Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, ik! Lig al een uur wakker, zucht. Schrok wakker van iets dat viel, buiten of in mijn droom, dat weet ik niet. Sindsdien is baby ook wakker en wordt mijn buik verbouwd en kan ik niet meer slapen, gelukkig hoef ik er morgen niet vroeg uit, dus blijf lekker lang liggen.Was hier even een paar dagen niet geweest en nu lees ik niet zo'n goede berichten over Hope en Yolande; schrok er wel even van. Fijn dat jullie goed in de gaten worden gehouden. Heb jij medicatie gekregen voor de bloeddruk Yolande of moet het met rusten zakken? Ik ben heel blij dat ik geen eiwitten in de urine had want dan was ik gelijk opgenomen. Hoop dat het rustig blijft bij jou!Reageren via gsm is irritant, dus ik houd het even kort en reageer morgen uitgebreider!

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

even het lijstje snel aangepast en mijn nieuwe afspraak erbij gezet.

Echo's, afspraken e.d:

Sandra: 19 september pretecho

Armanda: 21 september controle vk

Hope: 26 september controle vk en 3 studenten ivm hun opleiding

Dees: gesprek verpleegkundige over bevallen ziekenhuis.

Sandra: 27 september controle vk

Elke: 28 september 3D pret echo!!

Elke: 3 oktober, krijg een groei echo (6de x bij de vk)

Dees:13 oktober (vk) meting baby+ bloedprikken

Diaan 39: 11 oktober controle.

Kelebek: 12 oktober VK

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, eerste kindje, en we krijgen een ZOON!!!

Yolande: 06 december, eerste kindje en we krijgen een ZOON!!!

Kyra: 09 december, 3e kindje, verrassing

Karin: 09 december, 1e kindje, verrassing

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december, eerste kindje en wij krijgen een ZOON

Sandra: 13 december, 2e kindje en we krijgen er nog een Meisje bij

Jessie: 16 december

Elke: 21 december, 2de kindje en we krijgen een ZOON!! :-D

Armanda: 27 december, 1e kindje en we krijgen een MEISJE

Kelebek: 29 december, 2e kindje en we krijgen een tweede Meisje

Diaan39: 30 december, 3e kindje Wij krijgen een ZOON

Dees: 31 december, 2e kindje wij krijgen een 2de ZOON!

IVFS: 7 januari, eerste kindje,verrassing

Geplaatst

Ha poezebeest, sorry ik sliep denk ik net toen jij ook wakker was! Haha, t zal de komende tijd vast nog drukker worden 's nachts. Nog kunnen inslapen daarna?!

Ivsh, heerlijk je gaat op vakantie naar de zon en mooie steden!

Ben niet jaloers;-) ga lekker genieten, is dit de laatste vakantie met z'n tweetjes?

Veel plezier!!

Kelebek, goed van de rondleiding, lekker om te weten wat je kunt verwachten.

Hope, hoe gaat het nu met jou?

Andere dames, nog veel beweging in de buik?

Liek van harte met je zwangerschap!

Gelukkig is mijn man weer thuis van de werktrip en ik word helemaal vertroeteld, zo lief.

Nog steeds gek om niets te hoeven, merk wel dat ukje veel

meer beweegt sinds ik thuis ben. Hij ligt trouwens al met hoofdje naar beneden en ook al heel laag. Mijn buik is nooit hoog geworden, hij is continu laag gebleven, de luilak...haha.

Ik wens jullie allen een fijn weekend!

Geplaatst

hier virusje te pakken oid

amy gisteren al kotsen en ik ben vanmorgen begonnen met kotsen

mijn moeder was gisteren ook al ziek

en nicht man en tante en neefje ook allemaal

doe vandaag verder niks

beetje internetten en tv kijken

mijn man komt net thuis met een dikke bos bloemen lief he

mijn buik is net een stuiterbal vliegt steeds heen en weer

en als ik met mijn vingers op mijn buik druk puilt er een voetje of handje uit

Geplaatst

Hey sandra, beterschap en leuk van dat schoppen nu kunnen we er nog van genieten straks hebben de baby's minder ruimte om te bewegen :):):)

Hier ook een zieke, verstopte neus en hoofdpijn lig nu ook op de bank ff bijkomen want vanavond krijg ik visite

Geplaatst

@ sandra.. las toevallig nog dat de gardo tot 24 sept open is in groningen met behoorlijke kortingen. wij gaan ook nog heen volgende week! Hebben ook nog een wipstoel nodig.en wat beddengoed. dus even kijken.

@ iedereen die ziek is: beterschap..

hier ook een zeer druk mannetje.. buik beweegt flink heen en weer en op neer. Julian wil steeds vaker even 'aaien' over mijn buik.. duimpje gaat er dan bij in de mond..

en de kat van ons, gaat nu opeens weer in de box liggen, en steeds op de commode in de babykamer. deed ie anders niet. misschien voelt hij ook wat aan??

nou ik zo maar op bed, moe, verveling. vandaag ook niet veel zin in huishouden. eergister hele huiskamer op de kop gehad alles schoongemaakt. ook wel goed geslapen daarna. hahaha

Heb wat menstuatie pijn.. iemand anders ook last van? en veel afscheiding. (kweet niet of dat normaal is eigenlijk)

nou me man is weer thuis eindelijk, was vanochtend al weg, hij moest eerst zelf voetballen en daarna naar de fc grunn.

liefs

Desiree

Geplaatst

Hmmpfff even een chago berichtje

Ik geloof dat ik het een beetje heb gehad met de mensheid, grom!

Ik ben 8,3 kilo aangekomen en alleen, echt alleen op mijn buik. Ik heb nu te veel vruchtwater in mijn buik. Was ik afgelopen vrijdag met mijn moeder in de Zeeman voor een paar onderbroeken voor na de bevalling. Komt er een medewerkster naar me toe: sooooow heeeeyyyyyyy!!!!!! JIJ HEBT ECHT EEN TOETER!!!! Hoever ben je? Schreeuwde ze. Daarop kwamen 3 van haar collega's erbij staan. Ik zei: moet nog 10 weken. NEEEEHHHH zegt dat rotmens, mijn nicht is gisteren uitgerekend en heeft een veel mindere buik dan jij!! De 2e meid zegt: WOOOOOOWWWW wat ben jij dik zeg!! De 3e meid zegt, pfffffff niet noooormaaaaaal!!!! Schreeuwde de 4e tussendoor: weet je zeker dat het er 1 is?????? Nou, jullie kunnen je voorstellen hoe kwaad ik werd! Ik zei: nee het zijn er 10! Mijn moeder ga me knipoog en liet merken van, laat maar! Ik was helemaal van slag!

Bij de Prenetal dezelfde dag: ik had een vraag over een winterjasje. 2 Meiden hielpen me. Op het eind zei 1 van de 2: we hebben boven ook een fotoshoot, kan jij ook doen met je BOLLE BUIK!! Grrrr!!!

Gisteren in het WKZ hadden we een zwangere zaterdag met heel veel info rondom bevalling enz, ( was heel interessant ), er was in de grote hal ook een kraammarkt. Wij liepen er door heen, mijn man en ik. Ik zag een man van rond de 40 achter zijn stand voor fotografie staan en volgde me helemaal. Zegt die gast: je hoeft niet door te rennen hoor! Zei ik: nou, ik kan niet meer rennen! Kwam hij naar ons toe of we geinteresseerd zijn voor een fotoshoot van mijn buik en de baby na de bevalling. Ik zei nee. Waarop hij vroeg: hoever ben je? Ik zei: 30 weken. Waarop hij zei: NEEEEEEEE!! NOU, DAT WORDT WEL EEN ENORM GROOT KIND ZEG!!! Nou ja zeg! Ik was weer van slag!!!

Gisterenavond in een restaurant in Utrecht. Mijn man en ik zaten te eten. Een stelletje zat naast ons, en die vrouw zat naast me op de bank. Ze merkte op dat ik zwanger ben en zat ineens met haar vieze tengels aan mijn buik!! En later gingen wij weg en ik stond op, vroeg die vrouw: hoe lang nog? Ik zei: 10 weken, waarop ze overdreven haar mond liet open vallen en zei: NEEEEEEE!! Ik zei: het is een 3 ling. En ik liep weg, schreeuwde ze erachter aan: je maakt een grapje toch? Het is er toch 1?

Nou, ik moest gisteren gewoon huilen!! Ik voel me echt een freak!! Een dikke walvis! Elke keer als ik naar buiten ga, krijg ik van dit soort kutopmerkingen. Ik durf niet eens meer te zeggen wat wij verwachten. Dan krijg je te horen: gatver wat moet je met een zoon!! De vk zei gisteren nog tegen me: probeer het je niet aan te trekken, mensen zijn zooooo ongelooflijk asociaal tegen zwangeren en oordelen zomaar! Maar ik voel me heel onzeker, en ik baal van het feit dat ik nu nog een keer naar de stad moet omdat ik niet alles heb. Ik wil gewoon de deur niet meer uit!! Ik ben zoooo onzeker over mijn buik. En weet je wat het vervelende van alles is: Die opmerkingen vind ik nog kwetsender, omdat mensen zomaar dingen roepen, terwijl wij er niet eens zeker van zijn of ons kindje gezond is!!!! Dat moet maar blijken woensdag......Zucht....Ben ik nou de enige die hier last van heb?

Sandra, jeetje iedereen aan de buikgriep, gaat het al wat beter?

Dees, onze poes doet dit ook, ze voelen het heeeeel goed aan. Heb geen menstruatie pijn, wel veel afscheiding.

Yolande, wat heeeeerlijk dat jouw man weer lekker thuis is!

Kelebek, gaat het al wat beter met je?

Ps, ik wilde maar dat ik de kleine ook goed kon voelen, maar dat gaat niet door al dat vruchtwater, gisteren ook weer aan de CTG gelegen omdat ik hem niet voel.....over onzekerheid gesproken.....Ik wou maar dat deze elllende voorbij was, en dat ik niet meer zwanger ben, en dat we ons zoontje blakent van gezondheid in onze armen hebben,.....

Sorry voor mijn geklaag meiden, morgen weer een positief berichtje, fijne zondag allemaal! Ik moet zo naar een kinderverjaardag, ben benieuwd wat voor schijtopmerkingen we nu weer krijgen. Ik wil niet gaan maar ik moet, het is ons peetkindje.

Geplaatst

HOPE, hè bah meid wat vervelend dat je zoveel onbeschofte opmerkingen krijgt. Kan me voorstellen dat je daar chagrijnig van wordt. Mijn duimen draaien heel hard voor een goede uitslag woensdag. Dikke knuffel.

SANDRA, beterschap voor jou en Amy. Ik hoop dat jullie je vandaag weer beter voelen.

DEES, af en toe heb ik ook van die menstruatiegevoelens. Volgens mij kan het geen kwaad, maar als je het niet vertrouwd dan zou ik de VK bellen als ik jou was. Hier trouwens ook zo'n lekker druk kindje in de buik en twee grote kinderen die regelmatig over mijn buik aaien of een kusje erop geven. Zooo schattig.

YOLANDE, fijn dat je man weer thuis is. Laat je maar lekker verwennen.

KELEBEK, beterschap gewenst. Is het leuk geweest gisteravond?

LIEK, wat ontzettend leuk dat je weer zwanger bent. Gefeliciteerd en fijn dat je al verder bent als de vorige keer.

Hoe is het met de andere dames? Alles goed?

Gisteren een beetje een baaldag gehad, want de dagcurve voor suiker was eigenlijk iets aan de hoge kant na het eten (niet verontrustend hoor, maar nu ben ik bang dat ze me toch aan de insuline willen als het niet lager blijft), maar gelukkig werd hij aan het eind van de dag beter. Ik weet wel dat ik echt gevoelig ben voor suiker nu. Had vrijdagavond pizza gegeten en gemeten hoe het toen was en dat was dus echt aan de hoge kant (nu zitten daar ook veel koolhydraten in, net als in al het andere fastfood als patat, pannenkoeken etc.) en ik baalde gisteren gewoon dat ik niet even iets lekkers kon nemen.

Maar als ik dan naar mijn twee kanjers kijk en de kleine voel schoppen, dan weet ik waar ik het voor doe. En vanmorgen maakte guppie het ook weer helemaal goed. Ik werd wakker en het begon heerlijk te schoppen. Ik heb zeker 5 minuten genoten van al het geschop en gedraai in mijn buik.

Geplaatst

Weer even het lijstje aangepast.

Echo's, afspraken e.d:

Sandra: 19 september pretecho

Armanda: 21 september controle vk

Hope: 26 september controle vk en 3 studenten ivm hun opleiding

Dees: gesprek verpleegkundige over bevallen ziekenhuis.

Sandra: 27 september controle vk

Elke: 28 september 3D pret echo!!

Elke: 3 oktober, krijg een groei echo (6de x bij de vk)

Kyra73: 5 oktober controle vk

Kyra73: 6 oktober internist voor suiker

Kyra73: 7 oktober gyn (hopelijk voor de laatste keer)

Diaan 39: 11 oktober controle.

Kelebek: 12 oktober VK

Dees:13 oktober (vk) meting baby+ bloedprikken

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, eerste kindje, en we krijgen een ZOON!!!

Yolande: 06 december, eerste kindje en we krijgen een ZOON!!!

Kyra: 09 december, 3e kindje, verrassing

Karin: 09 december, 1e kindje, verrassing

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december, eerste kindje en wij krijgen een ZOON

Sandra: 13 december, 2e kindje en we krijgen er nog een Meisje bij

Jessie: 16 december

Elke: 21 december, 2de kindje en we krijgen een ZOON!! :-D

Armanda: 27 december, 1e kindje en we krijgen een MEISJE

Kelebek: 29 december, 2e kindje en we krijgen een tweede Meisje

Diaan39: 30 december, 3e kindje Wij krijgen een ZOON

Dees: 31 december, 2e kindje wij krijgen een 2de ZOON!

IVFS: 7 januari, eerste kindje,verrassing

Geplaatst

Hope, vervelend dat je het zo heftig ervaart, die opmerkingen.Toch denk ik dat je het iets nuchterder moet proberen te zien, mensen bedoelen het vaak niet zo verkeerd als het bij jou overkomt en als je gewoon rustig terug reageert is het vaak snel klaar en duidelijk en wordt je zelf misschien iets minder gefrustreerd. Ik krijg ook wel vaak de opmerking: is het er wel 1?! En dan lach ik terug en zeg ja hoor het is er zeker 1 en dan is t klaar. Als je zwanger bent hebben vnl veel andere (vreemde) vrouwen een mening over je, ook als je bijna geen buik hebt krijg je wat te horen, heb ik weleens begrepen van een vriendin.Wat ik probeer te zeggen is dat het zonde is als je dag wordt verpest met winkelen, gewoon je schouders ophalen en lachje terug geven en weer lekker doorwinkelen met je mams!! Spannend voor je woensdag! Voor mij is woensdag ook D-day, dan hoor ik de uitslag van de 24 uurs urine of er eiwit in zit en meten ze de bloeddruk weer en hoor ik of ik helemaal niet meer mag werken of misschien deeltijd. Spannend. Morgen ben ik jarig (33) maar ik vier het nu niet, ouders komen wel 's ochtends op de koffie en 's avonds lekker wat gourmetten met m'n man denk ik. Vanwege de rust nodig ik dit keer maar niemand uit...Jullie nog plannen vandaag?

Geplaatst

Yolande, je bent een schat! Super bedankt voor je lieve reactie. I know, ben een hormoonbommetje, ehhh, bom, haha! Ik moet idd proberen er wat nuchterder mee om te gaan. Vandaag ga ik het proberen. Poeh, voor jou woensdag ook een hele spannende dag, ik hoop zooooo dat je bd goed is, en ook geen eiwitten. Stel er worden wel eiwiitten gevonden, is het dan gelijk een zwangerschapsvergiftiging? Het komt gewoon goed allemaal. Jij moet toch ook nog 10 weekjes? Wat gaat de tijd nu snel he? Moet je voorstellen...bijna ons wondertje in onze armen, onze lang gekoesterde wens komt uit! Wauw! En morgen jarig! Morgen ga ik je feliciteren haha! Vind je het jammer dat jij je verjaardag niet uitgebreid viert? Morgen wordt het gewoon heel gezellig met jouw papsje en mamsje, en lekker gourmetten, yammie!! Ik moet nu douchen, we gaan zo naar een kinderverjaardag van ons peetkindje, en vanaaf gaan we zelf poffertjes bakken. Had ik zo'n zin in! En jullie? Nog een wandelingetje vandaag?

Geplaatst

Hope, echt niet leuk al die mensen en hun opmerkingen!

Toch ben ik t ook met Yolande eens. Ik heb er zelf ook last van hoor! Want ik ben op meerdere plekken aangekomen. En wat is normaal eigenlijk?? Het overkomt je en je kan er niets aan doen. Je wilt alleen maar dat t gezond is. Dat is bij jou nu ook even spannend, dan zijn die opmerkingen extra klote. Maar probeer idd het langs je te laten gaan en niet van slag te worden. Sterkte meis! Hou vol. 10 wkn is echt niet meer zo lang, je hebt er al DERTIG gehad!! Hug!

Lieke, wat geweldig!!!!

Er zijn een paar zieken. Ook niet fijn. Sterkte ladies!

Meer witte afscheiding schijnt normaal te zijn. Heb ik ook trouwens.

Ik heb gister eindelijk een tankini gekocht! Ik voel me ook erg onzeker over mn lichaam en boobies en voel me dik. Maar ja ik probeer t te accepteren en wat meer moeite voor mn kleding te doen.

Tijdens t winkelen steeds meer pijn van onderrug. Schijnt bekken te zijn. Daarna echt uitgeteld op de hotelkamer in slaap gevallen met een paracetamol.

Savonds nog gezwommen en daarna probeerden we te vrijen... Nou sorry hoor, ik weet niet hoe dat bij jullie gaat, maar het is echt passen en meten. Niet echt romantisch of lekker meer, haha.

Gelukkig ben ik nu ook al een HALF jaar zwanger (klinkt echt langer dan t voelt!) dus zit op tweederde.

Ik ben een weekend weg en typ op mn iPhone dus hou t kort. Ik heb alles gelezen, kan nu alleen niet reageren op iedereen.

Geplaatst

@Hope, wat irritant zeg dat al die mensen commentaar hebben op je mooie grote buik! Jij kan er ook niets aan doen dat je z'n mooie grote buik hebt, iedereen is gewoon jaloers! Ik kan me goed voorstellen dat 1 keer commentaar niet erg is, maar 4 keer op 1 dag... nee, das niet meer leuk! Hou wel in gedachten dat je er een heel mooi en lief kindje voor gaat krijgen :-D

@Liek, gefeliciteerd met je zwangerschap!!

@Armanda, klinkt goed he, al een half jaar zwanger?! dat klinkt idd beter dat 26 weken, hahaha. We hoeven nog "maar" 3 maanden!!!

Jullie hebben tenminste nog sex... Mijn man wil niet meer. Hij vind het een raar idee :'-( Hij had dit bij mijn vorige zwangerschap ook, boeeehhhh. Niet grappig meer.

@Yolande: alvast gefeliciteerd met je verjaardag :-D

Liefs Elke

Geplaatst

Haha, armanda ben het helemaal eens, ik denk ook niet dat er nog veel van vrijen gaat komen bij ons!! Het is niet echt charming meer...Ik ben ook op meerdere plekken aangekomen, inmiddels al 12 kg!! Ook er op benen en billen... Tja, na de bevalling flink borstvoeding geven schijnt te helpen om weer af te vallen.Hope, fijn dat onze berichtjes je een beetje helpen. Ik wilde niet te moederig overkomen maar juist t relativeren en lach het maar weg en denk aan je mooie wondertje!!!Ik weet niet waar precies de grens ligt wanneer je zw.vergiftiging hebt.... Hoe laat heb jij de afspraak woensdag?Heb wel zin in dinsdag als de babykamer wordt bezorgd en gemonteerd. Moet ook nog lakentjes dekentjes en zalfjes en kommodekussen etc kopen maar eerst maar even wachten tot alles beter met me gaat want winkelen is dus nu helaas geen optie.Armanda die pijn in knderrug heb ik ook af en toe, dat zijn dus de bekken? Klinkt trouwens als een gezellig nachtje weg! Heb je dit weekend nog een bezoek aan je vader gebracht en hoe gaat het met hem en met je moeder? Vind het maar knap van je hoe positief je schrijft, je bent een sterk persoon denk ik. Dees, lief dat Julian vaker over je buik aait!Lijkt me aandoenlijk.

Geplaatst

Even vanuit het oktoberforum een berichtje voor Hope: ik begrijp jou heel erg goed! Het is belachelijk en onbeschoft hoe mensen soms reageren, ik word er soms ook doodmoe van. Ook snap ik je gevoelens over je zwangerschap heel goed, en ik denk dat als het kindje is geboren je jezelf letterlijk Verlost (en gelukkig) zult voelen. Je moet nog 'n paar weken dus meer dan 'hou vol' kan ik ook niet zeggen, maar weet dat je niet de enige bent die niet zo happy is als zwangere (maar wel blij om een kind te krijgen). Liefs Toverstafje

Geplaatst

@jolande en elke.. ik doe ook mee boe boe boe!!! volgensmij is hij bang dat mijn tepels erger gaan lekker ofzo hahahaha!

bij knuffelen houdt hier hier ook eigenlijk wel op.

Ik ben imiddels 5kg aangekomen in 3 wk tijd..voel me nu ook enorm dik hahaha.. en heb straie op mijn benen.. (had ik al maar nu nog veeeel meer) mijn buik is nog 'schoon'

Wij hebben besloten, we gaan voor de bugaboo donkey.. onze stokke staat compleet op marktplaats en er komen morgen mensen om te kijken. (wel met zeeeer veel pijn in mijn hart )

Ik heb net lekker een chocolade cake gebakken en de geur in huis is echt heerlijk nu!! zo maar even smullen met een kopje thee erbij.

fijne dag dames!

enne, ik ben er trots op dat ik 'dik' ben!! kan me niks schelen.

[ATTACH=CONFIG]2325[/ATTACH]

liefs

Desiree

Geplaatst

dees bedankt voor de tip maar denk niet dat ik er aan toe kom deze werken en tis toch al gauw een uur rijden voor ons

en eh chocolade cake lust ik ook wel graag

ps menstuatie pijn heb ik niet(vorige keer wel) wel afscheiding

gebruik standaard inlegkruisjes tijdens de zwangerschap

en straks maandverband of tena als de beeb in gaat dalen want de vorige keer kreeg ik last van urine verlies

hope laat jij lekker een vette walvis zijn jij bent straks degene met dat knappe kereltje in je armen en die zeikers staan mager met lege handen

er blijven mensen bestaan met botte opmerkingen, heb er zelf ook last van terwijl ik 3,5 kilo ben gegroeid

en zo als iemand (sorry) zegt hoe veel moet/mag je aankomen in de zwangerschap

vorig jaar ben ik 5 kilo gegroeid terwijl ik ook iemand ken die 40 kilo is gegroeid

dat verschilt gewoon enorm per persoon en per zwangerschap

yolande alvast van harte met je verjaardag en als je familie aanwezig is is het feestje toch compleet

armanda sex bah ik vind er ook niks aan en zoals elke mijn man heeft ook geen aardigheid hij is steeds bang dat ie me pijn doet

nou pijn heb ik dan niet maar slaap liever gewoon haha

hier niet meer aan het overgeven maar ben nog lang niet fit

blijf een raar gevoel in mijn maag houden

mijn man en amy zijn allebei nog aan de diarree

heb hier zelf geen last van gehad

morgenavond hebben we de pretecho

eens ff kijken of deze meid ook op amy lijkt spannend

Geplaatst

Mooie foto Dees. Erg sexy!! :-D

Ik zal ook weer eens een fotootje plaatsen :-D Deze is van afgelopen woensdag met 26 weken zwangerschap. Ik heb een minibuikje vind ik zelf.....

[ATTACH=CONFIG]2330[/ATTACH]

Liefs Elke

Geplaatst

Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes! Gaf mij weer echt een boost, en ik kan het nu ook langs me heen gaan. Gisteren op de verjaardag van ons peetkindje kregen we weer van die opmerkingen, en lachtte vriendelijk, gaf kort antwoord, en de ene oor in, en de andere uit.

Toverstafje, wat een lieeeef berichtje!! Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, en fijn dat je mijn gevoel herkend!

Yolande, GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD!! Ook al vier je het niet uitgebreid, maar wens je een hele fijne dag toe!! En dinsdag komt de babykamer, leuk leuk leuk!!!!!

Dees en Elke, jullie zien er fantastisch uit!! Alletwee super mooi zwanger! You go girls!

Sandra, fijn dat jullie allemaal aan de betere hand zijn! Hoop dat je vannacht goed hebt geslapen, en veel plezier vanaaf bij de echo!

Armanda, jij bent NIET dik! En het klonl heerlijk, een hotelovernachting! En pijn in rug en bekken tijdens shoppen herken ik ook, moet dan echt even zitten. En sex? Hmmm, boehoehoehoehoe ook effe mee hahaha! Gisteren nog met mijn man over gehad, hij zei dat hij me supermooi vind en zeker wel wil, maar hoe? Tja, ik geef hem idd geen ongelijk, wat het is idd niet charming, en ook niet meer zo fijn omdat het zo onhandig is. Ik mis het wel!

Ik heb vannacht weer eens een rotnacht? Om half elf gaan slapen en viel ook direct in slaap. Om half twaalf wakker geschrokken en vreselijk koud en naar gevoel, wat misselijk en helemaal rillen en klappertanden over mijn hele lijf. Ben naar de wc gegaan en toch weer gaan slapen, gelukkig viel ik weer in slaap tot half 3. Ik had zo'n vreselijke nachtmerrie, pfff levensecht en nu nog zie ik de beelden voor me! Zat rechtovereind. En als ik weer wilde slapen, droomde ik gewoon weer verder in die nachtmerrie. Ben dus iets later naar beneden gegaan, thee drinken en grenzeloos verliefd is gelukkig op tv. Maar ben zoooo moehoehoe! Hoe komt dat toch dat we met ze allen zo slecht slapen de laatste weken he? Ik ga zo maar weer naar boven...

Tot later!

Geplaatst

He wat een rotnacht Hope, met rotdromen ook nog.

Ik heb op een of andere manier nu al drie of vier nachten goed geslapen! Weird! Wel naar de wc snachts maar toch weer vrij snel inslapen. Ben echt dankbaar voor want ben meer en meer moe.

Ik hoop dat het maar fases zijn. Voor jullie ook meiden! Wakkerliggen is zo naar! Zeker als je je ook nog ziek voelt.

Tjonge, het sexen verminderd dus echt sterk bij velen. Balen he! Beetje rare vraag misschien, maar doen jullie dan ook geen andere dingen meer?

Ik moet eerlijk zeggen dat een orgasme ook niet meer zo fijn is. Krampen hier en daar, hm, daar hoeven we t ook niet meer voor te doen, haha. Wat een gedoe he!

Het weekendje was wel even lekker!

Vandaag zorgverlof want vanmiddag naar mn ouders. Pap heeft steeds meer morfine nodig tegen de pijn. Dus ben benieuwd hoe we m nu weer zullen aantreffen...

Bedankt trouwens voor t compliment dat ik sterk ben. Het valt niet mee en het wordt echt steeds moeilijker.

Nou meiden

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden