Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank voor de wijze woorden Babeth! Had ze iets eerder moeten lezen ;-) Heb gisteren wel de verleiding weerstaan om een dure digitale test te kopen. Kon het vanochtend alleen niet laten om de laatste gewone test te doen die ik nog had liggen. Hij is prima posiief hoor, daar niet van, maar ik weet niet of ik 'm nu veel dikker / donkerder vind dan die van vier dagen geleden. Hoe gek kun je jezelf maken he? Zucht....

Sylvie jij vroeg nog hoe het me bevalt in een uitgerelend topic....nou het voelt nog steeds erg illegaal :-D Ik las net mijn eigen handtekening en dacht huh???? Oh ja, zwanger! Na de enorme blijdschap van de eerste dagen gaat het leven tenslotte ook gewoon weer door. Gisteren wel een dip dag hoor. Ontzettend moe, kon echt mijn ogen niet openhouden. Pas na de lunch ging het iets beter gelukkig. En heel erg kribbig, ook niet erg gezellig. Dacht echt 'is dit nou leuk? ik moet toch de hele dag blij zijn?' Maar die gedachte probeer ik nu maar los te laten.

Wat me blijft hinderen is al het geduw, getrek, gekramp en gesteek in mijn onderbuik. Vooral snachts is het af en toe bijna niet te houden, dan trekt het helemaal naar mijn rug en benen. Ik was gisteren even bang dt het bbz zou zijn, maar ik bloed niet en de pijn zit op wisselende plaatsen dus ook in dat opzicht moet ik mezelf niet gek maken. Moeilijk maar waar.

Toen ik het donderdag afsprak leken die twee weken tot de echo heel snel, maar nu lijkt het echt nog een eeuwigheid!

Vandaag komen mijn ouders trouwfoto's kijken. Dat is in ieder geval fijne afleiding. En dan morgen weer aan het werk, geen zin in, wel goed om bezig te zijn. Heb per 1 november een nieuwe baan, dus moet me er nu echt toe zetten deze laatste weken nog 100% te geven en alles netjes af te ronden. Hoe doen jullie dat trouwens met werk? Weten ze het? Mijn team wist van de ivf, dus ook dat ik nu zwanger ben. En mijn manager heb ik het verteld omdat ik mijn uren graag wilde spreiden zodat ik wat kortere dagen kan maken. Is wel lekker met eventuele misselijkheid en vermoeidheid. Bewondering voor vrouwen die 12 weken gewoon doorwerken zonder iets te laten merken!

Henne

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve ivfsh, weet even niet wat ik moet zeggen... geen woorden die dekken hoe jullie je nu moeten voelen, kan me voorstellen dat je even alle vertrouwen in dat het een keer wél gaat lukken kwijt bent nu, zeker omdat het al de 2e keer is. Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar wij hebben na de 2e lege vruchtzak eerst onderzoek laten doen (chromosomen, vitamine, schildklier, bloedstolling) en ondanks dat het moeilijk te verkroppen was dat er niks uit kwam en we volgens het ziekenhuis "gewoon dubbel pech" hadden, gaf het idee dat het dus wel mogelijk zou moeten zijn ons wel weer iets vertrouwen in een volgende behandeling. Maar hoe dan ook is het gewoon ontzettend klote en oneerlijk.... heel heel veel sterkte.

Henne, dat geduw en getrek enzo is volgens mij normaal hoor. Ik heb het in elk geval ook (al is het nu iets minder dan vorige week). Ik ben niet zo'n held die niks heeft verteld; de schoolleiding en de sectievoorzitster weten er allebei van. Ik kan naar huis gaan als het niet lukt en word binnen de sectie een beetje ontzien ;). Eerder naar huis gaan heb ik alleen de week na TP en afgelopen vrijdag gedaan - maar toen kon mijn stagiair die les gewoon doen (ik zou eigenlijk observeren). Maar het idee dat het kán is wel heel fijn.

Super trouwens dat je ook nog 6 cryo's hebt! Hopelijk kunnen die voorlopig lekker in de vriezer blijven, wachten tot deze kleine misschien nog een broertje of zusje gaat krijgen ;).

Babeth, bedankt voor je tips! Ik heb standaard biskwietjes en liga naast mijn bed liggen - laatste 3 nachten word ik rond 5 uur kotsmisselijk wakker en moet dan echt even wat eten. Verder ben ik er achter dat ik niet teveel avondeten moet eten, maar dan wel een bakje vanillevla voor ik ga slapen. En de hele dag door sultana's binnen handbereik, of een banaan. Heb gelukkig pas 1x echt overgegeven, maar ren steeds vaker even naar de wc :S. Vervelend, maar ergens ook wel heel fijn om je zo zwanger te voelen, haha.

Boogie, hier zelfs al snel in een joggingbroek als ik thuis kom, darmen worden flink omhoog gedrukt en zitten behoorlijk vol....

Hoe is het verder met iedereen?

Geplaatst

Goedemorgen allemaal.

Ik dacht vanmorgen: ik ga eens niet eten op bed, volgens mij valt die misselijkheid wel mee. Ik heb me aangekleed, mijn lenzen ingedaan, me opgefrist >> naar mijn dochter gegaan. Heb lekker met haar zitten tutten, leuke kleertjes aan, lekker spul in de haartjes.... ik dacht: zie je wel, nergens last van!!!

Ik loop met haar naar beneden..... en ik krijg me toch een braakneigingen!!! Ik maar hopen dat mijn man beneden zou zijn om me op te vangen (of mijn dochter haha), nee hoor, die was natuurlijk met de hondjes aan het wandelen.

Hondsberoerd de zak met cornflakes gepakt. Toen hebben mijn dochter en ik eerst cornflakes gegeten.. haha!! Mijn dochter vond ze erg lekker!! Gelukkig begint het na een minuut of 5 dan beter te gaan.

Morgenvroeg dus gewoon weer op bed wat eten!!

Jolieneke

Geplaatst

Hoi, hoi,

Even kort een reactie: ik heb tijdens mijn hele zwangerschap geen één kwaaltje gehad. De twijfel was dus ook enorm groot of ik nog wel zwanger was. Gelukkig hebben we met 6, 9, 12, 20 weken een echo gehad in het ziekenhuis. Ook nog één bij de verloskundige en hebben we een aantal pretecho's gedaan. Dit heeft mij erg geholpen om de onzekerheid te doen wegnemen. Als je buik eenmaal begint te groeien toen werd het pas echt echt.....

xx

Geplaatst

Ik breek ook even in in dit forum;

Henne,ik wil je harstikke feliciteren met je zwangerschap!

Over dat getrek,geduw,en gesteek in je onderbuik,ik heb daar ook heel erg last van gehad.

Zowel vóór de zwangerschapstest,als erna. Het is heel erg slopend,en de wc maakt overuren.

Toch kan het goed gaan hoor.

Op naar je 1e echo.

En uiteraard voor de andere dames ook van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Geplaatst

@Ivfsh: Wat is het toch oneerlijk allemaal. Heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte gewenst.

@Henne: Fantastisch meid............ ZWANGER. Kan me voorstellen dat je het af en toe nog niet kan geloven.

Je geduld is iig beloond. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan.

@Alle andere zwangere meiden: Van harte en geniet ervan.

Groetjes

Daniella

Groetjes

Daniella

Geplaatst

IVFSH wat een vreselijk nieuws voor jullie, sterkte.

Henne dus jij voelt je illegaal, kan me dat goed voorstellen. Ook je onzekerheid maar laat je niet gek maken, wat er ook gebeurt je hebt het helaas niet in de hand.

Probeer te genieten want het blijft bijzonder wat er nu gebeurt.

Geplaatst

Hey meiden,

Het is erg rustig hier ;) Zijn we allemaal erg moe haha?

Boogie, je hebt bijna weer een echo, spannend. Veel plezier!

Hoe is het met iedereen?

Hier gaat het goed, moet zeggen dat ik in het weekend minder last heb. Kan alles op mijn gemakje doen hè; eten en opstaan :)

Dus echt misselijk ben ik de afgelopen 3 ochtenden niet geweest. Zal morgen wel weer beginnen, als het wekkertje weer veel te vroeg aan slaat.

Groetjes

Geplaatst

Hey meiden,

Los van de onzekerheid door de test vanochtend best een goede dag. Niet heel erg misselijk geweest, kan alleen niet echt mijn normale hoeveelheden eten. Maak me daar een klein beetje zorgen over omdat ik gewoon echt heel slank ben en nu dus al drie kilo ben afgevallen. Ik begin het zelf in m'n gezicht te zien, niet echt fijn. Maar goed, nu de misselijkheid (tijdelijk?) wat minder is probeer ik het op te vangen door wat vaker te eten. En ook als ik wel misselijker ben en niet makkelijk kan koken, kan ik nu wel gewoon eten... Mijn ouders kwamen vandaag en mijn moeder kwam binnen met een tot de nok gevulde koelbox, ik heb zo gelachen! Heb voor minstens zeven 'nooddagen' eten in de diepvries: soep, pastasaus, kip, van alles. Over een blije toekomstige oma gesproken :-D

Ik heb trouwens ook een trommeltje met crackers naast m'n bed staan. Werkt erg goed.

En wie had er nu ook alweer last van verstopping enzo? Kreeg van mijn zus de tip om dan op je nuchtere maag eerst een glas lauw water te drinken en dan een kiwi te eten. Schijnt te helpen. Of yoghurt met veel lijnzaad.

Groetjes!

Geplaatst

hey meiden,

zo te zien zit nog iedereen mooi, gelukkig :)

ik heb idd last van verstoppingen die nu sinds twee dagen is omgeslagen in diarree.

Tja, zal er wel bij horen. Verder beginnen de borsten hier en daar wat pijnlijk te worden.

Nog even en dan weten wij ook of het goed zit hé Henne. Blijf het spannend vinden

Geplaatst

Hihi, Henne, wel last van opstopping, maar glas lauw water gaat 'm niet worden...moet echt eerst wat eten als ik wakker word (of beter gezegd; word al ruim voor de wekker wakker omdat ik wat moet eten.....en plassen natuurlijk). Maar merk wel dat ontbijten met fruit veel scheelt.

Wat lief van je moeder zeg. En inderdaad; minder eten per maaltijd = gewoon meer maaltijden per dag eten. Ik ben ook wat afgevallen, maar mocht ook wel hier, ben behoorlijk stevig.

Sonja, fijn dat je je afgelopen dagen zo'n stuk beter voelt. Zwaar om vroeg op te staan en een paar uur met je volle aandacht bij de leerlingen te zijn he? Succes morgen.

Otjes, dank je!

Geplaatst

Haha, ja Miepie, jij net zo natuurlijk! Morgen moet je er ook weer voor ;) Hoe gaat het met jou? Voel jij je ook beter in het weekend?

Henne, ja, wat Miepie ook zegt... je kunt beter over de hele dag kleine beetjes eten. Een goed ontbijt is ook een must, maar dat gaat er hier niet in haha!

Schijnt trouwens normaal te zijn, dat je de eerste weken van je zwangerschap afvalt. Ik heb er meerdere meiden over gehoord. Maar geniet, want het komt er straks ( waarschijnlijk) dubbel en dwars bij :P

Ik ga zo lekker eten, heb zo'n zin in een lekker varkenshaasje.

Weet trouwens iemand van jullie of je wel roomkaas/boursin mag eten? Rauwe melk en Franse kazen mag absoluut niet ( lait au cru), maar hoe zit dat met die roomkaas?

Heb lekkere toastjes voor vanavond. Nu het weekend is en beter gaat, moet ik het ervan nemen natuurlijk.

Geplaatst

Hoi sonja,

Boursin mag je gewoon eten hoor,het is gemaakt van gepasteuriseerde melk.Veel roomkazen overigens.Dus jij kunt vanavond heerlijk genieten van je toastjes!!

Sterkte met je vlagen van misselijk heid!!

Dikke knuff

Geplaatst

Ik heb de maandagen vrij, Sonja....en gebruik die afgelopen weken om bij te slàpen ipv bij te werken.

Boursin kan trouwens idd prima (alle kazen uit de supermarkt), maar zorg wel dat je varkenshaasje goed doorbakken is. Eet smakelijk!

Geplaatst

Oh heerlijk Miepie, heb jij dus ook altijd lekker lang weekend. Wat een luxe hè ;)

Maar van mij, nu ik die luxe heb, mogen de weekenden nog wel langer duren. Vind het altijd heerlijk haha!!

Geplaatst

Hey meiden,

Nog even wat, zoals jullie zien, heb ik mijn schermnaam laten wijzigen door Jheroen. Ik ben nog steeds Sonja, alleen heet ik nu Sowiebo ;)

Er zijn inmiddels teveel mensen die weten dat ik zwanger ben of me in de gaten houden ( van buitenaf) en daar sta ik niet om te springen. Dus vandaar even een soort van privacy.

Ik ga dus vanaf nu met een nieuwe naam door het forum haha!!!! Niet dat jullie denken, wie is die vreemde vogel ineens?

Groetjes

Geplaatst

Slim Sonja, ik merk ook dat ik op m'n Hyves wat minder 'open' ben op het moment. Heb er gewoon nog geen behoefte aan dat Jan en alleman -ook al zijn het dan vrienden- weet dat het gelukt is. Hier gebruik ik mijn eigen naam niet, dat scheelt. Is dat trouwens een foto van je bruidsboeket? Heb het zelf nu als afbeelding vandaar dat ik het me afvroeg.

Oh enne...grappig....heb net m'n man van tafel gestuurd. We aten gepofte aardappels en daar doet hij altijd boter op. Ik ging over m'n nek!! Die lucht van gesmolten boter, getver zeg. Hij heeft op de bank verder gegeten de ziel hihi.

Geniet van je toastjes vanavond!

Geplaatst

Hey Henne,

Ja, dat is inderdaad mijn bruidsboeket. En als je heel goed kijkt, zitten onze trouwringen erin. Gewoon voor de foto hoor ;)

Haha op hyves ben ik helemaal niet open minded, ik kijk wel uit hihi!!

Maar het is gewoon jammer dat er mensen zijn die er via dit forum achterkomen dat wij zwanger zijn! Dus ik hoop dat het bij die paar blijft en dat ik vanaf nu het zelf ( samen met mijn man) aan iedereen kan vertellen":)

En wat die gepofte aardappelen betreft, grappig ( voor jou zeker niet)... toch weer even een bevestiging meid!

Groetjes

Geplaatst

Hoi,

Nou Sowiebo, ik moest echt even kijken... ik dacht, is ze het nou, of niet? Haha!

Ik heb hier ook niet mijn echte naam. Alles voor de privacy idd. Je weet nooit waar mensen actief op zijn, of misschien wel naar zoeken. Ik ben juf en werk in een klein dorp... daar moet je dus ook goed oppassen!

Tuurlijk overkwam het ons afgelopen dinsdag dat we ouders van mijn school tegenkwamen in het ziekenhuis hier in de buurt. Ik ging met mijn briefje naar de 'prikpoli' en toen stonden ze achter me... Ze weten niet waarvoor ik geprikt moest worden natuurlijk, maar je voelt je wel opgelaten.

Hebben jullie trouwens ook zo'n bijzonder gevoel in de buik? Alsof er heel wat werk verricht wordt daar (en er gebeurt natuurlijk ook heel wat!!!).

Groeten Jolieneke

Geplaatst

Hoi Meisjes,

Heb het even druk gehad. Vandaag verjaardag van mijn mannetje dus was gezellig druk.

Ben ook nog steeds grieperig dus dan kost het allemaal nogal wat moeite hoor.

Ik heb echt last van verstopping maar die kiwi's eet ik altijd al en dat glas lauwe water ook maar helaas....

De gyn gaf me het advies Roosvicee lax... of zoiets te gaan gebruiken en anders moet er groffer geschut aan te pas komen.

Ik voel me verder prima. Vind het allemaal zo spannend en leuk.

Dinsdag weer een bonus echo, dan hebben we het samen gezien. Maar het is toch weer spannend hoor.

Ik ga weer verder kom later nog wel wat uitgebreider!

Geplaatst

boogie: veel kijkplezier met je mannetje

henne: grappig van de aardappel

jolieneke: idd dat bijzonder gevoel begint steeds meer te komen, zit nog in de onwerkelijkheidsfase.

Geplaatst

Hoi Boogie,

Van harte met je man!

Spannend om dinsdag samen te gaan. Ik hoop dat jullie dat kloppende hartje samen zien en ervan kunnen genieten!

>> Ik zit dus ook 'verstopt' (leuke woordspeling ;)). Ik zal de roosvicee lacto (zo heet het geloof ik) ook weer eens gaan opzoeken in de winkel. Erg troebel drankje, maar goed te doen hoor!! Tijdens mijn vorige zwangerschap ook een tijd gebruikt. Weet nog wel dat ik toen ook in het begin er erg last van had, maar later helemaal niet meer. We zullen het zien deze keer. Elke zwangerschap verloopt anders zeggen ze.

Heb nu ook weer last van netelroos. Als er ook maar iets verandert in mijn hormoonspiegel, dan heb ik jeuk op mijn benen. Heftige jeukbulten. De huisarts heeft er verschillende keren naar gekeken (in het verleden dan) en ook aangegeven dat er in 75% van de gevallen nooit de oorzaak wordt gevonden. Ach... ik krab lekker door!!

Brandend maagzuur is ook nog zo'n kwaal. Dat kwam bij mij rond de 24 weken voor het eerst... poeh, da's ook heftig hoor! Je wilt ook niet teveel pilletjes slikken, maar daar ontkwam ik niet aan.

zo lekker gezeurd... haha! Maar, we hebben het er allemaal voor over!! Liever al deze kwaaltjes met een prachtig resulaat, dan ....

Ik ga op bed, ben bekaf, en het is alweer laat genoeg!!

Jolieneke

Geplaatst

Hé Sowiebo, even wennen zeg, je nieuwe naam ;).

Henne, ik had precies hetzelfde vorige week met gyros wat ik aan het bakken was... heb de pan op het vuur laten staan en Miepman naar de keuken gestuurd om het af te maken en zelf mijn pita-broodjes met alleen sla en feta gegeten, haha. Op dat moment niet fijn, maar ergens toch ook fijn die bevestiging te krijgen...

Jolieneke, de roosvisee laxo werkt inderdaad wel. Wat bij mij ook goed lijkt te helpen (voorlopig in elk geval) is 's avonds een bakje yoghurt (vanillevla kwam me ineens de neus uit) met lijnzaad. En inderdaad kiwi of peer 's ochtends. Wat naar dat je zo'n jeuk hebt zeg :S.

Boogie, veel plezier met jullie extra echo vandaag!

Ik zou ook zo graag even willen kijken... afgelopen twee keer kwamen we er pas later achter, maar ging het ergens rond de 6 weken al mis (beide keren lege vruchtzak die wel door bleef groeien). We hebben nu in elk geval al wel dooiertjes gezien, dus zijn al een stapje verder, maar ik begin 'm toch steeds meer te knijpen voor de echo van volgende week. En 8 dagen lijkt dan nog zo ver weg.....

Geplaatst

Hoi Miepie!!

Ik kan me goed voorstellen dat je graag even zou willen kijken!! Kon dat maar, he?

Toen jullie op de 15e een echo hadden (ik kan niet alles goed onthouden, sorry) hebben jullie wel 2 dooierzakjes gezien, maar nog niet 2 kloppende hartjes, begrijp ik dat goed? Dat zou ook wel vroeg geweest zijn, toch? Pfff.. lees dat je 2 keer een curretage hebt gehad. Heftig zeg! Ze hebben destijds niks kunnen vinden wat de oorzaak zou kunnen zijn?

Jolieneke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden