar geloof me het komt een keer goed. gebeurt wat gebeurt positief blijven.

meid sterkte heel veel sterkte,

een dikke knuffel van mij Jeannet.

Geplaatst

hoi Sonja, wat erg, geen woorden voor...eindelijk zover en dan ook nog van een tweeling...gebeurt dit vreselijks...heel veel sterkte voor jullie beide!!!

dikke knuffel!!!

Nico

Geplaatst

*^*&$*$$ Sonja neee!!!!!!!Wat is dit erg!!!!! Heb er gewoon geen woorden voor!!!Vind dit zo verschrikkelijk!!!

Lieve lieve schat hopelijk heb je genoeg steun aan lieve mensen om je heen want die ga je helaas heel hard nodig hebben:(

Lieve schat een hele dikke kus en knuffel voor jou!

Geplaatst

Jeetje sonja wat een k*t nieuws dan ben je zwanger van twee kom 1 te overlijden en dan de ander ook nog woorden schieten te kort.

Ik wens jou en je partner heeeeel veel sterkte.

Ik wil je graag nog iets geven wat ik van mijn oma heb gekregen en dat jij door de kracht ook kan uit putten

Steeds als je denk het gaat niet meer.

Schijnt elke keer het zonlicht weer.

Die nieuwe hoop komt geven.

Voor nu en je verder leven.

Ik heb er veel aan gehad en ik hoop jij ook.

Silvie voor jou ook

Liefs Jessica

Geplaatst

Lieve Sonja,

wat is dit erg zeg... ik heb er ook geen woorden voor. Het is vreselijk oneerlijk om zo ver te komen en dat het dan toch mis gaat. Ik hoop dat je heel veel steun zult ontvangen. Niemand kan je verdriet minder maken, maar ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je het snel een plekje kunt geven.

Jessica, mooie woorden! Hebben we allemaal wel wat aan.

Liefs junior

Geplaatst

Hey Junior

Ik hoop dat we er allemaal wat aan hebben ik kreeg hem vorige week van mijn oma omdat ik zo verdrietig was om onze miskraam en toen gaf ze mij deze die heeft zei ooit van haar moeder gehad.

Geniet lekker van je zwangerschap

Liefs Jessica

Geplaatst

Sonja, wat afschuwelijk meid.

Iedere keer weer als ik zulke berichten lees, dan lopen de rillingen me over het lijf.

Het is zo vreselijk en gemeen.

Ik wil jullie in ieder geval heel veel sterkte wensen.

Dikke knuffel, Martha.

Geplaatst

Lieve Sonja

Meid, wat een verschrikkelijk nieuws en zo oneerlijk. Hier zijn gewoon geen woorden voor.

Heel veel sterkte gewenst.

Deze woorden zijn een schrale troost, maar wilde je even laten weten dat ik aan je denk.

Liefs

Daniella

Geplaatst
We staan met lege handen, het is over en uit! Ook het hartje van ons 2e wondertje is vandaag gestopt met kloppen... hoe is het mogelijk?

Wanneer komt er een eind aan deze rollercoaster?

Later meer, nu intens verdrietig!!

Ow lieve Sonje

verdomme zeg wat een bericht, dat je er een moet verliezen is al gemeen maar dit, nu op dit moment!??

Ik wens je onwijs veel sterkte en ook je man uiteraard, jeetje meis!!!

dikke knuffel van mij,

veel liefs en sterkte

Babeth

Geplaatst

Sonja wat verschrikkelijk meid. Er is al veel gezegd...ik weet niet zo goed wat ik nog meer zou moeten zeggen. Wil je heel veel sterkte wensen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden