Ga naar inhoud

Zijn er nog 40+ meisjes hier? :)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

OMG! Ik zit al een half uur in chock op de bank... ik kan het niet geloven. Nu nog niet. Het is maar goed dat ik niet naar mijn werk hoef vandaag....

IMG_20200703_081042.jpg

Geplaatst

Wauw 💃💃💃💃💃💃💃💃

ik zei het je toch !!!! Told you so told you so💃💃😂😂

wat een GEWELDIG nieuws. Ik heb gewoon kippenvel. Wat zou ik met jou nu graag een vreugdendansje doen. Wauw wauw wauw 

alledrie zwanger!!!

en de rest gaat volgen: no worries 😃😃😃

Geplaatst

Dankjewel meiden, zo lief hoe jullie met mij meeleven!
Ik geloof dat ik niet eens in staat ben een vreugdedansje te doen nu, ik ben echt in complete chock en ongeloof.
Ben intussen van de bank af en achter mijn computer gaan zitten, poging doen om te werken, maar weet nu al dat het niks wordt vandaag.
😂

Ik was vanmorgen zo zenuwachtig dat mijn hand zo bibberde toen ik dat staafje vast had.
Op de badkamer kon ik het niet eens goed zien, dus ik naar beneden voor het grote raam, denk zie ik dat nou goed??
Maar het zijn zo'n duidelijke streepjes.....

Ik moet dit nieuws toch even verwerken merk ik wel, gelukkig staat het weekend voor de deur en heb ik over 2 weekjes vakantie.
Heb de clinic op de hoogte gebracht, die zijn volgens mij net zo blij als ik.
Ze hebben gevraagd of ik over een weekje nog een keer een test wil doen en moet doorgaan met de medicatie.

Ik weet niet eens wat ik nu verder nog moet doen eigenlijk.
Denk dat ik dan maar eens ga proberen te werken en dan bedenk ik het na verloop van tijd misschien nog wel....
Ben ff compleet van het padje nu.

Geplaatst

@Kitje Aaaaaaah ik snap het schat. 

misschien wel een tweeling joh 😂😂😂

be carefull what you wish for zeggen ze wel eens😝

ik weet 1 ding: dit zijn de meeste gewilde kindjes EVER.

geniet van vandaag. Het besef duurt even hoor, ik spreek uit ervaring....

Geplaatst

En idd Hanan, you told so, so did Siepie... Maar ik was zoooo bang op weer een teleurstelling, ik durfde het gewoon niet te geloven.....
En nu nog niet.
Complete ongeloof hier.

Geplaatst

Dat is zeker zo Hanan, maar dat geldt voor ons allemaal, dit kindje, of deze kindjes zijn zooooo gewenst!
God, nee, geen 3, moet er toch niet aan denken Siepie, heb maar 2 armen, waar moet ik die derde dan laten? Lollll
Nee, ze hebben er echt maar 2 terug gestopt.

Als ze maar niet allemaal nog extra hebben doorgedeeld naderhand, dat gebeurt toch ook weleens?
Dat ze er 1 in stoppen en dat die alsnog doordeeld naar een tweeling..
Dan zijn het er straks 4! 😂

Man, man, wat een dag!
En ik heb het wel heel goed aangevoeld dat ik deze test moest doen op een dag dat ik niet fysiek aanwezig hoef te zijn op mijn werk.
Ben nergens toe in staat momenteel, hahaha, wat erg!

Geplaatst

Ja, dat is een leuk idee Hanan, alleen.....
Ehhh tegen de tijd dat ik een dikke buik heb (van zwangerschap dan) is jouw buik al foetsie.... 😂
Oktober toch?
Dan begin ik net aan mijn tweede kwartaal..
Nina en ik lopen wel ongeveer gelijk op, maar jij moest zonodig weer veel eerder dan ons..... 🤣
Maar het idee is leuk.
Wij allemaal met dikke buiken en jij met baby dan.

Moet ik verloskundige bellen eigenlijk nu? Of de huisarts? Of moet ik naar gynaecoloog? Of nog wachten tot de volgende test?

Geplaatst

Hahahaha je bent grappig. Het waren hele duidelijk strepen hoor. No doubt. 

je Mag op zoek naar een verloskundige, maar je hebt nog even. Meestal rond 8 weken de eerste echo. 

met dikke buik, met baby, who cares. 
bakkie koffie is altijd leuk. Vooral als je al zooo lang met elkaar mee leeft. Maar niets hoeft hoor..

Geplaatst

Ja, de strepen zijn duidelijk, heb ze net nog eens goed bekeken, ze zijn ook niet weg gegaan of minder geworden.
Ik heb net gekeken bij de verloskundigenpraktijk hier, er staat dat ik mag bellen als ik een positieve test heb.
Dus dat mag nu al.
Ze plannen dan een afspraak in rond de 7 weken.
Ik ga die maar eens bellen.
Maar eerst even de vitamines.

En dat is idd een leuk idee, we leven idd al lang met elkaar mee en hebben een leuke band opgebouwd zo samen.

Geplaatst

OMG @Kitje ik WIST het!!! Gefeliciteerd ♡♡♡

Ik ga straks uitgebreid reageren maar dacht even spieken en ja hoor 2 duidelijke strepen. Ben zooooo blij voor je.

Ben nu op werk. Gisteren knock out in bed, helemaal kapot was ik.

Geplaatst

Dank @Nina79 dan wist jij meer dan ik, lol.
Ik ben nog steeds in chock.... 😂
Ben aan het werk, maar kom tot niks, kan me totaal niet concentreren, dus ik zie deze werkdag maar als een verloren dag....
Verloskundige was niet bereikbaar, dus die bel ik maandag maar.
Ik ga weer en poging wagen wat te werken....

Geplaatst

OMG @Kitje!!!! Yeaaaaahhhhh!! Dit is echt super nieuws!! Ik dacht -net als bij @Nina79-,  zij is gewoon preggooooooo!! En yesssss, het is gewoon raak! Gefeliciteerd meid!😘

Wauw, misschien zijn het er wel gewoon 2🤗🤗

ok, nu moet ik weer even kalmeren want ik heb straks de hysteroscopie.😏

@Siepie, veel succes vandaag!

Geplaatst

Dank @Jennie80 ik begin het idee te krijgen dat iedereen hier op dit topic dat dacht, behalve ik.
In eerste instantie zag ik ook niks vanmorgen, licht op de badkamer is slecht, net wakker, lenzen half in, dus ik was al helemaal in mineur en toen ineens dacht ik wat te zien, denk, heh, dat kan toch niet?
Ikke naar beneden, voor het raam, dikke grote streep, 2 stuks.
Heb echt ongelovig staan kijken naar de test en daarna rolden ineens de tranen over mijn wangen en ben ik een soort van apatisch op de bank gaan zitten, kijkend naar de test, maar de strepen gingen niet weg..

Inmiddels paar uurtjes verder, kom net op de badkamer, staat gewoon het potje pies daar nog te kijken op de grond 😂
Daar had ik die test in gesopt vanmorgen.

Heb vandaag de meest waardeloze werkdag EVER, want de concentratie is heel ver te zoeken, er komt ook niks uit mijn handen, zeer weinig productief vandaag.
Maandag maar weer als ik bekomen ben van de eerste chock.

En 2.... Zou zomaar kunnen, dat weet ik dan over een week of 3, 4....
Dat is dan ook nog even spannend.

Jij succes vandaag met de hysteroscopie en natuurlijk @Siepie met de echo!

Geplaatst

En? @Siepie hoe was je echo?
Ik hoop zo dat ze flink veel eitjes gespot hebben bij je.
Morgenochtend vliegen!

En hoe was het bij jou @Jennie80?
Met de hysterocsopie?
Hoop dat alles goed was?

Geplaatst

Hello dames, wat een dag. We zijn net thuis, dankzij de boeren die de A1 hebben vastgezet.

Hier helaas iets minder goed nieuws. Ik heb 2 grote follikels en 3 kleintjes. Gelijk alles naar Riga gestuurd en moest daarna door naar Nij om nieuwe Gonal G en Cetrotide op te halen voor 3 dagen. Nu nog koffer inpakken. 😞

Ze gaan nu maandag eerst een echo doen en als het goed is woensdag de eitjes prikken, als het er maar 1 is dan zullen ze die vrijdag terugplaatsen en als het er meer zijn dan laten ze die 5 dagen delen en gaan ze maandag terugplaatsen, dus dan moeten we omboeken en langer blijven. Ik ben er wel een beetje grrrrrrrr van, maar goed het is niet anders.

Eerst maar koffer inpakken en zorgen dat we morgen op tijd zijn om naar Riga te gaan, we hebben dan wel lekker 2 dagen om een beetje de toerist uit te hangen, want ik word pas maandag om 4 uur opgehaald voor de echo. Hopen dat ze dan gegroeid zijn. Wel bijzonder allemaal, in mijn eigen cyclus 13 eitjes en nu maar amper 5. Nog 3 dagen spuiten, misschien dat ze nog groeien. Laten we het hopen.

Hier verder alles goed met iedereen? Lekker zwanger zijn 🙂

Geplaatst

Je hebt maar 1 eitje nodig, zei mijn gynaecoloog 😉

ik snap dat het een domper is maar niet gaan doemdenken, Ik had er maar 1 of 2 en toch tweede poging zwanger en kitje had er ook niet veel dacht ik, en zie daar🤩

als het JOUW baby is, dan gaat het em gewoon worden: whatever happens!! 

ik duim voor je @Siepie !’ 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden