Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Breek ff in * Claudia - jeetje, dat zal inderdaad schrikken zijn zeg! Goed dat ze daar nu al achter komen en ze jullie zo beter in de gaten kunnen houden, maar hopelijk blijft de kleine natuurlijk nog lang zitten! Succes! * Breekt weer uit...

Geplaatst

Dat is zeker schrikken claudia, hopelijk blijft de kleine nog lekker zitten!!! Gelukkig gaan ze je wel goed in de gaten houden!!!

Rustig aan!!!

Terry, een meisje gefeliciteerd!!! Was op het lijstje verrassing neergezet, waarschijnlijk omdat je het nog niet verteld had! Gelukkig gaat alles goed!!

Zipa, wat leuk dat je collega's het ook zo duidelijk zien :)) en wat lief van je zus, is wel gaaf als ze je buik schilderen, weet je al wat je wilt dan...??? En snurken??? Mischien omdat je op je rug ligt??? Ik heb manlief er niet over gehoord haha.

Een gipsafdruk is leuk, maar zou niet weten waar ik dat moet neerzetten/hangen??

Ben benieuwd hoe hij eruit komt te zien ;)

Zo hier heeft manlief gebeld naar het echo centrum om over de foto's te vragen, nou het eerste wat ze tegen hem zei was : laat me raden de foto's staan er niet op...... Bij iedereen die op die dag een echo heeft gehad was het namelijk niet gelukt. Ze hadden die morgen al problemen met het aparatuur. Maar de echoscopist is er morgen pas,die gaat kijken of alles er nog op staat e ons morgen of maandag terug bellen.

Ik hoop het dus.....

Maar inderdaad volgende vrijdag krijg ik vast nog veel meer mooie foto's, ma ja het is gewoon jammer,deze waren ook leuk...

Zo en nu aftellen, nog 3 dgn werken dan 3 weken vakantie, heerlijk.

maandag ga ik babyshoppen met me collega, zij is ook zwanger geworden na icsi en hadden al voordat we zwanger waren afgesproken om dit jaar te gaan babyshoppen..... En nu is het da zover, zij is zaterdag 26 weken en ik vandaag 24 dus we schelen ook heel weinig, nu vooral omdat mijn uk ook rond de 25 weken wordt geschat al....hihi

Fijne avond , xxx

Geplaatst

*Breek in* Claudia jeetje dat is schrikken, wel erg fijn dat ze er achter zijn gekomen, dan kunnen ze je goed in de gaten houden..

ik hoop dat de kleine nog heel lang blijft zitten.. * breek uit*

Geplaatst

Claudia, heel erg veel sterkte de komende tijd! Ik hoop dat jullie wonder zo lang mogelijk onder normale omstandigheden in je buik kan blijven. Neem de tijd voor jezelf en rust goed uit!

Geplaatst

Even voorstellen :

saba26 - 27 jaar - 1ste kindje - 2e ICSI - 4e tp

Sorpresa - 27 jaar- 1ste & 2e kindje - 1e ICSI (na IUI's en 1 IVF) - 1e tp

Belladonna - 37 jaar - 1ste kindje - 3e IVF/8e Cryo

claudia75 - 36 jaar - 2de kindje - 2e ICSI

terrybrouwer - 33 jaar - 1 ste kindje - ecd poging 5

Zipa - 38 jaar- 2e kindje - 1ste IVF- 1ste cryo

EDR - 31 jaar - 1e kindje - 6 icsi behandelingen gehad, nooit zwanger, nu spontaan zwanger

Lieff - 33 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Wanda - 32 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Pippe (Lena) - 27 jaar - 1e kindje - 2e icsi - 4e terugplaatsing (cryo)

Controle / afspraken :

claudia75 - +/- 14-9 (gyn)

Sorpresa - 6 sept (controle gyn)

saba26 - 7 Sept ( 3/4d echo dr papa )

Belladonna - 18 sept (vk) - 29 sept (groeiecho en placenta check)

Wanda - 4 sept (vk)

Pippe - 11 sept (VK)

zipa - 7 sept (3D)

Uitgerekend op :

Belladonna - 01-12-2012 (jongetje)

Zipa - 02-12-2012 (Meisje)

Lieff - 10-12-2012 (verrassing)

terrybrouwer - 13-12-2012 (Meisje)

claudia75 - 16-12-2012 (verrassing)

saba26 - 20-12-2012 (jongetje)

EDR - 21-12-2012 (Meisje)

Pippe - 23-12-2012 (jongetje)

Sorpresa - 24-12-2012 (meisje en jongen)

Wanda - 24-12-2012 (verrassing)

Geplaatst

Terry, van harte, een meisje! Leuk hoor! En fijn te horen dat het goed gaat.

Sorpresa en Saba, beiden met een dikke buik trouwen :-) en dus maar een dagje na elkaar! Grappig! Leuk hoor.

Sorpresa, Hoe voel je je nu? Moeilijk is dat he? Zo weinig kunnen doen en de afhankelijkheid van anderen. Maar het is nu toch wel erg belangrijk naar je lichaam te luisteren...

Saba, bijna vakantie, lekker hoor! Gaan jullie nog weg?

En zeker gebruik maken van dat uurtje extra pauze! We hebben het wel over je wondertje in je buik! En rust en stress vermijden zijn echt heel belangrijk. Dan ben je geen zeur, maar doe je gewoon wat een verantwoordelijke moeder moet doen.

Hopen dat ze de foto's nog hebben en op naar een mooie echo volgende week!

Zipa, als ik je verhaal zo lees is mijn advies om het toch echt wat rustiger aan te doen op je werk. Ik weet hoe moeilijk dat is en voelt, maar je bewijsdrang is iets wat je alleen voor jezelf doet. Zoveel pijn en hiermee stress is niet gezond voor jullie kindje en die 2 maandjes (toch?) tot je verlof is echt niet zo lang om gewoon even wat minder fanatiek en lang te werken.

Bellypainting een een gips afdruk, nee dat is niets voor mij. Ik vind een zwangere buik niet mooi, en al helemaal niet die van me zelf. Beetje raar kan ik af en toe zijn ;-)

Claudia, fijn te zien dat zoveel meiden je steunen. Moet wel steeds aan je denken. Nogmaals sterkte.

Meiden, thnx voor jullie reacties toen ik er effe doorheen zat. Gelukkig voel ik me weer wat beter. Al heb ik natuurlijk nog wel veel pijntjes en die vervelende, steeds aanwezige vermoeidheid. Volgende week nog een bruiloft en dan zijn de feestjes op en dat is maar goed ook, want ik moet er bijna een week van bijkomen. Daarna heeft mn man 2 weekjes vrij en gaan we een paar daagjes weg. En 17-9 komt de babykamer :-).

Geplaatst

Hallo allemaal!

Ik forum even mobiel dus het is lastig om goed op iedereen te reageren hier dus als ik iemand vergeet of door elkaar haal...

Saba, wat fijn dat je echo goed was! Nu inderdaad hopen op de foto's! Als de kleine er eenmaal

is kijk je er nooit meer naar maar nu is het zo waardevol!

Belladonna, fijn dat je de draad weer oppakt :-) Een dipje kan altijd gebeuren maar t moet wel

voorbij gaan!

Claudia, hopelijk zit jouw kleintje nu een enorme groeispurt te maken!

Terry, mooi dat alles goed gaat! En leuk hoor, een kleine dame in je buik!

Esther, ik vind t soms bijna irritant hoeveel probleemloze zwangerschappen er om

me heen zijn. Voel me dan echt een watje ofzo. Maar ja elke vrouw is anders!

Wanda, de emoties zullen zeker een rol spelen en misschien ook wel het jarenlange medicijngenruik?

Zipa, ik snurk nog net niet naar door mijn verstopte neus maak ik wel allerlei andere geluiden. Vriendlied slaapt zelfs op de bank!

Hier geen verbetering helaas. Nog steeds duizelig en licht in mijn hoofd. Als ik lig niet maar als ik rechtop

zit, sta of loop wel. De bedrijfsarts ziet niet hoe ik dit kan combineren met werk en heeft me donderdag 100% ziek gemeld (ipv die 50). Aan de ene kant is het batuurlijk heel fijn dat hij daar niet moeilijk over doet. Aan de andere kant zit ik met zoveel frustraties... In een paar weken van lekker aan t werk naar ziektewet, niet meer alleen de deur uit, niet meer autorijden... Ik

had het me zo anders voorgesteld... Maar uiteraard gaan de kleintjes voor en is het voor hun het beste als ik rustig aan doe. Voordeel van veel liggen is dat ik ze ook veel voel! Kleine stuiterballetjes :-)

Ik weet niet meer wie t vroeg maar mijn hb is in principe goed, alleen aan de lage kant van wat normaal is. De gyn heeft dus ijzer voorgeschreven in t kader van baat het niet... Verder is er geen oorzaak van die duizelingen :-S het 'hoort erbij'...

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

belladonna, ja grappig he, dat wordt inderdaad met een dikke buik trouwen, en ook nog eens een dag verschil, echt heel toevallig...

Ja we hebben 1 overnachting in een hotel in Belgie, en 2 overnachtigingen in een hotel in Duitsland.

Dus lekker met de auto weg en relaxen en shoppen..... Met zijn tweetjes

En de foto's kan ik (waarschijnlijk) maandag ophalen, ze belde met netjes terug afgelopen vrijdag dat het goed zo komen met de foto's maar dat ze maandag pas de nieuwe cd hebben,dus ze belt me maandag nog terug met hoe of wat,maar ik krijg ze zeker JIPPIE!!!

Gelukkig voel jij ook weer wat beter!!!

En de moeheid die is bij mij ook (nog steeds) niet verdwenen,maar hou er rekening mee,gewoon optijd naar bed,dan moet ik de dag wel weer doorkomen!

Onze babykamer is af,heb alleen nog het matrasje niet... joepie zal er eerdaags wat foto's opzetten, leuk he nog 2 weken dus voor jou!!

sorpresa, ik weet dat als de kleine er is je toch bijna de foto's niet bekijkt maar toch.... ze waren zo leuk en nu kijk ik er wel naar :)

Ow dus nu volledig ziek.... bahh nou hou je gewoon rustig en geniet overdag lekker van het gerommel in je buik!! Die duizelingen heb ik 1 dag gehad,had toen een aantal snoepjes genomen en toen ging 't weer,daarna niet meer gehad gelukkig (afkloppen)

Heb wel als ik een drukke dag heb gehad, en dat gaat al snel na het werk moet ik gewoon niks meer doen,zelfs geen eten koken,dat mijn buik heel onrustig is, hard en 't voelt ook niet lekker,gelukkig houd manlief hier rekening mee, en help me super goed,wat een super vent :))

Nou me laatste werkdagje voor de komende 3 weken,daarna heb ik na ander half week nog 6 dagen vrij, en dan is 't aftellen, 4/5 weken werken dan 4 maanden vrij!!

liefs saba, fijne dag

Geplaatst

Oh wat fijn dat een paar snoepjes gewoon helpt! Was bij mij eerst ook zo. Suiker, zout of drop hielp. Maar ja die twee eisen gewoon alle energie nu! Goed dat jouw vent je zo helpt. Die van mij is ook een topper wat dat betreft. We hebben goede mannen gekozen om mee te trouwen!

Ik heb een heel leuk jurkje gevonden om in te trouwen:http://www.bellyfashion.nl/zwangerschapskleding/jurken-en-tuniekjes/dress-straps-mesh-navy.html . Wilde toch wel wat moois aan ipv al die oh zo comfortabele stretch-outfits haha. Hier pas ik over een aantal weken ook nog in dus ik ben er helemaal blij mee :-)

Fijne zondag allemaal!

Geplaatst

Mooi sorpresa!! En welke kleur heb je gekozen (voor mij hoeft het ook niet perse wit) Ik heb een mooi jurkje liggen al weet ik niet of die ook mooi zit met een buik en is met korte mouwen dus moet dan nog wel een mooi vestje ofzo, die is grijs met zwart en heb hem gekocht in Las Vegas 4 jaar terug,dus ik hoop dat hij mooi zit.

En inderdaad, we hebben in ieder geval de juiste man uitgekozen.... :))))

Ik gister aan het werk en toen ik thuis kwam was alles schoongemaakt, ik hoef alleen de was nog even op te vouwen vanavond en het huis is weer in orde voor een aantal dagen,fijn!!!

Geplaatst

Hij is donkerblauw en de onderjurk iets lichter. Hij wijkt een beetje bij de buik dus mooi accent. Heb er een zilvergrijze bolero bij en zilvergrijze ballerina's. Zwanger en in het wit trouwen zag ik ook niet voor me en daarbij trek ik een wit jurkje nooit meer aan ;-) deze kan eventueel ook zonder dikke buik. Foto's komen tzt wel op facebook!

Mijn vent is ook in huis bezig geweest. Hij gaat straks nog boodschappen doen en pasta maken, daar had ik trek in en hij kan het heel lekker maken! Ben benieuwd :-) heb wel een hoop goed te maken als ik bevallen ben ;-)

Geplaatst

whahaaa en pasta maken want daar had ik trek in...... Mmmmm klinkt mij ook goed in de oren.

Al zit ik aardig vol,pffff zo tegen de middag echt een vol gevoel terwijl nog niet al mijn broodje op heb (eet er maar 3 op een dag) maar goed we moeten toch eten :)

Mooi die donkerblauwe dus!! Inderdaad ik zie ze op facebook wel verschijnen tegen die tijd,en jij uiteraard van mij!!

En ach wij maken al heel veel goed voor de mannen, we dragen tenslotte ook hun baby('s) en ik voel me vereerd en dankbaar dat ik dat natuurlijk mag doen, zou het voor geen goud willen missen, maar wij hebben toch ook niet heel makkelijk ;)

Geplaatst

Jaa en het is ook een beetje zijn eigen schuld want sinds ik omgevallen ben mag ik niks meer van hem! Sja wie moet het anders doen? Heb net de weekboodschappen besteld bij ah.nl dus dat scheelt weer voor hem ;-)

Geplaatst

goedenmorgen dames hoe is het met jullie? hier is het weer wat rustiger. we bekijken het weer wat positiever,na de eerste schok.wel hebben we besloten om het nu maar gewoon aan iedereen bekend te maken dat we een DOCHTERTJE krijgen.ook zorgen we dat de babykamer af is voor 12 september en dat ik alle spullen in huis heb.ik krijg dus nog een drukke week. verder heb ik besloten lekker te genieten zolang ze warm bij me is. ze is erg levendig en druk soms gaat mijn hele buik heen en weer. dit is een echt geluks moment en geniet moment.ik zal zo eerst eens even terug lezen en daarna op iedereen reageren.

in ieder geval iedereen heel erg bedankt voor het mee leven dat doet me goed.

Geplaatst

Hou Claudia, wat fijn dat je er zo in staat! En ook fijn dat je meisje laat merken dat ze er is. Heerlijk gevoel is dat! Succes met de spoedklus om alles af te krijgen! Ik zou dat ook een fijn idee vinden. Maar ik duim stiekem toch voor die kleine dat ze nog even een groeispurtje maakt bij mama :-)

Geplaatst

Hoi Claudia,

Wat knap om zo'n positieve instelling te hanteren. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie nu alles op zijn plek willen hebben en

heerlijk blijven genieten van jullie meisje. Ook erg fijn dat zij goed en duidelijk laat merken dat ze er is, zo kunnen jullie extra van haar genieten op deze momenten.

Het blijft natuurlijk een hele spannende periode. We blijven natuurlijk duimen dat ze lekker bij je blijft en goed doorgroeid.

Spannend hoor meid. Heel veel sterkte.

Wanda

Geplaatst

Jeetje Claudia wat een schrik zeg. Ik duim mee voor je meisje en heel goed voor jezelf zorgen. En voor alle andere dames, heel veel kracht en rust toegewenst, in je lijf en in je geest. Probeer je misschien eens wat meer over te geven... Jullie zijn vast in het 'normale' leven allemaal bezige bijtjes... En nu... Kan dat dus even niet meer. Wees maar niet bang, straks mag je weer heel hard aan de slag. :-) probeer het even los te laten, geef je nog meer over aan deze bijzondere staat van zijn. Voel tot in je diepste vezels de roezigheid, de dromerigheid, je klachten, het leven in je buik. Voor je het weet is het weer voorbij, ècht waar, en wie weet of je het nog een keer mag en/of kan meemaken. Je bent/wordt mammie.... Je babietje(s) groeit(en) in jou, je bent zo enorm verbonden n alles wat je denkt en doet geeft nooit meer zo direct invloed op je kindje(s) als nu. Harde buiken betekenen ècht dat je teveel hebt gedaan..... Nog beter naar je lichaam luisteren dus... Sokjes breien is zo gek nog niet hoor... :-) of wat bloemetjes borduren op een hydrofielluier of een dekentje... En natuurlijk heerlijk blijven klagen, gooi het er maar uit. Maar echt stapjes terug doen... Niet voor altijd, voor nu, voor nog maar maximaal dacht ik zo'n 16 weken.... hiu vol lieve dames, jullie kunnen het! X niki

Geplaatst

@ Claudia: dat is schrikken. Wel mooi dat je zo positief bent. Sterkte en hopelijk blijft ze nog lekker een paar maandjes zitten.

@ Belladonna: hoe gaat het nu met je?

@ Wanda: wel heel mooi dat je oma nog zo'n mooi dekentje voor jullie baby gemaakt heeft. Hopelijk is het snel een mooie herinnering en iets minder pijnlijk.

@ Sorpresa: mooi jurkje!

@ Saba: wat lekker dat je man zoveel in het huis doet.

Is jullie kindje altijd even actief? Hier is het de ene dag rustiger dan de andere dag. Voel liever lekker veel, al dacht ik daar vannacht om 5 uur wel even anders over haha. Ben nu helemaal op, want heb niet meer geslapen!

Geplaatst

Claudia wat een heftige berichten bij jullie zeg! Händel je het allemaal nog een beetje? Zwaar lijkt me dit voor jullie hoor!

Meiden wat leuk dat jullie straks gaan trouwen met dikke buiken! Bijzonder hoor!

Hier is alles rustig. Ik ben wel erg druk met werken momenteel maar verder is het vooral genieten. Ik ga ons meisje steeds meer voelen en het wordt allemaal steeds echter. Heel bijzonder om dit mee te mogen maken, ik kan me elke dag nog zo verwonderen!

Waar ik wel last van heb is mijn bil! Heel genant! Ik heb al twee weken een zere linkerbil en sinds een paar dagen trekt het door naar mijn linkerbeen. Halverwege de dag begint het echt pijnlijk te worden en weet ik niet hoe ik moet zitten/staan. Er zal wel iets klem zitten ofzo?

Geplaatst

Claudia, wat fijn dat je je zo positief op kunt stellen, je klinkt sterk!! Ik ga duimen dat je meisje nog lekker lang warm bij je blijft zitten en wens je succes met alles op tijd af hebben.

Lief, ja hier iedere dag heel veel levendigheid en het wordt alleen maar meer en harder, zo gezellig!!

Esther, goed om te lezen dat je je meisje steeds meer en beter voelt en dat je daardoor geniet. Hou het in de gaten wat betreft je bil, het zou best iets als ischias kunnen zijn. Fysio kan daar goed bij helpen.

Sorpresa, wat een leuk jurkje!!! Vermaak je je nog een beetje met alles verticaal doen?

Saba, ja we hebben er al helemaal een idee over, maar dat hou ik nog geheim, omdat het waarschijnlijk ook het geboortekaartje gaat worden. De gipsafdruk komt op de babykamer waarschijnlijk. Lekker hoor vakantie, even geen (werk-)verplichtingen.

Belladonna, dat kan natuurlijk dat je een zwangere buik zelf helemaal niet mooi vindt. ik heb morgen een gesprek met mijn leidinggevende om eens te kijken hoe en wanneer ik extra rustmomenten kan pakken. Dat zou dan om de laatste 5 weken gaan.

Jij ook lekker een paar daagjes ertussen uit, heerlijk vooruitzicht.

Hier zondag even in het ziekenhuis geweest aangezien ik erg veel harde buiken heb en ik had al 2 dagen wat zeurderig gevoel onderin mijn buik, wat krampen. Daarbij kreeg ik er ook hoofdpijn bij, dus uiteindelijk toch maar even gebeld. Nou alles was goed, urine onderzocht, ctg gehad nog even mogen kijken naar ons meisje. Groei is perfect, mooi op schema, ze beweegt heerlijk. Urine was prima. CTG was ook goed, was inderdaad op te zien dat ik harde buiken kreeg. Wel een geruststelling dat er lichamelijk niets aan de hand is, maar dat ik een pasje op de plaats moet maken.

Morgen lekker de 3/4d echo, zal mij benieuwen. Zondag lag ons meisje met het gezicht naar achter, dus die kreeg ze niet in beeld en dát is toch wel het leuke van zo'n echo he.

gister was manlief ook vrij, dus samen lekker wezen shoppen, hydrofiele luiers, washandjes, spuugdoekjes lakentjes, slaapzak. Ook al de kinderstoel gekocht, was nu een leuke aanbieding. Voorlopig hebben we 'm niet nodig dus hij gaat in doos meteen door naar boven.

Moet alleen nog een boxkleed hebben en een boxzak. Nog een lading simpele goedkope rompertjes erbij, wat boxpakjes en volgens mij zijn we dan een heel eind. Maar ik wil nog wel iets te shoppen hebben tijdens mijn verlof :-)

Geplaatst

Even voorstellen :

saba26 - 27 jaar - 1ste kindje - 2e ICSI - 4e tp

Sorpresa - 27 jaar- 1ste & 2e kindje - 1e ICSI (na IUI's en 1 IVF) - 1e tp

Belladonna - 37 jaar - 1ste kindje - 3e IVF/8e Cryo

claudia75 - 36 jaar - 2de kindje - 2e ICSI

terrybrouwer - 33 jaar - 1 ste kindje - ecd poging 5

Zipa - 39 jaar- 2e kindje - 1ste IVF- 1ste cryo

EDR - 31 jaar - 1e kindje - 6 icsi behandelingen gehad, nooit zwanger, nu spontaan zwanger

Lieff - 33 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Wanda - 32 jaar - 1e kindje - 1e ivf - 1e terugplaatsing

Pippe (Lena) - 27 jaar - 1e kindje - 2e icsi - 4e terugplaatsing (cryo)

Controle / afspraken :

claudia75 - +/- 14-9 (gyn)

Sorpresa - 6 sept (controle gyn)

saba26 - 7 Sept ( 3/4d echo dr papa )

Belladonna - 18 sept (vk) - 29 sept (groeiecho en placenta check)

Wanda - 4 sept (vk)

Pippe - 11 sept (VK)

zipa - 6 sept (3/4D)

Uitgerekend op :

Belladonna - 01-12-2012 (jongetje)

Zipa - 02-12-2012 (Meisje)

Lieff - 10-12-2012 (verrassing)

terrybrouwer - 13-12-2012 (Meisje)

claudia75 - 16-12-2012 (Meisje)

saba26 - 20-12-2012 (jongetje)

EDR - 21-12-2012 (Meisje)

Pippe - 23-12-2012 (jongetje)

Sorpresa - 24-12-2012 (meisje en jongen)

Wanda - 24-12-2012 (verrassing)

Geplaatst

Zipa veel plezier morgen!!!!

Hopelijk werkt ze nu wel mee!!

Ik mag vrijdag, joepie super veel zin in!!!

Hier heb ik ook wel last van harde buiken, maar ook een blaasontsteking dus ja,mede dankzij de blaasontsteking hopelijk.

Over de bewegingen van de kleine, ik voel wel at hij sterker wordt en de schopjes ook wel steeds harder worden.... En ik vind het heerlijk, vooral s'nacht als ik ben wezen plassen,wat de laatste tijd 4x op een nacht is,heel fijn dus.... dan leg ik mijn hand op mijn buik,en precies waar ik mijn hand neerleg schopt hij,zo leuk!! En als ik op mijn zij lig dan voel ik het ook wel,ik geniet ervan,ik word en blijf er nog niet wakker door!!

Geplaatst

Ik word een beetje gaar van mijn horizontale bestaan maar gelukkig minder harde buiken nu en sja als je ligt kun je ook niet omvallen!

Ik voel mijn kindjes heel regelmatig maar dat komt ook doordat ik zoveel lig. Dochterlief is vooral 's avonds actief, en soms ook 's nachts. Heel fijn aangezien ze onderin ligt en dus mijn blaas gebruikt als springkussen... Zoontje ligt dwars dus die voel ik in stereo, hoofdje aan de ene zijkant en voetjes aan de andere zijkant. Hij strekt graag dus! Hij is ook de hele dag actief, vooral in de middag. Nooit rust voor mama dus maar ja dat is ook wel gezellig :-)

Geplaatst

Hier ook een actieve spruit. Heerlijk. Maar nu heeft hij mijn lies gevonden. Minder....

Heel raar gevoel zo ongemakkelijk maar toch genieten.

Zwangerschapsdementie is gelijk aan 90+ zijn volgens mij. Ik heb een klein zwart boekje waar ik alles in op schrijf.

Anders ben ik zooooooo'n doos en zijn de dingen 3 weken later nog niet geregeld.

Ik kan van de woonkamer naar de keuken lopen en vergeten zijn wat ik moest hebben.

En echt kwijt zijn he. Niet even nadenken en het komt wel.

APK vorige week was weer helemaal in orde.

Van de week is mijn laatste volle volle week voordat ik 50% (3 dagen) ga werken. Heerlijk, ik kan niet wachten

Mijn oma is hier deze week ivm de verjaardag van mijn mama en we gaan vanmiddag voor een kinderstoel shoppen.

Bij mijn zusje heeft ze die samen met de andere oma gekocht maar omdat die er nu niet meer is krijg ik hem helemaal van haar alleen.

We willen graag een triptrap icm met die newborn set.

Maar die newborn set kopen we zelf hoor.

Groetjes

Wanda

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden