Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

belladona super een goede echo gefeliciteerd

terry jij veel s6 straks.

jeetje wat wordt er veel geschreven zeg kan het bijna niet bijhouden.

ik heb op dit moment erg veel last van mijn hormonen kan dingen opeens heel zielig vinden.hahaha

kan iemand mij misschin uitleggen hoe ik een banner moet maken ben niet zo heel handig hoor.

Geplaatst

Er is een aantal sites waar dat kan, als je op een van onze banners klikt kom je daar vanzelf terecht (of google op pregnancy ticker). Je kunt op de site kleurtjes etc kiezen en je datum invullen en dan krijg je een code. Die code kopieer je naar je handtekening. Het is een soort link met twee codes erbij.

Geplaatst

terry succes!!!

Meiden wat is het lekker weer hé! Ik kan hier zo van genieten! Nog een uurtje en dan ga ik richting werk, nog 2 late diensten en dan vrij tm dinsdag, heerlijk!

Fijne dag iedereen!

Geplaatst

Zo, nu even reageren op jullie berichtjes.

Esther, morgen jouw dag! Jippie!!! Ik heb ook een lage bloeddruk, naast zout moet ik heel veel water en kruidenthee drinken (eigenlijk iedere zwangere vrouw natuurlijk wel 1.5 tot 2 liter per dag). Dus ik doe mijn best, een sapje ofzo is natuurlijk veel lekkerder.,,

Ja, is dat leuk een zwangerschaps tijdschrijft? Hm ook maar eens eentje halen. En waarom niet lachen? Dat geeft toch juist aan dat je er goed in bent gaan geloven, in jullie baby? Mooi hoor! En ook nog een leuk weekend voor de boeg, top!

wat betreft die extra pauze, als alle vrouwen dat bij jullie denken, de anderen redden het dus moet ik het ook..., goed luisteren naar je lichaam en als je die extra pauze wel neemt is dat geen zwakte maar juist een kracht. Hierdoor is de kans dat je kan blijven werken natuurlijk groter en heb je zelfs kans dat de uren die je werkt effectiever zijn doordat je rust genomen hebt.

Wanda, en natuurlijk genieten van het mooie weer tijdens t pinkster weekend!

Wij willen ook graag weten wat het wordt, is idd wel makkelijker. Maar gaan het zeker voor onszelf houden! dus ook niet hier.

Zipa, minder dat je niet zo'n fijne leidinggevende hebt. Zelf ben ik manager, maar wist ook niet van de extra pauze rechten van zwangeren af. Vind ik zo slecht, ik ben geen HR gespecialiceerde. Ik ben manager en moet veel kennis hebben op mijn vakgebied, vind het zo slecht dat je dan niet door de afdeling HR gewezen wordt op dit soort rechten. Ik werk in een hele grote organisatie. Nou in het vervolg leg ik die mogelijkheid keurig voor aan mijn medewerkers. Ik ga er vanuit dat ze daar geen misbruik, maar gebruik van maken.

Zipa, Hoe voel je je verder?

Sopresa, ach ja inderdaad niet leuk maar ook schattig tegelijkertijd van je oma ;-)

Wanneer denken jullie aan het kamertje te beginnen? Vind ik zelf nog wel een hele stap. Ik vind het al heel moeilijk om iets voor de baby te kopen, om een babywinkel in te lopen.... Maar ga het binnenkort wel doen hoor! Maar.....

Saba, goed te lezen dat het goed met je gaat!

Lieff, haha ja we zijn lekker op dreef met zn allen. Echt een super leuk actief forum! Hoe voel je je?

Clau, tsja die hormoontjes he? Ach, lekker laten gaan. Niet opkroppen, maar er zelf een beetje trots op proberen te zijn. Maak je niet iedere dag mee, toch? Zwanger zijn.

Terry, en? En? En?

Wij hadden gisteren een pittige, mooie dag. Was toch wel weer nerveus voor de echo. De dame in het VU nam er gelukkig alle tijd voor. Ons kindje was heel braaf en lag perfect voor de nekplooimeting. Af en toe draaide de baby wat om, maar lag toch het liefste lekker op zijn rug in mijn baarmoeder. Beentjes en armpjes gingen alle kanten op. Zover mogelijk is alles even bekeken. De hersentjes, het hartje, de maag, de beentjes, voetjes, teentjes etc. Ook was duidelijk dat de blaas werkte en de buik dicht is, mooi om te zien allemaal. Echt steeds meer baby maar dan 6,3 cm groot. Daarna belde de vk of we gisteren konden komen. Manlief was vrij, dus dat kwam goed uit. Dus hebben meteen de intake bij de vk gehad. S' Avonds hadden we al de voorlichting van de vk staan, een groep van 36 mensen die het algemene verhaaltje van de vk aanhoorden. Prima sessie, maar 95% wisten we al. Einde van de avond wel helemaal op. Al die indrukken, al die informatie en boven alles, ik ga er nu eindelijk echt in geloven. Mijn gevoelens zijn in de war, willen dit kindje lief hebben, blij en gelukkig zijn ze proberen de angst en het verdriet te verdringen. Maar de strijd is nog niet helemaal klaar, maar eindelijk aan de gang. Ik durf eindelijk te denken, ik word mama! Nee, ik ben mama van het lieve, kleine kindje in mijn buik!!

Geplaatst

Goedemiddag allemaal!

Ik dacht ik kom even kijken of er al nieuws is van Terry maar ze houdt het spannend!

Wat een heerlijk weer he, echt om vrolijk van te worden! In mijn werk zijn er geen avond- of nachtdiensten dus helaas ga ik veel van dit mooie weer missen. Gelukkig ben ik morgen vrij!

@ Belladonna: Ik heb geen idee wanneer we aan de babykamer beginnen. Denk zelf met 20 weken ofzo. Voor die tijd moeten we voor de katten een nieuwe plek bedenken. De 'babykamer' is namelijk al 4 jaar van onze 5 katten en die moeten eerst wijken... Dan alles strippen, schoonmaken en luchten... We hebben af gesproken dat we als de 12 weken echo goed was, dat weekend naar een enorme babyzaak gaan om te kijken wat er allemaal bestaat. Tot die tijd schaf ik niks aan, vind ik toch de goden verzoeken ofzo...raar want ik ben eigenlijk heel nuchter!

Echt fijn dat je er nu in kan gaan geloven, en genieten he!!

Ik ben nog steeds best wel onzeker, nu bijna een week na de laatste echo begint het weer te knagen. Koppige gedachten! Vandaag kreeg ik een doppler binnen, meteen even geprobeerd maar naast het rustgevende geluid van mijn eigen hartslag geen kindjes te bekennen natuurlijk. Best logisch met 9 weken hihi maar ja nieuwsgierig en geen geduld...

Ladies, geniet van het mooie weer! Ik ga later nog wel precies bijlezen maar moet nu even een middagslaapje geloof ik...

Geplaatst

Nog geen nieuws van Terry.....

Wij gaan ook pas met ong 20 weken de babykamer maken denk, of mischien met 15 weken, dan weten wij ook wat het wordt :))) ik deel het wel met jullie,van ons mag iedereen het weten, behalve de naam, die houden we geheim voor iedereen!!

Heerlijk weer, wij hebben geluk!! Vanaf afgelopen zaterdag 10 dgn vrij, en vanaf toen mooi weer, lekker hoor!!

Vandaag hoofdpijn pffff ma ja als dat het enige is, nog maar 2dagen en weer echo joehoeee, ik heb het hartje gister duidelijker gehoord als de vorige keer, was gelijk gerust gesteld!!

Mischien vanavond weer even luisteren.

Ik heb wel al wat gekocht, vond het heel leuk om wat te kopen!!! Ik maak me niet druk, tuurlijk ben ik ook af en toe bang, maar ik geniet wel en dat is heel belangrijk, al die onzekerheid is zonde, we moeten genieten!!!!

Fijne avond!!

Even voorstellen :

saba26 - 27 jaar - 1ste kindje - 2e ICSI - 4e tp

Sorpresa - 27 jaar- 1ste kindje - 1e ICSI (na IUI's en 1 IVF) - 1e tp

Belladonna - 37 jaar - 1ste kindje - 3e IVF/8e Cryo

clau75 - 36 jaar - 2de kindje - 2e ICSI

terrybrouwer - 33 jaar - 1 ste kindje - ecd poging 5

Zipa - 38 jaar- 2e kindje - 1ste IVF- 1ste cryo

EDR - 31 jaar - 1e kindje - 6 icsi behandelingen gehad, nooit zwanger, nu spontaan zwanger

Lieff - 33 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Wanda - 32 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Controle / afspraken :

terrybrouwer - 26 April(1 kloppend hartje) - 22 Mei echo -

clau75 - 1 Mei (eerste echo)(1 kloppend hartje) - 11 Mei echo - 13 Juni gynaecoloog -

Sorpresa - 2 Mei (eerste echo)(2 kloppende hartjes) - 16 Mei echo - 31 mei combinatietest - 13 juni 12w echo

saba26 - 4 Mei (eerste echo)(1 kloppend hartje) - 25 Mei echo + gesprek welke onderzoeken - 22 Juni (dokter papa geslachtsbepaling) -

Belladonna - 16 April (eerste echo)(1 kloppend hartje) - 7 Mei echo - 21 Mei echo -

Zipa- 23 april (eerste echo)(1 kloppend hartje) - 10 mei intake+ echo- 24 Mei Echo

EDR - 2 mei (eerste echo) (1 kloppend hartje) - 23 mei intake + echo

Lieff - 25 mei (2e echo)

Wanda - 15 mei (eerste echo, 1 kloppend hartje) -13 juni (2e echo)

Uitgerekend op :

Belladonna - 01-12-2012

Zipa - 02-12-2012

Lieff - 10-12-2012

terrybrouwer - 13-12-2012

clau75 - 16-12-2012

saba26 - 20-12-2012

Sorpresa - 24-12-2012

Wanda - 24-12-2012

EDR - ????

Heb even bij mijzelf de datum 22 Juni toegevoegd, had ik nog niet gedaan. Maar die datum staat al gepland dus. Was nog net optijd om voor die dag een afspraak te maken, het is erg druk bij dokter papa volgens mij!!

Geplaatst

@ Sorpresa, hier nog iemand die niet van het heerlijke weer kan genieten. Morgen werken tot 14.00 uur dus daarna nog even lekker mijn hangmat in met mijn e-reader denk ik.

Gisteren kreeg ik van mijn vriendin / verloskundig haar reserve doppler. Met de waarschuwing dat je pas bij 12 /14 weken iets hoort.

Toch proberen natuurlijk...... en idd helaas. Geen paniek gevoel hoor.

Wij zijn na de 8 weken echo samen met mijn schoonmama naar Eindhoven gereden.

Mijn schoonmoeder wordt voor de 3e keer oma (2x bij mijn schoonbroer) maar is nog nooit meegeweest.

Nu konden we haar naar alles laten kijken, wij ook alvast wat loeren en ons niet druk maken als we straks gaan kopen.

Dan hoeven we haar niet mee te nemen. Mochten we jongens/ meisjesspul willen kopen.

Groetjes

Wanda

Geplaatst

Hallo,

Een super e ho. Baby was aan het zwaaien. Zo leuk. Ben echt super blij! De uitgerekende datum is nu 10-12

Nu al 11 weken en 1 dag. Gaat lekker snel.

Zo eerst Wat eten en straks een uitgebreid stukje!

Geplaatst

Jeeee, goed zo Terry! Van harte!

Wel een grote sprong trouwens ;-). Is dat te verklaren?

Zelf loop ik ook 2 dagen voor, maar dan val ik van het december bankje af haha dus dat doe ik maar niet...

Geplaatst

Terry, super!!!! Zo gaan die 9 maanden wel lekker vlot hè!!! ;-)

Ik kom later terug voor uitgebreidere reacties

Geplaatst

Zo tijd voor een langer stukje.

Lief, ik ben nu gelijk met jouw! Jij mag vrijdag kijken spannend.

Zipa, jij mag donderdag. Wat fijn dat jij de 12 weken al voorbij bent!

Esther, morgen weer kijken, ga je er nu Wat ontspannener heen. Ik hoop het voor je. Ik moest een half uur wachten had het niet meer. Daarna nog de i take en Toen pas de echo. Wilde al meteen op het bed springen maar helaas.-??

Beladona, Wat bijzonder dat alles er al aan Zit en het kindje al bijna compleet is. En Wat zeg je dat mooi mama worden van dit lieve kindje!!we worden ec mama!

Wanda, jammer dat je het hartje niet hoorde, gelukkig kan je het goed relativeren. Zou niks voor mij zijn.

Saba, Wat bof jij met dat mooie weer, balen van die hoofdpijn. Spannend weer een echo, maar ooh zo leuk als die kleine naar je zwaait.

Clau, hoe is het met jouw.

Vandaag was echt super, vooral omdat je nu echt een kindje ziet. Ineens is het echt dit is ons kindje. We waren allebei ontroerd. Volgende week maar kraamzorgen kdv regelen. Werk zelf in kinderopvang dus dat is makkelijk.

Iedereen veel geluk deze week en geniet van het mooie weer

Knuffel van mij

Ooh ja heb een onhandig tablet dus sorry als worden door elkaar staan

Geplaatst

he hallo terry helemaal super een mooie echo.die wurm van ons ligt een week voor vind dat best raar want we weten precies wanneer de bevruchting was , we hebben wel een morula tp gehad misschien dat dat mee speelt.

esther heel veel s6 morgen.en geniet ervan.

hier nog steeds erg moe en vandaag erg emotioneel kan om alles huilen en me overal druk om maken. normaal ben ik heel rustig. manlief kan er wel om lachen.

ik was helemaal in tranen omdat ik vergeten was de schouders van dochterlief in te smeren terwijl ze de wandelvierdaagse loopt. ik maar huilen hoe kan ik er straks dan voor twee zorgen als ik dit al vergeet.ik dacht dat ik mijn moeder kon weg brengen.

wij hebben er voor gekozen om geen combinatietest te doen. we laten het toch niet weg halen en volgens de gyn zien ze 9 van de 10 gevallen ook wel met de twintig weken echo.

Geplaatst

Terry fijn zeg een mooie echo!!! geniet ervan!

Clau dit klinkt wel erg lief hoor, die tranen van jou!

even kort...

Late dienst ging niet. Ik ben te moe en te duizelig, ben op het werk weer onderuit gegaan. Gerard heeft me opgehaald. Nu lekker slapen en morgen ook maar niet werken. Daarna ben ik vrij t/m dinsdag, hopen dat het dan weer wil. Misschien was het ook wel een beetje te warm op het werk (temp. is gemiddeld 26 graden en dan met je uniform aan op die zalen staan is geen succes).

Vandaag bij de internist erg gerustgesteld wb de risico's die ons kindje zal lopen. Wat lichamelijke beperkingen verwacht ze geen gekke dingen, wel moeten we er rekening mee houden dat het IQ van ons kindje ongeveer een zeven punten minder zal zijn dan het anders zou zijn geweest als mijn schildklier goed zou zijn geweest. Nou ja, geen probleem hoor! Ik ben zelf ook geen hoogvlieger en ben er ook gekomen dus...

Morgenochtend naar de vk, hopen dat ik weer een echo krijg.

Voor nu weltrusten allemaal...morgen reageer ik uitgebreider!

Geplaatst

Wat een hitte hè, wel lekker hoor, maar niet als je moet werken. Heb een volle werkdag erop zitten, daarna is het altijd stressen op dinsdag, want dochter moet trainen. Heb mijn power-nap gemist en heb nu knallende koppijn bleeh. Morgen gelukkig vrij. Hopenlijk is het vakantiegeld dan binnen, kan ik wat kleding en bh's halen, want het begint nu toch wel te groeien, anderen beginnen het ook al wel te zien.

Vandaag vertelde een collega dat hij papa wordt, baby wordt 2,5 week later dan ons ijsbeertje verwacht, helemaal leuk dus.

Overmorgen de echo voor de nekplooimeting. Ik kijk er erg uit naar de echo zelf, heerlijk ons frummeltje weer zien, sta er lekker positief in, alleen vind ik het wel spannend wat de uitslag zal zijn.

@ Esther, hier ook 1 met standaard een wat lagere bloeddruk, merk het vooral nu met het warmere weer. Dus morgen maar weer extra dubbelzout drop halen en bouillonnetjes. Hou je jezelf wel even een beetje in de gaten???!!! Komt je bezoek aan de VK dus op precies het goede moment morgen!

@ Sorpresa, gelukkig blijf je er wel rustig onder, want idd 9 weken is ook wel wat vroeg. Misschien kun je volgende week bij de echo navragen hoe hoog je baarmoeder ligt, zodat je op precies de goede plek zit, het luistert namelijk heel nauw, bijna milimeterwerk.

@ Saba, helemaal goed, lekker genieten nu!!!

@ Wanda, had je je vriendin nog gevraagd waar je nu ongeveer zou kunnen/moeten luisteren?

@ Clau, die achterlijke hormonen ook hè

Wij doen wel de combinatietest. Niet omdat we het weg zouden willen halen, maar mij lijkt het prettig al wat voorbereid te zijn, mocht er een verhoogde kans zijn.

@ Terry, mooi hè zo'n ieniemieniemensje. Hier heb ik me gister aangemeld voor kraamzorg. Ik ga proberen, of in ieder geval vragen, of ik dezelfde kraamhulp kan krijgen die ik bij mijn dochter ook had, zij was namelijk zoooo lief en leuk, voelde me erg prettig bij haar.

Opvang heb ik al, de gastouder waar mijn dochter ook heen gaat.

@ Bella, ja héél erg vervelend, in de periode dat ik begonnen ben met dat participatietraject en weer aan het opbouwen ben, heeft hij geen 1 keer betrokkenheid getoond door te vragen hoe het gaat. Laatste gesprek is eind februari geweest, terwijl ik nog niet volledig werk nu....... Maar goed, lang ellendig verhaal waar ik hem volgende week op aan ga spreken.

Verder voel ik me over het algemeen goed, moe dat wel, maar als dat alles is..... Moet wel mijn energie iets beter gaan verdelen op de dag en mijn rust pakken.

Wij hebben 3 weken geleden al een optie genomen op een kinderwagen hihi. We gingen gewoon even lekker rondstruinen en daar stond de kinderwagen precies zoals we in gedachten hadden. Ook qua prijs helemaal goed, alleen gaat hij uit de collectie en er waren er nog 5 in totaal bij alle vestigingen..... Dus ja toch maar erop gewaagd en gister de bestelling bevestigd hihihi.

Voor het kamertje gaan we op MP kijken. Ben ik nu al mee bezig en zodra we iets zien wat exact zo is wat we willen en wat binnen het budget valt dan gaan we er gewoon voor.

Ik ga geloof ik zo mijn bedje opzoeken, ben kapot!

Geplaatst

@ Terry: wat fijn dat alles goed is!

@ Clau: ook zo super emo haha. Ik ook hoor. Soms wat minder, maar zou overal om huilen.

@ Esther: vervelend dat je zo duizelig bent. Gaat het nu weer beter? Denk dat je niet zomaar een echo krijgt bij de vk, moet je toch aanvragen?

@ Zipa: wat leuk dat je al een kinderwagen hebt. Welke is het?

Geplaatst

Als ik heel rustig ga staan en beweeg dan gaat het prima hoor!

Als het goed is krijg ik vandaag een termijn echo...mn omdat ik niet weet wanneer ik zwanger ben geraakt

Geplaatst

Dank je! Stom hé maar ik vind het gewoon weer spannend.

We gaan om kwart voor tien weg. ben om half elf aan de beurt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden