Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Spannend he belladonna, jij heb de magische 12 wkn al behaald ;) geniet morgen met het kijken naar jullie wonder!!! Ik deel de mening ook met jou.

Ik vind het eigenlijk een soort van egoistisch om te roken, het kindje wat groeit in je buik kiest er niet voor om iedere keer mee te roken, en het is toch echt bewezen dat het slecht is.

Ma ja ieder zijn eigen mening. En het is ook moeilijk, maar ik ben ook al een tijdje gestopt, en was ook makkelijker vooral nu ik zwanger ben.

Leuk zipa, al die reacties, geweldig he. Ik ga dat vrijdag doen. Dan zijn we ruim 10 wkn en 1 dag. Nou dat vind ik wel een mooie tijd!!!

Heerlijk temperatuurtje buiten, goed ideee mischien ook straks met hondje een groot stuk wandelen.

Fijne zondag!!!!

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Bella, toch ook een gezonde spanning denk ik? En de nieuwsgierigheid zal ook meespelen?

Leuk hoor, dat je morgen weer mag.

@ Saba, ik vond het vandaag een mooie dag om te vertellen, op de kop af 12 weken!!

Wat betreft de discussie wat roken drinken en voeding betreft. Voor mij was het gewoon echt een makkie om te stoppen met roken en ook alles wat ik niet mag hebben laat ik met liefde staan (hoewel ik gisteren wel liep te kwijlen toen een kennis een foto op FB plaatste van een broodje carpaccio.....) Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om iets ongezonds naar binnen te werken.

Geplaatst

pffff net een hoop witte slijm verloren, en op wc papier zag ik btje roze/bruin hmmmmm voor het eerst, ik schrok wel,manlief zegt natuurlijk weer is niks.

jij had dat toch ook belladonna???

Geplaatst

Even voorstellen :

saba26 - 27 jaar - 1ste kindje - 2e ICSI - 4e tp

Sorpresa - 27 jaar- 1ste kindje - 1e ICSI (na IUI's en 1 IVF) - 1e tp

Belladonna - 37 jaar - 1ste kindje - 3e IVF/8e Cryo

clau75 - 36 jaar - 2de kindje - 2e ICSI

terrybrouwer - 33 jaar - 1 ste kindje - ecd poging 5

Zipa - 38 jaar- 2e kindje - 1ste IVF- 1ste cryo

EDR - 31 jaar - 1e kindje - 6 icsi behandelingen gehad, nooit zwanger, nu spontaan zwanger

Lieff - 33 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Wanda - 32 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Controle / afspraken :

terrybrouwer - 26 April(1 kloppend hartje) - 22 Mei echo -

clau75 - 1 Mei (eerste echo)(1 kloppend hartje) - 11 Mei echo - 13 Juni gynaecoloog -

Sorpresa - 2 Mei (eerste echo)(2 kloppende hartjes) - 16 Mei echo - 31 mei combinatietest - 13 juni 12w echo

saba26 - 4 Mei (eerste echo)(1 kloppend hartje) - 25 Mei echo + gesprek welke onderzoeken -

Belladonna - 16 April (eerste echo)(1 kloppend hartje) - 7 Mei echo - 21 Mei echo -

Zipa- 23 april (eerste echo)(1 kloppend hartje) - 10 mei intake+ echo- 24 Mei Echo

EDR - 2 mei (eerste echo) (1 kloppend hartje) - 23 mei intake + echo

Lieff - 25 mei (2e echo)

Wanda - 15 mei (eerste echo, 1 kloppend hartje) -13 juni (2e echo)

Uitgerekend op :

Belladonna - 01-12-2012

Zipa - 02-12-2012

Lieff - 10-12-2012

terrybrouwer - 13-12-2012

clau75 - 16-12-2012

saba26 - 20-12-2012

Sorpresa - 24-12-2012

Wanda - 24-12-2012

EDR - ????

Sorry niki, ik heb je van het lijstje gehaald. Veel sterkte, hopelijk gaat het goed met je!!

Lekker onderschrift bij mijn ticker hmmmmm als ik dat geweten had, lekker positief :( ma ja iedereen weet wel dat de 12 weken een magische grens is... ;)

Geplaatst

Zo nu effe verder reageren, ontbijt was klaar :-)

Esther, ja mijn smaak is echt anders dan normaal.best lastig, maar ja ach.....

Clau, wel knap dat je van een pakje naar 5 sigaretten bent gegaan! Suc6 ermee en doe wat voor jou goed voelt en wat je aankunt.

Sandra, k vind het zelf wel logisch dat mensen je boos of raar aankijken als je een sigaret opsteekt of alcohol drinkt als je zwanger bent. Hoe je het went of keert, het kan slecht uitpakken voor je kindje. Het is jouw keuze, maar m.i. moet je dan niet raar kijken als mensen om je heen hier negatief op reageren. Ik doe dat ook, het kindje heeft niet om slechte stoffen gevraagd.....

Tool, alternatieve geneeskunde kan erg goed zijn en als sinaasappelsap bij jou niet goed meer voelt, zeker niet doen. Denk dat af en een toe een glaasje prima is, maar denk dat je nergens teveel van moet nemen. Goede afwisseling van alles wat je eet en drinkt is het belangrijkste....

Zipa en Saba leuk dat jullie fijn naar het hartje kunnen luisteren. Ik zelf ga geen angelsound kopen, denk niet dat het mij rust gaat geven, maar juist onrust.

Zipa, ik ben (positief) jaloers, de baby voelen! Oh wat lijkt me dat bijzonder (tot dat we blauw geschopt worden natuurlijk hahaha)! Wauw, geniet ervan! Kan niet wachten!

Ik ben idd er niewsgierig, maar heb ook nog wel wat angst, te eel ellende meegmaakt zullen we maar zeggen. Dus ben toch echt wel weer opgelucht als ik de baby morgen weer in goede gezondheid zie. Ben er zelfs toch weer een paar keer wakker van geworden vannacht. Dan denk oh het zal toch nog wel goed zijn? En dan denk ik weer, ja natuurlijk, kijk en voel je lichaam!

Fijn weekend iedereen, wij hebben zo een strandfeest. Hm, beetje jammer van t weer, maar vast gezellig en gaat de dag lekker snel. En is het zo morgen 2 uur. Hoop dat de baby een beetje meer wakker is, zou het heel graag baantjes zien zwemmen. Kijken of de baby meer op mijn man, een echte zwemmer, of op mij, totaal geen zwem fan, lijkt hihi.

Geplaatst

Belladonna, had je mijn laatste berichtje nog gelezen.......????? Veel plezier bij het strandfeest,volgens weerberichten zou het opklaren???

Ik weet trouwens niet hoe ik de topic naam kan veranderen naar november/december 2012 ??? zit nu op mijn laptop, maar kan niks vinden over naam wijzigen ofzow???

Geplaatst

Saba, hoeveel weken ben je nu? Ik verloor 2 dagen een klein beetje roze bloed precies het weekend dat ik nromaal weer zou moeten gaan menstrueren. Wit slijm is echt geen probleem zover ik weet. Dat is de afscheiding vanuit je slijmprop die de baarmoeder afsluit. Heb je toevallig gisteren of vandaag sex gehad? Of veel gedaan/getild?

Maar weet wel dat het heel erg schrikken is, al krijgt ongeveer 25% van de vrouwen wel eens bloedverlies tijdens de zwangeschap....

Geplaatst

Ik ben 9 weken en 3 dagen, heb het niet meer bijgehouden met wanneer ik ongesteld moest worden.

Maar nee, manlief durft het niet zo goed en ik ook niet. Hij wilt ook wel 9 mnd wachten haha en voor mij hoeft t ook niet, van al dat geoefen 2 en een half jaar,hebben we genoeg gehad en kunnen we wel 9 mnd wachten hihi

Geplaatst

Tsja, Saba, dan blijft het toch even afwachten..... Lastig he? Bij mij ging het vanzelf weer weg, maar heb wel volledige rust genomen toen.....

Hoe is het nu?

Maar 9 maanden geen sex. Iedereen moet doen wat goed voelt, maar het kan echt niet veel kwaad. Wij hebben ook niet meer iedere dag sex, maar een stuk minder. En pas weer een week of 4. Maar sex schijnt goed te zijn voor je baarmoeder en lichaam. Dus zolang zonder, hm dat doe ik liever niet als t niet hoeft haha ;-)

Geplaatst

en hoever was jij toen, ook rond die tijd toch??? ach t zal wel niks zijn, daarna 2 x naar de wc geweest en niks gezien :) ma ja t is zo kut allemaal, wil ook een echo, ik moet nog 5 dgn wachten pfffffffff.

En mischien na de volgende echo dat we wel weer durven..... don't know

Me buik groeit i.i.g wel dus dat gaat de goede kant op. Ben gelijk sjago vandaag en zoooooo bang hmmmmmm

Geplaatst

Belladonna, ik snap dat zeker hoor! Ik heb toen op dat moment voor mij en m'n kind de beste keuze gemaakt.

En wat een ander denkt moeten ze zelf weten.

Vind het alleen altijd zo jammer dat mensen gelijk oordelen zonder te weten hoe het in elkaar steekt. Daarom had ik mijn situatie uitgelegt ;)

En daarom zei ik tegen clau dat 5 al beter is als dat hele pakje ;)

Geplaatst

@ Sandra Ach ja dat roken... iedereen bepaalt zelf hoeveel risico ze wil nemen. Ik zou me er zelf niet prettig bij voelen als ik nu nog zou roken, zou mij stress opleveren. Maar goed de tijd dat je kindje in de buik zit is 1 ding, er zijn genoeg moeders die tijdens de zwangerschap als heilige leven en daarna de meest rare fratsen uithalen. Oordelen over een ander kun je eigenlijk nooit maar een mening hebben staat eenieder vrij, daar doe je weinig tegen. Ik kan er zelf dus heel slecht tegen als mensen een kindje krijgen en het vervolgens door een ander laten opvoeden (12 uur per dag naar de creche etc.) en daar is vast een goeie reden voor... kan me er zelf alleen niks bij voorstellen ;-)

@Saba, een beetje roze/bruin kan toch geen kwaad? Als je zeg maar naar de wc moest en je perste iets te hard kan er al een adertje springen. Ik zou me geen zorgen maken hoor! En ja die ticker van jou is wel een vrolijke noot haha. Gelukkig wordt met de dag de kans op een miskraam kleiner! Ik wacht wel braaf tot na de 12-weken echo al vind ik het heeeeeel moeilijk om het niet van de daken te schreeuwen!

Oh bij ons gebeurt trouwens ook niks tussen de lakens hoor! Mijn hoofd staat er helemáál niet naar en ik ga niet doen alsof. Denk dat je gewoon moet doen wat goed voelt. Voor je kleintje kan het geen kwaad, maar wat heb je aan sex als je er niet achter staat?

@ Zipa, ik verklaar je niet voor gek hoor! Je weet hoe het voelt toch! Heel bijzonder, ik kijk er erg naar uit dat ik de kleintjes kan gaan voelen. Al is het bij mij natuurlijk een tag-team dat het gaat voorzien op mijn blaas :-S Nou daar denk ik nog maar even niet aan haha!

Op naar een week vol echo's ladies! Ben heel benieuwd maar ik ga ervanuit dat het helemaal goed zit bij iedereen :-)

Eerst nog een half dagje weekend vieren!

Geplaatst

Saba, ik was toen 8 weken zwanger. Als t meteen weer stopt en je geen pijn je huik hebt, dan is t allemaal nog goed met je beebje hoor.

Sandra, tja oordelen. Volgens mij is er geen mens op de wereld die dat niet doet...... Fijne zwangerschap in ieder geval :-)

Sorresa, ja dat gaat vast lekker druk worden in je buik ;-)

Ik voel me vandaag voor het eerst ern stuk beter. Nog wel weeig, maar niet meer kots misselijk. Dus wel leuk om weer even op te tutten en op stap te gaan met vrienden. Krijg ook meer zin in sex en leuke dingen doen, toch die 12 weken grens? :-) Al komt en vast hier en daar terug, maar is nu wel even lekker. En ga er vanuit dat met onze beeb het gewoon goed is, gelukkig mogen we hem/haar morgen weer zien.

Willen jullie weten of het een jongetje of meisje wordt?

Geplaatst

Ja ach roken, ik ben blij dat ik er nooit aan begonnen ben. Dat weet ik wel. Maar iedereen maakt daarin zijn eigen keuzes.

En zoals als ook alle andere dingen, iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelt.

Ik denk dat als je iedereen zijn adviezen wilt gaan opvolgen dat je dan net zo goed kan binnen blijven of nog beter in een glazen stolp kan kruipen.

Ik mag morgen bij mijn vriendin / verloskundige een doppler gaan halen. Ze heeft er een reserve dus die mag ik lenen. Ik ben benieuwd of we het hartje kunnen horen.

Spannend he.

Verder ben ik van het weekend in mijn zwangerschapsboeken bezig geweest. Ik heb een hele moooie van een vriendin gekregen van Anne Geddes.

En dan heb ik " mijn 9 maandendagboek" dus....

Schrijven maar.

FIjne zondag nog allemaal

Wanda

Geplaatst

@ Saba, ik kan me je ongerustheid wel voorstellen, maar als het maar heel even is en je hebt geen krampen/pijn, dan toch maar proberen je niet al te druk te maken, vooral omdat het later niet meer was. En 9 maanden zonder sex.... ai...... Ik zou het knap vinden, maar het hoeft dus echt niet hoor. Er kan niets beschadigen, je kindje merkt er niets van, zal hooguit lekker in slaap gewiegd worden op die manier LOL

@ Bella, ja het is ook een geweldig mooi en bijzonder gevoel, ik kijk zo uit naar het echte getrappel het gekietel en het strelende gevoel. Soms kreeg ik een echte flinke schop wat me verrekte pijn deed en ze hield me soms wel uit mijn slaap met haar drukke gedoe, maar over het algemeen is het alleen maar genieten.

Fijn dat je je beter voelt!! Morgen voel je je nog beter als je je kleintje weer hebt mogen aanschouwen

Ja wij willen het graag weten, jij?. Veel mensen vragen ook of ik liever een jongen of meisje wil als ik het voor het kiezen heb. Natuurlijk ben ik al dolblij dát ik nog een keer zwanger mag zijn, dat het na 3 jaar is gelukt om onze wens uit te laten komen, maar áls ik het voor het kiezen heb, dan zou ik best wel een jongetje willen, dit omdat ik al een dochter heb. Maar goed, als het een meisje is, zal ik nét zo blij zijn natuurlijk ;-)

@ Sorpresa, tja ik herken het gevoel dus wel. Weet wel dat ik het in mijn eerste zwangerschap niet meteen kon plaatsen en het me dus eigenlijk in eerste instantie een beetje ontgaan is. Nu herkende ik het meteen. Denk dat jij ze ook wel vlot zal kunnen voelen of niet? De maag is over het algemeen ook wel een prettig doel voor de beebs om lekker tegenaan te rammen, vooral fijn als je al last hebt van maagzuur.... wahaha

@ Wanda, misschien kan je vriendin je de eerste keer helpen met zoeken zodat je precies weet wat je horen moet en waar je ongeveer wezen moet. Wel handig dus zo'n vriendin :-) Wel leuk om alles op te schrijven, veel dingen vergeet je snel weer. Ik heb mijn dagboek van 11 jaar terug nog en daardoor herinner ik me nóg meer en kan ik ook mooi vergelijken. Veel plezier met schrijven.

Hier een lekker relax-dagje gehad. Beetje aanrommelen, beetje opruimen en hangen thuis, stukje met hond gewandeld, lekker gebbq-ed en ik ben nu gewoon bek- en bekaf. Wat mij betreft mag die vermoeidheid met de Noorderzon vertrekken!!!

Hier begint het nu toch aardig donker te worden en ik hoor steeds meer gerommel, bah ik heb een hekel aan onweer.....

Geplaatst

Meiden hier is de man met de hamer langsgeweest.Ik ben zo enorm moe! Rare ervaring hoor! En duizelig...ik zie continu sterretjes en ben al 2 keer bijna van mijn stokje gegaan. Maar dat is pas sinds vandaag, die moeheid sinds halverwege afgelopen week. Herkenbaar?

Zipa heeft het nog geonweerd bij jullie? Bij ons is het voorbij getrokken, wel stikdonker maar geen drup. Jammer want de tuin kan wel wat gebruiken hier.

Wanda leuk een negen maanden dagboek! Ik heb er 1 van mijn zusje gehad maar ikd urf er nog niet in te schrijven...

Geplaatst

ennuh...sex? Aan mijn lijf geen polonaise voorlopig :) Ik moet er niet aan denken! Daarbij komt dat ik enorm gevoelige borsten heb...gerard krijgt al een tik over de vingers als hij ernaar wijst...

Geplaatst
ennuh...sex? Aan mijn lijf geen polonaise voorlopig :) Ik moet er niet aan denken! Daarbij komt dat ik enorm gevoelige borsten heb...gerard krijgt al een tik over de vingers als hij ernaar wijst...

Wahaha

Nee bij ons nog geen drup gevallen, maar ik gok erop dat er dadelijk nog wat gaat komen, of het schampt er net langs

Geplaatst

Oh en Esther, misschien even laten prikken op ijzer??? Klinkt wel een beetje als ijzertekort, ik ben dan geen arts, maar het is ook wel heel aannemelijk tijdens de zwangerschap.

Geplaatst

Haha ja dát is dan ook weer zo, maar volgens mij kunnen ze het met een simpel prikje bij de huisarts nakijken hoor

Geplaatst

Hier komt elke dag een man met een hamer langs... Maar als dat het enige is...? Mn buik zwelt wel enorm op van de volksverhuizing daarbinnen, lastig verbergen zo!

Ik ga mn nestje maar weer opzoeken, morgen weer werken. Welterusten allemaal!

Geplaatst

Lieve allemaal,

Fijn weekend gehad zonder internet dus vandaar stil aan mijn kant, Wat zijn jullie gezellig aan het kletsen..

Mijn man voor gelezen dat er heel veel stellen zijn die het niet aandurven om sex te hebben. Ach we kunnen niet 9 maanden niks doen. Maar voor nu nog te eng.

Esther, pijnlijke borsten heb ik ook.

Sorpressa, de man met de hamer, apart he dat je ineens op bent en dan echt niet meer kan.

Wanda, Wat leuk een dagboek, schrijf je dan echt elke dag,

Voor de meiden die deze week de echo hebben, waaaaa spannend. Houden we het nog een beetje uit. Fijn dat we allemaal weer even kunnen spieken, hopelijk zijn we dan weer gerustgesteld!!

Misselijkheid gaat beter, pilletjes halen de ergste misselijkheid weg. Nu maar weer werken!

Geplaatst

Belladonna mag vandaag toch? Hoe laat? Dan weet ik wanneer ik even in moet loggen hier ;-)

Weer een werkdag voor de boeg, ga eens in de personeelsgids zoeken wat daar staat over extra pauze enzo!

Geplaatst

Wat veel gekletst weer!

@ Belladonna: jij hebt vandaag een echo? Succes!

@ Wanda: leuk zo'n dagboek. Ik heb een boek van Lennart Nilsson waar in je met kleurenfoto's de hele zwangerschap (vanaf de eisprong) kan volgen. Heel bijzonder.

Ik voel me 's avonds nog steeds niet helemaal top, ben heel moe en wat misselijk en stort rond 21.00 uur in.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden