Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja precies, goed idee! KAPAUW! En ik zal aan julie allemaal denken! Omdat ik dat fijn vind en dan voel ik mij vast niet zo alleen, met dat dubbele gevoel.

Geplaatst

hey meiden

Sandra, jeetje dat is schrikken zeg met je moeder. Mijn pa heeft 3 jaar geleden een ernstig herseninfarct gehad. Zo van het één op het andere moment. Was ook helemaal verlamd aan zn rechterzijde. Maar dat is gelukkig weer bijgetrokken. Hij is er heel erg goed uitgekomen maar heeft wel last van avasie, vergeetachtigheid en wat karakterveranderingen. Valt soms niet mee. Maar een tia is gelukkig minder zwaar, hoop dat je moeder snel opknapt. Ik weet helaas hoe het is om je moeder te moeten missen.

Sylvie, ik voel je stress als ik je bericht lees. Ik hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten vandaag/vanavond en het even opzij kan leggen (voor zover mogelijk)

Hier is ook de ongi flink doorgebroken. Gisteren een ontzettende k*tdag gehad met alleen maar ruzie met mn vriend en huilbuien. En ik had vreselijke pijn in mn onderrug. Wist niet meer hoe ik moest zitten of liggen. Mn vriend had ook een klerebui omdat zijn dochter (uit een vorige relatie) weer eens niet op zijn verjaardag kan komen. Ze heeft al een andere verjaardag...

Vandaag is mn vriend dus jarig en we gaan het gewoon gezellig maken.

Meiden, fijne dag/avond en maak er wat van. Dat 2011 maar eens een keer ons jaar mag worden!

Geplaatst

He meiden,

Bedankt voor jullie welkom!

Er schrijven hier veel meiden mee, ik ga mij in 2011 eens goed verdiepen in jullie verhalen, wat maken we hier toch allemaal veel mee.

Voor veel van ons is Oud en Nieuw weer een gevoelige kwestie. Weer een jaar zonder vervulde wens, weer een jaar voor onzekerheden voor ons. Ik ben inmiddels gestopt met tellen van de jaren, ik word er zo moedeloos van. Maar ook ik zal blij zijn als het 2011 is, en we dat hele Oud en Nieuw weer gehad hebben. Ik ga zo lekker naar mijn ouders en vanavond hebben we een leuk feest bij mijn nichtje, met veel lekker eten en drinken. En dan ga ik proberen niet te denken aan mijn zorgen, niet te piekeren over de toekomst maar te genieten van het nu, van mijn grote liefde, van mijn lieve familie en vrienden. En om 12 uur zal ik proosten op ons en op jullie en op alle mensen met deze overweldigende wens, en wensen dat 2011 voor iedereen een geweldig jaar wordt!

Liefs, Laika

Geplaatst

hoi Laika, sorry was je helemaal vergeten te verwelkomen. Het gevoel wat je omschrijft, kennen we hier allemaal helaas. Daarom begrijpen we elkaar ook zo goed. Maar inderdaad, vanavond gaan we proberen niet te denken aan onze zorgen en oud en nieuw vieren!

Geplaatst

Laika...ook ik ben je vergeten welkom te heten hier! Dus bij deze...welkom!

Sandra ik ben jou vergeten sterkte te wensen met je moeder...sorry meis! Ik hoop dat ze er van opknapt! Spannende tijden, sterkte.

Sen wat heftig, je moeder moeten missen, zorgen gehad om je vader! En gisteren een rotdag lees ik...ik hoop dat deze dag voor jullie een fijne dag gaat zijn!

Miki...jij ook een paar off-dagen. wat is het allemaal soms belabberd hé! sterkte meis en have fun vanavond.

Ik ben net terug van de kapper...weer helemaal leuk geknipt en gekleurd en 100 euro lichter :(. Heb een beetje een dure kapper maar goed...wie mooi wil zijn...

Nu net een bak yoghurt naar binnen gewerkt en ik stap zo in de auto om te gaan werken.

Oh en trouwens nog vergeten te vertellen dat het afgelopen woensdag leuk was om kennis te maken met degenen die ons gaan volgen de komende maanden. Heb er wel een goed gevoel bij en heb wel het idee dat de intenties zuiver zijn. Woensdag zouden ze mee om de 1e fm te filmen maar dit gaat niet door, ze hadden wat grotere voorstellinegn bij een fm dan dat het in werkelijkheid is. Stelt natuurlijk ook niet zoveel voor. En ze zijn meegeweest met Klaartje en vonden het niet zo interessant om bij ons ook nog eens te gaan filmen. De punctie zullen ze w.s. wel gaan filmen (maar die valt w.s. in het weekend dus ik weet niet of ze dan wel mee gaan). Wel komen ze woensdag hier thuis om te filmen. We wachten af.

Meiden fijne avond en tot morgen.

Geplaatst

Laika, Welkom! Je zult hier altijd een luisterd oor weten te vinden! Iedereen heeft - ondanks haar eigen problemen - altijd raad voor je.

Sandra, heftig zeg, van je moeder! Ik hoop dat het inmiddels al iets beter met haar - en met jou gaat! Te veel stress is niet goed voor je meis!

miki, schiet die frustratie er maar uit!

Esther, lijkt me ook wel appart hoor, dat mensen je echt gaan volgen met de camera. Maar begrijp ik goed dat ze minder gaan filmen omdat ze bij Klaar ook al dezelfde procedures filmen?

Wij doen gewoon alsof het een normale dag is, vanavond komen onze moeders oud en nieuw 'vieren'. We hebben allemaal een heftig jaar achter de rug, mede omdat Vin zn vader in mei is overleden. Nou ja, de tranen zullen wel vloeien vanavobnd, maar dat is ook niet erg vind ik!

Geplaatst

hallo dames

ik heb al eerder geprobeerd te reageren amar onze pc of internetverbinding heeft kuren, hoop dat het nu well goed gaat!

Sylvie in ieder geval fijn om te lezen dat jullie mutske keer opgeknapt is zeg, arm ding, wat vreemd van je schoonzusje, blijkbaar was het meer mensen opgevallen...erg jammer hoor, zeker zo op het einde, kan me voorstellen dat je haar nog even graag gezien had voor de bevalling, wie weet.....Vind het rot voor je, jullie hebben almeer als genoeg aan je hoofd en dan dit er allemaal bij. Hoop echt dat er een manier is dat jij weer wat rust in je lijf krijgt, goed slaapt en vol voor de iui kan gaan.

Nico, wat heb je toch een mooi stukje geschreven, ik werd er behoorlijk emo van, en niet alleen door mijn hormonen hoor, echt heel mooi verwoord!!!

Klaartje, ik heb zo met je te doen, alles is al heftig genoeg en dan breekt eindelijk je ongi door in de hoop dat je je wat "beter" voelt en dan is het zo zwaar dat je je zorgen gaat maken....ik hoop dat het inmiddels beter gaat en anders gewoon bellen hoor meid!!! Hoop dat je verkoudheid ed. ook snel over is, daar zit je niet op te wachten nu.

Laika, hartelijk welkom hier, ik "hoor" hier eigenlijk niet meer echt maar kan jullie niet zomaar los laten, er werd en wordt zoveel gedeeld met elkaar.

de jaarwisseling zal bij jullie ook met een lach en een traan gaan, dat zal bijna iedereen hier wl zo ervaren....sterkte

Testr, wat goed dat je toch naar dat feest gaat, knap! ik hoop voor je dat als je er eenmaal bent echt kan genieten!!! leuk dat pief paf poef thema, geniet ervan hoor

Sandra, wat heftig die tia van je moeder, jeetje, en ookal is de verstandhouding misschien niet optimaal, het is niet niks, is je moeder...je vader maak je je natuurlijk ook zorgen over.

Heel veel sterkte!!!

Esther, wat leuk om te lezen dat jullie ook enthousiast zijn over het kro-programma, de eerste kennismaking was natuurlijk even afwachten.Ik ben erg benieuwd naar het vervolg.

Wij doen vanavond niets, blijven thuis, we hebbenw at stokbrood met wat salades, oliebollen (voor mijn man) gehaald en verder saampjes. Normaliter zijn we met vrienden waar altijd nog familie en vrienden komen maar we trekken het even niet. Verder is het ok prettiger voor de hond om thuis te blijven, ze is groot en sterk maar wordt toch enorm onrustig van het vuurwerk als ze alleen is.

lieve meiden, december is bijna voorbij een jeetje, voor velen is januari weer een hormoonvolle maand en een maand met spannende ontwikkelingen.

tese / punctie / iui .....

ik wens jullie allemaal veel kracht om de jaarwisseling zo goed mogeljk door te komen en hoop echt uit de grond van mijn hart dat 2011 bij ons allen een kleine in de arm ligt

veel liefs

Babeth

Geplaatst

Mooie gedachte Sylvie, ik sluit me er helemaalbij aan. Maak er wat van meiden, samen staan we sterk!

Ik Hoop dat al onze nieuwjaarswensen in 2011 werkelijkheid mogen worden!!

Geplaatst

meiden....de chocolademousse is gelukt...denk ik...hahahah...

Miki...goed dat je naar het feest gaat...knal iedereen maar omver die je even niet goed ligt...hihihi...

Sen....balen van je bongi en ook van de ruzie met je vriend....

hopelijk hebben jullie toch een hele fijne verjaardag en jaarwisseling...

we gaan op naar een mooi 2011...en Sylvie...ik sluit me volledig bij je aan!!!

fijne avond!!!

liefs,

nico

Geplaatst

@Laika: welkom hier!

@Sandra: sterkte met je moeder, hoop dat ze gauw weer opknapt

@Sylvie: hoop dat jullie toch gauw het geld krijgen waar jullie bedrijf nog recht op geeft.

@Iedereen: alvast een heel goed 2011 gewenst en hopelijk in 2011 een enorme babyboom!!!

Ik vier oud & nieuw gezellig op de praktijk met een collega. Hopelijk worden we niet teveel gebeld. Vanavond 2e prik menopur er weer in. Vrijdag 7 jan 1e FM. Het komt nu toch wel weer erg dichtbij...

Geplaatst

Hoi dames

wij gaan lekker naar bed toe, was een emotionele maar ook wel een fijne avond, lekker samen.

Ik hoop dat jullie de jaarwisseling goed doorgekomen zijn!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve meiden. Vanuit Terneuzen wensen wij jullie een heel dromerig 2011. Dat alles maar uit mag komen.......

Even ter info, mijn moeder blijkt dus wel een CVA gehad te hebben en geen TIA. Iets minder gunstig dus. Is wel weer thuis met de nodig pillen en poeders. Een rollator en vreselijk moe.

We zullen wel zien hoe het jaar gaat verlopen.

Wij hebben een gezellig maar vooral vermoeiende jaarwisseling gehad. Ga nu werken. Pfffff het is al weer bijna 15 uur!!!!!!!!!! Tot Later....

Geplaatst

We hebben het overleefd!

Om 1.30 in bed maar helaas klokje van de hond gaat om 7.00 af. Onze gasten met pups liggen nog te slapen. Helaas veel wassen en schoonmaken vandaag, de kleine rotzakken zijn nog niet zindelijk maar erg gezellig geweest.

Fijne dag!

Geplaatst

Meiden, allemaal een heel mooi 2011 gewenst, hoe het allemaal ook zal gaan.

Sandra wat een rotnieuws van je moeder, echt schrikken. Veel sterkte, ook voor je ouders natuurlijk.

Esther hihi, niet filmen bij de fm. Eigenlijk een beetje dom, want een fm is heel anders dan mijn echo van vorige week en ook interessanter voor een kijker lijkt mij. Maar ja, bij mij stonden ze idd ook binnen vijf minuten, terwijl er op de echo echt heel weinig te zien was. Dus daar zullen ze weinig trek meer in hebben. In ieder geval wel superleuk dat het bij jullie nu ook echt gaat beginnen. Bij ons gebeurt er tot eind feb. niks meer.

En meiden: het is 1 januari, een nieuwe start. Maak niet te veel goede voornemens, neem kleine, haalbare stappen en dan komen we wel uit waar we willen!

Liefs!

Geplaatst

Hoi Meiden,

Kom ook weer eens om het hoekje kijken...ben nog niet helemaal bijgelezen (helemaal niet) wil jullie allemaal een heel goed 2011 wensen en weinig te wensen ;-)

Ben zelf nog een tweifelmeisje...moet maar een topic voor mezelf aan maken...gister om 23:45 wel besloten toch nog een poging te gaan doen we weten nog niet hoe wat en waar en wanneer ...maar ben nog niet in de race. Wel vast de koelkast bekeken..kan met de deca nog een poging aan dus da's mooi..jammer is wel dat de gonal op 02-2011 staat en die ga ik niet meer redden....ga maar eens navragen of ik die nog retour kan doen aan het ZH zodat iemand anders er wat mee kan.

Voor mijn gevoel hoef ik nu geen afscheid van jullie te nemen....en ik moet zeggen dat ik dat best een fijn idee vind, ik hoop nog veel van jullie te lezen in 2011 en vooral veel positieve testen.

Geplaatst

hoi dames

de wensballonnen hebben er gisteravond omstreeks 20.00 uur opgelaten, een lekker rustig moment en dat je ook nog normaal kon ademen buiten. Eerst de 2 voor onze jongens en toen die uit het zicht waren de derde, voor de dames uit dit topic. Ik vond het erg emotioneel maar ook erg fijn om te doen!

we zijn rond 2.00 uur naar bed gegaan, en flink uit kunnen slapen, er is tot op heden niets meer afgestoken hier!!! daar waren we erg blij om want onze hond heeft schrik van de knallen en anders zou ze gelijk weer boven op de overloop staan...

Sandra, wat erg met je moeder, heel veel sterkte!!!

Klaartje, je goede voornemens klinken erg goed!

dames, een fijne dag!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Sylvie, ik ben dierenarts. Aangezien ik niet in de buurt van mijn praktijk woon zit ik tijdens een (nacht)dienst dus gewoon op de praktijk. Gisteravond gezellig met collegaatje films gekeken. Appelflap, thee en chips. Prima avond. Manlief moest ook werken.

Meiden, hebben jullie ook zo het gevoel dat het een nieuw jaar is en dat er daarom weer allemaal nieuwe kansen op ons wachten?

Babeth, wat bijzonder dat je aan iedereen hier gedacht hebt vannacht. Hoop dat al onze wensen uit zullen komen dit jaar.

Spaatje, zou je de gonal niet met iemand kunnen ruilen? Misschien is er iemand die het nu al nodig heeft en die kan ruilen voor een langere houdbaarheidsdatum?

Geplaatst

lieve meiden, ik wens jullie allemaal veel liefde, geluk, gezondheid maar vooral één of meer kindjes in het nieuwe jaar!!!

Babeth, wat lief dat je ook een ballon voor ons hier hebt opgelaten!

Sandra, jeetje een cva dat is toch wel heftiger ja. Is je moeder bekend met een hoge bloeddruk en/of vernauwde vaten?

ik lag om 6.00 uur in bed. We hebben het heel gezellig gehad, het hele huis zat vol! maar heb wel een beetje teveel gedronken want ik ben nu misselijk bleahhh

Geplaatst

Kaartje dierenarts had ik geloof ik al eerder gevraagd, sorry. Rustig geweest voor jullie of niet?

Spaatje dapper besluit dat jullie doorgaan, we gaan weer allemaal voor die positieve test.

Sen succes met je kater, gelukkig geen last van.

Mooi Babeth dat de balonnen de lucht zijn ingegaan, hopelijk komen jullie wensen uit.

Heb aan ons allen gedacht vannacht.

Nu bij de Chinees voor onze traditionele nieuwjaarsmaaltijd.

Klaartje hoe was het Koreaans eten, toch wel een beetje kunnen genieten?

Geplaatst

hallo allemaal, ik ben helemaal kapot dus ik ga het niet te lang maken nu.

Babeth heel erg bedankt voor de mooie ballon die je ook voor ons hebt opgelaten, ben er helemaal emo van.........

Gelukkig heeft een ieder de jaarwisseling weer achter de rug en met frisse moed verder, dat alles maar uit mag komen. We hebben het allemaal verdient!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden