Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier gaat het niet goed.

Zit ongelofelijk te balen en ben niet blij met de gang van zaken.

Gisteren moest ik terug naar naar de dokter.

Ik helemaal happy met mijn waardes.

Alleen 's ochtends en nuchter wat minder. De rest was allemaal goed.

Nu moet ik iedere avond een insuline injectie zetten (traag werkend) zodat mijn suiker 's ochtends misschien goed gaat zijn.

En natuurlijk volgende week weer terug :(

Ben zwaar teleurgesteld.

Wanda

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zipa, gelukkig heb je wat meer energie door de goede nachtrust,ik heb ook het gevoel dat alles nu echt af moet,omdat uk aan de grote kant is,dus zkr niet tot 40 wkn op zich laat wachten, hier schiet het op, had een lijstje gemaakt voor manlief, die is bijna af :))))) ben zooo blij

wanda, ow wat vervelend voor je!! Na ja als dat het beste is.....??

Nou ben benieuwd morgen.... Jullie horen het van mij!!

Geplaatst

wanda wat verschrikkelijk balen zeg.kunnen ze dat niet met een dieet doen?

hier vandaag hulptroepen in huis alles is klaar we hebben ook de box vast klaar gezet. mijn ouders hebben onze boodschappen gedaan en komen morgen vroeg om te helpen voor mijn verjaardag we houden het klein met name familie.

saba sorry ik ben het even kwijt maar wat is er morgen?

Geplaatst

Hoi allemaal, hoe gaat t met jullie?

Als ik me niet vergis zag ik twee babyshowers langskomen op facebook, leuk! Saba is t gelukt om verrast te doen?

Wanda ik snap dat je baalt van de medicatie maar waarom ben je teleurgesteld? Dit is toch het beste voor jou en de kleine?

Claudia wat fijn al die hulptroepen. Voel je je er vervelend onder dt mensen voor je 'aan het werk' zijn of heb je je daar overheen gezet? Ze doen het met alle liefde dat weet ik zeker :-))

Zipa wat is je geheim? Ik wil ook twee nachten doorslapen! Succes dinsdag!

Hoe is het met de rest?

Hier weer erg moe. Natuurlijk van slecht slapen maar volgens mij eten die kids me stiekem op vanbinnen pff... Gelukkig hoeft er steeds minder te gebeuren hier. Het rolgordijn hangt inmiddels in de babykamer en in de commode ligt nieuw kastpapier (classic he haha). Nog wat strijkwerk te doen en dan kan alles de kast in. Oh en de ziekenhuiskoffer maar eens klaarmaken, je weet nooit... Ik zit me de laatste dagen af te vragen hoe we in godsnaam twee babies moeten gaan verzorgen en allerlei praktische vragen komen in me op pff... Lekker op tijd haha!

Geplaatst

Hee meiden,

Claudia, fijn dat je thuis bent. Rustig aan doen hoor!

Wanda, balen dat je moet gaan spuiten. Snap de teleurstelling. Maar het beste voor jullie kleintje.

Haha Sorpresa, herkenbaar die onzekerheid! Het komt straks vast goed! Je bent al bijna klaar met alles wassen etc? Hier moeten we nog beginnen. Kamertje is ook nog niet klaar. Komt straks wel, volgende week gaat ze met verlof.

Hier is het eerste kwaaltje is gearriveerd. Lena kan niet op haar zij liggen, althans niet langer dan een half uur, want dan krijgt ze zo'n pijn aan haar heupen. Is dit herkenbaar voor iemand? Het is nu niet meer goed om op de rug te slapen, dus ze heeft nu hele slechte nachten. Zo sneu.

Geplaatst

Pippe, ik heb ook al een tijd last van mijn heupen als ik op mn zij lig. Ik heb daarom een dun traagschuim-opdekmatrasje liggen en dat scheelt een hoop! Het is bij mij een soort beurs gevoel op de 'kop' van mn heup. Weet niet of dat hetzelfde is?

Hier bijna alles gewassen en gestreken maar nog wel wat dingen op mijn to do list hoor pff.. Hormonen... Maar ben zo moe!

Geplaatst

Niki, wat vervelend, ik heb er geen woorden voor!! Een hele dikke knuffel en sterkte.

Sorpresa, wat fijn dat de kinderkamer bijna af is. Nu de laatste loodjes.

Pippe, heel lastig slecht slapen. Ik dat veel van ons hier last van hebben.

claudia, wat fijn om te lezen dat alles weer enigszins rustig is. Je hebt wel een paar heftige dagen gehad. Blijf rustig aan doen en gelukkig kom je steeds verder in je zwangerschap. Zo leuk zijn als we tegelijk bevallen op bij elkaar op de kamer komen

wanda, wat vervelend dat je moet spuiten. Vooral omdat je maar 1 keer per dag en afwijkende waarde hebt. Sterkte, ik hoop dat je het een beetje kan accepteren. Of zal een andere dokter misschien een andere visie hebben?

saba, ik weet ook even niet wat je te horen gaat krijgen. Ben benieuwd. Maar is je kind echt te groot? Wordt je dan ook eerder ingeleid? Sorry kan niet een bladzijde terug lezen.

zipa, wat fijn dat je wel goed slaapt. Voor jouw is het eind in zicht. Moet je dan echt aan het eind nog een heel dieet volgen?

hier gaat het erg goed, raar maar ook fijn. Heb het idee dat mijn buik nu echt dikker wordt dit terwijl iedereen nog steeds zegt nou als je zegt dat je 20 weken bent geloof ik het ook. Donderdag weer op controle ben benieuwd of we nog een groei echo krijgen. Hier een heerlijk weekend gehad.

lieve dames succes deze week!!

Geplaatst

Terry, ik krijg die opmerking ook steeds. "wat heb jij een bescheiden buikje zeg".

Hier regelmatig wel een discouurtje. Nu begint spruit langzaam tegen mijn ribben aan te zitten en dat is soms wel ongemakkelijk maar ook weer heel speciaal.

Het spuiten gaat best goed. Ben wel nog steeds teleurgesteld maar zoals iedereen zegt "het is het beste voor die kleine".

Waardes zijn nu wel heel goed. Misschien toch even nodig. Ik vind het wel heel jammer, voelt alsof mijn lichaam me weer in de steek laat.

Ik ben zoooooooo benieuwd aan het worden hoe die kleine eruit ziet, wanneer hij gaat komen en hoe de bevalling zal gaan.

Groetjes

Wanda

Geplaatst

Ladies, net Claudia even gesproken via facebook en ze vroeg me om door te geven dat ze is opgenomen met zwangerschapsvergiftiging. Moeder en kind doen het nog goed dus voorlopig is het de verdere onderzoeken afwachten en wordt ze goed in de gaten gehouden. Ze wil dit liever niet op facebook posten dus vandaar even op deze manier. Uiteraard ook het verzoek om geen berichten op haar 'wall' te plaatsen hierover ;-) Ze heeft gelukkig een leuke buurvrouw in het ziekenhuis, zij is ook zwanger door IVF. Als ik weer wat hoor horen jullie het ook natuurlijk.

Verder heb ik 18 hydrofielluiers gestreken vandaag en Claudia heeft 1 keukenkastje gepoetst.

Geplaatst

Ja was een super leuke middag, ik had een paar traantjes,dus dat zit wel goed, ik bedacht me ineens dat ze het voor mij hadden geregeld en dat mijn kleine uk er straks is, niet zozeer dat ik verrast was maar dat moment waar ik dus aan dacht, maar gelukkig is het allemaal gelukt en goed gegaan.

Hebben een quis gedaan, en uiteraard had ons team gewonnen, en kreeg ik de hoofdprijs een wippertje, voor de rest leuke dingetjes gehad.

En je ukkies straks verzorgen gaat allemaal vanzelf!!! Komt helemaal goed denk ;)

Goed bezig thuis dus, wat een gedoe het dat strijken, pffff ben ook een tijd bezig geweest,maar meer omdat ik steeds even moest zitten,last van mn rug.

Pippe, wat vervelend voor lena van het slapen,zo komt ze niet aan haar rust, ik heb er gelukkig nog geen last van, ik slaap ook nog wel redelijk,behalve de vele toiletbezoekjes mag ik niet klagen, en dat plassen hoort erbij want vandaag even een check gedaan bij de ha op blaasontsteking,gelukkig niks alleen 1 plusje bij eiwitten maar niet erg.

Wat blijf je er rustig onder,hoe is dat voor lena, dat thuis nog niet alles af is, hier moet manlief het lijstje afwerken die ik voor hem heb gemaakt, en denk nog 1 of 2 dgn dan kan de vlag uit, en is er voor mijn gevoel rust, alles klaar!!!!

Terry, ja uk is groot, maar niet zorgwekkend gelukkig, wordt alleen goed in de gaten gehouden, en daar ben ik wel blij mee!! Over 2 weken ga ik van vk naar gyn in het ziekenhuis,pas dan kan er gezegd worden hoe de bevalling gaat verlopen.

Krijg nog 2 groei-echo's aan de hand daarvan wordt er iets besloten,nog even spannend dus!!

Iedereen zegt dat ook tegen mij,wat een kleine buik, ma ja iedereen is anders!!!

En nu op het eind lijkt hij inderdaad heel erg snel te groeien!!

Wanda, ja spannend he!!! Begint nu heeeeel dichtbij te komen!! En gelukkig zijn de waardes nu goed!!

claudia, (bedankt sorpresa voor het doorgeven) succes in het ziekenhuis,gelukkig heb je nog een lieve buurvrouw!!! We horen snel weer van je!!

Vandaag bij vk geweest, alles was goed, aankomende donderdag weer een groei-echo n het ziekenhuis en 2 weken later weer, ben benieuwd!!

Met week 36/37 naar gyn in het ziekenhuis,dus dan niet meer naar vk.

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

och wat vervelend voor claudia! Sterkte zeg!

Pippe ik heb dezelfde 'kwaal' als lena. Max een half uurtje op de zij en dan is het gebeurd! Hier sinds een week dus ook slapeloze nachten. Ik heb al van alles geprobeerd, voedingskussen, gewone kussens, ander matras etc. Weinig helpt. Ik neem nu iom de vk wel 2 keer per nacht 2 paracetamols. En verder probeer ik me erbij neer te leggen en er niet tegen te gaan vechten. Wat mij wel helpt is echt even het bed uit, even beneden zitten, kopje thee drinken en er dan weer in.

Hier moet er ook nog van alles en nog wat geregeld worden maar dat gaat vanaf volgende week gebeuren. Dan heeft manlief de tentamens erop zitten en is het mijn beurt!

Verder vandaag te horen gekregen dat mijn oma van 93 terminaal ligt. Morgen afscheid nemen. Neefje van 5 is vanmiddag opgenomen in zh met een balzakje zo groot als een sinaasappel, hij is de jongste in een gezin van zeven (zus heeft zeven kinderen) en mijn zus (zijn moeder dus) zit er momenteel even helemaal doorheen. Probleem is dat mijn zus past op de kinderen van 2 andere zussen. Zij zitten nu dus met een acuut oppasprobleem. Beetje gedoe allemaal...! Maar eens kijken wat ik nog voor ze kan betekenen. Moet zelf nog drie dagen werken en dan verlof!

Morgen naar de tandarts...sinds dit weekend komen er 2 verstandskiezen door en dat doet zeeeeeeeeer! Ze passen niet! Ik heb de hele binnenkant van mijn wang open liggen.

Beetje sacherijnige toestand hier dus!

Geplaatst

Claudia, wat schrikken dat je bent opgenomen! Hopelijk maken jullie het beide goed en kan de kleine nog even blijven zitten.

Esther, Wat erg van je Oma, heel veel sterkte. En ook met je neefje.

Vannacht is goed gegaan, dankzij de voedingskussen tips! Hier werkt dat (vooralsnog) goed.

Ik lees trouwens dat er een aantal een babyshower hebben gehad. Leuk zeg! Ik denk niet dat dat bij ons gaat gebeuren. Haha

Saba, Het kamertje is zover af, dat alles aanwezig is en dat hij kan slapen, alle meubeltjes staan er etc, maar we wachten nog op een aantal meubels (plank voor boven commode en een wandkast) die we op maat laten maken. Deze waren niet in één keer goed gemaakt. We kunnen het kamertje dus nog niet echt aankleden, en daarom is het nog niet 'af'. Wassen gaat Lena doen als ze verlof heeft na deze week.

Geplaatst

Hey lieve meiden,

Het lukt me niet om op alles te reageren, beetje veel....

Allereerst Claudia, jeetje meis. Een makkelijke zwangerschap hebben jullie niet zeg. Maar gelukkig zit je al op dik 34 weken, dus alle vertrouwen in jullie meisje. Het zou mooi zijn als ze nog even kan blijven zitten, maar jullie gezondheid gaat voor. En ik kan me voorstellen dat je haar ook graag in je armen wilt hebben na zoveel onzekerheden. Ik denk aan je.

En daarna Nikki, jeetje meis. Wat krijgen jullie het voor de kiezen. Bah, weer even blij en hoop en boem, verdriet. Heb het echt met jullie te doen. Hoe is het nu met je meis? Ik gun het jullie zo.

Esther, sterkte met je oma. Je weet dat het gaat gebeuren, je verstand zegt het is ok ze is oud, maar je gevoel kent verdriet en pijn. En natuurlijk mogen die emoties er zijn. Sterkte.

Pippe, fijn dan Lena wat beter heeft geslapen. Want niet slapen is echt slopend. En bijna verlof, fijn. Echt echt h, dat de baby bijna gaat komen?

Saba, fijn dat de babyshower zo leuk was. En op naar de volgende echo, nog wel spannend maar hoe dan ook gaat het goed komen. Je klinkt wat rustiger.

Wanda, wat vervelend dat je moet spuiten. Ik kan me je gevoel van falend lichaam heel goed voorstellen, ook al weet je dat dat natuurlijk helemaal niet zo is en zwangerschapsdiabetes komt heel veel voor. Hopelijk kan je het een plekje geven en ben je er snel van af.

Sorpresa, die pijnen in je buik en beursheid die ikmook heb komt doordat we gewoon te weinig ruimte hebben. Jij omdat er twee beebjes in je buik zitten en bij mij omdat gewoon zo klein ben. Ik ben 1.53 en heb ook nog relatief lange benen.

lekker rustig aan doen....

Terry, goed t horen dat het goed gaat. Maar waarom voelt het raar?

Zipa, helaas ook problemen met je suiker? Hoe was het vandaag met de controle?

Hier gaat het zijn gangetje. Zondag een hightea babyshower gehad, was echt erg leuk. Ben net de hele ochtend bezig geweest om alle kado's op te ruimen! En een erg fijne vk gehad op t ziekenhuis gisteren en ook een goede echo. De placenta ligt nu 1.3 cm van de opening (was 1.7). Maar op zich maakt dit verschil niet veel uit. Omdat ik erg veel last heb van het gevoel steeds een strakke BH aan te hebben, terwijl ik er geen aan heb, wilde ze toch even alles laten checken. Maar bloed en urine zijn goed, zelfs mn hb gaat de goede kant op. Dus de pijn komt gewoon van me extreem hoogzittende, erg compacte en harde buik. De baby in mijn buik voelen blijft nog steeds onmogelijk, maar de echo toonde wel aan dat de baby al goed laag ligt.

Dus we wachten rustig af wanneer ons beebje zin heeft om geboren te worden.

Geplaatst

Esther, wat vervelend van je oma,sterkte!!!

pffff en dan ook nog zo een stress situatie,lief dat je wel wilt helpen!!

En alles goed gegaan bij de tandarts vandaag??

Pippe, wat fijn dat de nacht is goed gegaan,hopelijk helpt het de komende nachten ook!! Ow het is zo goed als af, fijn!!!

Belladonna, ja goed opgevallen,zo voel ik me ook,en zo denk ik er nu ook over, al heb ik niet echt in onzekerheid gezeten over onze kleine uk,maar toch al die doorverwijzingen ect...

Jij ook verrast met een hightea babyshower, super leuk!!!

Goed dat de placenta nog steeds op de juiste plek zit....nu is het inderdaad afwachten wanneer de kleine wilt komen :)

Fijn dat alle waardes ook weer goed zijn!!

En hoe gaat het met je scriptie,is hij al bijna af??

Ik vanavond met manlief naar het ziekenhuis voor een rondleiding op de kraamafdeling en voorlichting, ben benieuwd,had al het een en ander gelezen o.a van sorpresa en een vriendin.

Morgen maar een rust dagje,nog een paar dingen wassen,(nieuwe dingetjes van de babyshower, was net klaar met alles haha)

De laatste week weer veel te veel dingen gedaan.

Hebben jullie ook dikke voeten, maar dan bedoel ik echt dik,ik voel het gewoon flubberen als ik loop,me zusje zegt even naar de ha gaan voor steunkousen..... is dat een optie,dat zit dan toch veel te strak??

Probeer uiteraard met mijn voeten omhoog te zitten, maar zit niet echt comfortabel, en heb daar ook niet de hele dag de tijd voor,en zin in.

Liefs saba

Geplaatst

Even snel vanuit hier.

Oma ligt slecht. Vandaag afscheid genomen. Ik heb haar verteld dat we een meisje krijgen en welke naam ons meisje gaat krijgen. Was erg bijzonder, ze was goed bij op dat moment.

Met zus gaat het echt niet fijn, ik ga er vanaf volgende week een paar keer per week naar toe om te helpen. Ik heb dan verlof dus dat kan dan mooi.

Tandarts...tsja...verstandskies moet eruit maar de tandarts wil het nu niet doen omdat ik nadien te weinig pijnstilling mag ivm zwangerschap. Dit betekend dus dat ik de komende twee maand met een echt zere, vervelende kaak zit. Ik baal........

het was niet mijn dag zeg maar...

Saba ik heb momenteel weinig vocht. Steunkousen is absoluut een optie maar ik zou eerder bij de huisarts vragen om tedkousen. Steunkousen zijn wel heel rigoreus nu op dit moment. Wij gebruiken in het zh bij patienten die oedeem/vocht vasthouden tedkousen, deze werken ook prima maar zitten comfortabeler. Steunkousen ga je dragen als je echt een vaatprobleem oid hebt.

Daarbij zijn steunkousen ook veel duurder dan tedkousen. Het is het vragen waard bij de ha.

Ik heb tedkousen van het werk meegenomen mocht ik vocht vast gaan houden maar heb daar tnt weinig last van.

Geplaatst

Esther, jeetje meid. Zwaar allemaal. Fijn dat je je zus kunt helpen. Maar je oma gaan verliezen en dan ook nog voorlopig kiespijn )-: Sterkte!

Saba, haha ik was ook klaar met de kleertjes maar ook nu aan t wassen van de babyshower! Heb nu wek erg veel kleertjes, ach hebben we in ieder geval geen tekort.

ik heb geen last van dikke voeten, zou ook even de ha of vk vragen!

Geplaatst

Thxxx dames!! Zal morgen de ha even bellen,de vk zei overigens,ja de laatste loodjes hoort erbij, dat wist ik ook wel maar zusje zegt dat het wel heel erg is.

Esther pfffffff wat een moeilijke tijd!!! Sterkte,en rustig aan!!!

Belladonna, haha inderdaad, had ook al genoeg,ma ja beter teveel dan te weinig en genoeg keus dan.... ;)

Dus ook weer even de wasmachine door en strijkijzer, en de kast in.

Geplaatst

Saba, heel slim. Die weten meestal toch wat er op de markt is.

Vandaag heb ik mijn belly painting gehad. Ik heb er op het laatst toch nog een full body van gemaakt.

Heel mooi geworden.

[ATTACH=CONFIG]4722[/ATTACH]

We zijn helemaal happy. Mijn man wist niet dat ik ging. Het was een kado van een vriendin van mij.

Dus dan kom je thuis met groene handen (staken onder mijn trui uit) en sindsdien noemt hij me FIONA.

Hij vond me wel op shrek lijken.

Maar hij was wel heeeel blij met alles.

Geplaatst

Dames,

Even een update van Claudia.

Ze krijgt morgen nog een hele lading onderzoeken dus ze is nog aan het afwachten.

Verder wenst ze Esther heel veel sterkte.

Geplaatst

Wauwww wanda, super gaaf!!!! Zou ik ook trots op zijn!!

Ja inderdaad, weet dat het bij de laatste loodjes hoort maar bedenk me wel dat ik nog 3/4 mischien wel 5 weken moet, dan kan ik helemaal niet meer lopen.

Net terug van voorlichting in het ziekenhuis, pfffff best langdradig,maar goed we zijn weer wat wijzer :)

Geplaatst

Hallo dames,

Wanda, wou echt super gaaf!! En wat hen jij een mooie buik.

Saba, goed om effe naar dat vocht te laten kijken! Hopelijk kan er wat aan gedaan worden.

Esther, wat een heftige tijd voor jouw, neem je, jezelf ook wel in acht. Je kindje is nu het belangrijkste ook al snap ik dat je wil helpen. Sterkte met je oma, ik heb ervaren dat een overlijden als je zwanger bent heel anders is vandaar mijn bezorgdheid.

Pipe, wat fijn dat een voedingskussen helpt, kunnen jullie hopelijk weer lekker slapen.

Belladonna, blijft leuk babykleertjes wassen, althans ik vind het zo schatjes.

Claudia, ik duim voor je en succes morgen met de onderzoeken.

Sinds gisteren hoofdpijn dus vandaag aan de ctg, bloed, urine controle en echo. Gelukkig was alles goed en is de hoofdpijn niet te verklaren. We moesten even wachten op de gyn want die had een keizersnede. Was even bang dat het voor Claudia was maar gelukkig niet. Donderdag weer terug. Morgen lekker samen met mijn mannetje een dagje vrij!!!! Nog even wat klusjes doen.

Slaap lekker voor straks.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden