Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kimmie wat fijn dat je mannetje nu weer lekker thuis is.

Het gaat helemaal goed komen dit kan zeker niet mis gaan.

Sterkte nog met alles.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1314[/ATTACH] Hoi dames haha hoe blij kun je zijn maar de ovulatietest is positief zoals jullie zien en ik ga morgen vroeg bellen naar DD ik begin nu wle kriebels te krijgen haha ik hoop zo dat ze goed ontdooien.

Hoe is het met iedereen hier?

Geplaatst

Maris, ik juich met je mee!!!!:confettistars:

Een hele dikke :hugs2:

Natuurlijk krijg je kriebels. Het heeft lang op zich laten wachten, maar nu zijn jullie er helemaal klaar voor!

Laat het aub zo zijn dat de cryo's goed ontdooien en er een tp zal zijn!!!

Lieve Maris, ik leef helemaal met je mee. Vind het ook zo spannend voor jullie!

Geplaatst

Dank je wel wat ben je toch een lieverd.

Ik ga zo nog even al mijn strijk werk weg werken en vandaag heb ik alles boven gedaan vrijdag nog even beneden alles en dan laat ik alles (hopelijk) aan mijn vriend over haha ik ga het weekend naar Utrecht en naar Katwijk aan zee, tenzij de tp zaterdag is dan gaat het niet door maar ik kan niet meer wachten haha

Geplaatst

Kimmie,

Super dat Levi thuis is!!!

Het zal inderdaad eng blijven als hij een stik moment krijgt.

Vind het knap van je dat je hier mee om weet te gaan, dat mag ook gezegd worden vind ik!

Wat voor medicatie heeft Levi gekregen?

Lala,

Hoe gaat het met je?

Pippe,

Weet je al iets meer wanneer jullie verder willen en kunnen gaan?

Of willen jullie daar nog niet aan denken, dat kan natuurlijk ook.

Het is heftig wat jullie nu mee hebben gemaakt.

Hele dikke knuffel voor jullie!!

Bianca,

Bijna is de dag aangebroken dat je mag beginnen met spuiten!

Geplaatst

Maris ik duim mee!!!

Ja erg fijn dat hij er weer is, en lief dat je me een opsteker geeft. Want ook die doen me goed en heb ik nodig.

Vannacht had hij het weer , en veel gespuugd maar kan het allemaal redelijk goed handelen. En me knappe ventje ook!

Hij krijgt nu medicijnen voor zijn slokdarm, door het vele spugen/maagzuur was die redelijk erg geirriteerd en dat wordt door die

pillen rustig gemaakt en dat gaat ook veel beter. Kleine mannetje zit ook veel beter in zijn vel!

Hoe voel jij je Wish?

Geplaatst

Hoi dames,

Kimmie wat ontzettend fijn dat jullie knappe ventje weer thuis is, wat je omschrijft klinkt erg eng maar jij en Levi weten er Goed mee om te gaan, wat super!!!

Maris, logisch dat je blij bent, de testen zijn overduidelijk, spannend hoor, op naar een goede ontdooiing, komt helemaal goed!!

Wish fijn dat hè voor de meisjes geslaagd bent, zijn vast prinsesjes...

Hier alles goed, het wiegje is in elkaar gezet, was wel erg emotioneel moet zeggen, de babykamer is nu leeg en het weekend gaat mijn schoonvader starten met het schilderen, ben zo benieuwd!!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Kimmie dank je

gelukkig dat hij zich beter voelt bah lijkt me wel eng als hij stik momenten heeft maar gelukkig blijf je rustig knap hoor.

Babeth jij ook bedankt het is inderdaad spannend.

Veel succes met het kamertje.

Welke kleur krijgen de muren?

Geplaatst

2 wanden worden licht roze en 2wanden een beetje zandkleur, de meubels zijn wit , de aankling weten we nog niet precies, ik wileven wachten tot de wanden klaar zijn maar we houden het rustig in ieder geval

Geplaatst

Als ze goed ontdooien dan hebben we zaterdag de tp.

Morgen kan ik bellen of ze goed ontdooit zijn en zaterdag moet ik bellen of ze verder gedeeld zijn.

Nu word het dus echt haha

Geplaatst

Maris wat een heerlijk bericht! Nu op naar een goede ontdooing en vervolgens de innesteling, wat spannend weer!!!!! Heel veel succe, morgen weet je gelukkig al meer, ik duim voor je!

Liefs

Babeth

Geplaatst

Kimmie,

Voel me super! Nu ik een buikje krijg voel ik me ook 'meer' zwanger zeg maar. Heb nergens 'last' van. Dit is wel fijn begrijp me niet verkeerd, maar ik tel de dagen af naar 10 mei dat we weer naar het hartje mogen gaan luisteren.

Maris,

Joehoe!!! Jullie hebben nu een exacte datum voor het tp van de cryo's.

Hoe laat mag je morgen bellen, dan duim ik op dat moment nog meer voor jullie!!!

Zoë,

Is de rust wedergekeerd in jullie gezin?

Alles weer wat structuur gekregen?

Hoe gaat het met het dragen van de helm bij warm weer?

Kun je dan een stoffen soort hoofddoekje eronder doen of mag dat niet?

Als hij in het water wil spelen mag de helm dan even af?

Zo hé wat een vragen stel ik ineens achter elkaar! Oeps!

Babeth,

Het zal zeker emotioneel zijn geweest om het wiegje op te zetten.

Jullie zijn voor Nick en Lars al in de babykamer aan het klussen geweest, die momenten zulllen zeker extra naar boven komen als je in de babykamer bezig bent.

Je denkt altijd aan jullie kanjers, maar nog meer als je bezig bent met het wiegje etc.

Lieve Babeth, ik wil je een hele dikke knuffel geven!

Geplaatst

Dank je wel dames ik heb nu ook echt de kriebels hoor haha.

Loop ook als een kip zonder kop op het werk rond haha

Zoe hoe is het bij jullie?

Wish mooi toch dat je nergens last van hebt maar kan me indenken dat je heel erg graag dat hartje weer wil horen nog eventjes en je mag weer.

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Zo te zien gaat het redelijk goed met iedereen. Alleen Pippe en Lena, hoe is het met jullie? Ik vind het zo sneu voor jullie. Nogmaals een dikke knuffel vanaf de andere kant van jullie scherm.

Hier gaat het goed, tenminste onze 3 kids doen het geweldig! Ik ben 4x verliefd, op mijn man, Bo, Raf en Ax. In 1 woord geweldig!

Arno denkt erover om te stoppen met de zaak, hij heeft steeds ruzie met zijn medevenoten, oftewel zijn ouders en zijn zusje. Ik zou graag willen dat hij het deed, zijn we misschien een keer van het dagelijkse gezeur af. Ze hebben in ieder geval gezegd dat ze geen schoondochter hebben, ik hoef ze dus niet meer te zien. Wel jammer dat ze dan ook de kleinkinderen niet meer zien. Maarja, daar keken ze toch al niet naar om. Ook niet naar de twee net geboren jongens. Stelletje ^$$#%%^%$!!

Op vaderdag worden de jongens gedoopt, bij ons is het traditie dat ze in een doopjurk gekleed gaan, we krijgen nu twee dezelfde (jongens)doopjurken van mijn ouders. Ze komen volgende week binnen dus ik ben benieuwd.

Ik ga snel verder want Bo wil uit bed. Meiden voor iedereen veel liefde en succes met alles waar jullie mee bezig zijn en als de tijd het toelaat kom ik af en toe even bij jullie spieken hoe het gaat (als jullie dat goed vinden).

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Vanessa jeetje wat een k!!"##$%&t situatie met je schoonouders.

Wat erg dat ze hebben gezegd dat ze geen schoondochter hebben wat zal dat pijn gedaan hebben. Ik hoop dat je daar mee om kan gaan.

Sterkte met dit alles misschien zijn jullie inderdaad beter af zonder hen als ze toch al niet naar de kinderen om kijken.

Gelukkig heb je zo te horen wel hele lieve ouders die voor jullei klaar staan.

Gelukkig gaat het wel heel erg goed met de kids geniet maar lekker van ze.

Geplaatst

Vanessa,

Natuurlijk vinden wij het goed als je hier komt spieken en je mag zeker mee schrijven hoor!!!

Iedereen is welkom dat weet je toch!

Krijg wel kippenvel van je berichtje.

Wat een ontzettend nare situatie waar jullie je weer in verkeren.

Het is niet niks om dit mee te moeten maken.

Ze hebben geen schoondochter......dat de ouders van je man dat hebben gezegd, jee!!!

Wat prachtig dat je van je ouders 2 dezelfde doopjurkjes krijgt!

Koester het dat je zelf wel lieve en meelevende ouders hebt, hier krijg je hopelijk kracht van!

Sterkte Vanessa en kom je snel weer spieken en schrijven?

Lieve Maris,

Pffffff, morgen mag je bellen.

Ik krijg er zelfs de kriebels van zo leef ik met je mee.

Succes meid!!!

Geplaatst

Dank je wel dames jullie zijn stuk voor stuk kanjers.

Ik ga bellen als ik er weer ben van het werk dus tegen 10 over 12 zo´n beetje.

Maar volgens haar zegt dit nog niks want ze halen ze alleen nog maar uit de vriezer en morgen om half 9 moet ik bellen of ze verder gedeeld zijn en of er een tp komt dus het blijft nog onzeker tot aan morgen.

Geplaatst

Als je maar aanwezig bent dat is t belangrijkste ;) en volgens mij had je t toch druk gekregen door die gekke baas van je ivm moederdag ::P toch nog een beetje afleiding!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden