Ga naar inhoud

Wachtbankje december


Kitje

Aanbevolen Berichten

@Onzefamilie O wat lief dat je dat aangeeft. Eff een kort berichtje op dit moment heeft mijn man vanwege ons trouwen en zijn verjaardag en even afleiding zoeken van onze eerste (mislukte) poging afgelopen woensdag een ticket geboekt naar Istanbul. Hier sla ik altijd mijn edelstenen in zodat ik weer aan de slag kan. Ik ben er nog tot zondag dus als je wilt kan ze heel goedkoop mee nemen.

Vanuit Turkije groetjes en heel veel zon ☀️ voor jullie allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kitje @Marsukar @Onzefamilie Ik heb van de week voor het laatst bloed geprikt. Het hcg was 6, dus het is er allemaal uit. Ik had diezelfde dag het gevoel alsof ik een eisprong kreeg.... Dus zo een anderhalf week na de miskraam een eisprong. Lijkt me heel vroeg, maar er is een kleine kans dat het mogelijk is. Zodra ik menstrueer moet ik beginnen met de pil voor ongeveer 2 weken en daarna een medicijn waarvan ik de naam niet meer weet. Ik denk dat als de menstruatie deze maand gewoon doorbreekt dat ik in april al terecht kan voor de tp. 

Ik voel me voor de rest prima, een beetje moe nu ik weer "fulltime" bezig ben met stage en school. Maar voor de rest voel ik me echt goed. Vandaag even een grote schoonmaak dag in huis. Dus ik ga daar gauw weer mee verder 😄 

Ben blij dat het goed gaat met jullie 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geniet er lekker van @LouLou1980 even de zinnen verzetten en wat quality time met je man.

Wat fijn @Nora90 dat alles er nu uit is, dan kun je weer verder.
Je zit anders ook zo maar in die wachtstand waar je niks mee kunt he?
Zou wel heel tof zijn als jij je tp in april zou kunnen hebben, dan lopen we met zijn allen weer in de pas richting zwanger bankje 😃
Goed te horen dat je je verder weer goed voelt. 👍

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-3-2020 om 20:18, LouLou1980 zei:

@Onzefamilie O wat lief dat je dat aangeeft. Eff een kort berichtje op dit moment heeft mijn man vanwege ons trouwen en zijn verjaardag en even afleiding zoeken van onze eerste (mislukte) poging afgelopen woensdag een ticket geboekt naar Istanbul. Hier sla ik altijd mijn edelstenen in zodat ik weer aan de slag kan. Ik ben er nog tot zondag dus als je wilt kan ze heel goedkoop mee nemen.

Vanuit Turkije groetjes en heel veel zon ☀️ voor jullie allemaal!

Lieve @LouLou1980

wat heerlijk, zou ook wel willen maar centjes hebben we niet. Ik zoek alleen bloedkoraal steenen kralen hihi de rest heb ik gelukkig al.binnen

 

En groetjes uit nl het is hier heerlijk genieten hoor gisteren een vuur in onze vuurpit even gewoon genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Nora90 zei:

@Kitje @Marsukar @Onzefamilie Ik heb van de week voor het laatst bloed geprikt. Het hcg was 6, dus het is er allemaal uit. Ik had diezelfde dag het gevoel alsof ik een eisprong kreeg.... Dus zo een anderhalf week na de miskraam een eisprong. Lijkt me heel vroeg, maar er is een kleine kans dat het mogelijk is. Zodra ik menstrueer moet ik beginnen met de pil voor ongeveer 2 weken en daarna een medicijn waarvan ik de naam niet meer weet. Ik denk dat als de menstruatie deze maand gewoon doorbreekt dat ik in april al terecht kan voor de tp. 

Ik voel me voor de rest prima, een beetje moe nu ik weer "fulltime" bezig ben met stage en school. Maar voor de rest voel ik me echt goed. Vandaag even een grote schoonmaak dag in huis. Dus ik ga daar gauw weer mee verder 😄 

Ben blij dat het goed gaat met jullie 😄 

@Nora90

hey, wat fijn dat het eruit is. Dat had ik dus ook dacht ook de eisprong maar waarschijnlijk  is het je hormoonhuishouding die terug schakelt.

Ik doe nu testen elke dag voor ovulatie kijken wat mijn lichaam doet. Hoor als ik mijn redelijke cyclus heb ze pas in 3 dagen te hebben de eisprong. We wachten af 

Dat moe houd een paar weken aan tot je hcg en hersenen samen werken weer. Ik ben ook nog rete moe. Maar kop op we houde  elkaars hand vast en gaan met volle moed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het allemaal wel zijn gangetje 

Voortuin onkruid uit de tegels en alles weer aan kant 👌

Moestuin 100vierkante meter alles weer klaar voor zaaien extra geschoffeld en houtsnippers geplaatst 👌

En ja hoor achtertuin is nu ook zo ver klaar dat we niet veel meer hoeven te doen.

Nu gaan we beginnen in huis,want tja ik moet toch wel wat te doen hebben hahaha grapje.

 

Nou ik ben mijn eisprong maar gaan tracken, want ik blijf de krampen onderrug en buik hebben. Dat maakt het niet prettig. 

Wie weet krijg ik dan meer overzicht in alles. Geen diee maar die testen had ik nog dus ach waarom.niet hahah.

Vandaag gaan we maar eens wat rustiger aan doen. Lichaam te veel gedaan. Mijn slechte rug, en mijn heupen vinden me even  niet meer aardig. 

Ben best bang, want door mijn rug en heupen heb ik soms.uitval. het is zo pijnlijk en maakt mij bang. 

Maar we gaan door.

 

@Kitje

 

Daar jij op mijn verjaardag vliegt, heb ik wel 1 eis hehehhehe. Zodra je land in letland, moet je een rondje draaien gewoon waar je staat.

Hahaha dat brengt geluk, met de klok mee dan he

 

IMG-20200307-WA0021.thumb.jpeg.d6c460b3f921273e9d4a6d2a538cbc54.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed bezig @Onzefamilie 👍
Tuin ziet er super uit!
Wat ga ja allemaal zaaien in je moestuin?

Ik moet hier alles nog doen met de tuin, gaat hem niet worden denk ik voor de tp want komende week heb ik druk weekje.
Misschien het volgende weekend als het een beetje weer is...

Gister was het hier mooi weer, zonnetje, graadje of 12, was heerlijk.
Vandaag weer opnieuw regen...  😕
Ben die regen zo beu.

Oh, haha, rondje draaien, dat wordt in het vliegtuig dan... Want als ik ga staan ben ik in Letland...
Dus in het gangpad dat rondje draaien dan? Of als ik op de luchthaven ga wandelen? 😃

Hier verder weinig te melden, in de wachtbank tot de tp...
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Kitje zei:

Goed bezig @Onzefamilie 👍
Tuin ziet er super uit!
Wat ga ja allemaal zaaien in je moestuin?

Ik moet hier alles nog doen met de tuin, gaat hem niet worden denk ik voor de tp want komende week heb ik druk weekje.
Misschien het volgende weekend als het een beetje weer is...

Gister was het hier mooi weer, zonnetje, graadje of 12, was heerlijk.
Vandaag weer opnieuw regen...  😕
Ben die regen zo beu.

Oh, haha, rondje draaien, dat wordt in het vliegtuig dan... Want als ik ga staan ben ik in Letland...
Dus in het gangpad dat rondje draaien dan? Of als ik op de luchthaven ga wandelen? 😃

Hier verder weinig te melden, in de wachtbank tot de tp...
 

@Kitje

 

Onze waslijst is als volgt, we hebben 6 by 3 meter al aan aardbeienveld , dan rabarber, bieten, sperzibonen,  spruiten, zomer en winter prei, paprika, tomaten, brocoli, mais, boerenkool, ijsbergsla en gewone sla. En andyvie, hete pepers, owjaa komkommers

 

Dat is de waslijst, dan hebben we thuis , druif, aalbes,framboos,braam, en alle kruiden 

En rondje draaien als je geland bent op de luchthaven .. heheh zal je ook aan het lachen maken. 

Was heerlijk tuin weer gisteren,vandaag een slechte dag. Lichaam protesteerd mega 

Lekker relaxen

Tip voor onkruid vrij maken tuin na het onkruid wieden even strooizout op de randen vannje tegels doen zodra het regent wast het weg, maar dood gehele wortel van onkruid.

Scheelt  hoop chemicaliën,

 

20200308_080543.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit @Onzefamilie jullie kunnen strakjes lekker gezond biologisch groente en fruit eten.

Bedankt voor de tip voor het onkruid, ga ik zeker uitproberen. Vooral dat tussen de stenen uit peuteren heb ik zo een hekel aan. 

Heb al vanalles geprobeerd. Azijn, onkruidverdelger, verbranden, niks helpt, komt steeds weer terug 😞

Wat fijn dat je een smiley had vanmorgen, kun je ook weer van start.

Binnenkort voor jou ook tp dan. 🙂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Fijn om jullie goede berichten te lezen. 
Ik heb vandaag de 11 weken echo gehad. Hij/zij is goed gegroeid. We hebben ook het hartje gehoord. 159 per minuut, dus die wil wel 😃. Toch besloten om de nip test te doen. Meer omdat het er is en je wellicht toch spijt kunt krijgen als je het niet hebt gedaan. Met de nipt komt er een ja of nee uit en geen percentage. Vind ik ook wel fijn. Mocht er wel iets aan de hand zijn dan kunnen wij ons erop voorbereiden. 
Voor nu zitten alle armpjes, beentjes, handjes en voetjes eraan. Verloskundige was zeer tevreden, dus voorlopig hoeven wij niet meer naar het ziekenhuis. Heel fijn. 
Uiteraard blijven mijn duimen voor jullie draaien. Zou echt geweldig zijn als jullie straks lekker naast mij komen zitten!! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat fijn @Marsukar bijzonder is dat he? Als je het hartje hoort.
Een klein sneltreintje is het dan, 159 is top, volgens mij moest het zo rond de 160 zijn meen ik mij te herinneren, maar iets erboven of er onder mocht ook nog wel.
Fijn dat alles goed met je kleintje is.
11 weken alweer, jeetje... Wat gaat het vlug!
Snap wel dat je die Niptest laat doen, ik zou dat ook laten doen hoor.
Die enge testen niet, maar nekplooimeting en niptest wel.
Idd wat jij zegt, dan kun je je voorbereiden just in case en niptest is met bloed afnemen dacht ik toch?
Was vast genieten vandaag, die kleine te zien en te horen 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker bijzonder om te horen. Nog steeds onwerkelijk hoor. Dat dit gewoon in jou groeit.
Ja klopt is met bloedafname. Laat ik nou echt bang zijn voor naalden. Maar goed gelukkig heeft het hele traject er al voor gezorgd dat ik er iets beter tegen kan dan voorheen 😬. Qua hartslag lees je op internet dat het kindje, met deze hartslag, vaak een meisje is. Wel grappig hoor om die bakerpraatjes te lezen. Ook omdat ze op verschillende sites contra kunnen zijn 😂. Maar toch leuk om te lezen. Je bent er toch mee bezig.

Trek jij het wachten nog een beetje @Kitje? Volgende week vlieg je gewoon.. Spannend hoor! 
Ook echt fijn om te horen dat het bij onzefamilie en nora90 weer de goede kant op gaat. Straks allemaal weer op het wachtbankje en daarna hopelijk allemaal door naar het roze wolkje 🤞

aangepast door Marsukar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ja, dan is het wel kak ja als je bang bent voor naalden @Marsukar
Niet echt handig als je jezelf hebt moeten prikken (of deed je vriend dat? 😂)

Ja, het wachten lukt best, lig alleen wel in de stress over dat stomme Coronavirus...
Straks mag ik niet weg om een of andere k.. reden ofzo.... 🤬

Vandaag de helft betaald van de behandeling, de andere helft moet als ik daar ben.
Ook maar eens gevraagd hoe het gaat met de donor, volgens hen gaat het prima en gaat alles volgens planning.
De 15e is de punctie, dat is zondag al...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deed het prikken zelf. Viel op zich wel mee. Eerste keer was het ergst. Op een gegeven moment raak je er toch aan gewend ofzo. Vind het ook anders dan bloed afnemen. Dat gevoel vind ik zo naar.. Maar goed als het moet dan moet het maar.. Het is voor een goed doel. 

Ach ja.. Dat rotvirus. Zou toch wat zijn als dat ervoor zorgt dat het nu niet door kan gaan. Is er dan wel een plan B? Vriezen ze dan de eitjes die bevrucht zijn in? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel stoer hoor dat je het dan toch zelf durfde, het prikken.
Je raakt er idd aan gewend.
Ik ben niet bang voor naalden, maar vond dat prikken bij mezelf ook wel een beetje gek.
En idd, het is voor een goed doel en bij jou heeft het ook het gewenste resultaat bereikt 😃

Ja, dat rotvirus houdt me dan op die manier wel bezig.
Met angst en beven zie ik dan weer nieuwe besmettingen en ik woon ook nog eens in het foutste deel van NL en vlieg ook vanaf Eindhoven ook nog....
Vooralsnog is er nog geen probleem, maar ja, het duurt nog wel 10 dagen en dan kan er veel veranderd zijn ineens.
Hoorde op het nieuws al dat iedereen in Brabant maar thuis moet werken deze week....
Het is van de gekke.

Nee, er is geen plan B.
Ik heb er eerlijk gezegd ook niet over gesproken en de kliniek ook niet.
Ga ook geen slapende honden wakker maken liever.
Ik ben ook niet ziek en niet in Italie geweest ook, dus ik ga er maar gewoon positief vanuit dat het virus mij overslaat.

Denk dat als ik echt niet weg zou mogen om dat virus dat ze de emmy's invriezen en op een later moment terug plaatsen.
De donor is ook met behandeling bezig, die kun je niet zomaar ff zeggen, oh, nee, gaat niet door.
Eitjes zullen er toch uit moeten ook.
Ik hoop er maar gewoon het beste van, meer kan ik niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marsukar

Wel heel slim die test is maar een boedtest niks meer niks minder.  Want alles zodat je goed voorbereid bent. En ja hartslag geeft aan meisje of jonge jongen zit 140 150 meisje erboven, wetenschappelijk zeggen ze dat dat klopt, omdat een meisje meer hormonen aanmaakt in foetus waardes. 

Of het klopt weet je met 20 weken hahaha.

 

@Kitje

nou dat virus houd ons ook in de ban hoor.  Want daar ik erg vatbaar ben voor luchtweginfecties, en onze zoon ook.

Snap je angsten. Desnoods een mondkapje dragen op het vliegveld in in vliegtuig. Baad het nirt schaad het ook niet.

Maar ga zo snel allemaal de tijd vliegt. Jij straks op wachtbankje met een emmy in buikje, marsukar  met een baby van dan 12 weken in buikje. Nu is het aan nora loulou en ik zei de gek om jullie gezeldschap te brengen.

 

 

@

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat klopt niet hoor @Onzefamilie mjjn zoon had ook altijd een hartslag van rond de 160 toen die in de buik zat 😁

 

Ik ben niet bang voor dat virus, ik ben gezond en val niet in risico groepen, mijn zoon ook niet, ik laat mijn mening over de massa hysterie die eromheen hangt achterwege....

 

Waar ik 'bang' voor ben is dat mijn reis niet door zou gaan daardoor omdat Italie bijvoorbeeld op slot zit, wat nu als NL volgende week op slot moet? Dan ben ik mooi in de aap gelogeerd... 😕

 

Bij de gyn nu in de wachtkamer voor de echo om bms te laten meten.

Strakjes ff doorgeven aan kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels thuis van de echo.
Mijn bms was 8,4 mm volgens de gyn hier in NL was het goed (maar heb dat altijd goed gehad).
Ze zei dat het minimaal 7 moest zijn en daar zit ik nu al ruim boven. 😃

Heb het fototje door geappt aan de contactpersoon en de dokter in Riga.
Ik kreeg vrij vlot een berichtje terug dat het zeer goed was en dat ik verder mocht gaan met de meds volgens protocol.
Dus dat is fijn.
So far so good 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kitje zei:

Inmiddels thuis van de echo.
Mijn bms was 8,4 mm volgens de gyn hier in NL was het goed (maar heb dat altijd goed gehad).
Ze zei dat het minimaal 7 moest zijn en daar zit ik nu al ruim boven. 😃

Heb het fototje door geappt aan de contactpersoon en de dokter in Riga.
Ik kreeg vrij vlot een berichtje terug dat het zeer goed was en dat ik verder mocht gaan met de meds volgens protocol.
Dus dat is fijn.
So far so good 😊

@Kitje

 

Blij dat goed is, nou de mass histeria ik snap het wel. Voor mensen die dus wel vatbaar zijn.

Ook voor ons hoor want dan word ook onze tp uitgesteld als we op slot gaan.

Het is helaas niet anders, het virus neemt zijn beloop. Erg jammer dat alleen mensen zeggen het is maar een griepje. Dat is het dus niet 

 

Maar goed we duimen dat jij mag vliegen,  niet ziek worden en straks allemaal blije buikjes hebben.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zou superbalen zijn als het uitgesteld wordt.
Keep our fingers crossed dat we gewoon onze planningen kunnen aanhouden... 🤞

Vooralsnog hier niet ziek, hopelijk blijft dat zo.
Want we willen toch allemaal wel volle buikjes de komende tijd... 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

hoe is het met jullie? Nu dat Corona virus zo’n impact heeft, ben ik toch benieuwd of jullie er wellicht ook last van krijgen? Merkt toch dat meer op slot gaat. Vluchten en wellicht straks ook wel ziekenhuizen. 

aangepast door Marsukar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2020 om 16:22, Kitje zei:

Ja, zou superbalen zijn als het uitgesteld wordt.
Keep our fingers crossed dat we gewoon onze planningen kunnen aanhouden... 🤞

Vooralsnog hier niet ziek, hopelijk blijft dat zo.
Want we willen toch allemaal wel volle buikjes de komende tijd... 😃

@Kitje @Marsukar

 

Nou ik ben der bang voor word uitgesteld. W at ik nu begrijp.

Ze gaan ook vliegverkeer neerleggen. Alle niet belangrijke ingrepen(ivf is niet levensbedreigend) die worden al opgeschort.

Dat weet ik door mijn fam mijn moeder heeft galstenen dat mag niet  doorgaan. Mijn andere vader operatie  miniskus, ook die is uitgesteld. 

 

Dus zie het al wat somber in. Heb vanmorgen  gemaild naar de verpleegkundige afdeling. Gewoon om te vragen hoe nu verder. 

Maar zoals nu voorstaat word het minimaal nog 1 keer ongesteldheid  uitgesteld waarschijnlijk  2 keer dus ruim 3 maanden wachten voor eventueel wel weer te kunnen.

Ik wacht nog de artsen af. Maar heb al best zitten huilen. Maarja we gaan door.

Houd je veilig allemaal 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, dat is wel superbalen zeg @Onzefamilie 3 maanden is wel echt superlang om uit te stellen. Ik.kan me goed voorstellen dat je verdrietig bent nu, vind het heel erg voor jullie... 

 

Hier is nog onduidelijk @Marsukar er is vanuit de kliniek nog niks gekomen aan berichten dat het mss niet door zou gaan, vliegverkeer naar Riga ligt ook (nog) niet stil, dus ik probeer positief te blijven en dat het door gaat.

 

Ik ben al zo ver nu, zondag punctie bij donor en maandag moet ik utro en duphaston erbij gaan gebruiken, ik ga maar gewoon verder ermee en dan zie ik wel.

 

Voor zover mij bekend is er in Letland geen Corona gespot, dus ik blijf hoop houden dat ik kan gaan.

Keep the fingers crossed... 🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden