Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oei spannend Zipa, ga je me zo voorbij? ;-)

Zet m op meis, op naar een goede bevalling en dan mogen jullie gaan genieten van jullie meisje!

En uiteraard mondje dicht op fb.

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou weinig spannends te melden nog helaas. Het vocht schijnt geen vruchtwater te zijn, maar de gyn vindt wel dat het, gezien mijn vehaal, toch wel zou kunnen en dat er misschien bovenin een scheurtje zit waardoor het eruit sijpelt. Weeën volgen elkaar wat sneller op, nu ongeveer om de 5 minuten. Baarmoedermond is helemaal week en ze kon het hoofdje voelen, dus ook ingedaald nu. Over een uur gaat ze weer voelen om te kijken of de weeën ook echt iets doen. Zul je zien..... Kunnen we straks weer naar huis. Nou ja afwachten dus maar....

Geplaatst

Nou helaas, naar huis gestuurd. De weeën zetten niet door en kwamen inmiddels weer om de 10 minuten. Nu ff het dorp in geweest en het afgelopen anderhalfuur is het ook steeds een wisseling. De frequentie gaat op een gegeven moment naar de 6 minuten, maar nu zitten we weer op 10. Wel worden ze steeds venijniger. Kon ik vanochtend redelijk door blijven gaan en zelfs nog wat kletsen, nu blijf ik echt stilstaan en kan ik even niets dan alleen op mijn ademhaling letten. Hond is in het pension, dochterlief is bij mijn zus en blijft daar slapen, mocht het alsnog doorzetten, hebben we daar even geen omkijken naar. Ik baal wel hoor, dacht écht nú is het zover!!!

Geplaatst

Balen Zipa, dat je naar huis bent gestuurd. Had/heb je nog niets van ontsluiting?

Ik duim voor je dat het vandaag alsnog doorzet hoor! Ik geloof goed dat je denkt dat het begonnen is. Ik vrees dat ik ook bij elk kramp(je) met de tas bij de voordeur sta. :happy:

Geplaatst

Kom ik ff een dagje niet gluren hier, mis ik meteen spanning en sensatie! Zipa spannend hoor! Ook al zet het nu misschien niet meteen door, er gebeurt wel vanalles dus het zal vast niet lang meer duren. Spannend hoor!

Geplaatst

zipa spannend hoor ben benieuwd hoe het nu met je is.hoe is het vannacht gegaan?

sorpresa morgen weer naar de gyn.spannend weer hoor.krijg je nog een echo?

wanda kan dat geen kwaad die extra insuline?

saba,pippe en terry hoe is het met jullie?

Geplaatst

Ha ha claudia! Joh het is ook niet bij te houden toch?!!!

Hier gaat het prima hoor! Geniet van mijn tweede dagje verlof, ik ga lekker in mijn uppie shoppen in arnhem!

Geplaatst

Nou....lach niet! Ik heb enorm veel douwe egberts spaarpunten en ben al een aantal keren richting arnhem geweest om te kijken of ik ze in kan leveren. Nu heb ik er te weinig voor een mooi apparaat ofzo en ik zag elke keer weinig, behalve een te schattig eerste bordje, beker, bestek etc! Maar dat zou een beetje onzin zijn geweest om die te kopen aangezien er geen kinderen zouden komen. En nu ik wel zwanger ben branden die punten mijn kast uit! Op de een of andere manier wil ik ze uit gegeven hebben voordat ze komt! Maf hé?

En ik ga gewoon lekker shoppen in arnhem...heerlijk om daar te winkelen. Ik ga alles op mijn dooie gemakje doen, lopen gaat niet zo jofel meer. Ga lekker in mijn uppie een broodje eten etc. Helemaal een dagje voor mezelf. Op het moment zijn er veel sores in de familie en deze dag is gewoon lekker voor mij alleen, zonder telefoon etc.

Morgen komen de gordijnen als het goed is en dan is de kamer af. Ik zal morgen foto's maken! Hij is (vind ik) te schattig geworden!

Hoever is jullie kamer dan?

Geplaatst

heerlijk zo een dagje voor jezelf. hahha wel lachen om die punten.wij hadden het kamertje al af met 26 weken ivm alle problemen.we hebben gekozen voor een grijs witte nijntje kamer met roze accenten.geniet ervan vandaag he

Geplaatst

Oh ja dat is ook zo! Sorry! Heb jij al een keer een foto geplaatst?

Komt helemaal goed vandaag hoor! Moet jij je erg rustig houden?

Geplaatst

ik heb geen foto geplaatst omdat ik niet weet hoe dat zou moeten hhahaha.ik moet idd absoluut bedrust houden nu.maar ja het is nog maar een paar weken dus dat komen we ook wel weer door.

Geplaatst

Hee meiden,

Zipa, hoe is het nu met je?

Claudia, hoe is het nu met jou? Wanneer moet je weer testen of het stabiel is gebleven? Gaan ze je sowieso inleiden met 37 weken om te voorkomen dat het alsnog erger wordt? Sorry als je het al verteld hebt!

Esther, veel shop plezier!! Heerlijk zo'n dagje! :happy:

Hier is het kamertje ook zo goed als klaar. Alleen nog gordijnen, en wat (meer) decoratie. De steigerhouten meubels zijn nu helemaal naar wens.

Geplaatst

Zipa, hoe is het meis??? Kan me voorstellen dat als je weer naar huis moet, dat dat toch wel een teleurstelling is.

Clau, rustig aan en Esther shopse!

Ik ben lekker op dreef met mn scriptie, we willen hem volgende week vrijdag afhebben en daar ben ik zo aan toe. Voordeel is dat ik zoiets heb, beebje blijf mog maar lekker zitten. Ik moet eerst mn scriptie afmaken. En dus niet ongeduldig zit te wachten. Al merk ik dat familie en vrienden wel ongeduldig aan het worden zijn haha.

verder voel ik me best goed, alleen die buik zit me inmiddels wel in de weg en doet nog altijd pijn. Maar het is vol te houden. Maandag weer naar t ziekenhuis voor controle.

Hoe is het met jullie dames?

Geplaatst

Hier ook alles rustig.

Alles is klaar/staat klaar, intake kraamhulp gehad....

Alles al 100 keer schoongemaakt,en heb het idee het weer te moeten doen.....

We wachten hier rustig af, vind het ook jammer om straks mn buik te moeten missen, en om niet mijn mannetje altijd voor mijnzelf te hebben.

Maar ben zoooo benieuwd hoe hij eruit ziet.

Moet nu wel heeeel vaak plassen, pffff wordt er gek van,ma ja laatste loodjes.

En voel dan ook soms een steekje,dus denk dat hij aardig aan het dalen is,me navel lijkt ook meer naar beneden te staan,zei manlief ook.

Hij heeft sinds een week of 2 ook fb,vind het wel gezellig en zo lief wat hij soms opschrijft, hij is zo trots als maar kan,nu al op zijn zoon, vind ik echt heel bijzonder :)) hij kan ook niet wachten en vroeg mij gister nog of ik als iets vreemds voelde haha

Ik vanm. een bakkie doen bij mijn tweelingzusje.

Morgen avond naar de film met manlief, heb wel de kaartjes al opgehaald en we hebben zitplaatsten aan de buitenkant,daar heb ik om gevraagd, ik voel me anders opgesloten en wil naar de wc kunnen gaan zonder langs iemand te lopen.

Maar vanaf smiddags neem ik weinig te drinken, we gaan naar t.wilight,echt zin in!!!!

Zipa,hoe gaat het????

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden