Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Wanda, ja vreselijk, alles zit me te strak of past gewoon echt niet meer. Nu lekker een voorraad positiekleding dus heb er geen last meer van

Druk dagje voor de boeg, eerst 3 uurtjes aan mezelf werken , daarna echo, daarna op kraamvisite, vanavond naar de stad voor schoenen en lingerie...... Tussendoor wel een uurtje even niets gelukkig.

Vanmiddag horen jullie hoe het ia geweest!

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zipa veel plezier met de echo! En sterkte met je drukke dag.

Hier dagje uit met vrienden. dagje boot gehuurd in giethoorn. lekker picknicken, lunchen en vanavond bbq. heerlijk!

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Zipa veel plezier vanmiddag!!

Esther jij ook veel plezier en pas op voor bruine vlekken ;-)

Ik zit weer op kantoor vandaag, ook onwijs leuk. Weer slecht geslapen. De katten waren heel druk en ik heb heel raar gedroomd. Werd wakker met de nasmaak en dat was heel vervelend. Ik droom echt heel levendig dankzij Truusje en Klaasje pff...

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

@ Zipa: leuk zo'n kleurrijke wagen! Heerlijk die positiekleding. Als de echo morgengoed is ga ik zaterdag een broek kopen, want mijn darmen zijn zo opgezet dat het pijn doet.

Veel plezier met de echo.

@ Wanda: als het al uitwendig kan, zou ik zeker eens gaan voor een echo.

@ Esther: fijn dat alles goed is! Misschien een kerstkindje :).

@ Belladonna: fijn dat het beter met je gaat. Dat je zoveel kan drinken, wat goed. Ik drink normaal de hele dag door water, maar nu is het een gevecht om het binnen te krijgen.

@ Saba: leuk dat we tegelijk zijn. Ik ben heel nerveus, droom elke nacht wel weer iets raars en ben hard toe aan bevestiging. En jij?

Geplaatst

@Sopresa, ik had vannacht ook zo'n hele rare droom. Ik stond vanochtend onder de douche en ik kon hem helemaal terug lopen. Gek hè.

Ligt dat ook aan de zwangerschap???

Dat wist ik niet.

@Zipa, veel plezier vandaag.

@Esther, geniet er maar lekker van. Heerlijk zo'n dagje niets.

Ik zal blij zijn als het weekend is. Vandaag een hele lange dag. 8.15 beginnen (dus 7.45 weg) en om 18.45 klaar (dus 19.00 thuis).

Dat ga ik niet lang meer doen. Hooguit tot de zomervakantie. (5 weken nog tiktaktiktak)

Groetjes

Wanda

Geplaatst

We krijgen een eigenwijs druk kind..... Frummel lag lekker ondersteboven en wat de echoscopiste ook probeerde, draaien ho maar. Was voor de meting lastig, maar uiteindelijk is het gelukt. Alles zit er op en eraan en de kans op een chromosoomafwijking is enorm klein.

Een enorme opluchting, zijn helemaal happy, helemaal na het zien van ons beweeglijke schatje

Later meer

Geplaatst

Lieff, pffff ik ook kan niet wachten!!! Eindelijk morgen onze dag ;)

Zo wanda,dat is een lange dag succes!!

Zipa, wauw,dat is fijn! En nu al lastig ;) was vast fijn om weer te kijken!!

Geplaatst

Zipa, en?en?en?

Esther, ja ik heb goede begeleiding bij mijn burnout, alleen ze is nu op vakantie en merk dat ik haar toch wel mis. Nog twee weekjes en ze kan me weer helpen. Ben nu ook flink aan de studie, aan de ene kant pittig maar aan de andere kant heerlijk. Geeft me weer het gevoel mens te zijn en nuttig te zijn. Alhoewel dat gevoel sinds ik zwanger ben sowieso veel beter is ;-).

Sorpresa, voor jullie dus heel belangrijk de katten goed te leren dat hun kamer dadelijk absoluut verboden terrein is. Onze honden mogen niet in de slaapkamer en dadelijk ook niet in de babykamer, maar honden kun je dat erg makkelijk leren.

Wanda, fijn dat je zoveel bent afgevallen en je kleding nu nog past! Maar idd ook wel leuk om positiekleding te kunnen kopen:-). Succes vandaag met dit warme weer zo'n lange dag! Pppffff op naar het lange weekend!

Esther, lekker genieten vandaag!

Lieff, drinken gaat me altijd makkelijk af, nu soms ook wel wat moeilijker. Maar ik merk dat ik er echt baat bij heb, dus dan doe je het wel.

Lieff en Saba, nog 1 nachtje en jullie mogen weer naar jullie wondertjes kijken! Fijn hoor!

Zou iemand mijn vk datum willen toevoegen? 21-6 (ik werk altijd middels iphone of ipad). Ik hoop ervoor nog een pretecho te kunnen maken, dan kunnen de moeders ook mee. Mijn schoonmoeder kan niet wachten, voor haar het 1e kleinkind.

Ik had positiekleding bestelt, maar dat gaat allemaal weer retour. Had ik kunnen weten. Ik heb gewoon geen S maar ook nu XS en zelfs dan pas ik nog niet alles. Ben ook te klein om zomaar de bestellen, dus ga nu binnenkort naar een winkel met alle leuke trendy merken. Daar maar even flink aan het passen en hopelijk inslaan! Ik pas nog maar een klein beetje van mijn huidige kleding en mijn buikje is bijna niet meer te verbergen. Dus dan gaat het binnenkort toch tijd worden voor positiekleding en het showen van het buikje! :-)

Geplaatst

Jeeee Zipa, van harte! Hahahaha zo braaf als onze baby was, zo eigenwijs die van jullie. Ben benieuwd of dat dadelijk als baby/kind ook zo is of juist andersom hihihihi

Geplaatst

@ Zipa, Gefeliciteerd met weer een mooie echo! Leuk om te zien dat zo'n kleintje nu al zo druk kan zijn. Kun je nagaan hoe snel dat is gegaan van die paar celletjes naar een koprollend kindje!

@ Clau, leuk dat je de eerste spulletjes al hebt gekocht ! Lijkt me wel heel speciaal om te doen!

@ Wanda, ja die hele levendige dromen horen erbij. Ik kan ze me ook precies herinneren als ik wakker ben (of althans de beelden, want verhalen verzin je pas als je wakker bent). Heel bizar verschijnsel! Ik droomde een paar dagen geleden dat ik een kindje al had en die leek heeeeeel erg op een andere baby die ik ken. Vaaaaag maar wel entertaining hoor die dromen! Zolang ze niet te naar zijn...

@ Belladonna, inderdaad dat wordt even trainen! Katten willen júist graag op plekken komen waar ze niet mogen zijn. Dus er valt niet zoveel af te leren helaas. het wordt gewoon een streng deurbeleid en de eerste tijd zullen ze de nachten denk ik doorbrengen op hun (nieuwe) kamer, tot we allemaal een beetje gewend zijn.

@ Saba, Lieff, morgen zijn jullie toch? Spannend weer!

Hebben jullie trouwens ook een overbezorgde man? Ik mag van die van mij bijna niks meer :-( Hij gooit alle chips en koekjes weg!

Geplaatst

Clau, leuk he babyshoppen ;))) ik had al wat gekocht, mevr. ongeduld hihi

Sorpresa, jaaaa wij mogen morgen weer, super benieuwd hoe kleintje er nu uitziet!!! Kan niet wachten, wij mogen gelukkig half 11 in de ochtend al :))

En om 11:20, gesprek ook in het VU maar dan bij de polikliniek. Dus ben benieuwd wat we te horen krijgen.

Ik mag wel alles eten, ook al is het gezond, probeer ook elke dag een vers glaasje jus te drinken en zo in zo 1 stuk fruit. Dus ja dan mogen we toch ook wel een beetje snoepen..... Haha

Alleen mag niet bowlen ( wij doen aan competitie bowlen,nu is het zomerstop) niet meedoen aan sportdag volgende week donderdag ( volleybal ) ma ja ik wil het zelf ook niet. Wil alle risico's vermijden. 2 en een half jaar bezig om dit te mogen meemaken, dan kan ik nu 9 maanden wel dingen laten :)

Fijne avond, wij even lekker naar de pier met mama hond ( puppy's blijven thuis )

Xxx

Geplaatst

Hier ook niet echt een overbezorgde man, maar wel een overbezorgde oma.(Mijn ma)

Ik was op vakantie van de trap gevallen (2 treetjes, maar wel blauw) Nu mag ik van ma geen hakken meer aan.

Ja daaag. Ik loop meestal op hakken van 10 - 12 cm. Nu toch nog altijd rond de 5-6.

Maar gympen komen ook al vaker uit de kast.

Mijn ma zou me het liefst nog 7 maanden in een glazen stolp steken.

Hihihihihi.

Geplaatst

Hahaha Wanda mooi he je blijft toch haar kindje! Mijn moeder heeft ook facebook en als ik daar even niks schrijf of er staat iets wat ze niet begrijpt hangt ze meteen aan de lijn!

Saba ik sport ook even niet hoor, snap wel dat je het even laat. Vind de zwangerschap al aanslag genoeg en daarbij ben ik ook veel te gaar :-S

Geplaatst

Sorpresa, mijn man is altijd erg nuchter en vertrouwt op mij dat ik dat doe wat het beste is voor de baby. Wel let hij er op dat ik mijn groente binnen krijg, daar heb ik nu nl wat moeite mee. Ik vind het nu gewoon niet lekker.

Wanda, ik moet ook afkicken van het op hakken lopen. Maar ja, als het maar engiszins kan helpen bekken problemen te voorkomen dan toch maar op lage hakken lopen en zelfs platte schoenen, heb vandaag maar even 3 paar gekocht want op wat gympen en slippers had ik geen platte schoenen.

Overmatig sporten doe ik ook niet, maar ik loop heel veel met de honden, wil wel op yoga en af en toe rustig op de crosstrainer.

Saba en Lieff, hoe is het met de spanning?

En meiden, lekker aan het genieten van het mooie weer. Nog leuke pinkster plannen?

Wij hebben de uitslag van de combinatietest gekregen, die was erg goed. Downsyndroom kans 1 op 9.500 en kans afwijking chromosoom 13 of 18 kans 1 op 49.000. En dat voor mijn 37 jaar, toch fijn om te weten.

Geplaatst

Super score belladonna!!!!

Ben erg zenuwachtig als ik aan morgen denk, maar het is al snel, alleen nog slapen dan optaan, en we gaan..... Daarna gaan we lkkr shoppen in a'dam. Wat een weer hebben we.... Hihi vanaf afgelopen zaterdag vakantie,vanaf die dag is het super mooi weer:)))))

Geplaatst

Saba en lief, heel veel plezier bij de echo, geniet er van. Wat een leuk begin van het weekend!!

Hier drukke ochtend met 3 loge's wel super gezellig. Moet nu snel opschieten want de oudste moet naar school.

Fijn pinksterweekend

Geplaatst

We hebben een super mooie echo gehad! Kleintje loopt zelfs 2dgn voor, dus ben 10 wkn en 3 dgn :)) hartslag gehoord,167 p/m,prima volgens de arts! En 4CM groot. We zijn in love!!

Geplaatst

Wat goed Saba :-) wordt je dag nog mooier van! weet je wat ik raar vind? Onze kleintjes lopen ook voor maar qua zwangerschapsduur laten ze me gewoon staan.

Geplaatst

Wij hebben de echo ook gehad. Ik ben in de wolken, wat een geweldige baby krijgen we :). Hij was lekker aan het zwemmen. Ik ben 11 weken en 3 dagen en uitgerekend op 11 december.

Wat een wondertje he meiden, ik kan er soms nog niet over uit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden