Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Even snel, groei-echo gehad en allebei liggeb ze mooi op schema. Alles lag zo tussen de 23,5 en 25,5 weken in dus ik ben helemaal blij! Ze wegen nu ongeveer 680 en 750 gram. Kleine poppetjes eigenlijk! 27 september volgende controle.

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Niki, Wat lief dat je weer wat schrijft en wederom van die mooie woorden. Je hebt helemaal gelijk, we willen gewoon maar doorgaan en dat lukt sommige vrouwen goed en anderen moeten het gewoon rustiger aan doen. Dank je voor je lieve berichtje! Hoe is het met jou?

Clau, het blijft nog spannend, maar hopelijk mag jullie meisje zo lang als mogelijk en in ieder geval lang genoeg bij jullie zitten. Je bent in ieder geval goed om weg naar de 26 weken grens. Succes met alles af krijgen en op naar de echo woensdag en hopen dat het, naar omstandigheden, goed gaat!

Sorpresa, top dat je beebjes het zo goed doen! Vervelend van de duizelingen en je niet goed voelen, kan heel frustrerend zijn. Maar je er zoveel als mogelijk in berusten is het enige wat je kunt doen, want de kans is (neem ik aan) groot dat het tot je bevalling zo blijft....

Saba, lekker genieten van je vakantie! En ja, een foto van t kamertje is natuurlijk altijd leuk! En hoe was je echo vandaag?

Wanda, fijn te horen dat alles goed gaat! En dat je lekker minder gaat werken en dus nog meer kan genieten van je kindje!

Lieff, is verder alles goed met je? Hier voel ik ons beebje de ene dag ook veel meer dan de andere keer. Maak me er niet echt zorgen om en als ik dat wel doe, dan maak ik hem gewoon wakker en krijg ik vanzelf wel een schopje(s) en dan voelt het weer goed.

Esther, fijn dat je nog lekker met werk bezig bent. Wel goed naar je lichaam blijven luisteren he? Hoe is het met je bil? En als je zo druk bent, dan voel je je kindje minder. Dat heb ik ook hoor, drukke dag dan voel ik hem weinig en rustige dag dan voel ik hem vaak meer. Verder heb ik geen golvende buik, ik zie alleen af en toe een schopje.

Zipa, goed te horen dat alles toch goed was! Hoe was de echo gisteren?

Hier gaat het zijn gangetje, gisteren weer een bruiloft gehad en daar moet ik toch echt van bijkomen. Ik heb nu nog erg veel harde buiken. Daarbij heb ik veel rugpijn, wist gisteren echt niet meer hoe te zitten of wat te doen )-: Dus morgen maar naar de fysio. Verder groeit mijn buik goed, ben ik druk bezig met mijn studie, gestopt met de re-integratie en is mijn mannetje komende twee weken vrij. Heerlijk!

Geplaatst

nou onze troela besloot gister om het enige uurtje wat ze dagelijks slaapt tijdens de 3d-echo te doen. Met het hoofdje een kwartslag gedraaid lag ze in een diepe diepe slaap, geen beweging in te krijgen. Dus ook gewoon echt niets in beeld kunnen krijgen, ja een oortje, maar dan moest je wel erg goed kijken.

Morgenvroeg gaan we het weer proberen, hopenlijk, Jan heeft dienst dus er is een kans dat hij opgeroepen wordt. Komen we thuis na de mislukte echo, begint madame een feestje in mijn buik...... duh

Gister een gesprek gehad met mijn leidinggevende en per direct ga ik dagelijks tussen de middag een uurtje naar huis om te rusten (woon op 5 minuten afstand) en ik ga iedere dag een uur eerder naar huis. Dus.... ik doe braaf een stapje terug ;-)

Wanda, fijn dat je weer door de APk bent gekomen!! Oh die vergeetachtigheid, erg hè, ik herken het zo goed

sorpresa, fijn dat de 2 frummels het zo goed doen. ik bedoelde natuurlijk ook horizontaal ipv verticaal. wel balen hoor, kan me voorstellen dat je deze maanden wel anders zou willen beleven. Het ís natuurlijk niet anders, maar leuk is het niet

Saba, hoe was het vandaag. ik las op FB al positieve berichten, dus de twix heeft geholpen? Haha

Belladonna, jij zelf ook bijtijds je rust pakken hè. Goed dat je naar de fysio gaat

Nou hier lekker weekend en daarna nog 5 weken werken!!! Het schiet lekker op

Geplaatst

Hé Belladonna, dank voor je lieve reactie. Ja gaat wel goed, net begonnen met mijn stage, heel leuk. Verder weer aan t proberen, maar helaas nog niets. Ach ja, we zien het wel, blijft wel toch spannend hoor... Als jij twee dagen overtijd zou zijn, dan wordt jouw kindje op 3december geboren, net als onze Charlotte... Jeetje, ver zijn jullie alweer hè heerlijk hoor... Liefs, niki

Geplaatst

Zipa, ja klopt, ik heb een extra lange echo gehad, wat was het genieten, alles is gecheckt en goedgekeurd,superr dus.

Heb mooie foto's en een dvd van de hele echo.

Kleintje wilde eerst niet meewerken,paar keer pauze genomen, wezen plassen springen,toen lukte het steeds weer even,daarna kreeg er iemand tussen door voor de geslachtsbepaling een echo en mochten wij daarna weer, de echo heeft denk in totaal een uur en een kwartier geduurd, ben super blij met de beelden en foto's, voorlopig zie ik hem even niet meer :((

Jij vandaag weer..... Ben benieuwd. En Inderdaad hij was super actief, en heeft alle kanten op gelegen haha, wakker en schoppen.......dus ik zeg twix 2uur van te voren.... Haha

Jij ook even wat meer rust op je werk dus, goed zo!!

Wanda, fijn dat je het even lekker rustig aan kan gaan doen..!! Erg he dat je alles vergeet pffff ik heb daar toch ook wel last van hoor.

Heb je nog een kinderstoel gevonden..??

Sorpresa, jou beebjes groeien ook lekker hard, wat gaat dat snel he, zo heb je de eerste echo en wegen ze nog helemaal niks en nu zijn ze al (bijna) een kilo :) leuk om het verschil steeds te zien met een echo, nou en je buik uiteraard. Had op fb nog een 25 wkn buik gezet.

Iedereen vind hem klein,nouik vind van niet,ik vind al zwaar worden en groot haha

Belladonna, ja de echo was super leuk!!! Zal er als ik even wat tijd heb hier ook een foto opzetten!! Voor mij was het extra lang genieten, een dubbele echo!! Was zo leuk! En heb nog geen foto's van de babykamer gemaakt, die volgen nog, heb de laatste tijd druk gehad,heb nu eindelijk een luier dagje, en morgen gaan we naar belgie 1 overnachting in een hotel en daarna 2 nachten in een hote, in duitsland,dus zijn we ook weer even weg,daarna zal ik ze erop zetten:)

Gezellig dat je mannetje ook 2 weken vrij is!!!

Nou na de echo van gister weet ik het zeker, ik ga me verlof toch 6 weken ipv 4 weken van te voren ingaan.

Onze kleine man heeft het zo goed bij mama dat hij nu 9 dagen voorloopt, hij weegt nu al 1009 gram en dat is al best groot, voor mij geen maatjes 56 haha

Ik vind een lange dag ook zwaar, heb nu nog vakantie tot 24 september, dan in oktober nog 6 dgn vrij dus dan zou me verlof begin november ingaan, dus dan is het nog totaal 4/5 weken werken,na moet lukken (hopelijk)

Ik slaap ook nog eens heel erg slecht, ik moet er 4 keer uit om te plassen, mischien door de blaasontsteking die volgens mij nog steeds niet over is terwijl me kuur al bijna afgelopen is :( maja ik kan woensdag pas een check bij de ha doen omdat ik een paar dgn weg ben, dan val ik soms pas heel wat uren later weer in slaap,echt vervelend!!

Ben gewoon moe en kan niet slapen en weet niet hoe te liggen.... Na ja had er geen last van sliep zo 10 uur op een nacht,hopelijk heb dat gauw weer terug....

Fijn weekend, ben er woensdag/donderdag pas weer.

Groetjesssss

Geplaatst

(vriend had de laptop al aan en daar stonden de foto's al op)

[ATTACH=CONFIG]4532[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]4533[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4534[/ATTACH]en een voetje van 6 cm, wat bij de geboort ongeveer (normaal) 8 cm is. Dus grote voetjes al....

Geplaatst

@ Belladonna: Let goed op jezelf he, beetje rustiger aandoen!

Ik voel me wel goed, op erg moe zijn na. En soms slaap ik zo slecht. Bij jou wisselt de hoeveelheid schopjes dus ook af per dag, zal er wel bij horen dan :).

@ Saba: mooie foto's.

Geplaatst

Saba, schitterende foto's.

Lieff, fijn te horen dat je je goed voelt. Moe ja die ken ik ook. Zowel gisteren als vandaag op de bank in slaap gevallen.

Ach dan zullen we het nodig hebben he????

Hier is alles weer rustig. Ben blij dat ik deze week maandag en woensdag vrij ben.

Afgelopen vrijdag had ik een niet fijn gevoel in mijn buik. Ik kon het niet beschrijven... gewoon geen lekker gevoel.

Deed niet zeer, was geen harde buik maar wat wel..... geen idee

toevallig vroeg mijn vk of ik haar dochter wilde ophalen van school, dus heb ik haar gevraagd even naar mijn buik te kijken.

Dat was dus spruit. Eerst voelde ze. Harde plek was duidelijk het ruggetje (andere kant was niet hard). Dus ze zet de doppler daar

en idd daar was spruit. Wel geteld 3 tellen. Daarna heeft hij de doppler gebruik als stootkussen. Je zag de doppler gewoon springen.

Dat vind hij dus echt niet fijn......

Inmiddels zijn we weer wat verder met namen. 1 heeft wel een hele grote voorkeur. Maar die is nog niet definitief.

Ook zijn we naar kaartjes aan het kijken.

En ik wil een leuke afbeelding van woezel en pip zoeken zodat we die als geboortebord kunnen laten maken.

Hoe is het verder met jullie???

Vinden jullie namen zoeken ook zo lastig???

XXX

Wanda

Geplaatst

Hier geen moeite met namen bedenken, daar hebben we al ruim zes jaar de tijd voor genomen ;-) Alleen als we twee zonen krijgen is het lastig, we hebben maar één jongensnaam.

Kaartjes hebben we toevallig vandaag naar gekeken. Eentje vinden we allebei leuk, maar wie weet komen we nog iets anders tegen. Tegenwoordig kun je het op stel en sprong laten drukken dus dat scheelt, en wil ze pas na een tijdje versturen zodat we eerst wat tijd met ons viertjes hebben :-)

Verder geen verandering, helaas... Kleintjes zijn wel lekker aanwezig dus dat 'troost' me wel.

Geplaatst

zo hier even lekker weg geweest het weekend. de babykamer is klaar laatste spullen zijn gekocht. vandaag en morgen het huisje doorwerken en dan naar het zkh woensdag. als ik wel weer mee naar huis mag krijg ik het aardig rustig na deze drukke weken. kaartje is ook al uitgezocht dus alles is klaar.de naam waren we al heel snel uit.verder voel ik me gewoon erg goed. mensen die ik een week niet gesproken heb zeggen zelfs dat ik zo gegroeid ben dus nu maar hopen dat de aders zich goed houden. begin het nu wel spannend te vinden maar we blijven positief.die harde buiken die jullie omschrijven daar heb ik geen last van zou zelfs niet weten hoe het voelt. s6 iedereen

Geplaatst

even een ego berichtje

vandaag is het dan zover jeetje wat kan een mens zenuwachtig zijn heb de hele nacht geen oog dicht gedaan. als het maar goed is met ons meisje.tot nu toe lijkt dit van wel maar je kunt niet van binnen kijken. ik probeer jullie zo snel mogenlijk op de hoogte te houden maar heb geen internet op mijn mobiel en manlief gaat het waarschijnlijk niet lukken om hier iets te schrijven.dus als jullie niets horen dan lig ik in het zkh anders laat ik wat van me horen.

iedereen verder een hele fijne dag gewenst

Geplaatst

Claudia wat spannend vandaag!! Heel veel succes en sterkte. Ik ga hard duimen dat alles goed is en ik hoop vandaag weer van je te lezen!!! Dikke knuffel

Geplaatst

Claudia heel veel sterkte vandaag! Spannende dag voor jullie!

Hier alles oké. Ik voel ons meisje nu echt wel steeds beter, genieten is dat hoor!

Namen vind ik wel heel erg moeilijk. We willen graag een mooie bijbelse naam met een betekenis van dankbaarheid/verwondering etc. Nou zijn er genoeg bijbelse namen maar ik kom uit een nest waar men rijkelijk strooit met bijbelse namen dus de keuze is niet zo reuze zeg maar :)!!!

Met mijn bekken cq heupen gaat het mwah...veel last van linkerbil. Zondagavond kwam ik kreupel thuis. Ik had er vier dagen opzitten en moest maandag ook nog maar ik heb me voor maandag ziek gemeld. Dat ging hem echt niet worden!

Geplaatst

Hoi meiden,

Allemaal gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik heb nog een heleboel tweedehands babykleertjes die ik in een webshopje heb gezet.

Alles is echt z.g.a.n. aangezien ik veel te veel gekocht en gekregen had :)

Wil je dus nog leuke merkkleertjes voor noppes dan nodig ik je uit om eventjes de site te checken ;)

http://tweedehandsbabykleding.luondo.nl/

Mijn twitter account staat in mijn profiel, altijd leuk als je me wilt volgen ;)

Een hele fijne zwangerschap toegewenst!! Geniet van het grote wonder in je buik! :)

Geplaatst

ja hoor daar was ik weer. kleine meid is goed gegroeid weegt nu 866 gram en is ook qua lengte goed gegroeid. ze is nu rond de 27 weken volgens de echo.ook de doorbloeding i op dit moment perfect. bloeddruk was 115/70 de arts was helemaal tevreden en wij natuurlijk ook .ik moet wel om de twee weken terug komen zodat ze het goed in de gaten kunnen houden.wij zijn dus erg blij en gerustgestelden helemaal hyper haha.bedankt voor jullie medeleven.

Geplaatst

claudia wat fijn zeg! Heerlijk dat je gewoon weer lekker thuis bent en dat alles op dit moment zo goed is! Geniet ervan!

Geplaatst

Wat een geweldig nieuws Claudia!! Fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. Moet je het nu wel extra rustig aan doen? Lekker genieten nu van het goede bericht!!

Geplaatst

Ik kwam nog snel spieken voor het slapengaan n ik zie goed nieuws!! Hier hebben zes duimen dus hun werk gedaan! Geniet ervan, die kleine heeft duidelijk een sterke wil :-)

Geplaatst

Zo, daar ben ik weer met een updeetje van mijn kant.

ik ben inmiddels bijna 29 weken. Het gaat echt hard!!

Vanochtend weer op controle geweest bij de gyn en alles ziet er goed uit, meisje is lekker beweeglijk, mooie sterke hartslag, ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden en de billetjes pal onder mijn maag. Ook baarmoedermond gecontroleerd ivm de harde buiken, maar ook dit was allemaal goed.

Over 3 weken weer terug.

Vanmiddag naar fysio geweest, paar oefeningen en tips meegekregen. Wel moet ik zelf een inschatting maken wanneer ik moet rusten en waar ik nog een stapje zetten kan. Dat laatste vind ik wel heel moeilijk, maar ik doe mijn best. Ik wil voor mijn gevoel alles op mijn werk helemaal goed overdragen, dus ik zal nog even door moeten zetten, maar wel met geregeld pauze en rustmomenten.

Had gister een vreselijke baaldag. Zó moe, veel pijn, harde buiken icm benauwdheid, last van kuitkrampen gehad snachts en savonds in bed kreeg ik ook nog het maagzuur erbij wat nu zo'n beetje de hele dag al blijft hangen. Kortom echt ff bleeeeh. Heb ook echt de hele dag werkelijk waar niets maar dan ook niets gedaan, ja 1 keer eruit om te gaan stemmen, verder alleen maar geslapen en gehangen.

Maandag gaan we voor poging 3 voor de 3d echo. Echt waar de herkansing is dus ook mislukt. Nu lag ons meisje mooi met het gezichtje in beeld, maar nu lag bijna de volledige navelstreng ervoor.......Ze deed geen enkele moeite om dat ding aan de kant te schuiven. Jan wil een zo perfect mogelijke echo afleveren, dus we gaan gewoon door.

Dus, inderdaad Saba, ik ga maar aan de twix maandagmiddag haha.

Volgende week de intake voor de kraamzorg, de week erop de controle van het nierbekken, het vervolg van de 20 weken echo, kijken of het nog steeds verwijdt is.

De week daarna dus weer de gyn en verpleegkundige, de week daarna de bellypainting en dan..... weekje vakantie en verlof!!!!

Wat betreft de naam, hier zijn we al een hele tijd uit, eigenlijk al vanaf het moment dat we wisten dat het een meisje is. Wel een paar keer even aan andere naam gedacht, maar dat was maar 1 dagje hooguit ;-)

Het kaartje hebben we al ideeen over, dat wordt als alles lukt iets met de foto van de bellypainting als het allemaal lukt en zo wordt als we voor ogen hebben. Ik ga hem in ieder geval helemaal zelf ontwerpen via geboortepost. Daar heb ik ook de trouwkaart gedaan 2 jaar geleden en daar was ik erg tevreden over.

Voor de babykamer, het plafond hebben, we een superlieve foto uitgezocht van een ijsbeertje. Dat staat natuurlijk symbool voor ons meisje die we vanaf het begin af aan liefkozend ijsbeertje genoemd hebben. Deze foto komt uitvergroot op het plafond. Kado van mijn zwager. Manlief moet nog steeds het laatste beetje schilderwerk afmaken, maar doet dit maandag.

Dus het kamertje is nog steeds zo goed als af haha.

@ Saba, lekker genoten van je daagjes weg?

@ Sorpresa, balen hoor dat er weinig verandert in hoe het met je gaat. Nog lekker geshopt vandaag? :-)

@ Wanda, Woezel en Pip, leuk!!!! Ga je dan zelf het bord maken?

@ Niki, ik ga voor je duimen dat het voor jullie ook nog een keer is weggelegd, zo'n mooi wondertje!!

Gaan jullie de kraamvisite trouwens gewoon tracteren op beschuit met muisjes of hebben jullie andere plannen?

Ik wil mijn dochter op school laten tracteren op cakepops (cakejes op een lollystokje) in de vorm van een baby, dat lijkt me sowieso erg leuk. Misschien maak ik gewoon zo'n voorraad dat ik ook genoeg heb voor de kraamvisite :-)

Nou ik ga manlief lekker ophalen van zijn werk. Fijne avond allemaal!!

Geplaatst

Poeh wat een dingen om over na te denken... Wat mijn kraamvisite krijgt... Ik denk beschuit met gemengde muisjes haha lekker afgezaagd maar ik vind het zelf gewoon lekker!

Vandaag met schoonouders naar Babypark geweest. We hebben de bedjes, beddengoed en alles besteld dus dat vind ik zelf wel

fijn. Moest wel overal een krukje met me meenemen want werd met regelmaat duizelig maar het is allemaal gelukt. Nu lig ik op de bank met harde buiken en naast mijn vent die bij aan het komen is van de factuur hihi! Heb hem heel tactisch 'belangrijke dingen' laten bepalen zoals de kleur van de wipstoeltjes en de lakentjes haha. Hij heeft toen zelf nog een knuffeltje uitgekozen voor zijn kindjes, wel schattig :-)

Verder weinig te melden eigenlijk! Ben het minst ver van allen maar wel het meest ghandicapt haha, toch wel apart! Maar ja niet zo raar met twee babies misschien. Alles goed met jullie allemaal? Grappig dat ons topic nu even rustig is he, na de 12 weken en nog geen bevallingen in zicht... Je kunt merken wanneer het spannend is!

Fijne avond dames!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden