Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Kitje @Marsukar

Het is voor mij officieel, tp word volledig uitgesteld. Ben der helemaal kapot van. 

Wil alleen maar huilen nog maar dat heeft ook geen nut. Voel me rot.

Kitje hoop jij wel heen mag gun het je mega meis. Echt duim keihard. Hoop 1 van ons zowoezo door mag. Ik helaas niet het is al vastgesteld. Ik moet wachten. Hoe lang kunne  ze niet zeggen helaas 

Ben kapot erdoor, voelt als falen maarja ik ga wel horen wanneer:(

Geplaatst

@Onzefamilie och lieverd leef zo met je mee, blijf in ieder geval bedenken dat alles gebeurt met een reden misschien word je wel gespaard in deze rare tijden. Heb zelf vandaag ook een echo afspraak gehad en ging van alles mis, ze hebben geen nieuwe behandeling gestart en eitje groeit niet zoals het hoort. Reed er ook heen met twijfel of ik dit keer er weer voor zou gaan. Nu eff het laten bezinken en ook hopen voor het beste voor mij. Dikke knuffel en leef echt met je mee.

Geplaatst

Hé wat balen @Onzefamilie! Snap dat je verdrietig bent.. Lekker huilen. Alleen maar goed. Zo erg vervelend wat voor impact dit alles heeft. Logisch natuurlijk dat ze maatregelen moeten nemen, maar goed dat maakt het niet minder kl*te! 

Nou @LouLou1980 snap dat er  bij jou ook even geen top gevoel is. Zeker ook voor jou hopen op het beste! 
Leef echt met jullie mee hoor. Het waren al spannende tijden en nu gooit dat virus ook nog een hoop roet in het eten.. 

Geplaatst

Wat ontzettend rot voor je @Onzefamilie ik voel met je mee, wat een verdrietige teleurstelling toch weer.
Vooral ook het niet weten hoe lang het nu duurt en je wacht al zo lang en je wil het zo graag.
Dat klote virus gooit alles in de soep, we lopen al zo op onze tenen en wenkbrauwen en dan dit weer.

Ook @LouLou1980 super balen dat het allemaal niet loopt volgens planning.
Hopelijk voor ook voor jou snel beter nieuws.

Ik kreeg vandaag een mailtje van de kliniek, ook in Letland is nu een emergency situation en protocollen tot zeker 14 april.
Er zijn vluchten gecanceld, maar de kliniek blijft gewoon open en is voorlopig niet van plan om dicht te gaan.
Als mijn vlucht donderdag gewoon vertrekt dan kan ik daar gewoon terecht voor de tp.
Komen ze me halen van het vliegveld en gaat alles volgens afgesproken planning.

Mocht het nu zo zijn dat mijn vlucht alsnog gecanceld wordt, dan vriezen ze alle emmy's in en krijg ik een cryo tp zodra er weer gereisd mag worden.
Dus ik moest niet in paniek raken, er waren oplossingen....

Tot zo ver het goede nieuws.....

De donor heeft vandaag een echo gehad daar en ze heeft helaas minder eitjes geproduceerd dan voorzien, de door mij bestelde 12 gaat ze zeker niet halen, de dokter denkt dat ze er wel 6 goede eitjes uit kan halen.
Omdat ze me ook niet willen afschepen met eitjes van mindere kwaliteit heb ik nu een aantal keuze opties gekregen.

1. Ik ga alsnog voor 6 eitjes en daarmee dus ook een goedkopere prijs
2. Ze halen nu 6 eitjes eruit, bevruchten deze met de helft van het zaad, vriezen de andere helft weer in, de donor krijgt een nieuwe behandeling, ze halen bij de volgende punctie weer 6 eitjes eruit en bevruchten die met de andere helft van het zaad, volgens de kliniek heeft mijn uitgekozen mannelijke donor kwalitatief en kwantitatief zeer goed zaad dus dit kan, ik heb genoeg voor 2 bevruchtingsbehandelingen met 1 rietje, de prijs blijft hetzelfde voor wat ik al moest betalen, dus geen extra kosten voor mij omdat de donor een tweede punctie moet ondergaan.
3. Ze hebben inmiddels een nieuwe donor aangenomen met A- bloed, is niet gelijk aan mijn bloed (wat de donor van nu wel heeft) maar wel dezelfde Rhesusfactor, ik doe een tweede punctie voor de 6 resterende eitjes met deze donor.

Dussss.... Wat te doen nu?
Meedenken mag 🙂 

Ik weet, het is een luxeprobleem tijdens deze crisis waarin sommigen zelfs niet eens een tp mogen, dus eigenlijk mag ik niet zeuren....

Geplaatst

@Kitje luxeprobleem of niet. Toch weer iets waar je onverwachts over na moet denken. En dat nu je net alles dacht te hebben besloten. Tja wat is wijsheid weer in dit geval. Optie 3 klinkt als de minste optie. 
Dan toch kiezen uit optie 1 of 2. Vermoed dat je daar het meeste baat bij hebt. Wellicht neig je meer naar 2 aangezien je eigenlijk al had besloten dat je graag 12 eitjes wilde. De manier waarop de eitjes worden gehaald en bevrucht is nu alleen een iets ander proces. De kosten blijven in ieder geval hetzelfde, dus je komt niet meer voor verassingen te staan (hopelijk). 
Nu blijven hopen dat je vlucht en alles doorgaat donderdag. Snap dat de tijd nu heel langzaam gaat. Meestal vliegt zo’n week om, maar nu zal dat wel anders zijn.

Qua virus en chaos moet het niet gekker worden met bepaalde mensen hoor. Al dat hamsteren zorgt ervoor dat er op belangrijke plekken te korten komen! Kijk maar naar de mondkapjes in ziekenhuizen enzo. En dan nu een run op houdbare producten. Wc papier verbaasde mij al helemaal?!! Kan er met m’n pet niet bij. Ik ben al dagen niet in de supermarkt geweest, maar ben echt benieuwd wat ik ga aantreffen.. Hoorde zelfs dat mensen op de vuist gingen met elkaar over boodschappen. Het moet toch niet gekker worden zeg! De mensheid is zo gericht op egoïsme tegenwoordig. Heel bizar.. 

Geplaatst

Geldt voor ieder van ons dat ons geduld en planning behoorlijk op de proef wordt gesteld in ons projectje.

Ik werk zelf parttime in 1 van de grote ziekenhuizen in Flevoland en daar heb ik echt respect voor de zorgverleners. Wij worden niet gespaard indien wij een kuchje of hoestje hebben dienen wij gewoon 24 na het laaste kuchje of niesje weer vrolijk en vooral snel aan het werk te gaan. Het is gekkenhuis qua cliënten die echt totaal niet begrijpen dat men een tissue of in hun elleboog kunnen niezen. Nee vooral in je gezicht en dan raar gezicht trekken als je een stap achteruit doet. Word er helemaal gek van en vind het onbegrijpelijk. 
Gisteren weer dienst gedraaid en heb gelukkig bij AHxl volle schappen aangetroffen. Maar streste wel heel erg aangezien alles ook echt op was thuis.

@Kitje ik ga duimpjes draaien voor een voorspoedige planning.

En natuurlijk ook voor jullie allemaal (en mezelf) 

Ik ben nu aan het wachten In de wachtkamer voor mijn tweede echo kijken hoe mijn cyclus ervoor staat. Heb nog steeds niet besloten of ik deze keer er weer voor ga of niet.

Geplaatst

Ja klopt @Marsukar toch weer onverwachte situaties om over na te denken....
De kliniek heeft aangegeven dat ik er rustig even over na mag denken, ze laten me morgen weten hoeveel eitjes er zijn uitgehaald en hoeveel daarvan goed zijn om te bevruchten, dan kan ik daarna beslissen.
Misschien hebben ze ook nog wel een "tussenoplossing"dat ze ergens tussen 6 en 12 zitten.
Ze zeiden 6, misschien meer, maar geen 12.
Dus dat wacht ik nog even af.
Optie 3 vind ik zelf idd ook de minste optie, wordt kiezen uit 1 of 2, ik neig zelf idd iets meer naar optie 2.

Vooralsnog vertrekken de vluchten gewoon naar Riga, de vlucht van vanmorgen is vanaf Eindhoven (met uurtje vertraging) gewoon vertrokken.
Dinsdag gaat de eerstvolgende, dus dinsdag maar weer kijken en donderdag staat de mijne op het programma.

Het is idd te gek voor woorden nu, mensen gedragen zich als volslagen idioten.
Belachelijk is het.
Dit is nu een letterlijk geval van de pleuris is uitgebroken, man, man.
Doe ff normaal met zijn allen.

Idd @LouLou1980 voor de mensen in de zorg het grootste respect.
Ze hebben zoveel meer werk nu en minder mensen om dat mee te doen.
Mag veel meer begrip voor zijn, voor mensen die wel gewoon door moeten terwijl anderen thuis kunnen werken.
Sjappo!
En in het gezicht niezen, dat vind ik een vorm van fatsoen, ook zonder Corona doe je dat niet.
Hand voor de mond, of wegdraaien als je niest of hoest, dat heb ik altijd geleerd.

Fijn dat je echo wel gewoon door gaat, gaat je punctie ook door als je kiest er wel voor te gaan?
Niet dat die straks ook op laatste moment wordt afgeblazen....
Beslissingen nemen in dit traject blijft moeilijk he? Want wat is wijsheid... You never know.
Gewoon ff goed over nadenken en met de arts bespreken wat die ervan denkt.
En resultaat van de echo even afwachten, kijk je ff hoe je ervoor staat nu.

Geplaatst

@LouLou1980

Bedankt voor je lieve woordjes. Ja even er helemaal doorhen hierdoor. Maar wat knudde voor jouw.  Echt niet leuk.

Hier zelf ben ik thuis, dus besloten onze zoon ook thuis van peuter te houden zodat kinderopvang word ontzien voor hun. 

Zou ook gesprekken  hebben met ggz,  ook afgezegd. Wat ik kan doen doe ik. Ben ehboer, in usa deed ik ambulance. 

Vind aso dat ze dat doen in gezicht. Dat is absurd. Bedoel van een kind kan ik niet boos worden. Maar bah bah. Ben trots op onze verpleger(ster)s want jullie zijn onze levenslijn.

@Marsukar

dank je wel lieverd, ja is een dreun. Maar gelukkig heb jij het wonderei. Jouw kleine groeit en bloeit. Daar moet je zuinig oP zijn

We gaan even anti hamsteren lol, moesten wat boodschapjes hebben voor de week. Kreeg melding 1 pak wcpapier  is limiet even voor klanten. Ik zeg dat is geen probleem heb maar 1 pak nodig. 

Maarja veiligheid is toch wel belangrijk,.

@Kitje

wat een luxe, ik zou zelf kiezen als geld had optie 2 want je weet maar nooit. 

Wie weet hoe het gaat lopen, bedankt vor je lieve woordjes. Ben nog heel verdrietig maar ga gewoon door.

Vier morgen mijn verjaardag. Met 12 mensen  in totaal heb voor iedereen(een rol wc papier, met handschoentjes hahaha,) grapje moet kunnen wel met mate natuurlijk 

Nou ik bericht gauw weer

Geplaatst

Zit helaas niks anders op he @Onzefamilie we zullen toch door en verder moeten ook al is het verdrietig.
Verdorie zeg en het is allemaal al zo een heftig traject, krijg je dit ook nog eens erbij.

En grapjes maken moet kunnen hoor, als we allemaal ach en wee gaan roepen worden we ook niet beter van, dan kunnen we maar beter proberen het toch enigszins luchtig te houden.

Hier mogen we geen verjaardagen meer vieren, geen sociale contacten, restaurants en cafetaria's zijn dicht.
Sociale leven ligt op zijn gat.

Ik heb gelukkig een week of 3 geleden nog wc papier gekocht, zo een grote verpakking, dus ik kan vooruit... 😂
Afwachten nu hoe het verder gaat allemaal he? Meer kunnen we niet....

Hoe was de echo geweest @LouLou1980?

Geplaatst

Nou meisjes, hier is het ook van de baan... 😥
Lees net op de website van Riga Airport dat vanaf 17 maart het vliegveld volledig gesloten is voor alle internationale vluchten tm minimaal 14 april.
Dus ik kan ook niet vliegen vanaf een ander land, gewoon niet.
Ik was er bijna.... Ik was al zo ver....
Nog maar een paar nachtjes slapen.
Ik huil dikke tranen nu.
Heb van de kliniek nog geen bericht gehad, maar dat zal vandaag ook wel gaan komen.
De donor heeft punctie vandaag, die moeten ze maar invriezen dan.
Wordt geen babietje meer dit jaar... 😥

Geplaatst
6 uur geleden, Kitje zei:

Nou meisjes, hier is het ook van de baan... 😥
Lees net op de website van Riga Airport dat vanaf 17 maart het vliegveld volledig gesloten is voor alle internationale vluchten tm minimaal 14 april.
Dus ik kan ook niet vliegen vanaf een ander land, gewoon niet.
Ik was er bijna.... Ik was al zo ver....
Nog maar een paar nachtjes slapen.
Ik huil dikke tranen nu.
Heb van de kliniek nog geen bericht gehad, maar dat zal vandaag ook wel gaan komen.
De donor heeft punctie vandaag, die moeten ze maar invriezen dan.
Wordt geen babietje meer dit jaar... 😥

@Kitje

lieve schat, wat erg wat kut. Dit is niet te bevatten. Snap je dikke tranen je verdiet zo erg. Gelukkig  kunnen ze in de vriezer en overwinteren  van deze bare ziekte.

W oou dat ik je kon knuffelen, weet echt hoe je je nu voelt.

Het is zo oneerlijk, wou echt dat ik je kon helpen 

.

Knuffels we zijn er voor je.

Geplaatst

Dankjewel lieve @Onzefamilie  voor je lieve woordjes, het is idd niet te bevatten, was zo dichtbij, paar nachtjes nog maar...
Jij hetzelfde verdriet helaas, gelukkig zijn we er voor elkaar....
Dat hebben we nodig in tijden als deze.

Inmiddels heb ik ook van Wizzair een mailtje gehad dat mijn vlucht gecanceld is, het geld is in mijn account gestort + 20%.
Ik kan het laten staan, maar ook naar mijn rekening laten overboeken, dan krijg ik alleen niet die 20% extra.
Voor nu laat ik het even staan tot duidelijk is wanneer ik dan wel naar Letland kan gaan, even afhankelijk dan van de prijs van de vlucht of ik het over laat boeken of niet, want als de vlucht dan duurder is dan is die 20% extra wel fijn.
Het tegoed blijft 2 jaar geldig.

Ook de accomodatie geannuleerd.
Eigenlijk kon dat niet kosteloos, maar gezien de situatie krijg ik toch alles terug, dat is fijn.

Ik heb vandaag uitgebreid contact via de app gehad met mijn tussenpersoon van de kliniek, wat te doen nu....
Ze antwoorden vlot en uitgebreid, het contact is heel fijn.

De donor heeft vandaag wel haar punctie gewoon gehad, ze hebben 7 kwalitatief goede eitjes geoogst.
Inmiddels hebben ze de bevruchting ook uitgevoerd met de helft van het zaad.
De andere helft hebben ze terug ingevroren voor als ik het later zou willen gebruiken nog.

Morgen hoor ik hoeveel bevruchtingen er zijn en van daaruit kan ik dan ook beslissen of ik het dan bij deze 7 eitjes hou of de donor toch nog een keertje een behandeling laat doen om toch aan 12 eitjes te komen.

Verder heb ik ook gevraagd wat ik met de medicatie moet doen, ze hebben gezegd dat ik de Estrofem vandaag nog moet gebruiken volgens protocol en dan een week 4 pilletjes en een week 3 pilletjes en dan stoppen.
Ook moet ik vanaf morgen de poezenbollen gaan gebruiken, ook 2 weken en dan stoppen.
Waarom dat is weet ik niet, dat hoor ik dan morgen.
Die pilletjes vind ik niet zo erg, maar die poezenbollen baal ik wel van dat ik die nu wel moet gaan gebruiken, die vieze dingen.
De Duphaston heb ik ze niet over gehoord, dus die hoeven dan niet denk ik.

Ze vriezen nu alles in en dan krijg ik een cryo terugplaatsing zodra het weer kan.
Volgens de kliniek is de overlevingskans 97% en zijn de cryo's niet minder van kwaliteit dan de verse emmy's.
Nou ja, het voorbeeld hebben we hier aan de hand bij Marsukar die in blijde verwachting is van een cryo.

Afwachten nu maar......

X

Geplaatst

@Kitje

Dat je de poezenbollen en andere medicatie slikt moet je afbouwen de poezenbollen maken het zachter en het slijm meer. Dit helpt straks bij je ongesteldheid wanneer die komt  als je nu nog 2 weken moet slikken denk ik dat ze je ongesteldheid  proberen uit te stellen nog.

Gelukkig dat je al het gekd terug  krijgt. Dat is wel een pluspunt.

Als alle 7 bevruchten nou dat zou mooi zijn. Kan je altijd nu bezien nu. 

Knuffels voor vandaag

Geplaatst

Heb vandaag de uitleg ontvangen, het is idd zoals jij zegt @Onzefamilie je kan deze medicatie niet zomaar stoppen, maar dit moet afgebouwd worden.
Als ik nu meteen stop dan kan dat problemen opleveren met innesteling de volgende keer.
De poezenbollen had ik alleen nog niet hoeven gebruiken, dat moest vanaf vandaag, maar dat zal wel met die Estrofem te maken hebben dan.
Ik doe maar braaf wat me opgedragen wordt dus vanmorgen 2 poezenbollen erin gestoken...

Dat zou mooi zijn, maar ik denk niet dat ze allemaal bevrucht zullen zijn, ik hoop op 3 of 4 dat is wel reeel denk ik.
Ik krijg het vandaag te horen.... 🤞

Knuffels voor jou ook, take care meis! 😘

Geplaatst (aangepast)

Jeetje zeg @Kitje wat ontzettend balen! Vind het zo erg voor jullie allemaal.. Snap dat je erg verdrietig bent nu. Je was zo ver.. Gelukkig kunnen ze het bewaren en heb je inderdaad een graadmeter, namelijk dat ik zwanger ben van een cryo. Dat kunnen ook gewoon bikkeltjes zijn hoor die eskimootjes!

Ik ben zelf momenteel niet topfit, maar als ik weer aan de betere hand ben, dan zal ik je mijn overige bollen toesturen. Heb je in ieder geval weer wat achter de hand. 

laat je even weten als je de uitslag hebt van de bevruchtingen? Ben heel benieuwd! En duim uiteraard nog steeds voor jullie! 

aangepast door Marsukar
Geplaatst

Dankjewel @Marsukar gister was echt een k.. dag, was echt even heel verdrietig toen mijn vlucht geannuleerd werd.
Maar ja, dan vandaag maar weer de schouders eronder en hopelijk kan ik de volgende periode dan wel.

Lief van je, ik heb voor nu nog voldoende bollen, maar voor een volgende poging heb ik wel weer nodig, dus heeft totaal geen haast hoor.
Ziek eerst maar lekker uit, de eerstkomende 4 weken heb ik ze zeker niet nodig.
Beterschap en zorg goed voor jezelf en je kleintje!

Dan nu wat goed nieuws dat ik zojuist kreeg vanuit Letland.
Dat houdt me dan op de been in deze verdrietige tijd.

Van de 7 eitjes hebben ze 5 hele mooie bevruchtingen!
Hopelijk blijven ze zich alle 5 goed ontwikkelen en kunnen ze allemaal de vriezer in.
Dat weet ik de 20e... Als ik eigenlijk mijn tp zou hebben....

Het doet me idd wel goed te wetend dat jij zwanger bent van een cryo.
Dat geeft de burger moed.

De kliniek heeft ook gezegd dat de overlevingskans van ontdooien van een cryo 97% is.
Ik heb nu wel besloten dat als ze alle 5 ingevroren mogen worden dat ik het dan bij deze 5 hou, dat zou toch genoeg moeten zijn denk ik?
En ik ga er 2 laten terug zetten, just in case, stel dat er eentje bij die 3% hoort dan zit ik straks weer met niks te kijken.
Dan neem ik liever het risico op een twin dan dat ik daar ben en de cryo heeft het niet overleefd.
Met 2 heb je dan toch wel redelijke zekerheid dat er tenminste 1 terug kan.

Geplaatst

@Kitje wat fijn dat er 5 eitjes zijn bevrucht. Hopelijk kunnen ze allemaal goed worden ingevroren. Ik denk dat ik het er dan ook bij zou laten. Heb je toch 3 tp pogingen. Zoals ik het nu bij je lees. 2x2 en 1x1. Nu hopen dat je in april erheen kunt voor je eerste tp 🤞

Geplaatst

Ja, was er erg blij mee, 5 is een mooi aantal.
Ik hoop zo dat ze alle 5 kunnen worden ingevroren dan heb ik echt goede kans dat er tenminste eentje blijft plakken.
Ze zeiden dat ze me op dag 3 (woensdag) weer een update zouden geven hoe ze zich verder ontwikkeld hebben.

Ja, dat zou het mooiste zijn idd 2x2 en 1x1 is toch 3 pogingen dan en 5 kansjes.
Want als er van die 2x2 eentje uitvalt kan de ander mss wel blijven zitten.

Ik hoop het ja, april....
Het zou net kunnen qua tijd, tot de 14e is daar alles dicht, maar de tp is dan daarna.
En met een cryo tp heb ik verder niks van doen met de donor, dan kan ik onder voorbehoud met de kliniek wat plannen mss.

We zullen zien... 🤞

Geplaatst

Zie dat mijn Wizzair account ook opgeboekt is, ze hebben er idd 20% extra in gestort, het blijft 2 jaar geldig, dus ik laat het voorlopig lekker staan.
Kan ik vanuit dat account de volgende reis boeken, ga toch weer met hun vliegen, zijn veruit het goedkoopst en vanaf Eindhoven rechtstreeks.

Geplaatst

Vanaf 16 april kun je weer vluchten boeken zie ik, naar Riga...
En betere tijden ook, niet meer smorgens vroeg, maar smiddags.
Wel zo fijn.

Hopelijk gaat dat lukken, qua tijdsplanning met mijn cyclus zit ik na de 16e.
Afwachten, loop nu weer op de zaken vooruit... 😂

Geplaatst

Gelukkig heb je eigenlijk, op sommige vlakken,  de beste scenario’s in deze onzekere slechte tijden. Dan bedoel ik dus dat de bevruchting gelukkig goed is gegaan en Je geen verlies lijdt qua vliegprijzen enzo. Ook fijn. Dat de accommodatie zo mee wilde werken. Snap dat het heel jammer is dat het dit jaar niet meer lukt om een kindje te krijgen, maar ach begin volgend jaar is toch ook mooi. Het belangrijkste is dat het ook verantwoord gaat. Dit is wel echt het bizarste wat kon gebeuren als reden dat alle terugplaatsingen en behandelingen worden afgezegd. Laat al die baarmoeders zich maar goed klaarmaken voor de babyboom in 2021 😃

Geplaatst

Ja, klopt, bevruchting was goed gegaan en als ze alle 5 blijven door ontwikkelen heb ik 5 kansjes in de vriezer daar liggen.
Het kost me wel extra aan meds nu (bijna 100 Euro inclusief verzendkosten) en ook de echo (90 euro) moet ik zelf betalen.
Dus dat is toch bijna 200 euro down the drain.
Maar dat is maar geld, laat ik niet mopperen.

Vind mezelf toch al zo egoistisch eigenlijk dat ik lig te jammeren om een gemiste kans terwijl half NL op zijn gat ligt en er wel grotere problemen zijn.
Het is alleen ff zo terugschakelen van toeleven naar mijn vlucht donderdag naar maar afwachten wanneer het weer kan.
Stel nu dat het maaaanden duurt, dan zit ik dus al die maanden in de wacht.
Maar met mij helaas nog vele anderen....

Het is idd een hele bizarre situatie.
En over de hele wereld ook nog, te bizar gewoon.

Geplaatst
18 uur geleden, Kitje zei:

Ja, klopt, bevruchting was goed gegaan en als ze alle 5 blijven door ontwikkelen heb ik 5 kansjes in de vriezer daar liggen.
Het kost me wel extra aan meds nu (bijna 100 Euro inclusief verzendkosten) en ook de echo (90 euro) moet ik zelf betalen.
Dus dat is toch bijna 200 euro down the drain.
Maar dat is maar geld, laat ik niet mopperen.

Vind mezelf toch al zo egoistisch eigenlijk dat ik lig te jammeren om een gemiste kans terwijl half NL op zijn gat ligt en er wel grotere problemen zijn.
Het is alleen ff zo terugschakelen van toeleven naar mijn vlucht donderdag naar maar afwachten wanneer het weer kan.
Stel nu dat het maaaanden duurt, dan zit ik dus al die maanden in de wacht.
Maar met mij helaas nog vele anderen....

Het is idd een hele bizarre situatie.
En over de hele wereld ook nog, te bizar gewoon.

@Kitje

Gaaf 5 eitjes nice, ja wij kregen ook vandaag email dat definitief voor langere tijd alles is uitgesteld. Waarschijnlijk minimaal 2 a 3 ongesteldheden. 

Het is gewoon  kut, maar wij hebben net rot nieuws  gehad. Want onze huisarts waar wij dus geweest zijn is besmet. Dus omdat ik al verhoging heb en onze zoon net verhoging af is zijn wij waarschijnlijk besmet door onze huisarts.

Hij kan der niks aan doen maar toch, het is knudde. We zijn al met ophok plicht vanaf zondag  ivm verhoging en hoesten van onze zoon. Ik.ben zelf begonnen maandag. 

We zijn daarom maar onze mega berg playmobil  aan het uitzoeken. Heb nog maar 40 bananen doze te gaan hahaha.

Moeten ons bezig houden  ermee.

Kop op allemaal  straks  dansen we allemaal het volgende jaar in met benen in de buik

@Marsukar

hoe gaat met jouw je was ook niet helemaal fit.

@Nora90

hou je het nog vol

@LouLou1980

Hoe gaat het met jouw, je zal wel mega druk zijn.

Geplaatst

Wat een rotnieuws @Onzefamilie.. Worden jullie dan binnenkort getest? Gelukkig heb je al een bezigheid gevonden 😉.

Hier gaat t wel oké. Voel mij gewoon niet helemaal top. Vermoed geen virus hoor. Nou ja misschien wel een virus, maar geen Corona symptomen. Hoofdpijn en last van uitgedroogde ogen. Heel irritant. Mijn vriend werkt in de hulpverlening, dus vind het wel een spannende periode.. Vooral nu is gezegd dat 50 tot 60% van de bevolking zal worden besmet.. 

Heb wel het idee dat er een verandering komt bij m’n buik.. Misschien zit het in mijn hoofd hoor. Wel veel zin in om eindelijk iets te gaan zien.. 😃

Geplaatst

Ow, wat een rottig nieuws @Onzefamilie ik hoop dat het allemaal meevalt voor jullie en dat jullie snel weer opknappen.
Het is allemaal wel ff knudde nu he? 
Uitgestelde behandelingen en dan ook nog misschien dat akelige virus opgelopen.
Beterschap meisjes! Ook voor jullie menneke.

Snap ik ja @Marsukar dat het spannend is nu voor je met je vriend in de hulpverlening werkzaam.
Laten we hopen dat het jullie deurtje voorbij gaat, dat kun je nu niet gebruiken.

3 Maandjes nu bijna toch? Dan ga je het zoetjes aan wel zien hoor, dus dat je het idee hebt dat je buik veranderd is niet zo gek.
Buikje gaat nu echt groeien, althans bij de meesten dan, sommigen presteren het om tot 6 maanden niet te showen, maar meestal ga je zo rond de 4 maanden wel zien hoor bij eerste kindje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden